MamavEsmee Ik kijk altijd films of series op de laptop. En ligt altijd vroeg op bed dus dat scheelt ook weer tijd verdrijf. Elsie Beterschap met je mannetje! **** Eetdagboek vandaag O; - 200 gr magere franse kwark - 2 mandarijnen - 10 gr cruslie met chocolade T; - 1 appel - 2 kopjes koffie met melk en een zoetje L; - 2 kommen zelfgemaakte groentensoep T; - thee - 2 gekookte eieren A; - 2 krentenbollen met halvarine en 20+ kaas - thee T; - schaaltje optimel kwark - 1 peer Liefsz
Is een beetje schaars. Gelukkig is het morgen weer een normale dag dus ook weer een normaal eetritme. Haha ik hoop het
Humbly, netjes meid en mooi menu! MvE, dank je. Ja was zekers lekker, nu weer 2 dames in huis. Elsie, beterschap met je manneke.
Hier echt een schandalig paasweekeinde gehad!!! Wat heb ik veel lekkere dingen gegeten en gedronken. oh oh oh... niet best. Ik heb me lekker laten gaan omdat ik morgen begin met een ander dieet vanuit de sportschool. De intake heb ik om 08.15 uur en dan boodschappen doen. Ik ben heeeeel benieuwd. Tijdens het eten van al die lekkere dingen kon ik niet zeggen dat ik genoot hoor. Liever eet ik gezond, daar voel ik me prettiger bij. Morgen wegen in de sportschool. Ik vreees voor dikke 2a3 kilo erbij, maar nu gaat het echt gebeuren. Bij wekelijkse begeleiding en controle kan ik het niet maken te snaaien!!! Ik ga ervoor!!!!!!! Op mijn verjaardag sta ik op -10 kilo. Maar jee, dat heb ik zooooo vaak gezegd... . Hier flink aan de studie gewerkt vanavond, en ben bijna klaar voor dit moduul. De laatste dingen komende dagen nog even doen. Maar het grootste werk is gedaan. Nu nog even relaxen!!!!
Butterfly.. Hoop dat dit DE stok achter de deur is voor jou! Moedertjuh.. Fijn dat je meiden beiden weer lekker thuis zijn! *** Hier gisteren netjes gedaan. Maar weinig patatjes gehad en 1 snack. Gisteravond nog 2 kaaskoekjes gehad en that's it. Weegschaal heeft me beloond. - 300 gram 73.2.. In iedergeval weer proberen onder de 73 te komen. Vanmiddag weer hardlopen. O: 200 gram optimelkwark met 2 eetlepels muesli. T: pruim en 1 sultana koekjes kop koffie & mok thee. L: 3 broodjes met mager beleg ( appelstroop & rookvlees) T: appeltje en flesje water. A: Aardappelschijfjes, gekookte worteltjes en een rundergehaktballetje. Vandaag lekker relaxed. Gisteren alles gedaan. Alleen de benedenverdieping even netjes maken en als het nog droog wordt een flinke wandeling maken. Anders een vlug rondje haha.
Goedemorgen. Werd vanochtend iig wel leuk wakker. na twee dagen van taart, chips en (gekookte) eieren was ik vanochtend 8 ons kwijt. Nog 1.9 kg tot mijn oude gewicht van voor de zwangerschap. Nu nog strakker in mijn vel.hopen dat het snel mooier weer wordt,kan ik buiten wat meer bewegen. Kon er vannacht helaas wel weer twee keer uit voor Elin Butterfly, klinkt als een goede stap bij de sportschool ! Succes met het gesprek vandaag Blike, deze had ik al. nu heb ik Elin haar naam schuin onder die van Levi laten zetten https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/392315_318675454830493_100000641248078_1053394_665820091_n.jpg Balen van die 1.4 kg. Hopelijk is hij er snel weer af Humbly, welkom terug en succes meis ! Het gaat je lukken obese Kijk ik idd ook. Echt respect hoe ze afvallen in een jaar tijd
goeiemorgen! @butterfly succes vandaag! hoop dat het gaat werken voor je. hier gisteravond niks extra's genomen, alleen een bakje optimel vla. wel even moeilijk maar naar boven gegaan om tv te kijken en ging prima straks boodschappen doen.
Goedemorgen dames, Ik ben dus niet de enige die zich heeft laten gaan gister hihi. En ook al heb ik totaal niet aan de lijn gedaan ging er toch iedere dag een onsje af...... daar komt natuurlijk ook een einde aan. En dat was vanochtend . Dus vandaag weer streng! We gaan er weer voor dames !!
Goedemorgen dames, Mooi om te lezen dat iedereen vandaag weer is begonnen, succes jullie kunnen het! Hier vandaag ook met goede moed begonnen, nu volhouden. Ik had vandaag intake op een school voor m'n oudste maar ze voelt zich niet lekker dus de afspraak maar verzet. Morgen verdere bespreking voor m'n jongste in het zh, ben benieuwd wat ze nu weer gaan zeggen. Verder wat aan het huishouden gedaan deze ochtend, heb verder geen zin want zit ook met spanningshoofdpijn en het weer is echt een opdebankondereendeken-weer. Butterfly, hoe was de intake vanochtend? Ben benieuwd naar je menu. Vandaag: O: 2x cb met kaas, 2x cb met worst, groene thee L: appel, groene thee, wc-shake T: groene thee, sinaansappel A: maaltijdsalade met gegrilde kipfilet T: groene thee
Goedemorgen. Sta ik daar met mijn goede gedrag om 08.15 voor de sportschool, alles nog gesloten. Is het 20.15 uur, dus vanavond. Ja, ik heb late dienst dus dat gaat hem niet worden vandaag. Daar baal ik stevig van, was er helemaal klaar voor. En de gesprekken doen ze alleen dinsdag... . Ze probeerd nu voor morgen een afspraak te maken. Moet dus zelf weer een begin met lijnen maken. De knop moest even weer om na het weekeinde, maar ach, dat lukt me altijd wel. Was 1.5 kilo aangekomen, dus dat viel me reuze mee eigenlijk . Vandaag late dienst, dus al aan het koken voor mijn gezinnetje. Menu vandaag ( nog zelf bedacht ) O: 2 cracker met dun laagje pindakaas. T: schaaltje fruit van ananas, aardbei, en meloen, thee, 2 kleine creamcrackertjes met smeerworst. L: 3 boterhammen, 1x biologische kaas, 1x pathe, glas melk. T: fruit. A: zilvervliesrijst met kipfilet, champignon roerbakgroente, chicken tonight zoetzuur saus. T: ?
Balen meid van je intake, hopelijk lukt het morgen alsnog. Betreft je aangekomen 1.5kg, het had erger gekund toch? Gezond beginnen vandaag gaat je wel lukken, gwn de motivatie aanhouden die je vanochtend had voordat je naar de sportschool ging dan komt het goed.
@Moedertjuh, ja, maar moest mezelf wel even een flinke trap onder de kont geven, bleef gewoon zo erg balen. Maar goed, voor vandaag en morgen boodschappen gedaan en dan donderdag maar voo de rest van de week volgens hun menu. Was zo benieuwd. Maar inmiddels heb ik de motivatie weer gevonden hoor. En ja, het had erger gekunt!!
@butterfly dat is balen! maar goed dat je weer motivatie hebt. hier boodschappen gedaan, alles opgeruimd net en koffie gedronken. zo ff boven wat opruimen.
Butterfly, jezelf een trap geven en het ook doen is al een moedige stap dus komt goed. Hoef gelukkig niet te koken vandaag, heb er ook geen zin in . De jongste is net gaan slapen, de oudste hangt op de bank tv kijken (zijn beiden om 6u opgestaan en hebben zitten giechelen haha). Gisteren was hun 1e nacht samen op de kamer.
@ Butterfly: balen zeg... hopelijk kun je morgen alsnog terecht. Een week langer wachten is echt niet leuk. Goed dat je zelf een menu gemaakt hebt en toch weer een poging gaat doen. Das toch weer even een knop die om moet. Hier met de was bezig geweest. Dadelijk even de stofzuiger erdoor trekken. Hoeft verder niet veel te gebeuren. Van het weekend tussendoor al een hoop gedaan. De komende 3 weken MOET ik echt zo veel mogelijk eraf zien te krijgen. van 27 april t/m 1 mei, zijn we op familieweekend, en dan komt van lijnen waarschijnlijk niks (mij kennende) en 10 mei, mag ik mijn jurk ophalen. Als ik dan niet genoeg (naar mijn zin) afgevallen ben, kan ik in die laatste week nog zo'n weightcare minikuur doen. Maar ik ga er natuurlijk voor dat dat niet nodig gaat zijn. Mijn menu vandaag: O: 200 gram optimel vanille yoghurt 1 banaan erdoor 1 glas water T: 2 koppen groene thee L: ??? T: 1 appel 2 koppen thee A: 150 gram pasta (weet nog niet welke) 200 gram saus (rundergehakt, rode saus, 3 kleuren paprika, ui, champignons en prei) Mijn lunch kom ik straks nog wel even vertellen...
mijn menu: O: WC vanille shake kopje thee. T: kopje koffie 2 glazen water. L: kopje thee WC reep pinda noga. T: kpje thee glas water WC boullion & een appel. A: aardappels sperziebonen gehaktbal. T: kopje thee optimel yoghurt.