Wow wat zijn jullie allemaal veel afgevallen in een week tijd, wat goed! Ik heb eens gekeken naar de 30 dyas shred en het ziet er interessant uit. Zeker het proberen waard! Wegen jullie elke week en op een bepaalde dag? Hoe stellen jullie de dagmenu's samen? Is dat een bepaald dieet wat je ergens kunt volgens of stellen jullie deze zelf samen?
Ik zat hier vanmorgen bijna te huilen van blijdschap: -3,0 kilo Ben echt mega blij! @Liedx ,welkom hier! Ik ben 1 januari begonnen en weeg daarom iedere woensdagochtend.Ik verzin mijn dagmenu zelf,mijn richtlijn is koolhydraatarm eten. Er zijn nog meer dames goed afgevallen zag ik,super allemaal! Hou vol,go for it!!!!! Over bewegen,ik ben vanmorgen begonnen met steppen op de wii...4x3 minuten.Je moet ergens beginnen toch haha @Ti87 en andere die het weten.Eet jij koolhydraat arm brood? Ik had kh arm brood van het stoepje gehaald op de markt.Pak het niet iedere dag,maar wel lekker soms. Nu was ik vanmorgen bij de Aldi.Hadden ze daar broodbakmix.Er zat volkoren tarwemeel in,roggemeel en nog meer.Maar de nette kh waren heel laag.Ik heb het toch niet gekocht,omdat ik denk dat het niet kan kloppen.Maar waarom zou het niet kloppen haha Weet iemand hoe dat zit?
Eerste dag van 30 days shred gehad. Pfff wat is dat zwaar als je weinig sport! Gelukkig was m'n meisje zo lief om even een half uurtje te gaan slapen Voor de meiden die 30 days shred doen, hoe lang zijn jullie al bezig? En zien jullie resultaat? De helft van de dag is al voorbij dus weeg vanaf volgende week. Was 1 januari 73,9kg wat ik aanhoud als het start gewicht. Succes allemaal vandaag!
Liedx Gezellig dat je ook mee komt doen! Nog gefeliciteerd met je meisje. Gaat het inmiddels als beter of huilt ze nog steeds veel? Lijkt mij zo gigantisch zwaar respect hoor en kan begrijpen dat je dan lekker chocolade eet. Heel veel suc6 met afvallen. Ik kijk gewoon per dag wat we eten werkt voor mij het makkelijkste. TI87 Haha ik kan ook alles eten als ontbijt heerlijk alleen doe ik het niet Mooi menu hoor en geen honger gevoel denk ik he doordat je geen koolhydraten neemt. Mmm wat een heerlijk menu voor deze dag ben je al wat kwijt op de weegschaal? Haha te vlug gereageerd wat een super resultaat knap hoor. Babbs Ja als ik ochtenddienst heb neem ik vaak gekookte eieren als ontbijt vult gigantisch goed beter dan brood of cracker Dvd87 Mooi menu hoor en goed resultaat met shredden! Is week 2 moeilijk? Vandaag weer meer drinken hoor is erg belangrijk met afvallen. Heb je een recept van je avondeten? klinkt lekker Ior Mooi menu toch waarom ben je niet tevreden? Lange dag werken voor jou lijkt mij leuk werk. Ideaal dat je eten van je souders krijgt scheelt weer koken en bedenken wat je wilt eten. Beschuitje Mooi menu! MamavEsmee Goed bezig nieuw outfit om hard te lopen leuke kleurtjes? Je hebt de smaak weer te pakken met hardlopen volgens mij Super ho0r Moonymuppet Afkick verschijnselen omdat je hoofdpijn hebt? Hopelijk is het over na een nachtje slapen. Whooh super goed joh na een week afvallen! Mooi menu weer voor vandaag druk dagje hoor werkse alvast tot hoe laat moet je? Joan1984 Dat is weer even wennen alleen zijn valt het tegen of heb je makkelijke kindjes... Bumbaaa 3 kilo wat een resultaat mag je zeker trots op zijn! Goed hoor sporten! Hier een lekker bezig dagje (ben nu 2 dagen vrij) Vanmiddag bij mijn schonzus bakje koffie drinken en daarna rij ik naar een vriendin die 3 dagen geleden bevallen is van hun 3de kindje super schattige kleertjes gekocht vanmorgen. Mijn menu voor vandaag ontbijt 150 gram griekse yoghurt 10 gram lijnzaad tussendoor niets lunch 3 volkoren boterhammen 24 gram filet 18 gram geiten smeerkaas tussendoor 2 kiwi's avondeten 350 gram zuurkool stamppot 100 gram paardenbiefstuk aantal calorieën 941 ga denk ik na het eten een bakje optimel kwark eten dan zit ik rond de 1200 calorieën
Bumbaaa.. Wat goed. - 3 kg! En i.d. ergens is het begin. Liedxx.. Direct doorgepakt dus! Hopelijk morgen niet al te veel spierpijn. Pioenroosje.. Net menu zeg! Leuk, babysnuffelen vanmiddag. Veel plezier. Heb een zwarte sportbh, roze/zwart gemêleerde top, zwarte longsleeve er over en een grijs/zwarte tight ( broek) Heb zwart met roze hardloopschoenen dus lekker bijpassend allemaal **** Net de lunch op, fruit bij mijn lunch gepakt. Had wel zin in wat.. Merk dat ik , nu na een week beter op mijn voeding letten dat ik minder " verlang" naar eten. Zit niet constant te bedenken wat te eten en of er nog wat lekkers in de kast ligt.
Joan: 0,9 is ook goed hoor! Bij mij gaat het op den duur meestal ook langzamer maar als er maar iets af is toch MamavEsmee: je gaat echt goed met het hardlopen zeg. Go for it! Liedx: Ik ben ook begonnen op 1 januari dus vandaag ook mijn weegdag. Net als Bumbaa eet ik koolhydraten-arm. Heb tot nu toe mijn menu zelf samengesteld maar wil misschien wel Grip op koolhydraten proberen. In ieder geval wel kh-arm Bumbaa: Goed afgevallen! Super! Ik heb weleens iets gelezen over het Aldi meergranen brood wat Kh beperkt ofzo zou zijn maar niet zou kloppen. Broodmix weet ik niet. Ik ga binnenkort proberen zelf kh-arm brood te bakken. Deze bevat minder kh dan de meeste broden en ook vaak nog goedkoper Pioenroos: Inderdaad geen honger en doordat mijn bloedsuikerspiegel stabiel blijft geen trek in allerlei zoetigheid of andere snaai Dat is vaak mijn valkuil. Als ik honger heb eet ik altijd ineens veel of ongezond omdat ik dan zo'n trek heb en mijn rem niet kan vinden...
@Ti87,ik ben wel fan van zelf brood bakken.Het atkins brood is echt zo lekker! Wat ik nu heb is echt minder lekker. Mss wel een goed idee om zelf te gaan maken.Broodbakmix van de aldi stond niet als koolhydraatarm brood.Zal het eens een keer halen en dan op internet neuzen of er mensen zijn die er ervaring mee hebben. En je reactie op Pioenroos zou exact de mijne kunnen zijn
Zo zeg, had heel wat bladzijdes terug te lezen maar het is gelukt volgens mij. Zie hieronder: pioenroos wat lekker dat jullie een weekendje weg zijn geweest. En heerlijk zo dichtbij. Wat een gezellig dagje heb je vandaag gepland. Veel plezier bij je vriendin. Mijn kindjes zijn wel makkelijk maar vind het vooral de ochtenden even zoeken. wanneer ik me eens kan aankleden. Ha ha. En mijn dochter moet nog wel wennen aan de situatie met haar nieuwe broertje. Kan echt negatieve aandacht vragen dus moet echt bewust haar aandacht geven. Dat werkt wel goed. Morgen ga ik ook een proefles peutergym met haar doen. Mijn zoon vraagt zijn aandacht als hij moet eten en als hij aandacht wil. Maar hij vind het ook goed in zijn schommelstoel, lekker slapen. Met zijn krampjes gaat het ook de goede kant op. Dus hij is over het algemeen super tevreden. Babbs, wat wij in het weekend doen, wisselt nogal. Soms idd klusjes die zijn blijven liggen, uitgebreid schoonmaken, zwemmen, winkelen, speeltuin, wandelen. we proberen iig wel vaak om een gezinsuitje te doen. Dan heb je wel een drukke tijd achter de rug als je verhuist bent. inmiddels alles een beetje op orde? Zijn jullie ver verhuist? Fijn dat je er qua eten goed in zit en wat betreft sporten, dat komt dan ook nog wel. Moonymuppet, ik gebruik mijn weekextra ook niet echt eigenlijk. iig niet bewust. Hoewel er wel staat dat het wordt aangeraden het te gebruiken. Maar ik tel mijn boter op mijn brood niet en de olie in de pan niet dus denk alles wat er tussendoor glipt is dan mijn week extra. Hi. ik tel trouwens ook geen punten voor sporten. Daar kan je natuurlijk ook punten mee verdienen. hoewel ik wel merk dat ik meer trek krijg nu ik meer sport. Wat doe jij in de sportschool?, fitness of lessen? Ik zal je ook een pb sturen Ben wel benieuwd naar dr frank Heb er wel vaak van gehoord. Misschien dat ik er wat ideeën uit haal. mamalucy, af en toe een frietje mag toch. Als je het idd bij één keer in de week laat en verder niet al te vaak dit soort dingen eet. dan zou ik me er niet schuldig om voelen. Wij maken vaak ovenfrites. Misschien is dat een idee? We hebben geen frituurpan, stinkt altijd zo, en die van aviko super crunch zijn erg lekker! Of pomme douches, smileys of aardappelkroketjes uit de oven. Beschuitje, wat fijn dat je het ritme zo goed te pakken hebt. Goed gevoel is dat he. Hoe was het op de weegschaal?, viel het je mee? idd we prettig om een beginpunt te hebben. Op zich hoef je er natuurlijk niet elke week op als je bang bent dat het demotiveert. mamavanesmee, ik vind het ook altijd jammer als ik in het weekend moet werken. Idd ook niet om het werk zelf. Is altijd wel gezellig in het weekend maar meer omdat ik liever wat met mijn gezin ga doen. aan de andere kant maak ik wel altijd veel uren in het weekend en dat is ook wel weer lekker. Je bent lekker bezig met hardlopen zeg! Pak je het weer makkelijk op vind je? En jij rent er weer hip bij. Hi, leuk om jezelf dan te verwennen he. Mag ook af en toe. Klopt hoor wat betreft het afvallen. Elk lichaam is anders en misschien is het nu ook moeizamer omdat ik borstvoeding geef. Mag ik natuurlijk ook niet te snel afvallen. Maar goed het is er iig af. Hi. Positief benaderen. mees90, gelijk goed opgepakt met hardlopen. Lekker hoor. En prettig dat je ondanks het zondigen gewoon bent afgevallen. ti87, ja lief he van mijn man. Denk ook dat hij het doet om mij te stimuleren. Hi. Ben jij inmiddels ook begonnen met shredden? Ik heb gisteren even een rustdag gehouden, voel me niet zo top. Vanavond ga ik het maar weer oppakken. Ik vind het best een opgave om elke dag te sporten. Voordat mijn dochter op bed ligt ben ik zelf eigenlijk ook wel toe aan rust af en toe. En twee keer 10 minuten sporten is toch al netjes als begin. Alles wat je extra doet is al vooruitgang Ik probeer elke dag een stukje te lopen met mijn kinderen. Is ook niet super actief maar beter als op de bank zitten denk ik dan maar. bumbaa, wat zonde dat je toen alle spullen in de vuilnisbak hebt gegooid. Achteraf dan altijd balen he. Ik heb soms ook van dat soort momenten. Wat ben je veel afgevallen. Goed hoor. Stimuleert lekker he. Goed dat je begonnen bent met bewegen. Idd ergens beginnen en dan uitbouwen. Komt vast goed. loveley83, netjes hoor drie keer in de week op de crosstrainer. Kan je jezelf daar makkelijk voor motiveren? Ben je inmiddels begonnen met shredden? Hoe bevalt het je? dvd87, hoe is level twee van shredden? En ik vind je snaaien nog wel meevallen. wat ben jij veel in cm afgenomen zeg! Zo knap. Lekker gevoel zeker?! liedx, welkom. Ik merk dat het thuis zitten en zorgen het op zich al wat lastiger maakt om wat voor jezelf te doen. Kan me voorstellen dat het met een verdrietig meisje dan nog moeilijker wordt en je snel gaat eten. Hoe gaat het nu met je dochter? Ik ben ook 1 januari begonnen en weeg daarom op de woensdag. Ik doe weight watchers online. Ik doe ook aan 30 day shred, ik heb het nu 5 dagen gedaan en een dag rpm (in de sportschool) en gisteren een rustdag. Ik he van te voren alleen mijn buik gemeten maar heb nog geen resultaat. Denk dat het misschien komt omdat ik nog niet zo lang geleden bevallen ben en nog borstvoeding geen. Mijn verloskundige zei dat mijn spieren hierdoor slapper zijn en ik pas echt verandering ga merken als ik stop met borstvoeding geven. Maar het demotiveert wel als ik eerlijk ben. Hier gaat het wel goed. Had gisteren wel echt even een baalmoment. Had wat jurkjes besteld via de wehkamp maar in alle jurkjes irriteerde mijn buik me echt mateloos. Was er echt verdrietig door. Had wel verwacht dat er één bij zou zitten die ik leuk vond. Dus alles maar weer terug sturen en ben wel weer even genezen om te shoppen. Baal er wel van want wil zo graag uit de zwangerschapskleding. Voor mijn gevoel benadrukken die alleen mijn buik maar. Nou ja, komt goed. Moet alleen ergens even een potje geduld kopen. pffffff. Nou meiden, de eerste week zit erop en met goed resultaat. We mogen trots op onszelf zijn!
Joan,daar sluit ik me helemaal bij aan.We mogen zeker trots zijn!! Wel balen van je jurkjes,ik snap dat het demotiveerd.Maar echt,niet te streng zijn hoor!! Zeker als je nog niet zolang geleden bevallen bent en nog bv geeft.Alle zwangerschapshormonen zijn je lijf nog niet uit. Komt goed hoor,vertrouwen blijven houden
Ik ben 1 jan. ook begonnen met koolhydraatarm dieet. Er is nu 1.1 kg vanaf... Hopen dat mijn cyclussen wat korter zijn als ik 15kg kwijt ben...
Meiden top dat het zo goed gaat! Sorry ga niet op iedereen reageren is zoveel geschreven en heb momenteel er even geen puf voor. Mijn menu vandaag: O: bakje magere yoghurt met een appel, kop koffie T: plakje ontbijtkoek L: 2 volkoren boterhammen 1x met appelstroop en 1x met kipfilet T: glas optimel A: 125gr aardappelen,200gr prei,75gr kipfilet en een beetje jus. T: banaan Verder erg veel water en thee zonder zoetjes oid.
Joan.. Je bent nog geen 2 maanden geleden bevallen. Wees niet zo streng voor jezelf! Ja, ik heb redelijk goede basis conditie. Nu uitkijken voor overbelasting. Misschien ff wat shirtjes halen die iets groter zijn, maar geen positie kleding. Kan me voorstellen dat je de kleding zat bent. H&M heeft leuke vlotte/ ruimere truien. Leuk met een legging. Noralie.. Ook al zo'n mooie start! Welkom! Lovely.. Net menu. Hoeveel was er bij jou af? ***** Hier het eten weer op, keuken schoon. Nog ff boodschappen halen strax en dan lui op de bank vanavond. Heb spierpijn!
Hoi meiden Hier een heerlijk dagje en goed aan mijn menu kunnen houden Complete menu o 150 gram griekse yoghurt 10 gram lijnzaad tussendoor niets l 3 volkoren boterhammen filet en geiten smeerkaas tussendoor 150 gram optimel griekse yoghurt beschuit met blauwe muisjes d 80 gram paardenbiefstuk 430 gram zuurkool 50 gram ananas ik zit rond de 1100 calorieën Voor de rest water 2 liter thee en 3 kopjes koffie Nu heerlijk in relax kleding op de bank MamavEsmee Klinkt leuk je nieuwe sportkleding dat je er veel plezier van mag hebben. Jij ook lekker op de bank. Gaat Esmee voor voor haar B diploma? Wat had ze haar A snel gehaald zeg echt knap. Ti87 Klopt ik heb ook een poosje geGOKt alleen ik vind calorieen tellen duidelijker haha. Beviel wel goed hou ook van hartig. Joan1984 Over een poosje ben je er helemaal aan gewend 2 kids komt best goed hoor ik wel! Ga je na je verlof werken of blijf je thuis? Snap dat je baalde van de nieuwe kleding maar wat er door de rest ook gezegd heeft je bent pas bevallen komt echt goed! Noralie87 Goed bezig wat heb je vandaag gegeten? Lovely83 Mooi menu en doe het rustig aan... Ben je al wat afgevallen? Morgen nog een dagje vrij echt fijn ga lekker heel het huishouden doen en misschien nog naar het tuin centrum voor iets leuks in huis.
Wat leuk,nog iemand die koolhydraatarm eet! Super dat je al afgevallen bent ! Afvallen heeft vaak een gunstige invloed op je cyclus,ik hoop het echt voor je.Zet hem op
Pioenroosje.. Had gereageerd met je oude nickname haha.. Zit er nog zo in! Haar A Diploma had Esmee in 12 zwemlessen, we gaan i.d door voor B, moeten ze 10 meter onderwater zwemmen door een gat in het water. Verplicht duiken vanaf de kant. Vandaag les 3 gehad en gaat prima. De verschillende zwemslagen zijn afgetekend, alleen het gat nog niet. Vind ze erg ver. Is het ook De Griekse Yoghurt van Optimel is lekker he? Bij de C1000 hadden ze , ze voor 1,00 meteen 4 bakjes meegenomen haha. Lekker dat je morgen een dagje vrij hebt. Hier de boodschappen binnen, c1000 heeft leuke aanbiedingen voor 1,00, vooral dingen die ik niet mag hebben nu. Vooral soep, zoet broodbeleg, douchegel etc ingeslagen. Kasten weer gevuld hier. Morgen een drukke werkdag, morgenvroeg eerst Intervisie op een andere locatie en smiddags de slaapdienst in. Vrijdag 9.00 lekker weekend!
Hallo meiden, Ik zou ook graag met jullie mee willen doen. (als ik het allemaal bij kan houden in de drukte hier ) De dames die ook actief waren in de oude topics zullen mij nog wel kennen, onder een andere naam (hussel mijn nic-name maar door elkaar dan kom je er wel uit denk ik (en anders PB maar even ) Ik heb inmiddels een nieuw account omdat we sinds 1 juni 2013 proberen een kindje te krijgen. Wat tot op heden nog niet hard wil lukken helaas. Inmiddels in ronde 9. Aangezien er een aantal bekenden op zp zitten die ook wisten wie ik was, heb ik een nieuw account aangemaakt. Ook ik ben zo'n 4 jaar geleden veel afgevallen. Maar helaas in de loop van de tijd bijna alles weer aangekomen. Vooral de afgelopen maanden heb ik in een flinke dip gezeten, wat niet echt goed was voor mijn gewicht (zwak uitgedrukt). Ik heb nu sinds 2 januari de draad weer opgepakt en houd dinsdag aan als weegdag. Gisteren was ik al 4,5 kg kwijt (in 5 dagen ). In het begin gaat het altijd lekker snel bij mij, wat lekker motiveert. Ik wil zo veel mogelijk afvallen, maar nog liever zo snel mogelijk zwanger worden natuurlijk. Hopelijk helpt het afvallen daarbij. Ik garandeer niet dat ik hier elke dag mee kom kletsen, maar ik doe mijn best. Ik zit op het moment thuis met een flinke griep, dus tijd genoeg nu... Zal ook meteen mijn menu even plaatsen: O: 200 gram optimel vanille yoghurt, 30 gram cruesli balans en 1 peer erdoor. T: niks (laat ontbeten) L: 1 volkorenpistolet met kipfilet met bieslook, 1 appel, 1 glas optimel drink T: 2 mandarijnen A: 1 portie paprika lasagne Qua drinken probeer ik de hele dag water en groene thee te drinken. Alleen bij het avondeten drink ik een glas pepsi max (verslaving). 4 jaar geleden telde ik kcal. Ik doe dat nu niet, maar houd wel dezelfde menu's ongeveer aan (ik heb dat zo'n poos gedaan, dat ik wel in mijn hoofd heb, wat ik wel/niet kan eten). Ik ga nu nog niet op iedereen reageren. Ik heb wel alles terug gelezen, zodat ik een beetje weet wie wat doet. Maar qua reageren haak ik hier wel in...
Amelie.. Wat jammer dat je bijna alles weer aangekomen bent. Spannend dat jullie bezig zijn voor een eerste kindje. En kan me voorstellen dat het je dan niet snel genoeg kan gaan. Hoop ook dat gewichtsverlies je hierbij kan helpen. Strak menuutje. Zoals van jou gewend! Oja.. Beterschap!
Pfff level 2 haalde vandaag niet het beste in mij naar boven. Ik bleef maar foeteren op die oefeningen die super makkelijk lijken...