Dankjulliewel voor het welkom! Ik heb P1982 net PB terug gestuurd. Ik doe acupunctuur met een streng dieet van 750 g groente/fruit, wat kwark suiker en bouillon. Dat dan 3 weken en daarna 3 weken stabiliseren. Je kunt ongeveer 10% van je gewicht dan afvallen. Ik 8-10% omdat ik een te traag werkende schildklier heb. Het is zwaar, maar 3 weken is te overzien vind ik. Heb 3 naaldjes in mijn oor om hongergevoel te onderdrukken, stofwisseling te stimuleren en suikerspiegel te reguleren. Tot nu toe -2,2 (sinds dinsdag), dus me is happy!!!!!!!!!! Cygnet: Wat heerlijk dat je alle zwangerschapskilo's al weer kwijt bent! Nu succes met de rest Lovely: Goed bezig.......... Mooneymuppet: Kop op! EVen jezelf de tijd geven om uit te rusten. Als er iets is dat zorgt dat je niet afvalt is het wel slaaptekort. Dus zorg eerst dat je energielevel weer op peil is. Ik stuur je morgen een PB met mijn gegevens voor op de lijst. MamaLucy: Wat een dubbel gevoel. Hormonen spuiten omdat je graag een kindje wilt en weten dat je daarvan bijkomt... Knuf. Succes allemaal vandaag en tot morgen!
jeetje meiden, wat wordt er hier veel gekletst zeg. Wel heel erg gezellig maar merk dat ik het maar moeilijk bij hou en kan onthouden. Ik lees dat het bij een aantal meiden wat minder gaat. Wat vervelend zeg. Soms zijn de omstandigheden wat lastiger maar als je eens een mindere dag hebt hoeft dat nog niet te betekenen dat je niet afvalt die week. Ik hoop dat jullie het weer op kunnen pakken. kom op meiden! Jullie kunnen het. Samen gaan we ervoor. Ik ben gestopt met shredden. Ik kan het niet opbrengen om elke dag te sporten. Ik ga nu gewoon drie keer in de week naar de sportschool. Dat vind ik voldoende en dan vind ik het nog leuk ook. Mamalucy, lijkt me heel heftig om hormonen te moeten spuiten. Wat knap van je dat je dan ook bezig bent met afvallen. word je idd zwaarder door hormonen te spuiten? Loveley, wat goed dat je zoveel bent afgevallen. Je gaat als een trein zeg! Lekker. butterfly wat gezellig om lekker met je dochters te bakken. Ik kan niet wachten tot mijn dochter daar ook aan toe is. Lekker samen freubelen in de keuken. ior, wat vervelend dat je weegschaal nog niks eraf aangaf. Misschien houd je vocht vast? of misschien mag je wel wat meer eten? Op hoeveel calorieën zit je op een dag? misssporty, klinkt interessant, afvallen met acupunctuur. Hoe vaak moet je daar dan heen en wat doet het? en heb je van hun dan een dieet gekregen? cygnet, welkom. Wat leuk dat jij ook nog niet zo lang geleden bevallen bent. Hoe is het met jouw lichaam? Ik vind mijn buik echt heel erg slap. Ben benieuwd wanneer dat weer beter wordt. succes! Ik ga vanavond uit eten. Heb met mezelf afgesproken dat ik een carpaccio vooraf neem, een salade als hoofd en een chocomel als toetje. Hopen dat ik me hieraan kan houden. hi moet even mijn dochter troosten. hou het hierbij voor nu.
Knuffel voor jou! Heel vervelend die eetbuien.Heel herkenbaar helaas.Als je erover wil kletsen dan geef gerust een gil ,mss helpt het je om het te delen.
Hoi meiden LOvely,superrrr -2,1 Joan,ja we zijn lekker actief hier.Is een goede afleiding,beter kletsen hier dan eten haha Vanmorgen bij de internist geweest.Mijn kh arm dieet besproken.Prima dieet voor mij Tussendoortjes hoeven niet.Maar (altijd die maar ook haha)...moet wel uitkijken dat het niet zo hard gaat.Niet omdat dat met mijn gewicht erg is,maar omdat het als het echt te extreem is een negatieve invloed op de vruchtbaarheid kan hebben. Hoe lastig is dat zeg.Mijn overgewicht kan ook een ongunstige invloed hebben op mijn vruchtbaarheid (hoewel ik daar voorheen geen last van heb gehad). Moet iig een afspraak maken bij de diëtiste om dit te gaan bespreken. Al met al ben ik goed tevreden
Even een plaatje voor de motivatie en het hardloopschema dat ik volg, Vandaag voor de 2e keer deze week hardgelopen en dat beviel weer goed Ik begin het nog leuk te vinden ook
Meiden ik lees nog wel af en toe mee, maar kan het echt niet bijbenen hier. Jullie kletsen zoveel 😉 Ik ga een afspraak maken met een diëtiste om het allemaal een beetje verantwoord te laten verlopen. Lijkt me goed. Ik zit slecht in mijn vel dus daarom ook niet dagelijks fut om te schrijven.
Goedemiddag! Hier een drukke morgen gehad gewerkt van 07.00 tot 12.30 nu net thuis en gegeten. Cygnet2 Welkom gezellig dat je mee komt kletsen... Gefeliciteerd met je 3de kindje gaat het goed? Super dat je je zwangerschapskilo's er al af zijn. Gaat helemaal goedkomen volgens mij. Heel veel suc6 er mee. Iez En hoe is het sporten gegaan? Bumbaaa Brr recept met lijnzaad klinkt niet lekker haha maak je dat vaak? Fijn dat de internist het een goed dieet vind gaat helemaal goed komen. LiedX Heftig hoor... Beterschap voor je kindje en hopelijk doe je snel weer mee. Mees90 Leuk dat het hardlopen zo bevalt is je conditie een beetje goed of valt het tegen? Moonymuppet Haha leuk menu En was je dochter goed gegroeid? Mama Lucy Gaat goed met je gewicht super... Vervelend dat je door die hormonen weer aankomt :x Hopelijk brengen ze wel positief resultaat. Lovely83 Goed bezig! MissSporty76 Heftig dieet lijkt mij heb je ook echt geen honger? Heel veel suc6 er mee in elk geval... Joan1984 Lekker genieten hoor van het uit eten gaan moet kunnen.. Beschuitje Slim om een gesprekje aan te gaan met de diëtist benieuwd of die goede tips hebben. Denk aan jezelf jullie zitten in een hele zware tijd. Zo ik ben weer bij Mijn menu voor vandaag ontbijt 3 gekookte eieren tussendoor water koffie lunch 3 meergranen boterhammen 5 gram rosbief met witte peper 18 gram magere geitensmeerkaas stukje grillworst met kaas tussendoor optimel griekse kwark 150 gram 10 gram lijnzaad 100 gram kiwi avondeten 100 gram aardappels 200 gram spruiten 80 gram tartaar Dan kom ik uit op 1127 calorieën Misschien neem ik vanmiddag nog tomaat en komkommer als ik trek heb. Ik ga denk lekker een rondje lopen met Nina Tot straks weer
Mijn conditie is nog best wel goed, dat valt me echt niet tegen. Ik zou nu zo een half uur kunnen lopen, maar mijn gewicht is gewoon te hoog, waardoor het niet makkelijk loopt... Ik heb runkeeper erbij en die mevrouw zegt precies hoeveel tijd er voorbij is. Geen horloge nodig dus Ik ga nog proberen om vanaf volgende week of die week erna, buikspieroefeningen erbij te doen 1 keer in de week. En vandaag ga ik een nieuwe weegschaal bestellen. Ik heb een hele oude staan, die niet digitaal is. Als ik hem 2 cm verschuif ben ik gelijk 4 kilo zwaarder... Dat verklaarde dus ook die 3 a 4 kilo die ik er ineens bij had 's avonds! haha
Zoooo.. vandaag is mijn schoonmaakdag, pak dan zoveel mogelijk op thuis. Beneden en boven de vloeren gezogen en gedweild, bedden verschoond, badkamer grondig aangepakt, ontkalkt, bad gesopt, toiletten weer schoon, verder flink met de was bezig......... ik was niet meer elke dag, maar was 2x in de week en gooi dan alles er door, anders ben ik elke dag met de was bezig en daar heb ik geen zin meer in. De derde was draait.. liggen nog 3 wasmanden.... ... nou ja, er zat ook beddengoed bij he . Verder wordt er een speelgoedkast opgehaald morgen, dus de bakken moeten nog leeg..... . Dus ben al flink aan de slag geweest en zoveel doe ik niet meer hoor..... nu wachten tot de vloer droog is, de emmers opruimen, en dan zometeen lekker met een boek op de bank. Heb vanmorgen met Maaureen het laatste stuk gekeken van 'achtste groepers huilen niet'.... zooo pittige film hoor. Mijn menu: O: 2 boterhammen, 1x appelstroop, 1x vruchtenhagel, thee. T: kom yoghurt, appel, groene thee. L: 3 boterhammen, 1x 20+ kaas, 1x rollade, kopje kerriesoep. T: kom yoghurt, banaan. A: fusilli, varkenslapje, champignons, worteltjes en kaassaus. T: broodje met jam en een kiwi ( of een muffin ).... eventueel nog worteltjes. Ik ga vanavond een uurtje zumba doen... zoals nu lijkt. Gisteren niet meer in bad geweest... ik kwam thuis van balance en toen kwam Esmee beneden, ze moest overgeven en was misselijk. Daar gaat dan je vrije tijd . @Pioenroosje...alweer gewerkt ook... heb je nu lekker weekeinde? Het was lekker weer, zonnetje erbij, al is die hier weg, zal bij jou nog wel schijnen??Jij hebt altijd zonnig weer . @Beschuitje... heb jij hier twee jaar geleden niet ook mee gekletst? @Bumbaa... dubbel dan he? Meis, je werkt aan verschillende doelen.... hihih!! Het komt goed.... geen tussendoortjes meer? Pff hoe ga je dat volhouden? @Joan1984...lekker uit eten.... yummiee.. waar ga je eten? Voor een keer moet het kunnen toch? Ik zou wat bij de sla nemen hoor . Freubelen in de keuken met de meiden vind ik super.... zij vinden het ook leuk en hebben hun eigen kookboekjes. Kiezen ze ook wel eens wat uit, halen we samen boodschapjes ervoor, zoo leuk. @Lovely...zo, al flink afgevallen meis. Qua gewicht zijn we haast hetzelfde.. zat woensdag op 83 kilo en mag pas woensdag weer wegen. Ben je nog met je studie bezig of al klaar? Deed je niet pedagogiek? @Moonymuppet... en je meisje weer goedgekeurd? Dames.... ik ben er weer van tussen.... ga weer verder hier en Maureen komt boos beneden .
Misssporty: Merk je ook dat je een minder hongergevoel hebt? Joan1984: Wow wel knap als je zo kan eten terwijl je in een restaurant bent. Bumbaaa: super dat de internist het ook een goed dieet voor je vind, heeft hij je doorgestuurd naar een diëtist Mees: mooi hardloop schema! Doe je het 2xpw? Dat is ook prima te doen dan. Pioenroos: Mooi menu hoor Beschuitje: knuffel voor jou, lukt het lijnen wel een beetje? Butterfly: Ik ben nog met pedagogiek bezig, maar doet dit op mijn eigen tempo. Heb eerste jaar gehaald en doe nu het 2de, doe alleen 1 vak per periode ipv 2. Hoop volgend jaar dan 1 vak van jaar 1 en 1 vak van jaar 3 te kunnen doen per periode tenminste als ik het voor elkaar krijg minder uren te kunnen werken. Jij momenteel ook een pauze met de studie? p1982: tuurlijk mag je meeschrijven Mijn menu: O: yoghurt met muesli, kop koffie T: 2 glazen water, appel L: 3volkorencrackers 1xkaas,1xkipfilet,1xhalvajam T: 2glazen water,kop thee, plakje ontbijtkoek A: 225gr gekookte macaroni met italiaanse groentes en kip (zonder saus) en een kleine salade met yoghurtdressing. T: Veel thee en 10 pepsels Ga zo alvast koken, moet vanavond werken dus eten op tijd.
begin dec ging de knop om met het afvallen doe het ook door accpunctuur maar niet zo streng als misssporty. het helpt heel erg verder moeder van 2 meiden, 1 van 4 en andere wordt deze maand 2
Lovely83 Ik ga nog 4 keer per week doen, eerst 2x per week. is prima te doen, helemaal geen spierpijn!
@Lovely83: Denk wel dat het helpt tegen hongergevoel, hoewel mijn maag af en toe hard knort tegen etenstijd. Het zorgt ook voor een betere spijsvertering en afvoor van afvalstoffen. Normaal heb ik namelijk als ik veel drink dat mijn plas op een gegeven moment kleurloos wordt en nu heb ik dat niet. @p1982: Grappig ook acupunctuur. Hoeveel heb je eraf? @Mees: Heb jij een app voor het hardlopen. Knap hoor 4x per week lopen.
Hee dames, ik kan het niet meer bijbenen hoor. Welkom aan alle nieuwe afvallers! Ik zit ff in een dipje. Ben gister keihard van een stoepje gestruikeld terwijl ik m'n zoon in de maxicosi aan de arm had. Met hem is er gelukkig niets aan de hand maar mijn knieën zijn kapot en met name m'n linker knie en enkel zijn ook gekneusd. En ik had ook nog eens m'n duurste broek aan waar ik een gat in viel ( dat terwijl ik nooit dure kleren koop, maar was m'n 1ste broek die ik kocht na de zwangerschap, en moest mezelf verwennen van m'n man). Ik sta dus nu ff stil met de 30 dat shred en daar baal ik echt van omdat ik al zo lekker bezig was. Paar dagen geleden vroeg iemand naar het recept van de courgetteschotel. Het is een recept van Sonja bakker en stond in de Lidl folder van begin januari. Wellicht nog op internet terug te zien. Bij ons in de Lidl staan de recepten ook in de winkel. Wat leuk dat de meesten al lekker resultaat hebben de eerste week. Hoop dat deze trent doorzet.. Al vrees ik bij mezelf van niet.
MissSporty76 ik gebruik runkeeper. Gewoon om de tijd bij te houden en de afstand. Dvd87 oh vervelend zeg! Goed uitrusten en gewoon weer opnieuw beginnen! Ik ga trouwens naast het hardlopen ook nog 6 uur per week naar de ijsbaan. Ik geef schaatsles. Vaak sta ik stil maar ik probeer ook nog een beetje voor mezelf te schaatsen. Dus genoeg beweging in de week! Nu maat hopen dat de kilo's eraf vliegen. Hihi
Dank jullie wel voor het welkom, mag ik ook op de lijst? Noralie87 - begingewicht 85.1, 1.1 kg afgevallen - einddoel 70kg
Iez. Het boek, broodbuik ken ik niet. We is de schrijver? Lovely.. Esmee gaat weinig naar de overblijf. Dan blijft het wel leuk. Zelf ben ik overblijf moeder is toch anders voor d'r als ik d'r bij ben. Wat ben je goed afgevallen deze week. Miss sporty.. Bijzonder dieet. Kletste je toen onder een andere naam mee? Tia87.. Ik heb het boek van Yvonne Lemmers zelf ook. Staan wel goede tips in. Al spreekt ze elkaar in het boek en in het kookboek wel tegen. Babbs.. Gelukkig ben je weer een beetje opgeknapt. En 500 gram en is toch prima. Er af is er af. Ior.. Vind je menuutjes best karig. Misschien een tip om via eetmeter je calorieen uit te rekenen. Rond de 1200-1400 is goed. Mamalucy.. Niet direct bij de pakken neer gaan zitten! Cygnet..Succes met de strijd! Liedx.. na een slechte dag niet direct opgeven hoor. Het is heel verleidelijk om te grijpen naar slecht eten. Volgende dag gewoon weer oppakken. Hopenlijk knapt je meisje snel op! Moonymuppet.. moest wel lachen om je menu haha.. Hoe was het met je meisje op het CB? Joan.. Knap dat je dat met jezelf kan afspreken wanneer je uiteten gaat. Ik ga volgende week tapas eten. Maar ga dan echt genieten van alles jummie! Bumbaa.. Fijn dat de internist je steunde hierin. Sta je open voor een dieetiste? BEschuitje.. Vervelend dat je niet lekker in je vel zit. Ik hoop dat een dieetiste je kan helpen met je voeding. Dikke knuf! Mees.. Ik merk echt dat ik met hardlopen een strakkere buik en kont krijg. Kan niet wachten tot ik langere afstanden kan lopen. Pioenroosje.. lekker menuutje vandaag! Heerlijk weer om te wandelen he? Butterfly.. Alles in huis weer schoon. Lekker he? Vind het juist prettig om elke dag een wasje te doen. Maandag ook 5 wassen weggewerkt. Pffff. Doe dan liever elke keer wat haha. Je mag best veel eten of niet? P1982.. Welkom! DVD87.. Als je met voeding lekker door gaat komt het op de weegschaal vast goed. Beterschap! En wat zonde van de broek.. Verzekeringswerk van maken? Noraly.. Mooi resultaat na 1 week! Welkom. **** Hier een drukke dienst gehad gisteren. Slecht geslapen, moest er een aantal keren uit. Vanmorgen om 9.00 vrij. Met de honden het bos in gegaan en 4 km gewandeld. Bijna 300 calorieen verbrand. Daarna bij een vriendinnetje koffie gedronken. Vanmiddag uit school kwam een vriendje van Esmee onverwachts mee. Had willen hardlopen, maar goed. Esmee heeft een leuke middag gehad. Ik heb alvast de schiltjes voor de cupcakes voor de 1ste verjaardag van mijn nichtje gemaakt. Toen het vriendje was opgehaald mijn nieuwe fiets opgehaald. 15 minuten heen fietsen en 15 minuten terug. De beweging voor vandaag weer gehad. Vanavond frietjes gegeten. De helft van wat ik normaal at. Ook ongesteld geworden dus hou mijn hart vast op de weegschaal morgenvroeg haha. Menu vandaag: Ontbijt Knäckebröd 37 kcal Smeerkaas, 20+ 23 kcal Totaal:60 kcal Lunch Volkorenbrood 164 kcal Rookvlees 22 kcal Totaal:186 kcal Avond Frikadel 194 kcal Rauwkost, vaste groente zonder dressing 45 kcal Patat met currysaus 423 kcal ( ruim aangehouden) Totaal: 662 kcal Tussendoor Optimel griekse yoghurt 75 kcal ( mag ik nog ) Banaan 95 kcal Totaal:170 kcal Totaal vandaag: 1078.. Vanavond nog een klein schaaltje zoutjes..
Mees90,goed bezig met hardlopen! Daar heb ik echt respect voor Beschuitje,knuffel voor jou! Ik hoop dat je een super diëtiste vind die je goed kan helpen. Pioenroos,dat lijnzaadrecept at ik vroeger regelmatig.Nu nog niet gemaakt.Ik herinner me dat ik het lekker vond haha Ga het van de week zeker een keer maken en dan laat ik wel weten hoe ik er nu over denk Mooi menu heb je voor vandaag! Butterfly,jij hoeft niet te shredden vandaag dus whaha...Daar verbrand je wel calorieen mee met al dat poetsen hihi Ja,ik vind het even lastig in m`n hoofd.Wil graag veel afvallen,is ook noodzaak.Ben ik zo goed bezig (ik sla tussendoortjes nu vaak over)...moet het mss minder streng. Dat kan mijn koppie niet zo goed aan haha p1982,welkom!! Lovely,ja ben doorgestuurd naar de diëtiste.Wel bekende,ze heeft me eerder begeleid toen we een zwangerschapswens hadden en ik diabeet bleek te zijn.Ze kent mij en m`n eetgestoorde gedrag (als ik dan toch alles in de groep gooi,dit ook maar haha)goed en weet daar vooral goed op te reageren.Super dus Dvd87,ook een knuffel voor jou! Klinkt niet fijn allemaal Mamavanesmee,ik ben erg blij dat ik naar de diëtiste mag Zie reactie op lovely hihi Leuk een nieuwe fiets,fietst ie fijn? Nou heb ik iedereen gehad geloof ik hihi.Ik vind het wel gezellig hier
Bumbaaa.. vind t ook gezellig hier!! Hopenlijk heeft ze nog goede tips, volgens mij weet je al heel goed wat wel en wat niet te eten. *** Inmiddels lekker gedoucht in pyjama op de bank, heerlijk. Gaan zo " wie is de mol " van gisteren terug kijken. Hoop dat ik het einde haal, ogen branden nu al van vermoeidheid.