10 kilo afvallen... Wie doet er mee? Deel 8

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    moedertjuh:
    Das best pittig dan, in 8 weken 8 kg! succes!!

2. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Melanie..Kunnen wachten tot Roland thuis kwam? ;)

Moedertjuh.. Esmee heeft als een roosje geslapen, vannacht 1x wakker en huilen haar even laten gaan. Toen is ze weer ingeslapen. Ben dus blij & weer uitgerust.;) Net menu vandaag!:)

Blike.. Knap dat je het volhoud met de shakes. Ik krijg ze echt niet weg. Brrrr:) Wel lekker dat het afvallen zo goed gaat!!

Gisteravond nog wat zoutjes gehad en een grote mok thee. Resulataat mocht er zijn. - 500 gram!:D 72.8 :)

Menu vandaag:

O: 2 boterhammen met 1x appelstroop en koffie
    T: koffie 2 paaseitjes en een appel.
    L: 2 boterhammen en 1 cracker met mager beleg & een grote mok thee.
    T: sinasappeltje & flesje water
    A: restjes pasta van gisteren met een goed gevulde salade.

3. Moedertjuh

Moedertjuh Actief lid

31 mrt 2011
    346
    0
    16
    NULL
    NULL
    Blike, doe jij ook WC? Hoeveel ben je ermee afgevallen? Is ook pittig en ik ga me er ook voor in zetten, hopelijk lukt het me ook. Hier ook aan de wc-shake, 1x per dag (kijken hoeveel ik ermee afval en anders op naar 2x per dag).

MvE, fijn dat het weer goed gaat met je mooie prinsesje. Wat is ze alweer groot geworden :). Jij ook een mooi menu!

4. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    MamaVanEsmee:
    Ha ik vind die shakes echt superlekker!!
    Was toch niet zo'n broodeter en vind het heerlijk! Tis echt geen straf voor mij!
    -500 gram! goed bezig :D
    Fijn dat je meisje weer wat beter heeft geslapen!

5. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    moedertjuh:
    Ja doe inderdaad ook Weight Care.
    Ik shake als ontbijt en lunch, maandag en vrijdag eet ik op mijn werk tussen de middag dus dan neem ik soms 's avonds een shake ipv een warme maaltijd. Totaal ben ik nu 10 kg afgevallen, met de shakes 5 kg in twee de laatste twee maanden.

6. Moedertjuh

Moedertjuh Actief lid

31 mrt 2011
    346
    0
    16
    NULL
    NULL
    Blike, met de shakes 5kg in 2 maanden afgevallen?

7. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    moedertjuh:
    Ja klopt! maar moet zeggen dat ik niet héél streng voor mezelf geweest ben hoor, twee verjaardagen tussendoor gehad en in het weekend aardig gezondigd heb. Dus het had wel meer kunnen zijn. Bovendien sport ik er ook nog niet bij. Daar ga ik volgende week weer mee beginnen!

8. elsie22

elsie22 Niet meer actief

hoi meiden!

hier vanmorgen gewinkeld samen met sam en een vriendin&zoontje, jongens zijn bijna even oud. was erg gezellig en zijn goed geslaagd.

menu:
    O: 1 cracker met appelstroop activia yoghurtje glas water kopje thee.
    T: kopje koffie 5 poffertjes:)
    L: 2 boterhammen 1xkaas 1xham glas optimel kopje thee.
    T: bidon water.
    A: macaroni.
    T: kopje thee bakje optimel vla.

9. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Blike: Ik ben nog nooit in Mexico geweest. Ben heel erg benieuwd! Super dat je onder de 85 kg zit! :D Maarre… je doel voor eind mei is onder de 85? Daar zit je nu toch al onder?!

@ MamavEsmee: Heb het inderdaad vol kunnen houden tot Roland thuiskwam gisteren! :D

@ Moedertje: Stevig doel heb je… maar als je goed je best doet, lukt het je vast :D

Hier gisterenavond goed volgehouden! :D En vandaag ook een goede dag gehad. Eind van de middag kreeg ik alleen zo’n hongergevoel. Heb 2 koekjes tussendoor gepakt. Moet even iets halen als tussendoortje voor op de middag, zodat ik dat kan pakken en de koekjes kan laten staan.

Mijn menu vandaag:
    O: 200 gram optimel vanille yoghurt

30 gram cruesli balans

T: 1 peer

L: 2 krentenbollen
    1 grote appel

T: 2 kleine koekjes

A: zuurkoolschotel (zelfde als gisteren)

Vandaag nog het leuke nieuws gehad dat de tante van Roland die in Amerika woont, naar Nederland komt en dus bij onze bruiloft zal zijn! :D Roland is dolblij… ik vind het ook wel leuk, ik heb haar alleen nog nooit gezien!

10. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    melanie:
    haha lekker makkelijk doel dan hé? ;) Bedoel onder de 80 :p

vandaag drie belgische bonbons gehad.... best knap van mezelf dat het bij drie is gebleven, aangezien die doos me de hele middag heeft lopen aangapen... ;) vanavond geen ontbijtkoek dus!

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey.
    Zo lekker 6 dagen vrij. Heerlijk !

MVE, zo weer ruimte in je kast voor nieuwe kleding :) Ik moet ook nodig shoppen,maar ja eerst maar eens geld over houden.
    Ga vrijdagavond iig met mijn zusje shoppen.Krijg van haar een zomerjas voor mijn verjaardag

Melanie, Super dat zijn tante bij jullie bruiloft aanwezig is !

12. Moedertjuh

Moedertjuh Actief lid

31 mrt 2011
    346
    0
    16
    NULL
    NULL
    Blike, ok dat dus. Denk idd dat het meer was geweest als je al dat andere liet en wel ging sporten. Netjes meid 3 bonbons!

Melanie, ja moet alleen de discipline behouden dan moet het wel lukken. Wat leuk dat z'n tante er ook zal zijn, gezellig!

Hier, vanmiddag geluncht met m'n vriendin en daarna nog een bakje koffie gedaan en bijgekletst. Ook een leuke cadeau gekregen van d'r omdat ik een nogal zware tijd heb gehad, superlief van d'r.
    Morgen weer streng! Heb vandaag ook stevig een uurtje gelopen!

13. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hmmm... ben je eindelijk een poging aan het doen om het lijnen weer op te pakken, komt vriendlief doodleuk met een groot gevuld paasei thuis. Heel fijn... Dikke kans dat ik er vrijdag op het werk ook 1 krijg.

14. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    melanie:
    aarghhh irritant is dat hé? haha mijn vriend heeft ook altijd van die fantastische acties :p

15. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Dag meiden.

Hier vanmorgen uit de slaapdienst gekomen en nu lekker vrij tot volgende week dinsdag. Vandaag lekker met Esmee geknutseld... scrapbooken. Ligt zo ver achter met de foto albums. Moet echt even aan de slag ermee. Dus heb lekker samen met Esmee geplakt.

Daarna nog wat veranderd in de woonkamer.
    De kasten puilen uit beneden,moet ook nodig eens flink opruimen hier. Kan alles wat bij houden, maar wil ook wel eens lekker opruimen. Dus morgen een poging doen de laden op te ruimen en orde te scheppen. Vanavond nog gezogen en gedweild.

Morgen gaat Esmee naar de peuterspeelzaal, dan kan ik met Maureen even lekker boodschappen doen en fotolijsten kopen. De muur is nog steeds kaal aan 1 kant dus moet even verandering in komen he. Dus morgen weer even crea.
    En ik heb Esmee beloofd dat we weer iets gaan bakken dus nog even een lekker recept zoeken.

Vanavond nog aan de studie geweest.
    Volgende week weer de boel inleveren, moet nog veel doen, heb weer teveel uitgesteld en nu blijkt dat ik nog onwijs veel moet doen. Maar heb een mooie start gemaakt aan een opdracht vanavond, dus kan komende dagen zo even weer verder.

Nou lekker slapen allemaal!!!!

16. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Morgen dames!

Vandaag was de weegschaal weer lief voor me: -500 gram! (84,4)
    Vandaag lekker dagje thuis, vanmiddag een paar uurtjes op mijn neefje passen en verder lekker in huis omrommelen!

17. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!

hier lekker geslapen tot 7.45. heb de bedden al lekker verschoont en de was aangezet zo ff alles ophangen en nieuwe was erin doen. en ff naar de winkel.

verder rustig dagje vandaag!

18. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Kaatje.. Mooie banner!:cool: I.d. weer ruimte in de kast voor nieuwe dingen. Moet nog een paar stoere shirtjes hebben.

Melanie.. Ondanks de koekjes een net menu toch? Misschien worteltjes of plakjes komkommer. Snaait lekker weg en toch caloriearm. Kan hij hem niet op het werk laten staan en daar zelf wegkauwen?!;)

Moedertjuh.. Fijn dat er zulke vrienden zijn he?! Je meisjes weer beter te pas. Je hebt echt een pracht stel. ( tussen je foto's gespiekt :D)

Blike.. Hier was de doos opgegaan!:)

Butterfly..Drukke dag had je vandaag! Af en toe moet je echt orde scheppen he?! Leuk dat Esmee en jij de zelfde dingen leuk vinden!:)

Elsie.. Al lekker bezig dus!

Vanmorgen al druk geweest.

Esmee naar school, was hangt inmiddels te drogen. Wezen hardlopen. Snel gedouched, honden uitgelaten en om 10.00 kwam mijn neefje ( zusje heeft begravenis)

Nu eerst even koffie en fruit.

Menu:

O: yoghurt met muesli en een glas slimpie ranja.
    T: koffie & peer
    L: 2 grote mokken thee, 3 boterhammen met mager beleg.
    T: fruit en thee
    A: 2 burrito's met rundergehakt, paprika en champignons en rauwkost salade.

Oja..

- 400 gram op de weegschaal!:D

72.3 :)

19. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@mamavesmee jij ook al lekker bezig! en fijn de weegschaal!

hier net ff gewandeld naar de winkel, die was 2 weken dicht vanwege verbouwen en is gister weer open gegaan, echt super mooi geworden, en ben blij dat de winkel weer open is.

20. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Even een ego berichtje...

Ik lees wel alles mee hoor. Maar heb weinig tijd en energie om te reageren. Hier wat tegenslagen en ben ook nog zwaar ongi. Heb het lijnen deze week even op een laag pitje gezet. Te veel aan mijn hoofd....

Maar ik zie dat iedereen goed bezig is. Ga zo door meiden!

Deel Deze Pagina