Fijn dat iedereen weer lekker fanatiek is. Dat motiveerd zo lekker Inmiddels de lunch achter mijn kiezen dus zal mijn volledige menu even plaatsen: O: 200 gram optimel vanille yoghurt 1 banaan erdoor 1 glas water T: 2 koppen groene thee L: 1 omelet bestaande uit 2 eieren, een handje champignon roerbakgroenten en 30 gram schouderham gebakken in een eetlepel olijfolie 1 glas water 1 beker optimel drink T: 1 appel 2 koppen thee A: 150 gram pasta (weet nog niet welke) 200 gram saus (rundergehakt, rode saus, 3 kleuren paprika, ui, champignons en prei) Heb maar weer eens een keer mijn kcal berekend. Kom vandaag op 1151 kcal. Netjes, al zeg ik het zelf
@melanie netjes idd! hier belde mijn moeder net, ze komt op sam passen zodat ik even kan gaan sporten, lief
Zo, even een halfuur mama tijd... even gauw wat opruimen eigenlijk. De kinderen wilden zo graag naar de opvang, Esmee stond om 12.15 al klaar met de jas aan: 'mama, gaan we weg?' Maureen moet slapen, dus die heb ik thuis niet meer op bed gedaan. Zo spullen verzamelen en naar het werk. Eerst gesprek met mijn leidinggevende over mijn voortgang betreft de studie. Dan een late dienst. Morgen een dagdienst ( kantoordienst ) dus wel relaxte diensten . Tot nu toe weer goed aan de lijn gehouden. Zo wat komkommerplakjes snijden voor mee naar het werk. Sinaasappeltje erbij, moet dus wel goed komen. Vanavond als ik thuis kom kan ik nog een crackertje eten ofzow. @Melanie, nee, een week langer wachten is niet leuk. Als ik iets wil, wil ik dat ook NU! Helemaal gezien afslanken. Ben er gewoon zo klaar mee, het gaat ook tijden goed,maar het gaat zo langzaam, dat blijft me niet motiveren. Hoor vandaag nog of ik morgen kan beginnen. @Moedertjuh, ik twijfel er ook niet aan dat het niet lukt te beginnen. Als ik iets wil, lukt me dat ook wel, maar nu ook weer volhouden......!! Dat is zo moeilijk. Dames..... ik ben weg!! Anders kom ik weer in tijdnood straks .
Goedemiddag! butterfly; Succes meid! Hopelijk kun je nog een afspraak krijgen morgen! Werk ze! kaatje; Dat is zeker goed wakker worden altijd leuk een beloning Dank je wel. moedertjuh; succes morgen in het zh! melanie; gezellig een familieweekend! En snap inderdaad goed dat het kwa lijnen dan moeilijker word. Gaat je helmaal lukken voor dat je de jurk gaat ophalen genoeg bent afgevallen Je menu ziet er goed uit! Heel netjes kwa kcal inderdaad! elsie; mooi menu! Sport ze! *** Hier gaat het goed vandaag, vanmiddag gezellig naar een vriendin van mij geweest samen met Liam. Zij heeft Liam nog nooit eerder gezien aangezien we nog nooit op bezoek geweest zijn bij haar ( oud klasgenootje vandaar) Mijn menu voor vandaag; O; - 200 gr magere franse kwark - 10 gr muslie - thee T; - 2 kopjes koffie met melk en een zoetje - 1 ontbijtkoek - 1 peer L; - 2 volkoren boterhammen met file american en uitje - 1 vitalu cracker met appelstroop - thee T; - 1 appel - 1 banaan - thee - water A; - 200 gr bloemkool - aardappelen - sauslepel jus - kip T; - bakje optimel kwark
zo lekker gesport! -312 calorieen net lekker gedoucht, appel gegeeten, tijdens het sporten 2x biodon water leeg nu ff zitten, sam kijkt bumba hij is sneller moe als normaal dus ook ff rust, die had een heel stuk gelopen samen met mijn moeder. straks eten koken.
Nou... de afkickverschijnselen zijn begonnen hoor. Had me voorgenomen om tot 16:00 uur te wachten met mijn appel. Gevolg elke 5 minuten op de klok gekeken tot het 16:00 uur was. En nu... zo'n zin in iets... gewoon iets, maakt niet uit wat. Pfff... Dit houd ik nooit vol tot 18:30 uur!
Melanie, heb je geen fruit meer bij je ofzo ? Humbly, net menu Mijn menu van vandaag: Ontbijt : 2 boterhammen met pindakaas en hagelsag ( haha ja slecht maar vaste prik ), beker melk Tussendoor : koffie, thee en een snijkoek Lunch : 2 boterhammen, salami en kaas/komkommer. Beker melk Tussendoor : koffie, thee en bonbons ( verjaardagscadeau ) Avondeten: rijst, vis, roerbakgroente, beetje woksaus voor de smaak Avond : thee, water en misschien nog een schaaltje yoghurt Op mijn werk heb ik echt 4 a 5 boterhammen nodig dus ga dat proberen te compenseren met 2 boterhammen als lunch op mijn vrije dagen.
@ Kaatje: Ik ben thuis, dus het is niet het probleem dat ik het niet heb. Maar ik mag niet van mezelf. Als ik nu toegeef en iets eet (maakt niet uit wat), houd ik niet meer op ben ik bang.
Melanie; Oeh dat is lastig houd je het nog vol? Kaatje; Ook een mooi dagje zo! **** Hoeveel is iedereen al afgevallen? En hoeveel wil iedereen graag afvallen? Hier net lekker gegeten en sesamstraat gekeken met Liam. Nu zo nog even onder de douche en ff snel een doek door het huis heen halen en dan lekker op de bank hangen. Hopelijk is het morgen wat beter weer, of in ieder geval droog, wil graag met de fiets naar het kdv fietsen. Liefsz
@ Humbly: Tot nu toe houd ik het (wonder boven wonder) vol. Roland belt net dat hij op tijd weg is op zijn werk. Kan dus beginnen met koken. Dat scheelt...
Hahaha... nu heb ik de motivatie nog... Of ik het eind van de week nog heb weet ik niet. Ik heb Roland al voorbereid en gezegd dat hij niet boos mag worden als ik chagrijnig ben. hahaha
Ja dat geloof ik gelijk, meestal wordt het moeilijker hoe langer je er last van hebt. Haha heel slim anders denkt hij gelijk van wat is hier aan de hand
Zo... avondeten achte mijn kiezen. Ben benieuwd voor hoe lang ik nu verzadigd ben... Zo maar alvast een menuutje voor morgen inplannen.
Ik hoop voor je dat het nog lang blijft zitten . Hier om 5 uur gegeten maar mijn maag begint alweer te rommelen.. straks tussendoortje en heb al komkommer en wortelen gehaald voor als ik echt snaai behoeftes krijg
@melanie knap dat je het vol gehouden hebt! neem anders vanavond nog wat optimel yoghurt ofzo, doe ik rond 20.30 en dan heb ik de rest van de tijd geen honger meer, wel vaak snaai trek maar probeer ik ook niet aan toe te geven. hier ook komkommer en wortels in huis voor het geval dat haha, en soepstengels! hier ook eten op, was lekker. sam ligt net in bed en ik alles op geruimd dus nu lekker rust.
Plof op de bank! Heb me een pijn in m'n onderrug, gelukkig liggen de kids op bed (hoor ze wel kletsen en lachen tegen elkaar, dag 2 dag ze samen slapen op een kamer). Heb samen met de kids om 16u gegeten, voor de rest ben ik aan de groene thee (voornemen om na 20u niks meer te nemen). Mel, netjes dat je het hebt volgehouden meid! Menu's vooraf plannen helpt ook, elke keer neem ik me dat voor maar komt er nooit wat van. Je kan straks beter een extra fruit of yoghurt nemen dan iets waarvan je spijt kan krijgen achteraf. Humbly, dank je meid! Hier aangekomen helaas, maar wil 20kg kwijt. Doel 1 is eind mei iig 80 te wegen. En jij hoeveel wil jij er af hebben? Elsie, heerlijk he dat sporten en lief van je ma dat ze wilde oppassen. Hoe komt het dat je kleine sneller moe wordt? Geniet van de rust. Kaatje, net menu. Lekker bonbons, en dat pindakaas/hagelslag tik heb ik ook maar dan met chocopasta ipv hagelslag. Zo fout maar ow zo lekker! MvE, alles goed meid?