Goedemorgen, Mve: met de kids gaat alles super hoor! En met jouw mooie dame? Bumba: jij ook veel succes! Doel opsplitsen is een goed idee, denk dat dat ook meer motiveert. Dvd: haha ik kan me er wel iets bij voorstellen hoor, ik heb juist de vastigheid nodig anders weet ik me geen maat te houden. 30day shred is heftig he, heb het in mei gedaan gaf wel een super resultaat! Ik heb een crosstrainer kunnen regelen via mp. Man neemt hem donderdag mee als hij klaar is met werken. Plan is om 4x in de week tijdens gtst een half uur te trainen daarnaast wil ik ook graag weer shredden omdat mijn lichaam daar ook duidelijk strakker van werd (heb volgens mij nog een foto in mijn profiel staan) dit icm met sonja hoop ik voor eind februari 8kilo kwijt te zijn. Een kilo per week dus.
@ lovely: mooie doelen hoor! Wel ideaal om te doen tijdens gtst. Ik kan de foto niet vinden in je profiel. Ben wel benieuwd. Haha het moet wel helpen want ik voel nu een heleboel spieren die ik een tijdlang niet gevoeld heb. Ik ben heel aardig voor mezelf geweest met begin mei hoop m'n doel natuurlijk wel eerder te bereiken.
Bumba.. ken je Grip op Koolhydraten? Dan eet je overdag koolhydraat arm en tijdens de warme maaltijd mag je toch wat koolhydraten. Vond dit wel redelijk te doen. Mooie doelen. DVD.. ik moet ook 1x per week wegen. Al vind ik dit erg lastig. Ga het in ieder geval proberen. Het is alleen zo'n gewoonte om direct na het plassen s'morgens er op te gaan staan. Fijn dat je work-out direct resultaat geeft. haha.. Hier nog geen 30 days shred, vriend is bij huis ivm vakantie. Wil ik hem niet aan doen haha. Lovely.. Met Esmee gaat alles goed, wordt al een hele dame met haar 6 jaar. Volgens mij net zo'n tut als jou N. Gestopt met de studie? Cross trainer is dan i.d. ideaal! *** Hier een goede dag gehad. Vanmorgen onze nieuwe boxspring opgehaald, daarna deel 1 van de grote boodschappen, boven en beneden alles gezogen en schoongemaakt, bedden verschoont, 2 wassen gedraaid, deel 2 van de boodschappen gehaald. Eten gekookt en nu niets meer PFffff.. Normaal moet ik alle boodschappen met de fiets doen, hebben nog maar 1 auto sinds ik dichter bij werk. Dus de voorraad goed aangevuld. Menuutje vandaag: O: 2 rijst wafels met jam en een kop koffie. T: Volkoren knäckebröd met smeerkaas, koffie en een flesje water. L: 2 volkorenboterhammen, light salami en appelstroop en een mok karnemelk. T: appel, blikje cola light en kopje koffie. A: 225 gram hutspot ( zonder spek) met 90 gram extra magere rookworst van Unox, 250 gram optimel vanille yoghurt. T; sinasappel, flesje water, kopje thee. Zit nu op 1049 calorieën. Heb voor mijn gevoel veel meer op. Vanavond nog een schaaltje popcorn oid.
Lieve meiden, bedankt voor de lieve reacties. Het is inderdaad lichamelijk gezien ook echt zwaar om in de mmm te zitten. Als ik hormonen heb gespoten voel ik gewoon dat mijn lijf zwaarder is. Opgeblazen buik ook vooral. Vanmorgen wat licht bloedverlies dus ik ben bang dat deze laatste iui ook mislukt is. Wel geeft dat mij goed de tijd om aan mijn lijf te werken aangezien ik dan een maandje verplicht pauze heb. Het is grappig maar hier ook elke avond voor gtst met de hometrainer haha... Werkt voor mij ook goed dat half uur. Lekker afleiding tijdens het fietsen. Mammavanesmee wat goed dat jij alweer zo fanatiek bent. Je hebt trouwens ook flink wat in je huis gedaan zeg! Ik wens iedereen vast een fijne jaarwisseling. Wij gaan voor de hele familie oliebollen maken. Ik ga proberen er niet meer dan twee te snoepen. Waarschijnlijk heb ik morgen niet veel tijd om te komen kletsen dus.
Beschuitje.. Heb je hierna, mocht het niet goed zijn, nog meer mogelijkheden voor een kindje. Misschien een stomme vraag, maar ben er helemaal niet in thuis. In huis was ff nodig na de feestdagen. en ook wel eens lekker toch? Oja, de badkamer nog ff gesopt en de was weggestreken. Morgen luie dag! haha..
Dvd: Ook prima doel toch Mve: Nee niet gestopt hoor, staat op een laag pitje, dus nu 1 vak anders valt het haast niet te combineren. Hopelijk februari weer 3 vakken. Bevalt jouw werk ook nog steeds goed? Beschuitje: knuffel voor jou, heeft het bloeden doorgezet . Ik ben momenteel aan het werk, is enorm rustig ben aan het proberen eerder naar huis te kunnen. Heb nog genoeg te doen. Krijgen morgenavond 12 mensen over de vloer. Vanmiddag al hapjes gemaakt, kreeg net whatsapp van man dat ze ook mee eten. Eigenlijk best pissig om, heb nog genoeg te doen. Eten ging vandaag goed, in ieder geval niet gesnoept Woensdag beginnen ik met sonja!
Dat boek heb ik vandaag in 1 ruk uitgelezen Heb het na mijn atkins tijd een tijd gedaan.Maar vond het moeilijker dan atkins. En dan vooral omdat ik heel erg van het alles of niets ben.Maar ben me bewust dat ik dat beter kan veranderen.Ook omdat we nog een zwangerschapswens hebben spreekt Grip op koolhydraten me erg aan. Het afvallen gaat hierbij iets rustiger,maar dat is mss juist goed. Wat ben jij al goed bezig,super!!
Haha.. Ben ook aan het werk en ook hier erg rustig. Op het moment maar 3 patiënten. Zit nu te kolven dus kan ff op zp. Hier vandaag ook goed gegaan met eten. Nog niet gesnaaid vandaag. Heb na een late dienst altijd wel heeeel veel zin in wat lekkers.
Lovely.. Knap dat je toch doorzet met de studie! Kon je nog eerder weg? Fijn dat je man 12 eters heeft uitgenodigd zonder overleg. Kunnen ook alleen mannen doen he? Wat voor lekkers ga je maken? Ik heb sinds september een werkplek dichterbij huis. Nog wel binnen de gehandicapten zorg, meer verantwoordelijkheden en een uitdagendere doelgroep. Wordt weer geprikkeld, had ik nodig. Ben ook meer gaan werken. Esmee zit inmiddels op school. Was veel alleen thuis. En aangezien er geen 2e kindje komt wilde ik meer om handen hebben. Kon hier ook overdag werken en flexibel uren inplannen. Vind het ideaal! Bumba.. Vind GOKKEN ook lastig. Je moet constant nadenken en tellen. Is bij Atkins niet. Maar denk dat je bij GOKKEN wel alle vitamines etc binnen krijgt. DVD.. werk je in de zorg? *** Hier heerlijk geslapen in ons nieuwe bed! Esmee is buiten met papa vuurwerk aan het afsteken, strax even oliebollen halen voor vanavond. Menu vandaag: O: 2 volkoren knäckebröd, light salami en smeerkaas, 2 koppen koffie. T: flesje water, niets want laat ontbeten. L: 2 volkorenboterhammen met kipfilet ( tosti ijzer) eetlepel ketchup. Cup a soep tomaat. klein trosje druifjes. T: appel en flesje water. A: Kipcordonbleu, krielaardappeltjes ( 100 gram) en salade ( ei, tomaat, komkommer, augurk, gemengde krulsla) T: wat toastjes met filet en een glaasje baileys. Denk dat ik vandaag iets hoger zit als normaal, maar dat geeft niet. Nieuwjaardag weer in het gareel.
hoi meiden, Ik zou het ook gezellig vinden om mee te kletsen. Ik ga alleen vanaf morgen beginnen. Verder niet al te streng omdat ik borstvoeding geef. Ik ga dit doen met behulp van weight watchers. Ik moet ook best heel wat afvallen. Maar kleine doelen. Ga voor stapjes van 5 kilo. Morgen ga ik me wegen maar denk dat ik er wel 30 kilo af moet. Ik zit er ook aan te denken om een spinning fiets aan te gaan schaffen. Mijn sportschool wordt ineens een stuk duurder, zou dan 50 euro per maand moeten gaan betalen dus ga mijn abonnement opzeggen. Wel jammer dat dit nu net gebeurd. Dat 30 days shred hoor ik wel meer over. Kan je dat gewoon op internet vinden? Wat zijn sommige van jullie al goed begonnen zeg. Knap hoor. Beschuitje, wat klinkt dat allemaal heftig zeg. heeft het bloeden doorgezet? Wat gaat er na die maand rust gebeuren? Fijne jaarwisseling allemaal en spreek jullie snel. Op een slank 2014!!
Ik wil ook graag meekletsen Ik ga morgen beginnen. Nou ja over een paar uurtjes als het nieuwe jaar begint. Ik wil het liefst 20 kg afvallen maar uit ervaring blijkt dat ik het in stapjes moet doen dus we zien wel hoe ver ik kom. Ik wil de kg's eraf krijgen door te gaan sporten (oefeningen thuis en op crosstrainer) en gezonder te eten. Natuurlijk geen gesnoep en mijn koolhydraten beperken. Zal nog wel koolhydraten eten want ga het niet volhouden zonder rijst/aardappelen/pasta en brood. Maar heb besloten dat ik deze 4 dingen 1 keer in de week mag eten. Ben benieuwd...
Joan en ti87 welkom hier ! Ik begin zelf ook morgen pas. De menstruatie zet toch nog niet door dus ik snap het niet zo goed. Als het wel doorzet gaan we in januari februari op voor ivf. Maar ik zal hier niet teveel over kletsen het is immers een afval topic 😉
Joan.. Welkom.. goed om het in stapjes van 5 kg te doen. Google maar eens op 30 days shred. Jammer dat de sportschool zo duur wordt. Heb overwogen om naar basic fit te gaan, echter denk ik dat de stap te groot is voor mij. Ben nooit naar de sportschool geweest. Ga het weer doen met 3x per week hardlopen!! Alles goed met jou en je meisje? Tia.. Mooie doelen en duidelijk afspraken. Moet goed komen! Beschuitje.. Nog even onzeker dus. Wanneer kun je testen? Zou het leuk vinden als je ons hier op de hoogte houd! **** Wil niet over mijn dag praten.. Tot morgen haha..
Goedemorgen dames, Ik wens jullie allemaal het beste voor 2014. Welkom aan de nieuwkomers Joan en ti87. Leuk dat jullie ons komen versterken. Vandaag gaan we allemaal weer van start. Gisteren overdag ging nog heel goed, 's ochtends meteen de shred-oefeningen gedaan en de spierpijn wordt al langzaam iets minder. Verder niet veel gegeten.. Maar oh oh wat waren gisteravond al die hapjes en oliebollen lekker. Maar goed dat zullen we maar door de vingers zien. @mve: ja ik werk in de zorg, ben verpleegkundige in een algemeen ziekenhuis. En wat doe jij voor werk precies? Las iets over de gehandicaptenzorg.
hoihoi dames, allereerst de beste wensen voor 2014. graag zou ik ook aan willen sluiten. Ik wil 45 kilo kwijt en wil die doen via WW online. Groetjes, Monique
Whaah meiden wat ben ik blij met dit topic zie allemaal oude bekende ik ben zustertje en ga ook weer met jullie meekletsen! Ben sinds oktober al 13 kg kwijt en nu sinds paar weken ff niks door alle etentjes. Kom vanavond kletsen nu eerst wat bezoekjes afleggen..
Goedemorgen dames!! De beste wensen voor 2014.. op naar een sexy lijf! O: 2 rijstwafels met smeerkaas. Koffie en glas water.
Allereerst iedereen een heel gelukkig nieuwjaar gewenst. Dat we onze doelen mogen behalen. mama van esmee, 3x in de week hardlopen is toch ook erg goed. Als je maar je beweging krijgt op de manier die jij vol kan houden. Wanneer doe jij dat dan? Ik heb er ook over nagedacht maar zie mezelf echt niet in het donker en de kou gaan rennen. Kan pas na het eten gaan omdat mijn man dan thuis is. Dacht nog anders in het weekend. Ik heb naar 30 day shred gekeken en denk dat ik dat wel een kans wil even. merk wel dat ik het lastig combineren vind met mijn kindjes. Moet het echt van de avonden hebben maar als het maar een half uurtje is lukt het misschien als mijn dochter haar middagdutje doet en mijn zoon wil meewerken. Ha ha. beschuitje, nog even spannend dan idd. Hoop voor je dat je hier weer mag afmelden. wat ging jij aanpassen om af te gaan vallen? mooneymuppet, wat leuk dat jij ook via ww online gaat afvallen. Ik heb me hier ook bij aangemeld. Ben benieuwd hoe dat gaat bevallen. Ha ha, en wat fijn dat je man je sowieso sexy vind. Nu wij zelf nog. pffff...... pioenroos, jij bent dan al heel wat kwijt zeg. Wat goed. Wat doe jij? dvd87, oliebollen ed horen ook een beetje bij oud en nieuw en gewoon vandaag weer oppakken. Dan merk je er waarschijnlijk geen eens iets van. Is het misschien leuk om een lijst bij te houden? Hoeveel iedereen wil afvallen en hoe veel je bent afgevallen? Misschien wel overzichtelijk op die manier? nou ik ga lunchen. Denk lekker een tosti met 30+ kaas Spreek jullie later.
Allemaal de beste wensen voor het nieuwe jaar!!! Nieuwelingen,welkom hier .Gezellig,samen staan we sterk dus dat moet gewoon goedkomen. Ik heb even jullie hulp nodig als dat kan? Inmiddels ben ik erover uit dat ik voor koolhydraatarm ga.Heb zowel met akins als gokken ervaring en ga voor de gulde middenweg. Neig meer naar het atkins,wil brood en pasta iig voorlopig uit m`n menu halen.Maar het fruit dan weer niet,denk dat ik daar niet goed aan doe.Ik kies dan wel meer voor het rood fruit enz. Maar goed,ik zit even te denken aan mijn doelen.Hoe doen jullie dat? Op hoeveel tijd zetten jullie je doel? Of juist niet op tijd? Ik had al bedacht om m`n doel op te splitsen,dus bijvoorbeeld eerst voor -5 kilo te gaan. Nu twijfel ik of ik het zelfs niet beter per week kan doen? Zou dat niet makkelijker zijn? Ben benieuwd naar jullie ideeen hierover iig