10 kilo afvallen wie doet er mee deel zoveel! :D

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamavEsmee, 28 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Kom even zwaaien en menu plaatsen, hopelijk vanavond tijd om te reageren.

Menu:
    O; 2volkorencrackers 1x kaas 1x vruchtenhagelslag
    T: 2xthee 2xwater en een appel
    L: volkorenpistolet met kipfilet en komkommer, glas optimel
    T: 2xthee, veel water en een liga
    A: 125gr geb.aard 200gr prei, 75gr zalm
    T: Veel water

2. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    ahhhhh had heel verhaal getypt is het weg!!! grrrrrrr, baal enorm. maar heb in mijn ene arm jurre en typ hier met 1 hand. geen goed idee. sorry meiden niet de puf het opnieuw te doen. morgen weer een poging

3. mama lucy

mama lucy Fanatiek lid

12 sep 2012
    1.163
    0
    36
    Ook mijn menutje van vandaag:

Ontbijt: kop koffie (verslapen)
    vroege lunch: 2 volkoren boterhammen met kaas en koolsla
    T: halve liter smoothie met lijnzaad en 2 volkoren rijstwafels met paté
    A: vegetarische risotto

beetje een raar lijstje maar door het verslapen kwam alles in de war ;)

4. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

“even” teruggelezen. Dus hier de reacties op wat er de afgelopen dagen allemaal gezegd is ;)

@ Butterfly: Ik herken heel erg wat je zegt. Ik tel nu ook geen kcal. Ik heb dat toen zo’n tijd gedaan dat ik het nu intussen wel ongeveer weet (geloof niet dat ik dat ooit nog vergeet). Ik heb geen zin om steeds alles uit te rekenen. Was je zegt van kleine beetjes snaaien kan niet, heb ik ook. Een stukje chocolade is meteen een hele reep, een koekje word een heel pak koekjes en een handje chips word een hele zak. Daarom probeer ik er ook maar gewoon helemaal niet aan te beginnen. Kan het ook niet fout gaan. Werkze vanavond!

@ Cygnet: Slim om meerdere kleine doelen te stellen. Zou ik beter ook kunnen doen…

@ Liedx: Je moet er inderdaad wel helemaal achter staan om te gaan lijnen. Ik merk zelf dat als ik dat niet doe dat ik uiteindelijk alleen maar aankom. Hoop voor je dat je snel meer rust hebt en er echt voor kan gaan.

@ Mama Lucy: Fijn dat de schade meeviel en je een halve kilo kwijt bent. Vervelend lijkt me dat, als je van die hormonen weer aankomt. Erg demotiverend…

@ Lovely: Super, 2,1 kg eraf. Klinkt alsof jij een superleuke dag hebt gehad zaterdag. En die zoon van jou. 8x gescoord. Wauw! Wat super dat verschil op je foto’s zeg. Op die rechtse foto heb je echt een mooie taille. Ik moet misschien toch nog maar eens een poging wagen met dat shredden…

@ Misssporty: Jeetje wat een streng dieet doe jij. Knap dat je dat kunt. Wat doe je na de 3 weken stabiliseren? Begin je dan weer opnieuw met 3 weken dieeten?

@ Joan: Deed je dagelijks shredden nog naast 3x in de week sportschool? Pff… kan me voorstellen dat je dat te veel vond. Je lichaam heeft ook rust nodig. Heb je je aan je voornemen kunnen houden bij het etentje?

@ Bumbaaa: Fijn dat je “goedkeuring” hebt gekregen van je internist voor dit dieet. Ik wist niet dat te snel afvallen ook weer negatief kan zijn voor de vruchtbaarheid… pfff… je doet het ook eigenlijk nooit goed he?! Magere kwark vind ik ook vies. Griekse yoghurt is veel lekkerder ;) Ach… dat doet die man van jou noot meer fout ;) Vervelend dat je last hebt van je ontlasting. Hopelijk doet de lijnzaad wat het moet doen.

@ Beschuitje: Ik kan het hier ook allemaal niet goed bijhouden hoor. Dus je bent niet de enige ;) Goed dat je een afspraak maakt met de dietiste. Je mag gerust trots zijn op jezelf meid. Super dat de eerste kilo eraf is. En ook al aan het shredden! Super meid!

@ Mees: Vervelend is dat, zo’n oude weegschaal. Ik zou steeds met die weegschaal gaan schuiven, tot ik een gewicht tegenkwam dat me beviel. Hoezo de boel saboteren? Haha… Wat leuk dat je schaatsles geeft. Vind schaatsen erg leuk. Ging vroeger altijd met een vriendin in vrijdagavond discoschaatsen hahah…

@ Butterfly: Goed dat je het nu wat anders geplanned hebt in het huishouden. Kan me nog herinneren dat jij altijd elke dag bezig was in huis. Werd altijd al moe als ik het las ;)

@ Dvd: Wat vervelend dat je zo hard gevallen bent. En wat balen van je broek zeg. Je hebt een flinke smak gemaakt zo te lezen. Hoe is het nu?

@ Mve: Mooie nieuwe fiets heb je. Hij lijkt wel wat op de mijne. Vervelend dat je je zaterdag niet goed voelde. Gaat het inmiddels beter? Fijn dat je ondanks de pindas en kaas toch nog iets afgevallen was. Hahaha… jij hebt vandaag bijna meer kcal verbrand met sporten dat dat je binnen hebt gekregen. Doe je goed ;) Wat goed dat je al verschil zien in de spiegel. Wel jammer dat het ook van plekken afgaat waar je het niet af wil hebben he ;)

@ Wie is de mol: ja leuk! Ik kijk ook! :D

@ Ti: Ik vind sushi ook zo heerlijk. Goed dat je toch gewoon mee bent gegaan ondanks je dieet. Je moet jezelf ook niet alles ontzeggen vind ik.

@ Pioenroos: Jeetje wat goed zeg. 4,4 kg in 6 dagen. Had ik vorige week ook. Lekker is dat he. Begin is weer gemaakt ;)

@ Eetstoornis: Wat een heftige verhalen lees ik hier zeg. Vind het echt knap van jullie dat jullie er goed uit zijn gekomen. Blijft altijd een “aandachtspunt” denk ik. Maar je kunt er nu in ieder geval goed mee omgaan. Petje af dames!

Nou hehe… ik ben weer bij. Pfff… jullie moeten niet zo veel kletsen meiden!

Hier gaat het wel lekker. Ben weer helemaal beter. Vandaag weer gaan werken ook. Met lijnen zit ik er helemaal in. En ik voel al wel dat ik afgevallen ben. Vooral aan mijn jas.

Ik ben heel erg benieuwd wat de weegschaal aangeeft morgen.

Ik ga me zo maar even omkleden. Dadelijk even bij een vriendin op visite.

Mijn menu van vandaag:
    O: 200 gram optimel vanille yoghurt, 25 gram cruesli balans
    T: 1 appel
    L: 3 volkoren boterhammen met kipfilet, 2 mandarijnen
    T: water!
    A: 150 gram zilvervliesrijst, 250 gram kip/chickentonightsaus/groenten

Morgen ben ik vrij, dus dan kom ik weer kletsen!

Fijne avond nog!

5. Ior

Ior Niet meer actief

Hallo dames,
    Ik ben even wat minder aanwezig, maar zet wel door met het dieet.
    Mijn vriend is vanaf woensdag al ziek thuis (koorts, veel te hoge bloeddruk, astma aanvallen en diarree) en ons zoontje heeft last van tandjes (nu al) mijn tijd gaat dus vooral naar hun. Ik kom af en toe nog wel ff lezen via mijn telefoon.
    Vanochtend was mijn weegmoment, maar hij deed het niet :( volgens mijn vriend ben ik wel flink afgevallen :)we zetten gewoon door!

6. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    MamavEsmee,ik voel me echt opgeblazen.Denk wel dat ik dat op de weegschaal terug ga zien.Maar ga woensdag pas wegen.
    Vind het echt irritant,ik wil iig woensdagochtend goed voor ogen dat ik me zo opgeblazen voel.Stel er is geen gewicht vanaf.
    Ik hou het maar in de gaten,heb ook hoge bloeddruk.Maar goed,die is de laatste weken niet gestegen.

Respect voor jou en het hardlopen!!! Super goed! Mutserige vraag,hoe weet je hoeveel kcal je verbrand hebt?
    Verstandig om vanavond wat extra te pakken :D

Butterfly24,goed hoor..1x in de week wegen :) En super knap ook,dat je je in hebt kunnen houden met hapjes!

Ti87,die vezels kan ik idd ook nog pakken.Snap het niet zo goed,ik eet goed en gezond nu.Vezels haal ik wel uit groente enz.

Amelien,fijn dat het zo goed gaat! Geweldig dat je het dan merkt aan je jas.

Ik ga weer naar m`n kopje thee,earl grey nu hihi

7. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Zo tijd even tijd om te reageren.
    Bumbaaa: ik voel me vaak ook wat opgeblazen rond de eisprong.
    Mamalucy: knap dat je ook shred hebt gedaan, lekker gevoel krijg je er van hé
    pioenroos: wow! wat een mooi resultaat :D, mooi menu ook vandaag.
    Beschuitje: hihi jij dus ook maar een poging gedaan aan de shred, top hoor! Mooi menu vandaag, je avondeten klinkt lekker.
    Mve: knap dat je toch nog bent gaan lopen, aan de foto's op fb heb je ook wel een mooie plek! Net menu, werkse vanavond.
    Butterfly: top dat je nu bij elke maaltijd een glas water drinkt, is gewoon enorm goed voor je lichaam. 30 day shred is een trainingsprogramma van 30 dagen. Je hebt 3 levels en elke level duurt 10 dagen. Ik had een super resultaat vorig jaar (zie foto paar pagina's terug) dus echt een aanrader.
    Amelien: fijn dat je weer beter bent, heerlijk is dat hé als je al aan je kleding merkt dat het lijnen zijn vruchten afwerpt.
    Ior: beterschap voor je grote en kleine man.

Ik heb zo straks dag 3 van shred gedaan en daarna nog 10minuten buikspieroefeningen. Mijn probleem gebied is echt mijn buik, dus vandaar de extra buikspieren even kijken of ik dit er dagelijks bij doe of om de dag.

8. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Voor de meiden die shredden.. waar doen jullie dat? Gewoon in de woonkamer ? Hier een oud huis dus de vloer is van hout en schud mee als ik begin te springen haha…ik vond het springgedeelte dus niet heel handig.

9. mama lucy

mama lucy Fanatiek lid

12 sep 2012
    1.163
    0
    36
    Ik shred gewoon in de woonkamer. Maar het kan eigenlijk. Overal lijkt me. Als de woonkamer wel het makkelijkst is dan misschien een matje ofzo neerleggen, dat het geluid wat dempt? En anders moeten de buren gewoon een half uurtje hun oren dicht houden ;)

Kan iemand mij misschien tips geven voor gezond broodbeleg? Ik hou van hartig dus eet graag rauwe ham, rookvlees, kaas enz. Dit leek mij best gezond maar nu zei een vriendin dat dat niet perse zo is omdat het allemaal erg zout is.

10. pioenroos26

pioenroos26 Niet meer actief

Goedemorgen allemaal!

Kom als de was zo opgeruimd is online via laptop kan ik op iedereen reageren...
    week 1 is goed afgesloten met -4.7 kg :$ :D

hartig beleg vind ik ook het lekkerst ik heb nu osseworst en casselerib liggen pas smeerbare geitenkaas zat ook weinig in.
    maar zout blijf je denk ik al snel hebben met hartig.
    ik wissel weleens af met appelstroop maar hou er niet zo van...

tot zo...

11. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    What about kipfilet of kalkoenfilet (gerookt)? En tonijn?

12. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    @pioenroos: wow dat is geweldig! -4,7 kg Well doen!

Iedereen is zoooo gemotiveerd bezig en zo consequent en gedisciplineerd. Ik ben bijna jaloers op alles wat jullie doen, maar ik moet blijven kiezen voor mijn rustige aanpak omdat ik weet dat ik het niet voor lang of de rest van mijn leven ga volhouden. Dus ja minder extreme aanpak, de kilo's zullen er waarschijnlijk ook niet extreem verminderen, maar ik hoop op lange termijn de vruchten hiervan te kunnen plukken. Maar als ik jullie aanpak en successen zie kom ik soms in de verleiding want ik wil ook zoveel afvallen 😊

13. pioenroos26

pioenroos26 Niet meer actief

Goedemorgen

Zo even rust...

Ik reageer vanaf gisteren morgen even (nou ja even ;))

Ti87 Fijn dat je vriend je zo goed steunt dat is zo fijn dan sta je er in elk geval niet alleen in.
    Bevalt het gokken nog steeds zo goed?
    Ik ben ook fan van lijnzaad erg lekker en gezond.

Moonymuppet Is het weer rustig in huis of nog een gekkenhuis... Volgens mij eet jij best weinig of zie ik dat verkeerd? Ik hou 1200 aan en eet meer dan jou volgens mij.

bumbaaa Leuk liedje he van 3fm wordt ik altijd vrolijk van :) Drinken is erg goed voor je stoelgang en koffie wil ook weleens helpen weet niet of je dat lust? Ik vind die appeltaart thee echt helemaal niks had ook iets van peer karamel brr niks voor mij.

Mama Lucy Shred is echt wel leuk om te doen ik ga het ook maar weer eens doen denk ik... Vult een smoothie goed? Wat doe je er in?

Beschuitje GOED BEZIG!! En je mag super trots op jezelf zijn. Ga zo door! Goed menu ook ga je recept voor spagetti ff onthouden klinkt goed. Ik deed shredden in de woonkamer/garage of keuken haha wij hebben wel een oud huis maar gelukkig wel een betonnen vloer. Ik weet niet wie het hier zij maar denk dat ze bij de action wel yogamatjes hebben dempt denk ik ook goed.

MvE Ik werk officieel 20 uur sinds 1 oktober (was eerst 16 uur) Maar in de praktijk zijn het veel meer uren soms baal ik er weleens van maar ja we moeten het met een groepje van 11 zien te redden (eerst 10 hebben 1 nieuwe collega en per 1 feb nog 1 nieuwe collega) Eigenlijk heb ik nu 3 dagen vrij maar ga weer naar mijn werk omdat we een spoedoverleg hebben. Wij zijn beschuldigt dat we een cliënt niet goed verzorgd hebben enz terwijl dit absoluut niet waar is (kunnen we gelukkig ook bewijzen) maar het is weer extra werk... En donderdagavond zeer waarschijnlijk ook nog een extra route werken... Daar gaan mijn 3 vrije dagen weer.. Klaagzang uit ik heb super lieve collega's en we staan samen sterk dat is het belangrijkste.
    Flink calorieën verbrand gisteren echt SUPER goed van je!! Lekker menu weer! En was je weegschaal weer positief? Hier kun je het ook al goed zien maar er is sinds oktober 15 kilo af dus dan mag het ook wel haha

Butterfly Ben benieuwd hoe je weegschaal morgen is maar ik denk erg positief want je bent zo goed bezig!! Lekker dingen weer in je menu!
    Moet je veel werken deze week?

Lovely Gaat het goed met shredden? En goed dat je ook aan het hardlopen bent! Lekker menu van gisteren

Joan1984 Onee dat is zo balen dat je het dan perongeluk wist en dan nog met 1 hand :( Gaat het goed voor de rest?

Amelien Fijn dat je weer helemaal beter bent je had het flink te pakken! En hoe was de weegschaal? Nog steeds naar je zin op het werk? Jij zit ook weer lekker in je ritme hier ook gelukkig 15 feb gaan we uit eten dan mag ik van mij zelf nemen wat ik wil nu gewoon streng.

Ior Logisch dat je ff minder hiet bent beterschap met je vriend en ook voor je zoontje tandjes kunnen zoveel last veroorzaken...
    Super dat je vriend kan zien dat je afgevallen bent geeft positieve energie!

Iez Ik snap je hoor dat je dat ook wilt wat sneller maar ik vind het knap van je dat je weet dat je dan misschien door gaat slaan en dat is veel slechter gewoon op het gemakje mijn eerste week gaat altijd zo hard daarna ook niet zo snel meer hoor zou ook niet goed zijn...

Zo volgens mij heb ik iedereen gehad..

Mijn menu voor vandaag

Ontbijt
    3 gekookte eieren

tussendoor
    100 gram peer met schil
    1 kiwi

lunch
    3 meergranen boterhammen
    20 gram ossenworst
    40 gram casselerrib

tussendoor
    150 gram griekse yoghurt
    10 gram lijnzaad

diner
    runderworstje
    100 gram gebakken aardappels
    200 gram sperziebonen

kom ik rond de 1200 uit

Ik ga nog heel even relaxen en dan om 10.50 Nina naar het kdv brengen dan ga ik kantoor werk doen en om 14.00 overleg om 16.00 haal ik Nina weer van het kdv...
    Tot eind van de middag meiden!

14. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    #334 joan1984, 14 jan 2014
    Laatst bewerkt: 14 jan 2014
    Butterfly, ik herken het ook dat als er eenmaal wat open is het ook op moet. Probeer daar wel aan te werken omdat we ook gewoon lekkers in huis hebben voor onze dochter en ik wil ook een goed voorbeeld voor haar zijn uiteindelijk. Niet dat zij straks hetzelfde als ik krijgt. Maar het is wel lastig

wat betreft eetstoornissen. Wat kunnen jullie daar goed over vertellen en het lijkt me heel lastig om daar goed mee om te kunnen gaan. Idd je hebt eten nodig. Makkelijker om het helemaal af te zweren maar dat gaat natuurlijk niet. Petje af voor jullie dames!

Amelien, wat leuk dat je al aan je kleding voelt dat je afgevallen bent. Dat geeft echt een goed gevoel he! Fijn dat je er goed in zit en weer beter bent.
    Ik deed geen shredden als ik naar de sportschool ging. Dat vond ik te veel. maar dus wel een week lang elke dag gesport. Hou het nu bij die drie keer. Hi.
    Bij het etentje heb ik me redelijk aan mijn voornemen gehouden. Heb uiteindelijk alleen wel een toetje genomen. Had nog zoveel punten over. Lekker flensjes met vanille ijs en chocolade saus gegeten. Hmmmm, had er zeker geen spijt van. hi.

Lovely, echt een duidelijk verschil bij je foto's. Wat goed zeg. Kan me voorstellen als je al eens zo een resultaat hebt gehad je wel erg gemotiveerd bent die 30 dagen vol te maken. Vind het ook wel leuk om dat foto's te zien van iemand waarvan je weet dat het dan echt is.

beschuitje, heb je al een afspraak bij de diëtiste gemaakt? Ik legde ook een deken onder mijn voeten als ik moest springen. hier idd ook een houten vloer en voel me dan ook altijd een beetje opgelaten. Zo een deken dempt het wel. Ik had geen yogamatje vandaar een deken. hi. Hoe bevalt het shredden je verder? Nou, dan eet ik ook vooral zoute dingen. Ik eet ook vaak, ossenworst, filet american, rookworst, 30+kaas en soms kipfilet of kalkoenfilet. Maar verder eet ik weinig zout, kook daar ook niet mee.

Bumba, Wat fijn dat je internist je heeft kunnen geruststellen over je dieet in combinatie met vruchtbaarheid. En vervelend dat je je zo opgeblazen voelt. idd goed voor ogen houden als je woensdag gaat wegen. dan misschien deze week wat minder maar volgende week dan weer extra. Ben je nog op de wii aan het sporten?

dvd, wat zonde van je broek. Wat kan je daar dan van balen he. Hoe gaat het nu met je enkel?

mamavanesmee, mooie fiets hoor. Hoe fietst hij? Klinkt echt lekker bij jou het hardlopen door de bossen. En goed dat je jezelf toch nog hebt kunnen motiveren te gaan, ook al was het wat later geworden dan de bedoeling was. Het gaat wel goed zo te lezen, nu al op de 7 km.

Pioenroos, wat ben je veel kwijt. Lekker hoor. Gaat top zo te lezen. Wel vervelend van je vrije dagen die hierdoor toch niet meer als zo vrij voelen. Soms slokken die sociale banen wel je vrije tijd op he. Maar fijn dat je wel een leuk team hebt en jullie het samen dragen. Succes vandaag met het overleg en wat goed dat jullie bewijs hebben dat jullie niet nalatig zijn geweest.

Ior, wat heftig thuis met je zieke man en een kleintje wat tanden krijgt. Zielig hoor. Hoop dat het snel beter gaat met hen. Wat irritant van je weegschaal. Maar fijn dat je vriend iig verschil ziet. Zie je het zelf ook?

Iez, Ik val ook niet zoveel kilo's af als de anderen hoor. Hier gaat het ook een stuk rustiger maar ik doe het ook rustig aan ivm mijn borstvoeding. Herken het wel hoor dat je soms denkt dat wil ik ook. Maar wel goed om rustig aan te doen als je uit ervaring weet dat dit uiteindelijk beter vol te houden is voor je. En het gaat er uiteindelijk om dat het eraf gaat toch.

Hier gaat het goed. Ik sport lekker drie keer in de week en vanaf 1 januari 4, 5 cm van mijn buikomtrek eraf. Vandaag op de weegschaal gestaan en nu in totaal 2,4 kilo afgevallen (dus vanaf 1 jan). Ben er erg blij mee. Ik probeer ook elke dag een stuk te lopen met mijn kids ipv de auto te pakken.
    Vandaag moet ik naar het cb voor prikjes voor Jurre en ook mijn dochter wordt gecheckt. Ben benieuwd. Linde is best een fijn meisje en heb best gezeur gehad dat ze niet goed aankwam. Kijken hoe het vandaag gaat zijn. Ze weegt nog steeds niet veel en heeft sinds kort maat 92.

Nou meiden, ik ga er weer vandoor. Even jurre nog in bad doen want als hij ziek wordt van zijn prikjes dan kan dat even niet.

Succes vandaag.

15. Ti87

Ti87 Bekend lid

12 apr 2012
    613
    0
    0
    Ior: He bah, allemaal niet zo lekker dus. Beterschap voor ze!

Bumbaa: Misschien moet je lichaam ook wennen. In fruit zitten wel vezels maar minder als dat je normaal ook brood zou eten. Misschien dat vezelcrackers ook helpen?

Iez: Je aanpak is hartstikke goed! De een valt in begin snel af en daarna minder en de ander gaat langzaam maar op lange termijn langer vol te houden. Ik herken het wel hoor, wil het liefst ook zo snel
    mogelijk alle kg's kwijt maar volhouden is nog belangrijker. Bij mij gaat het de 1ste week vaak snel, soms 2e week ook maar daarna niet meer.

Pioenroos: Het GOKken bevalt nog steeds goed. Ik ga vanaf deze week ook wat vezelcrackers enzo proberen. Moet iets meer kh eten want sla mijn kh-uurtje nu elke keer over. Lekker he lijnzaad. Misschien kan je als afwisseling ook weleens chiazaad nemen. En wat ben je lekker sportief bezig!

Ik vind het spannend morgen! Nu ik uit eten ben geweest moet mijn lichaam weer paar dagen omschakelen. Hoop toch dat ik afgevallen ben. Vanavond ga ik 30 dag shred doen. Ik doe het niet elke dag want ga ook nog op de crosstrainer maar vind de oefeningen wel leuk :)

Menu vandaag
    O: omelet van 2 eieren met soepgroente
    T: volle yoghurt met lijnzaad
    L: rolletjes ham met roomkaas en komkommer
    D: groentesoep met zelfgemaakte balletjes

16. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    Vanmorgen gewogen, deze week 1,7 kg eraf. Zit nu na bijna 2 weken op -6,2kg. Ik ben tevreden, hoewel ik stiekem op meer gehoopt had.

Ik kom straks even uitgebreider kletsen/reageren. Nu eerst even naar de winkel.

17. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Hoi Meiden,
    Hier weer een afval dip.. Ik dacht nog even snel te wegen, want ik was zo gemotiveerd en nu zit er van die kilo opeens weer een halve kilo aan. Ik weet dat dat kan gebeuren, maar het demotiveert me zo verschrikkelijk. Ik ben nu al ongeveer anderhalve week bezig en dan zie ik dat er mensen zijn die al dikke vier kilo lichter zijn…Ik kan het nu zo gebruiken dat er even een flinke stap gezet wordt.
    Ik ga straks weer shredden dag twee. Help kan iemand mij even een flinke positive zet toesturen want ik heb het nodig…

Iez jij gaat ook niet hard schreef je. Hoeveel val jij gemiddeld af?
    Hoe doe jij het ? Sorry ben het even vergeten.

Moonymuppet het viel mij ook al op dat jij niet heel veel eet. Doe je dat bewust? Ben je dan niet bang dat je dit niet vol gaat houden?

Bumbaa hoe was de appeltaart thee haha..ik heb een keertje appeltaart yoghurt of vla of zoiets op maar dat vond ik niet te eten. Ik denk dat ik de thee ook maar even laat staan. Ik drink meestal gewoon earl grey of anders een lekker fruitig smaakje. Momenteel aardbei.

Pioenroos als ik wil shredden moet ik gewoon de servieskast vast houden haha ik ben bang dat ie anders omvalt. Als ik hier loop ( houten vloer) dan beweegt de vloer gewoon. Het is een vrij wiebelige vloer. Ik heb geen idee als ik er een kleedje op leg of dat helpt. Het lijkt me niet lekker springen enzo.

Butterfly , Amelien en lovely alles oke ?
    Gaat het afvallen bij jullie ook..
    Joan jeetje alles wissen,dat heb ik ook wel eens gehad. Dan baal je als een stekker hoor.
    En met een kindje op je arm kan je niet goed typen dat begrijp ik. Ik zou ook zo graag een kleintje willen, moet er veel aan denken deze dagen nu ik thuis zit. Het maakt me verdrietig. Wat heerlijk dat je nog wel een toetje hebt kunnen nemen. Dan verwen je jezelf ook een beetje he. Dat moet ook kunnen soms, dan hou je het vol. Ik heb nog geen afspraak bij een diëtiste. Morgen ga ik eerst langs de huisarts. Dan vraag ik daar advies voor al mijn dingetjes. Voel me nu echt zo'n zeurderig type maar ik voel me echt al een tijd niet goed. Ik blijf me ook maar steeds afvragen of afvallen nu wel gaat lukken. Maar ja doe ik niks dan voel ik me zeker niet beter.

Lovely ik vind het echt een mega verschil die foto's. Je had eigenlijk het verschil van dag 1 en de laatste dag op de foto moeten zetten haha dan was het nog meer te zien denk je niet? Ik denk dat ik toch maar even ga proberen door te zetten met schredden.

Ior van harte beterschap met de ziekenboeg daar. Gaat het al ietsje beter vandaag? Doorkomende tandjes is ook zo zielig voor die kleintjes.

Nou meiden, ik weet dat ik er een paar vergeten ben, geen opzet, ik kom er even niet op. Er wordt zoveel gekletst hier :)
    Ik ga zo even een ommetje maken. Alleen regent het hier, wil eigenlijk toch even een frisse neus halen. Beetje jammer, maar ik denk dat ik toch zo maar even ga.

18. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    MEEER ??? In twee weken….Meid je mag op je knietjes danken dat het jou zo goed af gaat….*jaloers*

19. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Even snel kom vanmiddag of vanavond weer uitgebreid reageren.
    De dames die shredden maak vooral begin foto's en na foto's tussen de levels, motiveert enorm.

20. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    beschuitje, hoeveel ben je nu afgevallen vanaf het begin? Ik denk dat als je gemiddeld tussen de 0,5 en 1 kilo afvalt je het heel netjes doet hoor. Ik merk dat ik soms ook even jaloers word als ik lees hoeveel sommige hier per week afvallen. Maar niet elk lichaam is hetzelfde en als je elke week een halve kilo afvalt dan ben je over 20 weken al 10 kilo kwijt! Is misschien wat meer op de langere termijn denken maar jouw lichaam is het andere niet. Je bent goed bezig en daar gaat het om. Soms hou je ook vocht vast en ben je volgende week ineens het dubbele kwijt. voorbeeld hier is dat lovely aangaf hoeveel cm's ze kwijt was en ik was nog helemaal geen cm's kwijt. Nu ging ik gisteren meten en toen ineens wel 4,5 cm's kwijt. Gewoon doorzetten meis. Je komt er echt wel.

Wat vervelend voor je dat je zo in een dip zit nu. Ik kan me niet voorstellen hoe moeilijk het moet zijn als je een kindje wil en het zo lang duurt. Ik hoop echt voor je dat het binnenkort gaat lukken. Weet niet zo goed wat ik kan zeggen. Niks zal die pijn weg nemen. Vind het iig wel heel knap van je dat je je probeert te focussen op andere dingen en nu je gewicht gaat aanpakken. Hopelijk helpt het bij het verwezenlijken van je droom! Dikke knuffel iig vanuit hier. En misschien is het juist wel even lekker door de regen te lopen. Ik kan daar soms echt van genieten daarna lekker warme douche en een kopje thee! Kom op meid. Je kan het!

Deel Deze Pagina