@wendy sterkte! mijn menu: O: 1 cracker met dun laagje hagelslag activia yoghurtje glas water kopje thee. T: 2 kopjes koffie bidon water. L: 2 boterhammen met kaas glas optimel kopje thee. T: kopje thee bidon water schaaltje meloen. A: aardappels bloemkool gehaktbal. T: kopje thee ?
Elsie.. net menu! *** De lunch is 1 bruine bol & een broodje geworden. Intotaal ruim een uur gewandeld met mijn neefje ( kinderwagen) lekker hoor! Inmiddels alleen met Esmee. Maar die is toe aan slaap. Pfffffff.. Is het het weer? Gezellig is het in iedergeval niet. Ze is gewoon vermoeiend. Kijkt nergens naar. Ging net vol op onze hond staan omdat ze niet kijkt waar ze loopt. Arm beest. Sinds half 3 al 2x de broek nat ( is al ruim 2 jaar zindelijk ).. Mijn geduld voor vandaag is op!:x
@mamavesmee dat is idd vermoeiend! dat nergens naar kijken herken ik wel van de dochter van mijn vriend, heeft de zelfde leeftijd als esmee!
Ondanks dat ik gister drie koeken en een zakje chips op heb ( schaam ) was ik 3 ons kwijt vanochtend. Butterfly,zag idd een leuke scrapfoto voorbij komen op fb. succes met je schoolwerk Blike, kijk dat is een lieve weegschaal MVE, thanx ben ook weer erg blij met mijn banner Je was weer actief op de vroege ochtend ! En o ja. Ik ben jarig vandaag Vier het zondag,dus vandaag gewoon gezond eten.
Merci Merci haha Vanochtend bij mijn oma geweest.gaat het niet zo goed mee. Kreeg wel een leuk centje mee voor mijn verjaardag.morgen ga ik op zoek naar een zomerjas ( krijg ik van mijn zusje ) dus ga gelijk nog wat anders leuks kopen. Van Ferry een paasmandje met plantjes gehad en morgen krijg ik ook nog een tattoo van hem.
@ Kaatje: Gefeliciteerd met je verjaardag! @ MamavEsmee: Ik had ook al gezegd dat hij dat ei maar op zijn werk moest laten, maar daar zouden zijn collega's hem opeten, dus dat wilde hij niet hahaha... gelukkig heeft hij inmiddels zelf al een groot deel opgegeten. Hier vandaag ook mijn paaslekkers gehad op het werk. Dit jaar geen ei, maar een mandje met allerlei lekkers. Komt niet goed!!! Vandaag een rare dag. Vanmiddag weer onwijze honger, en weer 2 koekjes genomen omdat ik nog geen tijd heb gehad om in de winkel een alternatief te halen. Eenmaal thuis helemaal geen honger en mijn avondeten maar voor de helft op... Mijn menu: O:2 vitalu volkoren crackers met; 10 gram appelstroop 1 beker optimel drink T: 1 appel L: 3 meergranenboterhammen met; 1 banaan 1 plak ontbijtkoek T: 2 koekjes A: 1/2 portie chili con carne met zilvervliesrijst Vandaag zijn de trouwkaarten bij de gasten in de bus gevallen. En ik krijg inmiddels de ene leuke reactie na de andere! Helemaal leuk!
Zo, hier heerlijk gesport. Ik heb met de trainster nog een heel gesprek gehad. Binnen de sportschool zit een voedingsdeskundige, er lopen al veel mensen bij hun die via de huisarts binnen zijn gekomen. Het is geen dieet wat zij bieden, maar een manier van gezond eten. En ik hoor erg veel positieve verhalen. Vrouwen vallen af, iedereen haalt zijn streef. Je krijgt weekschema's mee en er word wekelijke begeleiding geboden. Dus wekelijks meten en wegen. Na een lang gesprek ben ik tot de conclusie gekomen dat ik dit ga doen. Het afvallen lukt me zelf niet om het vol te houden. Ik ben tevreden met mijn lichaam, maar het vet zit rond mijn buik. Een platte buik zal me zoveel zelfvertrouwen geven. Al jaren vecht ik ervoor.... maar het lukt me niet. Zij coacht mij samen met haar broer. Ze garandeerd me dat ik binnen 10 weken minsten 10 kilo kwijt kan zijn. Ik moet me wel houden aan de weekschemas. Omdat er wekelijkse begeleiding op zit denk ik dat dit de stok achter de deur is die ik nodig heb. Ze zei ook:'je bent een prachtige meid, het is zo zonde dat je je zo akelig voelt om je buik, denk aan de zomer, en aan al die mooi kleding!!! Dat gaf me net dat stukje om het te doen. Voor hun is het natuurlijk mooi.... maar ik weet niet meer hoe ik het anders moet gaan aanpakken. Mijn hele gezin kan mee eten met de schema's. Ik merk dat ik mijn meisjes toch ook snel wel wat lekkers geef. Zelfs Maureen krijgt chocolade.... ze is er gek op, als mama het eet willen zij ook. Mijn eetpatroon moet om, niet alleen voor mezelf, maar ook voor mijn gezin. Dinsdag heb ik een gesprek. Spannend.....!!!! Nu lekker douchen, morgen geen school maar we gaan wel werken aan de opdracht bij een van de studenten thuis. Blegh!!!
Kaatje: Gefeliciteerd met je verjaardag!! Wat voor tattoo ga je laten zetten? mamavesmee: Jou weegschaal was ook lief vanmorgen zie ik burrito's goed idee!! kan ik binnenkort ook wel weer eens gaan maken! wendy: Rot dat je even niet lekker in je vel zit... sterkte hoor! Elsie: Lekker fanatiek, zo op de vroege ochtend! mooi menuutje heb je. Melanie: Hopenlijk krijg ik geen paaseitjes of zo op mijn werk haha is niet goed voor me Mijn vriend heeft een paasstol gekregen, maar aangezien we zaterdag zijn verjaardag vieren gaan we die lekker opvoeren aan de visite dat scheelt weer butterfly: Wow dat klinkt goed, waar ga je dat doen?? spannend zeg!
@ Butterfly: Klinkt goed zeg! Hopelijk worden de beloftes waarheid! Ja hoor... ik ben natuurlijk weer geschicht voor de chocolade. Ik heb 3 paaschocolaatjes op... ze zijn zo lekker. Denk dat ik maar gauw naar bed ga, dan zie ik ze niet meer!
@Kaatje: beetje laat, maar van harte gefeliciteerd! En wat heb je toch een knappe dochter, en wat lijkt ze veel op je! @Mel: Wat een mooie kaart! Ik heb er zin in Hier ook een gevuld paasei gehad
Het klinkt bijna te mooi om waar te zijn... maar ik zie wel het resultaat bij mijn sportgenootjes. Een meisje is tegelijk begonnen met mij en begon toen ook met het 'dieet', dat is 3 weken geleden en ze is al 5 kilo kwijt . De anderen die ik sprak zijn in 10 weken al 12 kilo afgevallen....!! Dat wil ik ook!!! Daarom ga ik dit ook doen. Daar komt toch nog steeds bij: je moet het wel zelf doen. Ze coachen je wel binnen de sportschool, wat je thuis doet zien zij niet. Mijn doel is op mijn verjaardag ( 8 juni ) minimaal 75 te wegen... lieft 70. Ze zeggen dat dit mogelijk is. Ik ben benieuwd hoe de menu's eruit zien... dinsdag hoor ik het!! Ik zoek mijn bed op!!!
Goedemorgen meiden! Wat een geklets even snel want moet zo weg... Maar ik ben al 3 kilo kwijt in nog geen week tijd! Geeft veel zin en moed om door te gaan! Ik hoop straks te komen kletsen maar krijg mijn zusje over de vloer... Suc6 iedereen met afvallen en fijne morgen!
goeiemorgen! @zustertje dat gaat goed!! hier vanaf 1 uur vannacht met sam naast mij geslapen, hij is erg verkouden en nu ook verhoging. ben benieuwd of het koorts gaat worden vandaag. fijne dag!
Huh?? Gisteren mezelf echt laten gaan, ik heb gehoord dat je het beter in 1 dag kan doen dan verspreid haha. En gezien mijn humeur had ik het ook verdiend vond ik zelf. Maar na o.a. stroopwafel, hamburger, sushi restaurant, chocola en koekjes was ik vanochtend -100 gram.....heb echt 4x op de schaal gestaan haha. Hier net Dane in bad gedaan, bedden afgehaald, was staat te draaien en nu even pauze met een bakje koffie. Ik ga zo snel weer verder want ik heb een druk weekend voor de boeg.
Wendy.. Haha. Dat is een lekker dieet! Butterfly.. Als jij je daar goed bij voelt, lekker doen! Zustertje.. Veel plezier! Elsie.. Beterschap met je mannetje! **** Hier gisteren met Erwin een zakje paaseitjes opgegeten oeps.. ( lees Erwin 2-3 ik de rest * schaam*) Was dan ook weer iets zwaarder op de weegschaal. Eigen schuld. Vanavond met vrienden uiteten. Menu vandaag: O: 2 boterhammen, 1x appelstroop en 1x aardbeitjes T: appel en 2 snoepjes L: 2 beschuitjes met aardbei en 1 broodje met aardbeienjam T: fruit A: uiteten.
@ Kim: Thnx! @ Wendy: Doe je goed! Dat wil ik ook haha! @ MamavEsmee: Samen met Erwin zegt ze dan hahaha... Nou meiden, jullie zijn niet de enige. Hier net frietjes gehaald omdat we geen zin hadden om te koken. Vanmiddag de rest van de paaschocolaatjes op... en er staat nog een lekker paas-tulband-cake te wachten. Toch zonde als die te lang staat en niet lekker meer is. Oh... dit is echt erg!
Klinkt goed allemaal! Hier gisteren een drukke dag gehad met allemaal leuke dingen... En de weegschaal was lief gewoon een kilo eraf (en ik had wel een paar chocolaatjes gegeten (maar wel meer dan een uur gefietst en de bijkeuken een grote schoonmaak gegeven) er is nu 3.9kg af en ik ben dinsdag echt begonnen Nu mag ik weer aan het werk (kleine 2,5uur en daarna even boodschappen doen) daarna een hele middag en avond vrijgezellen feest van onze beste vrienden... Jullie zien mij morgen denk ik weer verschijnen