10 kilo afvallen wie doet er mee deel zoveel! :D

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamavEsmee, 28 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Dag dames...ik meld me hier ook weer!! Ik heb mee gekletst in de periode waarover mamavesmee praat.... wel twee jaar geleden en ben zelf sindsdien hier helemaal niet meer actief geweest. Ben gaan studeren en daarnaast de combi met werk en gezin was echt veel, zwangerschapspagina bijhouden was not done. En die periode waren ook veel van mijn maatjes niet meer actief dus ja, dan houd het voor jezelf ook al snel op.

Momenteel heb ik een jaar pauze van school, start in september weer met het 3e jaar en maak mijn studie dan af. Ik ben een jaar geleden 12 kilo afgevallen met een voedingsschema in de sportschool. Ben prima op gewicht gebleven tot in juni mijn dochter jarig was en de weegschaal steeg heeeeeeeel langzaam. Ben van 77 kilo naar 86 gegaan op nieuwjaarsdag :(. Zonde natuurlijk!!!! De meeste kilootjes waren kerst en oud en nieuw natuurlijk. December is voor mij altijd een moeilijke maand. Niet dat ik het geen gezellige maand vind hoor, maar het donker, het gure weer buiten trekt me niet. Ik heb daglicht en zon nodig.... voel me minder goed in november en december, dat is mijn valkuil en een vrijbrief te (vr)eten. Maar goed!!! Ik heb een week geleden mijn eetschema's weer gepakt en ben na een week 3 kilo afgevallen :D. Dus ik ga me weer beter en lekkerder voelen.

Ik sport veel, wel 3a4 in de week. Ik heb het kletsen hier altijd wel erg gemist hoor. Ook het gewoon van je af schrijven, want de gesprekken gingen niet alleen over afvallen, maar ook over andere dagelijks bezigheden. Mamavesmee vertelde me een nieuwe topic te hebben geopend, dus ben er weer!

Mijn dagmenu:
    O: twee boterhammen met jam, kop thee.
    T: 2 kopjes koffie, plakje ontbijtkoek.
    L: 3 boterhammen, 1x rookvlees, 1x achterham, kop groentesoep.
    T: schaaltje yoghurt en een schaaltje ananas.
    A: tagliatelle, boontjes, tartaartje met champignons en champignonssaus en een schaaltje appelmoes.
    T: kop koffie, kiwi en een boterham met jam.

Ik ben tevreden!

2. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Hallo allemaal,

Wat goed om zoveel gemotiveerde dames te zien.
    Ook ik wil graag afvallen, maar ik ben zo slecht in afvallen en laat staan sporten.

Maar toch heb ik me samen met manlief voor ingeschreven bij de sportschool en hoop ik 2x per week te gaan sporten en nog eens 1 of 2 keer per week aan Zumba te doen in de hoop een paar kilo's af te vallen.

Eigenlijk wil ik 15 kilo afvallen, maar ik ben blij met elke kilo die eraf kan. Ik ben m.n. bang voor een jojo effect. Maar ja, we moeten ergens beginnen en dan hoop ik dat het afvallen ten goede komt aan mijn fertiliteit.

Succes allemaal!

3. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Iez... ik heb mezelf altijd voorgehouden dat wat ik doe geen dieet is. Juist het idee 'ik ben op dieet en ik mag dat niet hebben' kan mij een rotgevoel geven. Goed man, dat jullie je hebben aangemeld bij de sportschool. En Zumba is leuk! Ik zumba ook 1a2 keer in de week :). En inderdaad... blij zijn met elke kilo is belangrijk.... gaat goed komen meis!

4. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    @ Dvd: Ik vind het sowieso al super knap dat je het doet. Ik heb het een half jaar geleden 1 keer geprobeerd maar ben halverwege de eerste keer al afgehaakt. Niks voor mij! Ben trots op jezelf meid! Je doet het toch maar even ;)

@ Butterfly: Gezellig dat jij er ook weer bent. Ook gehoor gegeven aan de oproep van mve ;) Fijn dat je een jaar je studie hebt kunnen pauzeren. Geeft een stuk meer rust. Straks nog een jaartje. Komt helemaal goed!

@ Iez: Super dat jullie nu naar de sportschool gaan. Over dat jojoen zou ik me niet te druk maken. Ga ervoor, dan komt het vast goed!

@ all: Succes met afvallen. Samen kunnen we het wel ;)

5. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Iez.. Wat erg dat jullie je kindje hebben moeten verliezen.:( Denk je dat sporten voldoende zal zijn? Of ga je ook op je voeding letten?

Butterfly.. Welkom!:D Mooi menu!

6. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @mamavesmee... maar jij hebt een pittige tijd gehad begrijp ik te lezen... accepteren van het niet krijgen van een tweede kindje.... ben je dan zoveel aangekomen afgelopen tijd. Je bleef zo goed op gewicht altijd. Ik hoop dat je voor jezelf de rust kunt vinden.

7. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Dames... lekker slapen..... ik was nog even bezig op de weggeefhoek van mijn woonplaats, die beheer ik samen met iemand... heerlijk om mijn vrije dagen beetje om te prutsen. Hoef maandag pas weer te werken :D. Morgen mijn beide meisjes naar school, de oudste naar de basisschool en de jongste peuterspeelzaal.
    Heerlijk... ga ik even boodschappen doen en in huis aan de slag.

Groetjessss

8. Ti87

Ti87 Bekend lid

12 apr 2012
    613
    0
    0
    Bumbaa: het atkins brood lekker ja? Waar koop je dat brood? Ik wacht even totdat het boek er is en dan ga ik wat boodschapjes doen. Welke mayonaise heb jij? Ik zit te twijfelen over suikervrije mayo of Zaanse mayo want die adviseren ze bij GOK geloof ik

Joan: Ja fijn toch als je man je zo stimuleert. Kan soms net even dat extra zetje geven. Mijn vriend doet hier ook met me mee en wil zelfs ook de crosstrainer proberen. Ik heb een tijdje geleden ook shred geprobeerd maar elke dag sporten vind ik inderdaad ook te veel. Wil soms ook eens lekker met vriend op de bank liggen want ben soms al behoorlijk moe als ons zoontje eindelijk op bed ligt en alles is opgeruimd. Ik doe nu 2 dagen en dan 1 dag rust. Lopen is ook al actief bezig zijn dus doe je goed! Alle kleine beetjes zijn meegenomen :)

Noralie: Welkom! Ze zeggen dat kh-arm en natuurlijk afvallen ook goed is voor je cyclus dus hoop dat ze snel wat korter worden

Amelien: Welkom en beterschap!

Butterfly: Welkom! Wat goed dat je zoveel sport. Wat doe je voor sport(en)?

Iez: welkom hier! Goed van je dat je toch hebt ingeschreven bij de sportschool. Succes!

Menu vandaag
    O: omelet van 2 eieren met paprika,ui, plak ham en kaas
    T: Amandelmeelpannekoekje
    L: salade met een 1/2 kipfilet
    T: blokjes kaas met mosterd
    D: sperziebonen en biefstuk

9. MamavEsmee

Butterfly.. Ik schommelde vorig jaar rond de 74 kilo ( woog altijd rond de 71/72 kilo).. Vorig jaar na de zomervakantie steeds is iets meer omhoog. Nu woog ik bijna 80 kilo. Alle broeken zitten te strak, shirtjes staan niet meer mooi.

Ben gewend bij mijn nieuwe baan, acceptatie dat er geen 2e kindje komt begint langzaam te komen. Ben een erg positief mens maar dit heeft me echt heel veel gedaan. :( Soms moet je te vreden zijn met wat je hebt. Wil mijn lieve kerel ook niet kwijt.;)

Merk dat ik nu meer positieve dingen in mijn leven heb. Dus heb er helemaal zin in! :D

Tia87.. De zaanse mayo is echt lekker. En elke dag sporten is niet zo heel goed je spieren hebben ook herstel nodig. Zou haast weer gaan gokken als ik je menuutjes zie. Jummie!!

Redelijk geslapen vannacht, drukke dag vandaag. Ben blij als het morgen is haha.

Ontbeten met Brinta en koffie.:)

10. pioenroos26

pioenroos26 Niet meer actief

Goedemorgen meiden

Lieve weegschalen bij jullie? Hier boven verwachting dag 2 -3 kg :$ :D:D

MvE Haha ja hebben toen ook een hele lange tijd met elkaar gekletst :) Zo knap joh van Esmee snap wel dat ze zo ver onder water zwemmen eng vind ik hou daar ook niet van brrr.
    C1000 heeft zeker leuke aanbiedingen maar ik heb echt zoveel voorraad haha Werkse voor vandaag!

Amelien Ik zit allemaal te denken wie jij bent en ik heb wel een vermoeden maar ga je even een PB doen zo. Hopelijk mag jullie wens voor een derde kindje snel in vervulling gaan! Duurde het bij de andere kindjes ook langer?
    Mooi menu heb je! en wat ben je al veel kwijt na 5 dagen echt super goed!!

Dvd87 Ik vond level 2 er ook lastig uitzien bij shredden heb gewoon level 1 een hele tijd gedaan haha.

Butterfly24 Super gezellig dat jij der ook bent!! Ik ben nieske ;) Mooi menu heb je en wat sport je veel echt goed! Met die laatste kilo's komt het helemaal goed.
    Jou meiden zijn ook al weer zo groot gaat zo hard allemaal.
    Heerlijk dat je maandag pas weer moet werken geniet van de leuke dingen doen.

Iez Welkom en wat een heftige tijd hebben jullie achter de rug sterkte in elk geval!
    Ook jij kan afvallen zeker als je er ook lekker bij gaat sporten en samen met iemand motiveert alleen maar.
    Welke methode wil je gaan doen calorieen tellen of koollhydraten vermijden?

Butterfly24 mee eens ik doe ook geen dieet ik mag alles eten alleen het is niet verstandig... Ik mag best een hele pizza eten maar daar moet ik het ongeveer heel de dag mee doen haha

TI87 Mooi en lekker menu heb je een recept van die amandelmeelpannenkoekjes?

Ik heb net mijn ontbijt op en ga nu lekker knallen in huis kom tussen de middag weer kletsen

11. MamavEsmee

Pioenroosje.. Succes met het huis soppen! :D En super van de weegschaal.. motiveert lekker he?

Hier al lekker een dik halfuur met de honden gelopen, nu ff snel koffie en dan naar intervisie. Esmee blijft over dus hoef niet zo te haasten om thuis te komen.

Menuutje vandaag!

Ontbijt

Halfvolle melk 115 kcal
    Brinta 85 kcal
    Totaal:200 kcal

Lunch
    Volkorenbrood 246 kcal
    Smeerpaté, mager 37 kcal
    Rookvlees 22 kcal
    Totaal:305 kcal

Avond
    Aardappelpuree, 72 kcal
    Bloemkool, gekookt 52 kcal
    Rundergehakt 246 kcal
    Totaal:370 kcal

Tussendoor
    Peer (met schil) 83 kcal
    Sinaasappel 61 kcal
    Totaal:144 kcal

Totaal vandaag: 1040 kan dus nog wat toevoegen ergens.;)

12. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden,
    Weer een nieuwe dag :D

@Ti87,ik gebruik meestal zaanse mayo of gewoon huismerk mayo.Even goed de etiketten lezen.
    Het atkins brood bak ik soms zelf.De mix is gewoon bij de ah te krijgen.Het is super lekker,heel donker.En vult ook erg goed,dat heb ik niet bij dat kh armbrood van de markt.Dat is heel luchtig.Op 2 van die sneetjes met goed beleg hou ik het iig niet de hele middag vol.
    Ik had trouwens het recept gevonden van de lijnzaadcereal.Iets voor jou? Het recept klinkt niet lekker,maar ik weet nog dat ik het wel heel lekker vond.Ga het van de week ook weer eens maken.

Ik heb nu wel veel last van m`n spieren.Volgens mij raden ze daar extra magnesium voor aan?

@Pioenroos,wowww wat goed!!

Mijn menu voor vandaag:

o: kwark
    t:-
    l: 2 snee kh arm brood met hartig beleg,komkommer en tomaat
    t: eitje
    d: shoarma met roerbakgroente en sla
    t: ?

13. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Goedemorgen meiden...

Zo, zit even aan mijn tussendoortje.
    Kids beide naar school, ik heb de boodschappen maar gedaan.
    Is dat maar weer in huis en al lekker opgeruimd. Allemaal gezonde dingen. Over een klein uurtje Maureen weer ophalen van de peuterspeelzaal. Heb dan even een gesprekje. Ze is getoetst en de score is binnen... ik hoop zo dat ze in de VVE groep mag, dan mag ze vier dagdelen naar de speelzaal voor de helft van wat ik nu betaal ;). Merk dat ik er zo aan toe ben mijn eigen dingen weer op te pakken en te gaan doen. Ook heb ik weer veel zin te studeren, al start ik pas in september weer. Als ze naar VVE mag zit ik in overweging een thuisstudie te doen die 10 maanden duurt.... persoonlijk begeleidster gehandicaptenzorg. Ben nu zelf persoonlijk begeleidster en ben met SPH begonnen, even pauze dus, maar HBO is zo werkoverstijgend. Ik mis een beetje de kennis die ik nodig heb voor mijn huidige baan omdat ik als onderwijsassistent heb gediplomeerd. Maar goed.... vandaag maar eens even info zoeken.

@mamavesmee: Ik begrijp je gevoelens voor een tweede kindje...nou begrijpen, deels! Al verbaasde me het ook wel om dit te lezen. Juist omdat ik uit het kletsen twee jaar geleden juist het gevoel had dat je bewust 1 kindje wilde en niet meer.

Ik zelf zou graag een derde willen, Harrold niet. We hebben het goed zo, we kunnen doen wat we willen, haalbaar op alle vlakken, maar juist omdat ik me zo verheug om mijn eigen tijd weet ik dat ik niet gelukkiger zal worden met een derde kindje omdat je dan weer helemaal opnieuw begint. Ik moet mijn studie afmaken.. heb een stok achter de deur omdat ik anders JP moet terug betalen... ;).

Meis, neem de tijd voor jezelf en inderdaad, je hebt meer positieve dingen in het leven dan je altijd denkt. Echter maak je samen de keuzes. Maak je nog taarten? Je was altijd zo creatief bezig.

@Pioenroosje: aaaahh jij bent het!! Ik weet het.... mijn man en ik sporten beide veel. Ik heb een paar weken geleden een healt check laten doen en ben eigenlijk 10 kilo te zwaar. Mijn man heeft de test ook gedaan en die is precies goed in alles :cool:. We sporten soms eens samen en vragen dan de oppas op te passen.

Ja, mijn meiden zijn inderdaad al groot. Het gaat zo snel allemaal.
    Esmee is alweer 4 en gaat naar de basisschool, Maureen wordt in november 4 jaar. Laatste peuterjaartje dus. Merk dat ik het best confronterend vind dat ze zo groot worden. Esmee is in alles mij... ik herken mezelf zo erg, mijn uitspraken, mijn uitstraling, mijn karakter, ik zie alles terug in haar.

Mijn menu vandaag:
    O: 2 boterhammen met 1x 20+ smeerkaas, 1x vruchtenhagel, thee.
    T: kiwi, twee kleine crackertjes met jam, groene thee.
    L: 3 boterhammen met 1x kipfilet, 1x rookvlees, kopje groentesoep.
    T: aardbeienyoghurt met een kiwi, groene thee.
    A: 2 of 3 appelpannenkoeken en een schaaltje appelmoes.
    T: crackertje met honing en later op de avond wat worteltjes.

De pannenkoeken staan niet op mijn schema, maar ik wil mezelf niet alles ontzeggen. Als ik ga denken dat ik het niet mag maak ik het heel moeilijk. Ik eet dus lekker met mijn gezinnetje mee en ga vanavond lekker sporten.

Vanmiddag met mijn meiden lekker cupcakes bakken en versieren.
    Ik blijf eraf....!! Misschien lukt het me na 2 pannenkoeken te stoppen, dan zou ik vanavond van mezelf i.p.v. het crackertje een cupcake mogen eten. Ligt aan mezelf en beslis ik dan wel.

Fijne dag!! Ik moet nog even aan de slag hier.

14. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    @ Mve: Lijkt me moeilijk om te moeten accepteren dat er geen 2e kindje komt. Ik heb lang moeten wachten tot manlief er ook “klaar voor was”, maar ik had in ieder geval het vooruitzicht dat het er wel ooit van ging komen. Lijkt me moeilijk om je kinderwens te moeten onderdrukken.

@ Pioenroos: Wauw… jij gaat goed! 3 kg in 2 dagen! :D Daar doen we het voor! Ik denk toch dat jij denkt dat ik iemand anders ben. Ik heb namelijk nog geen kindjes ;) Hoe is het met je dochter? Zal intussen wel een hele dame zijn?!

@ Butterfly: Jij bent ook niet van het niets doen he… We doen gewoon nog even een thuisstudie tussendoor. Hahaha ;) Veel plezier vanmiddag met de meiden! En succes met het afblijven van de cupcakes.

Hier vannacht eindelijk eens goed geslapen. Was vanmorgen pas om 11 uur wakker.

Heb ontbeten met een maaltijdreep van weightcare. Die had ik nog liggen en zag dat die bijna over de datum was. Had ook geen zin iets anders te verzinnen. Zal vanavond wel mijn menuutje plaatsen, want heb geen idee wat het de rest van de dag gaat worden.

Verder nog steeds ziek. Voel me zelfs nog beroerder dan gisteren. Vandaag dus weer een dag op de bank liggen/hangen. Geen energie om iets te doen. Misschien tussendoor (als mijn hoofdpijn het toelaat) even verder met mijn fotoalbum van de vakantie van afgelopen september.

Fijne dag!

15. MamavEsmee

Bumbaaa.. Ze zeggen i.d. dat magnesium daar goed voor helpt!

Butterfly..Dat dacht ik destijds ook, dat 1 kindje " goed" zou zijn. Maar het " gevoel" kwam toch.. Bij Erwin niet. Heb heel lang getwijfeld of ik het wel echt wilde en dus ook behoorlijk lang gewacht voordat ik durfde te zeggen wat ik wilde. Juist omdat Erwin er erg duidelijk over was. Esmee is nu 6 vind het leeftijds verschil te groot nu. Gelukkig erg veel lieve kleintjes om mee te knuffelen!:D

Maak je het jezelf niet te gek om ook nog een thuisstudie te doen. ;)
    Veel plezier met je meiden vanmiddag!

Amelien... We hebben in iedergeval een lief meisje, en daar geniet ik ontzettend van. Ben heeel blij met wat ik wel heb. :) Vervelend dat je je nog zo ziek voelt. Beterschap!

Intervisie zit er op, nu al warm gegeten, neem ik mijn boterhammetjes mee naar het werk vanavond. Nu nog ff relaxen. :D

16. pioenroos26

pioenroos26 Niet meer actief

MvE Ja dat motiveert heeel erg haha en dit topic ook vind fijn dat er aantal uit ons oude clubje weer hier zijn :)
    Hoe laat begint je slaapdienst? Mooi menu heb je de aardappelpuree zelfgemaakt? en hoeveel gram heb je genomen voor die 72 calorieën.

Bumbaaa Mmm Shoarma lekker! Klopt magnesium helpt tegen spierpijn.

Butterfly24 Heerlijk met de kids cupcakes bakken moet ik met Nina ook weer eens doen (ik vergeet dat vaak)
    Haha jij bent echt een mega bezige bij :D Hoeveel uur werk jij nog?
    Ideaal samen sporten met je man dat zouden wij ook kunnen doen maar ja dan moeten we oppas gaan zoeken vind ik dan weer niet ideaal (zussen/broers enz. werken allemaal onregelmatig)
    Mooi menu heb je hoeveel calorieën hou jij aan?

Amelien Jaaaa ik weet wie je bent hahaha ik zat met iemand anders in mijn hoofd vandaar dat ik het niet helemaal snapte :)
    Beterschap voor jou in elk geval je hebt het flink te pakken...
    Griep of echt buikgriep?
    Jij bent ook al veel kwijt in die paar dagen moet jij nog veel afvallen?

Zo hier huis beneden helemaal grondig gepoetst heerlijk alles weer aan kant. Daarna naar de slager geweest en nog even naar dirk van de broek die had ook goede aanbiedingen.
    Nina na het eten op bed gelegd die was erg moe ga ze zo weer wakker maken. Zelf even lekker relax achter de laptop gezeten en nog even overleg gehad met een collega.
    Bij ons op het werk is het erg druk en zijn een zelfsturend team kost erg veel tijd. Gelukkig hebben wij echt een SUPER team dat maakt veel goed. Afgelopen jaar ruim 500 uur extra gewerkt :$ Dat ga ik nu niet meer doen heb ik mij voorgenomen haha.

Mijn menu

ontbijt
    3 gekookte eieren

tussendoor
    1 pepermuntje

lunch
    3 meergranen boterhammen
    40 gram rosbief
    20 gram magere geiten smeerkaas

tussendoor
    150 gram optimel griekse yoghurt
    10 gram lijnzaad
    100 gram kiwi

diner
    340 gram zuurkool (over van gisteren)
    100 gram tartaar

Dan kom ik uit op 1066 kan ik nog wat extra nemen kijk straks wel even wat.

17. MamavEsmee

Pioenroosje.. Nee de puree is uit een zakkie haha.. Had vandaag restjes. Was denk ik 100 gram. Was over van dinsdag.;) Aangezien Vriend en Esmee bij schoonouders eten en ze op het werk vanavond rijst met babi pangang eten ( caloriebom) nam ik zelf eten mee. Maar is nu al op haha.. Lekker dat je alles al weer schoon hebt.

Mijn slaapdienst begint om 15.00 tot morgen 9.00

18. moonymuppet

moonymuppet Niet meer actief

Pioenroos, ik denk idd dat daar de hoofdpijn van komt of van te weinig drinken :p. mijn werk tijden zijn nu voorlopig van 13:00 t/m 21:00
    maar dat zal binnenkort veranderen.
    Joan, ik neem eigenlijk ook de extra week punten niet, ik geef in de app wel op dat ik sport puur om het voor mezelf bij te houden.
    ik doe nu fitnis/krachttraining en wil zumba gaan doen. heb je pb nog niet ontvangen. doe jij nog aan sport?
    en idd als je net bevallen bent is er geen leuke kleding die goed past, als jij dat potje gevonden hebt
    stuur je me dan een berichtje? :D

Noralie87, welkom ik zal je gegevens in de lijst erbij zetten. wil je me nog even je begin en doel gewicht geven?
    Mamavesmee, hoe is het vandaag met je spierpijn? blehhh das een lange ruk op je werk! laat het maar snel vrijdag zijn :D
    Amelien, welkom ik zal je gevens in de lijst zetten, wil je me nog even je begin en doel gewcht geven?
    hoop dat het vandaag wat beter met je gaat.
    DVD87, haha moet wel lachen om me post over level 2 haha
    butterfly, welkom ik zal je gegevens in de lijst erbij zetten.
    iez, welkom, ook zou gegevens zal ik in de lijst erbij zetten.

zo gezellig nieuwe mensen erbij!

Hier gaat het rustig verder, eindelijk een paar dagen vrij en bezig in huis met de poets, was en kind :p
    mijn menu
    o: 2 boterhammen met kruidenkaas
    T: -
    L: soep :D:D (was ook al weer te lang geleden)en een stuk sucade
    T: appel/banaan
    L: gekookte aardappek met groente (aangezien ik nog ga sporten nu geen gekruid vlees ivm maagzuur)
    T: 250 gram kwark
    en nu weer snel verder met me "huis"werk :D

Dames ik zal dadelijk de lijst erop zetten. graag in de toekomst als je wat veranderd wilt hebben op de lijst mijn een prive berichtje doen aangezien ik soms niet alles lees. dus ook volgende week met het weeg moment! :D

19. moonymuppet

moonymuppet Niet meer actief

de lijst week 1

20. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    @ pioenroos: ik ben zo stom geweest om bijna alles wat ik afgevallen was er weer aan te eten... er mag dus wel weer een kilo of 40 af. Maaf goed... ik zie wel hoever ik kom. We weten dat we het kunnen he... dat hebben we al eerder bewezen ;) ik hoop dat ik zwanger ben voor ik mijn doel bereik.

Deel Deze Pagina