Coole fiets !Heerlijk als je veel fietst he. Ik weet idd heel goed wat ik wel en niet moet eten.En m`n diëtiste weet ook dat ik wat dat betref geen advies nodig heb.Maar wel iemand nodig heb die op het rechte padje houd Fijne avond allemaal
Zo heerlijk gesport... uurtje zumba en had nog zoveel energie over dat ik een groot deel van mijn trainingschema heb gedaan ( fitness ). Net schaaltje yoghurt en ananas op met een kop groene thee. @Mamavesmee... ja, ik mag best veel eten! Verbaasde ik me eerst over hoor, maar ik ben een werkende moeder, altijd bezig, ik verbrand juist veel en heb daarom meer eten nodig om af te vallen. Door zo te eten en flink te sporten uiteraard ( als ik dat niet zo zou doen kom ik aan ) ben ik 12 kilo afgevallen. Als ik 1200 kcal ga eten ga ik het gewoon niet redden, dat is voor mij niet haalbaar. @Lovely83... ja, heb een pauze van mijn studie. Ga in september verder. Het werd me allemaal even teveel. Het derde en vierde jaar staat in het teken van onderzoeken doen. Ik werkte in een groep samen wat niet kon samen kon werken. Dat heeft me uiteindelijk de das om gedaan. Esmee is nu naar school... Maureen leunt meer op mij dan anders, ze vraagt teveel aandacht om me ook nog voor de volle 100% op een HBO studie te richten. Ik vind nu langzaam de rust in mijn leven terug. Als ik weer begin in september gaat Maureen ook bijna naar school en dat biedt mij meer mogelijkheden tot studeren. Aan de andere kant... Maureen kom in de VVE van de peuterspeelzaal, ze mag vier dagdelen in de week naar de speelzaal. Ik overweeg daarom een thuisstudie persoonlijk begeleidster gehandicaptenzorg te gaan doen die in tijd tot de studie weer begint precies kan. Beetje het ritme van studeren weer in de vingers krijgen. Ik ga relaxen..... dames, goed weekeinde verder!! Weet ik niet of ik tijd zal vinden even bij te lezen. Allemaal leuke dingen doen .
Leuke fiets mve! Buttefly: een studie, 2kids, werk en huishouden is gewoon ook zwaar en als je dan ook nog eens moet samenwerken in een groep waarmee dat niet werkt kan me voorstellen dat je dan even een break wou. Bumba: wel fijn dat het een bekende is, scheelt weer een hoop informatie uitwisselen. Aangezien ze al wel zal weten wat wel en niet goed voor je is. misssporty: Denk dat je af en toe het hongergevoel toch blijft houden. Bijzonder hoor, heb je vaker gebruik gemaakt van acupuntuur? Ik ben aan het werk maar kreeg net het bericht naar huis te mogen! Het is momenteel erg rustig. Dus heerlijk weekend . Trakteer mezelf thuis nog op een half glas rode wijn en dan direct naar bed. Kinderen hebben beide morgenochtend sport.
Het sporten gisteren in de sportschool ging goed. Vandaag heb ik lekker Zumba gedaan, maar helaas heb ik vanavond 4 van die kleine kipvleugeltjes lopen eten. Iets wat ik normaal nooit doe! Maar ik had opeens trek! Hopelijk blijft het bij deze ene keer. A.s. zondag ga ik weer naar de sportschool. Het is eigenlijk een Amerikaans boek van oorsprong, maar broodbuik is dus de Nederlandse versie. Het is van William Davis.
Goedemorgen, Menu vandaag O: glas optimel, plakje kruidkoek met klein laagje boter. T: 2 glazen water, kop koffie, 1 liga L: volkorenpistolet met kaas en een gekookt eitje T: 2glazen water, appel A: twijfel tussen 2 recepten of zelfgemaakte noodlesoep of tagliatelle met garnalen T: glas rode wijn en 3 toastjes met filet americain Zometeen dochter naar ballet brengen en daarna zoon naar zijn basketbal wedstrijd. Dochter heeft vanmiddag feestje ga dan zelf even een half uur op de crosstrainer.
Babbs: fijn dat je weer beter bent. 0,5 kg is ook al goed hoor! Heel veel succes. Kom op, je kan het! Cygnet: welkom! Wat fijn dat al je zwangerschapskg's er al af zijn. Heel veel succes! Bumbaa: ohhhhh dat recept ken ik Maakte dat vaak in mijn Atkins-tijd. Ik noemde het lijnzaadpap hihi. Inderdaad wel lekker! Fijn dat de internist tevreden was met je dieet Liedx: Jammer dat het nog niet wil lukken. Hopelijk kan je gauw de motivatie vinden en weer met ons meedoen. Beterschap voor je dochtertje Moonymuppet: Vervelend van je "mislukte" dag maar goed dat je je weer herpakt hebt Lovely: goed afgevallen! Ga zo door Beschuitje: vervelend dat je slecht in je vel zit Hopelijk voel je je gauw wat lekkerder. Sterkte MissSporty: Jee wat een streng dieet! Knap hoor dat je het kan. Dus de acupunctuur helpt wel goed?
Goedemorgen Vanmorgen hadden de kindjes de tafel op gedekt.Heb ik crackers gegeten (ontbijt ik nooit mee)...miste de zoetigheid erop voor het eerst.Maar niets gepakt,ben trots Iez,de meeste hier wegen op woensdag Ti87,hoe lang heb jij atkins gedaan? Lang geleden? Ik ben nu wel blij dat ik het toen gedaan heb,heb ik nu weer de voordelen van. Ik ga straks de lijnzaadsmurrie maken,ben benieuwd Meiden,toi toi toi allemaal voor dit weekend
Bumbaa: heel goed! Vooral omdat je het zo miste. Atkins is al wel een tijd geleden. Denk al wel zo'n 4 jaar geleden. Misschien zelfs langer. Heb het ook niet lang volgehouden. Ik vond het te streng en te lastig. Moest elke keer opletten omdat je geen suiker mocht en miste het fruit etc op den duur. Vanavond heb ik een etentje. We gaan sushi eten. Helaas haast niets kh-arm op de kaart. Ik ben dol op sushi, at het ook vrij vaak. Voor het eerst heb ik er niet zo'n zin ik aangezien ik net lekker in dit ritme zit. Ik ga de rolletjes maar nemen want die bevatten minste rijst en dan hopen dat het niet zoveel invloed heeft en ik woensdag toch afgevallen ben
Goedemorgen meiden Mees90 Fijn dat je conditie niet tegenvalt kun je het nu lekker op gaan bouwen. Slim om een nieuwe weegschaal te gaan halen Wat leuk dat je schaatsles geeft! Aan kinderen? Butterfly Zo jij hebt heeeel veel gedaan gisteren heerlijk. Mooi menu had je weer en 's avonds ook nog goed gesport goed bezig! Ben benieuwd wat je weegschaal aangeeft. Nee ik heb nog geen weekend heb vanmorgen al gewerkt nu morgen en maandag (ochtend en avonddienst) en dinsdag hebben we een extra vergadering en ga ik nog maar mappen bijwerken. En dan heb ik eindelijk weekend Ja zeeland de meeste zonuren P1982 Natuurlijk mag je meeschrijven... Wat voor methode doe jij ? Lovely83 Lekker menu had je gisteren... EN fijn dat je eerder weg mocht op je werk altijd lekker geniet van je weekend. Dvd87 Ik ga eens kijken of ik het recept kan vinden bij de Lidl. Er wordt zeker veel geschreven ik doe meestal 2 schermen naast elkaar openen en dan op de ene lezen en de andere typen werkt erg fijn. Wat een schrik dat je zo gevallen bent!! Hopelijk heb je snel geen pijn meer. MamavEsmee Lekker bezig geweest gisteren... Ongesteld en de weegschaal is niet leuk.... Viel het mee? Wat voor Cupcakes ga je maken voor je nichtje? Ben je veel aan het bakken nog? Whooh een hele mooie fiets! Bumbaaa Ben benieuwd wat je van het lijnzaadgoedje vind haha.. Ik vind het hier ook gezellig. Kun je al snel bij diëtist langs? Iez Goed bezig hoor! Ach 4 kleine kipkluifjes moet een keer kunnen. Waren ze wel lekker? Lovely83 Mooi menu voor vandaag jij hebt je bezigheid met brengen van de kids en zelf ook lekker sporten gaat helemaal goed komen. Bumbaaa Goed bezig dat je het hebt weerstaan!!! Mag je trots op wezen. Suc6 met je lijnzaad haha Ti87 Ik zou gewoon lekker gaan genieten van je sushi en nemen wat je wilt en morgen weer verder gaan. Ben jaloers zou ook wel sushi lusten Hier al weer gewerkt nu lekker thuis... Vanmiddag hebben we een kinderverjaardag gelukkig geef ik niets om taart of zo. Neem misschien wel een paar hartige hapjes kijk even wat er is. Menu voor vandaag ontbijt 150 gram griekse yoghurt tussendoor 140 gram kiwi lunch 350 gram soort nasi met spitskool rundergehakt ui,knoflook met wat kruiden. 100 gram komkommer 100 gram tomaat tussendoor geen idee diner brood denk ik Tot straks en geniet allemaal va je weekend!
hoihoi voor de nieuwe dames welkom! ik zal de gegevens erbij zetten. graag als je nieuwe info voor op e lijst hebt mijn een pb sturen. elke woensdag avond of donderdag ochtend komt de nieuwe lijst "online" Ik heb wel alles gelezen maar nietgoed opgeslagen, ben druk in huis met de poets dus meerdere dingen te gelijk aan het doen haha. zag nog wel voorbij komen : wie is de mol? nog meer dames die dit volgens behalve mve en ik vanmorgen wezen sporten (kon het gisteren een eergisteren niet opbrengen) en het voelde wel lekker. nu maar wel snel verder hier in huis blehhh. mijn menu voor vandaag: o= twee boterhammen kipfilet t= - l= 3 boterhammen 2x kipfilet en 1x pindakaas t= appel d= macaroni t= 250 gram kwark fijne zaterdag dames! of is er ook een heer bij?
@ info lijnzaadgoedje : mwaa..ik mijn herinnering was het lekkerder.Volgende keer probeer ik het eens met kaneel erbij.Ik vind het echt zoiets als havermout,ook zo klef En ik vond het ontzettend weinig.Als lunch helemaal,als ontbijt kan het mss wel.Maar eerder nog als tussendoortje Moet ik alleen niet doen als ik `s morgens ook al lijnzaad heb gepakt,ik schijt me straks verloren Heb net het eerste kookboek van Yvonne Lemmers doorgenomen,dat ziet er goed uit! Bij ieder recept een foto (dat vind ik wel zo fijn).En ik zag veel lekkere dingen. Ook duidelijke basisrecepten.Super!
Bumba.. Ja, als je afhankelijk bent van een fiets is dat wel fijn ja! Fijn dat je dieetiste je verleden weet. Had je erg veel last van eetbuien. Heb er ook veel last van gehad. Weken dat ik het dagelijks had. Snoepte stiekem in het weekend als vriend thuis was. Best erg. Dat compenseerde ik door de volgende dag streng te lijnen om s'avonds weer de mist in te gaan. Echt vicieuze cirkel. Ben blij dat ik dat heb kunnen doorbreken. Wat lief dat de kindjes de tafel hadden gedekt. Butterfly.. FIjn dat dit voor jou zo goed werkt. Hoeveel verbrand jij met het sporten dan? Iez.. Die 4 kipvleugeltjes zijn je vast vergeven. Goed dat je het sporten lekker hebt opgepakt. Zal het boek eens googlen. Lovely.. Receptje van de noodle soep? KLinkt lekker! Tia87, kun je niet vragen of ze voor jou wat anders kunnen maken? Lekkere gebakken zalm met groenten oid? Pioenroosje.. Weegschaal viel heel erg mee. 900 gram er af, sinds woensdag. Niet gek dus .. Ik heb er in totaal 16 schiltjes gemaakt. 8 met nijntjes ( wilde mijn zusje graag) en 8 met bloemtjes en andere vrolijke decoraties. Je ziet het nog wel op FB verschijnen Net menuutje vandaag! Moonymuppet.. Goed dat je al bent wezen sporten. Moet vandaag of morgen nog hardlopen om mijn doel van 3x pw hardlopen te behalen Het regent hier nu. Bah! **** Hier niet lekker te pas. Heb altijd behoorlijk last van mijn menstruatie ondanks anti-conceptie. Morgen voel ik me vast een stuk beter. Vanmorgen ff op visite bij mijn ouders geweest. Inmiddels hier in huis alles aan kant. 2e wasje draait. Straks nog ff wat boodschapjes halen & langs de poelier. Even snuffelen tussen de kookboeken bij de bieb. Lekkere relaxte zaterdag! Ontbijt: Brinta 85 kcal Halfvolle melk 115 kcal Totaal:200 kcal Lunch 3Volkoren knäckebröd 105 kcal Smeerkaas, 20+ 23 kcal Rookvlees 22 kcal Appelstroop 35 kcal Totaal:185 kcal Avond 100 gram Aardappelen, gebakken 120 kcal 150 gram Kipfilet, bereid met zout 234 kcal 150 gramChinese kool roergebakken met kerrie 65 kcal Totaal: 416 kcal Tussendoor Appel (met schil) 81 kcal Sinaasappel 61 kcal Totaal:142 kcal Totaal vandaag: 945 dus vanavond nog wat lekkere dingetjes wanneer we een filmpje gaan kijken.
Iez: dit zijn menu's van sonja bakker Ti87: mmm sushi! Veel plezier en geniet ervan. Mooneymuppet: jij ook een fijne zaterdag! Mve: dit is de noodlesoep Noedelsoep met champignons - Lidl Nederland. Mooi menu heb je, chinese kool moet ik ook even onthouden is ook altijd erg lekker. Vannochtend kwam een vriendin bij de wedstrijd van mijn zoon kijken, geweldig vond hij het en hij heeft goede indruk op haar achter gelaten namelijk wel 8x gescoord . Toen kids klaar waren met sporten samen ergens koffie wezen drinken en daarna is ze mee gegaan naar huis. Man had een typisch sudanees lunch gerecht gemaakt. Heb daar wat van mee gegeten ipv de pistolet. Gelukkig was het geen vet gerecht. Dochter is op een feestje dus ik ga zo met een boek op de bank, alhoewel zoon me probeert over te halen een rondje met hem te hardlopen.
Lovely.. wat leuk voor je zoon. Nog wezen lopen? Het receptvoor noodle soep klinkt heerlijk. Het is fris buiten.. brrrr. Net mijn appeltje op, met kaneel een minuutje in de magnetron. Jummie. Sinaasappel neem ik bij de thee vanavond. Ben blij dat het constante honger gevoel weg is. Ben ook verzadigt na een maaltijd. Fijn hoor!!
Ja net even 4x 2min hardlopen en 4x2 minuten wandelen. Was wel even lekker! Ben ook erg benieuwd naar de noodle soep. Had laatst soto gemaakt en dan ipv rijst mie gebruikt, ook een aanrader.
Hoi Meiden, ondanks het niet lekker in mijn vel zitten is mijn eerste kilo er ook af. En dat zonder sporten. Daar kom ik echt nog even niet toe. Ben toch wel een beetje trots op mezelf. Mijn menu voor vandaag O:Cruesli met magere yoghurt T : Banaan ( klein) L: 2 Pistolet met 30+ kaas T: Cracker A: Wrap met kip, maïs, sla, komkommer en tomaat Vandaag een beetje een 'lekker'menu omdat het weekeind is
Lovely.. Lekker even bewogen met je zoon, gezellig! Ik ga nog wel eens hardlopen en neem Esmee dan op de fiets mee ( wel kleine rondjes hoor ) Vraag me wel af of zo'n soep dan goed genoeg vult voor een warme maaltijd. beschuitje.. Wat goed dat er toch een kilo af is! Prima menu vandaag toch?! *** Hier lekker gegeten vanavond, voor morgenvroeg staat er hardlopen op t programma. Ga ff m'n menuutje plannen voor morgen.