Joan.. Wat vervelend dat het steeds mis gaat met het CB. Jij bent goed afgevallen deze week! Wij hebben 2 shih-tzu's Lovely.. Ben kapot na zo'n slaapdienst. Is helaas niet anders. Ben er inmiddels een beetje aan gewend. Op de vorige locatie dat ik werkte hoefde ik nooit uit bed. Dvd.. Wat je zou kunnen doen om je knie te ontlasten maar toch te bewegen is zwemmen. Zou echt niet gaan shredden nu. Gelukkig nog een meevallertje met de spijkerbroek. Slim om hem kleiner te kopen haha. Pioenroos, ben i.d. kapot na zo'n dienst , knallende koppijn. Op tijd naar bed vanavond. Iets meer pasta genomen vanavond. Geniet van je luie avond! *** Ben blij dat de dag er op zit. Voor morgenvroeg een mooi rondje hardlopen gepland. Heerlijk! Ga mijn menuutje plannen voor morgen.
Wat is het toch fijn om hier mee te kletsen Jullie verhalen,ervaringen en reacties doen me iig goed. Joan,je hebt helemaal gelijk.Ik moet de weegschaal maar gewoon even negeren.M`n ei springt niet hard,dat zit me echt gewoon in de weg. En m`n stoelgang gaat niet zo zoals normaal...Lastig allemaal. Beschuitje,dat klinkt niet fijn.Sterkte! Ti87,ik snap het gewoon niet zo goed.Voorheen deed ik ook nooit een kh duur en viel ik als een trein af.Heb vanavond ook maar een klein beetje aardappels gepakt. Meiden die zijn afgevalen: topppp!!! En de meiden die niet af zijn gevallen: geef niet op Dan doe ik dat ook niet hihi Vandaag was mijn streven om niet te gaan vreten door de teleurstelling,is me goed gelukt
Hey meiden, @ Lovely: Als je je eigen goed helemaal uitstrekt na de buikspieren is de spierpijn stukken minder. Dus echt languit op de grond met je armen en benen helemaal uitgestrekt/opgerekt. Misschien wist je dat al, dacht ik meld het even @ Butterfly: balen is dat dan he, als het resultaat op de weegschaal zo tegenvalt. Hopelijk ligt het inderdaad aan de moeilijke stoelgang. Gelukkig merk je aan je lijf wel dat er iets veranderd is. Dat is ook veel waard. Misschien ben je volgende week wel dubbel afgevallen @ Ti: Jammer dat het resultaat tegenviel op de weegschaal. Maar zoals je zelf al zegt eraf is eraf. We gaan gewoon vol goede moed verder. @ Lovely: Vervelend dat je zo opgeblazen bent. Ik merk ook dat ik sinds ik aan het lijnen ben, slechter naar de wc kan. Lichaam moet er ook weer even aan wennen denk ik. Hopelijk werkt je medicatie snel. @ Bumbaaa: Bah zeg en halve kilo erbij! Dat is echt heel zuur. Maar geef niet op meid! Volgende week is ie er weer af! Goed dat je het vandaag goed volgehouden hebt, niet te gaan eten! Je mag trots zijn meid! @ Liedx: Bah, jij ook al wat aangekomen. Niet motiverend, maar houd vol meid. Je krijgt ze er echt wel af! Super dat je niet hebt toegegeven aan de eetbuien. @ Iez: Vervelend dat je weegschaal zo wisselvallig is. Heb ik ook gehad. Heb toen ook een nieuwe gekocht. Houd er rekening mee dat elke weegschaal anders is. Ik was toen op de nieuwe weegschaal ineens 1,5 kg zwaarder @ Moonymuppet: Slim om niet te wegen, als je geen vertrouwen in een goed resultaat hebt. Gewoon doorzetten meid! Komt goed! @ Beschuitje: Wat vervelend dat je zo slecht in je vel zit. Verstandig om het even wat rustiger aan te doen. Klinkt alsof je er op tijd bij bent. Sterkte meid! Denk maar lekker aan jezelf. Dat is nu het belangrijkste. @ Pioenroos: Jij gaat echt lekker he? Super! Weeg je elke dag? Mijn man zei inderdaad ook al dat je het niet aan me kan zien, dat er zo veel weer bij is. Voor is 4 jaar geleden afviel, leek ik (uiterlijk) veel zwaarder. Misschien omdat de kilos er toen al wat langer aan zaten? @ Zonnatura thee: Die werkt inderdaad goed. Maar is echt niet te drinken. Bah! @ Joan: Mooi resultaat op de weegschaal. Supergoed meid! Vervelend dat je kindjes niet fit zijn. Beterschap! @ Dvd: Vervelend he, als je al je reacties ineens kwijt ben. Kan me voorstellen dat je het niet opnieuw gedaan hebt. Balen dat je nog zon last hebt van je knie. Zou het inderdaad eerst maar goed laten genezen voordat je weer gaat shredden. Mooi doel om de broek opnieuw te kopen in een maat kleiner. Over een paar weken zit ie vast prima. Beterschap voor je zoontje! Hier vandaag lekker gewerkt. Het was niet druk dus heb mooi wat achterstallige dingen kunnen doen. Hoop dat het morgen ook zo rustig is. Heb mezelf uitgeroosterd zodat ik nog meer werk kan inhalen. Maar dan moet het wel rustig zijn, anders kunnen ze me niet missen. Qua eten gaat het goed. Collega trakteerde op iets lekkers, maar heb er mooi af kunnen blijven. Had er niet eens moeite mee. Merk echt dat ik er weer goed in zit. Fijn! Mijn menu vandaag: O: 3 vitalu crackertjes met philadelphia light T: 1 appel L: 3 bruine boterhammen met kipgrilworst, 2 mandarijnen T: water en thee A: 1 portie paprika lasagne Vanavond boodschappen gedaan. Merk dat het niet alleen goed voor de weegschaal dat we aan het lijnen zijn, maar ook goed voor mijn portemonnee. Ben ik tijden niet zo weinig kwijt geweest aan boodschappen
@ iez: Ik zou gewoon de weegschaal aanhouden die het laagste gewicht aangeeft @ moonymuppet: Succes! Ben benieuwd hoe het wegen volgende week gaat. @ Ti87: Ik doe niet echt een speciaal dieet. Probeer veel minder te eten en wat meer te bewegen en snoep niet meer. Helpt niet jammer genoeg. @ beschuitje: Heel veel succes de komende weken. Hoop dat je je rust kunt vinden! @ Lovely83: Wow wat doe jij veel oefeningen op 1 dag! Gaat het goed? @ pioenroos26: Wat goed dat er weer 600 gram vanaf is! Ja ik ga zeker SB weer proberen. @ butterfly24: Lekker toch een hema ontbijtje Morgen extra hard sporten en het is er zo weer vanaf. @ MamavEsmee: Ik ga nu met SB beginnen. M'n menu varieert heel erg. Eet een beetje wat ik op het moment kan vinden. Lekker even wandelen in het bos! @ joan1984: Doe altijd redelijk wat zout in m'n eten maar volgens mij niet veel meer dan normaal. Volgende week kijken hoe het dan met wegen gaat. Wat goed dat je 1,5kg afgevallen bent in een week tijd! Is de spierpijn toch niet voor niks. Hoop dat je dochtertje snel weer wat beter is, zo erg om je kleintje beroerd te zien! @ Dvd87: Lastig dat je weinig kunt doen met je pijnlijke knie. Hoop dat de pijn snel weg is als je even rustiger aan doet. 100 gram is toch beter dan niks @ Bumbaaa: goed dat je ondanks alles niet bent gaan eten! Soms is het allemaal zo lastig! @ Amelien: wat goed dat je de tractatie niet genomen hebt! Zou ik zelf niet kunnen. Grappig dat je het meteen aan je portemonnee merkt! Hier heb ik vandaag gezond proberen te eten maar heb toch even gesnoept toen ik bij een vriendin was, panettone. Morgen misschien toch maar weer 30 day shred oppakken.
Goedemorgen! MvE lekker geslapen vannacht? Geniet van het hardlopen vanmorgen... moet je deze week nog meer werken? Bumbaaa Super knap dat je niet bent gaan snaaien echt heel goed van je! Ga zo door. Amelien sterk dat je traktatie afgeslagen hebt! Lekker dat je veel kon doen omdat het rustig was. Hopelijk vandaag weer zo een dag zou lekker zijn. Mooi menu gisteren klinkt goed die lasagne. Liedx weet niet meer precies wat jij getypt had doe het ff via mijn telefoon maar als ik straks achter laptop zit reageer ik op jou Ik ga ff was ophangen en dan naar de supermarkt lopen ik ga de courgette schotel maken alleen niet in de oven want ik eet tussen de middag al warm (extra avonddienst) en man en dochter eten vanavond warm. Maak het gewoon in de pan... tot straks meiden en we gaan vandaag weer knallen!
Vanmorgen benieuwd naar de weegschaal. 75,4 in 14 dagen is er 4,1 kg af. Ben er erg blij mee! Amelien.. Fijn is dat he? Op je werk je to-do list steeds korten zien worden. Hopelijk vandaag ook zo'n productief dagje. Word daar altijd erg blij van. Had op het werk behoorlijk wat deadlines. Als ik het dan toch klaar krijg geeft dat toch wel voldoening. Kocht je zo veel ongezonde dingen? haha.. Net menu gisteren. Liedx.. Succes met Sonja Bakker! Pioenroosje.. Ik heb vanavond late dienst en weekend dienst. De zaterdagdienst geruild met vanavond. Kwam zowel een collega als mij beter uit. Nichtje wordt 1 zaterdag ze vieren het s'middags vanavond 15.00 en dan begon mijn dienst. Gelukkig goed op kunnen lossen. Zondag werk ik van 8.00-16.00 Volgende week de hele week bijna vrij! Ga ik de slaapkamer opfrissen, we hebben een nieuwe bed dus alles opnieuw sausen en gordijnen uitwassen. Alles weer lekker fris! Jij werkse vandaag! Ben nu ook wel erg nieuwschierig naar de courgette schotel. *** Zo, Esmee is op school, vaatwasser en wasmachine draaien. Ga nu ff een klein blokje met de honden uit en daarna hardlopen. Vanmiddag grote ronde met de hondjes naar het bos! Vanmiddag late dienst. Kom straks mijn menuutje droppen!
Jee dames, het is bijna niet te volgen! @Mve: Wauw, jij bent afgevallen in 2 weken! Goed bezig. Wat fijn dat je je dienst kon ruilen. @Beschuitje: Zag dat je overspannen bent. He wat naar. Pas goed op jezelf. Juist op deze momenten moet je goed voor jezelf zorgen. Goed dat je de stap naar de dietiste zet. @Liedx: Succes met SB Hier gaat het nog steeds zijn gangetje. Heb nog niet gewogen (alleen gisteravond even gespiekt). Denk dat ik ergens in de 87 zit nu. Morgen maar eens een officiele score neer zetten. Zondag en dinsdag de verjaardagen van manlief en mijzelf weer gehad, dus de verleidingen zijn weer even weg. Weet niet wie het zei, maar hier ook minder kwijt aan boodschappen. Vooral melk gaat er minder snel doorheen nu ik dat niet meer gebruik. Normaal drink ik melk in mijn thee (net als manlief). Win-win dus! Snel weer aan het werk en zal even mijn password resetten, zodat ik ook thuis weer in kan loggen.
He dames.... Gisteren gewerkt, heerlijke dienst gehad, maar ben nog niet door mijn werk heen. Moet morgen een late dienst werken en zaterdag slaapdienst, dus gaat goed komen. Weer prima aan mijn menu gehouden, gisteravond rijstwafel en een plakje ontbijtkoek genomen toen ik uit mijn werk kwam. Heb getwijfeld wat nootjes ofzo te nemen maar gedacht aan mijn doelen.... en toen besloten dit niet te doen. Vanmorgen boodschappen gedaan, was draait, zit nu aan mijn tussendoortje, tijd om te reageren heb ik niet meer. Ik moet naar de peuterspeelzaal om mijn dochter op te halen, daarna de oudste halen. Benieuwd hoe het gaat met haar, de jongste heeft de waterpokken gehad en de oudste krijgt ze ook zag ik gisteravond. Toen ik aan het werk was heeft ze gehuild, ze wilde mama!! Als ze niet lekker is wil ze alleen maar mij. Helaas was ik er pas 22.00 uur.... ze werd wakker en toen zag ik het.... de stakker. Vanmorgen was ze weer fit en wilde wel graag naar school. Prima, niet echt een opgever is ze. Vanmiddag moet ik even naar iemand toe, heb via de ruilhoek op facebook drie leuke outfits geruild voor een paar boodschappen.... leuk!! Dus ga even bij haar langs.... even wat in huis doen, moet even de was wegwerken en wat schoonmaken. Ik probeer vanmiddag verder te reageren en mijn menu te plaatsen..ik moet vliegen nu.
Hello meiden Ik heb me nog steeds keurig gehouden.Vind dat erg knap van mezelf,woensdag zien we wel weer verder. M`n ei lijkt er dan toch eindelijk aan te komen,dus mss dat ik dan minder vocht vast houd. @Amelien,super dat je er weer helemaal in zit! Knap hoor Ik merk trouwens geen verschil in de portemonnee.Al dat groene eten is toch ook weer een stuk duurder Zonnatura thee? Voor de stoelgang toevallig? Is dat wat? @Liedx,vandaag begonnen met shredden? Je hebt ook gelijk,soms is het echt erg lastig allemaal. Maar samen staan we sterk,we slepen elkaar er gewoon doorheen hier @Pioenroos,jaaaa vandaag weer knallen.Ik stem voor Courgetteschotel,klinkt goed @MamavEsmee,wandel en loopze vandaag Hartstikke goed dat je zoveel in beweging bent! @Butterfly,top!!! Goed plan,om op een moeilijk moment aan je doelen te denken! Beterschap voor je kindjes,niet aan de waterpokken Mijn menu vandaag: o: griekse yoghurt met lijnzaad t:- l: grote salade t: beetje yoghurt mss d: macaroni t: lijnzaadcracker met roomkaas
Missporty.. Ja, wel fijn dat ik kon ruilen. De verjaardagen overleefd. VInd het ook altijd moeilijk. Ben gek op zoetigheid. Ja, het afvallen gaat inderdaad lekker. In combinatie met flink sporten/ bewegen gaat het hard. Hoop dat de weegschaal morgen een mooi resultaat laat zien. Butterfly.. Druk dagje weer voor jou. Hopenlijk is de weegschaal weer wat gezakt! Bumbaaa. Succes met het leggen van je ei haha.. Vanmiddag niet meer wezen wandelen, het regende buiten en was moe van het hardlopen. Net menuutje vandaag! *** Straks alweer tijd om richting het werk te gaan, alles in huis aan kant. Ga nog even een kopje koffie drinken en een boterham eten, ben een beetje licht in mijn hoofd. Behoorlijk wat calorietjes verbrand met hardlopen 782 Menu vandaag: Ontbijt Brinta 86 kcal Halfvolle melk 92 kcal Totaal:178 kcal Tussendoor: Ontbijtkoek 78 kcal ( voor het hardlopen) Appel (met schil) 81 kcal ( na het hardlopen) Lunch Magere kwark met vruchten (Optimel) 108 kcal Cruesli Balans, diverse smaken 116 kcal Volkorenbrood 82 kcal Smeerpaté, mager 28 kcal Totaal: 334 kcal Avond Spaghetti Bolognese met veel groenten. 454 kcal Totaal: 454 kcal Tussendoor Sinaasappel 61 kcal Wortelen, rauw 23 kcal komkommer met schil 7 kcal Totaal: 91 kcal Totaal: 1215 kcal.
Hoi! Ammelien: bedankt voor de tip! Ik doe sowieso altijd een warming up en cool down. Had gelukkig geen spierpijn . Wat goed dat je niet wat lekkers hebt genomen, goed gevoel geeft dat dan he. Liedx: sporten gaat erg goed, krijg er ontzettend veel energie van. Heb je moeite met het niet snoepen? Pioenroos: de courgette schotel is lekker he? mve: wow wat ga je goed! Aan de foto's op fb heb je weer een prachtige route gedaan . Bumbaa: mooi menu, ik ga morgen de lijnzaadcrackers een maken voor man..ben benieuwd of hij het lekker vind. Hier gaat alles goed. Gewerkt, was enorm druk. Nu lekker thuis met de kids even niks. Dochter is op haar speelkamer en zoon mocht even op de laptop. Ik lig even op de bank. Vanavond weer sporten tenzij ik zo de energie vind dan doe ik het eerder. Mijn menu: O: plakje ontbijtkoek, glas optimel T:banaan, flesje water L: 2bruine boterhammen met kaas T: liga, flesje, flesje water en een kop koffie A: 125gr krieltjes, 75gr pittige worstjes vd halalslager en veel rauwkost T: bakje yoghurt en een flesje water. Morgen op de weegschaal kon gisteren en vandaag eindelijk naar het toilet.
@ poeinroos26: welke courgette schotel ga je maken? Ik ben dol op courgette dus als je een recept hebt @ MamavEsmee: Dank je! Wat heerlijk zoveel lopen en hardlopen! Daar moet je wel van afvallen! Wow 782 calorien verbrand, dat doe je goed! @ MissSporty76: Dank je! Ben benieuwd naar je score morgen. Heb je het idee dat er wat vanaf is? @ butterfly24: Beterschap voor je kinderen. Wat leuk een ruilhoek voor kleding tegen boodschappen ruilen. Heb er nog nooit van gehoord. @ Bumbaaa: Het idee was er om vandaag de oefeningen van de 30 day shred te gaan doen maar met de uitvoering gaat het iets minder goed. Goed dat je je zo goed aan je dieet houdt! @ Lovely83: Wat lekker dat je merkt dat het sporten je zoveel energie geeft! Goede motivatie om ermee door te gaan. Ja heb er heel veel moeite mee. Heb een beetje teveel momenten op een dag dat ik me helemaal op voel en dan pakte ik normaal gesproken en koek of zelfs een hele zak chips erbij. Nu moet ik mezelf echt dwingen om een stukje fruit te pakken. Geniet van je momentje op de bank! Vandaag ben ik begonnen met de eerste dag van het Sonja Bakker dieet. Tot nu toe gaat het nog goed en heb niet super veel honger. Sporten zit er vandaag niet in maar ga elke vrijdag naar een mama-baby sportklas dus morgen extra hard m'n best doen. Kan niet wachten om volgende week woensdag op de weegschaal te staan. De vorige keer had ik zulke goede resultaten met dit dieet dat ik zeker weet dat er wel wat af moet zijn.
Heeeey... met Esmee gaat het goed, ze ligt op de bank te slapen, de pokjes lijken nog reuze mee te vallen... ze is wel moe en hangerig. Ik laat haar morgenochtend lekker thuis van school. Even kalm aan doen. Ze slaapt nooit in de middag, de meiden liggen trouwen beide te slapen. We zaten lekker tv te kijken en ineens hoor ik gesnurk. Lekker even mama time dus . Ga zo even was opvrouwen, nog niet aan toe gekomen vandaag, de bedden even opmaken, koken, sporttas inpakken, ga met een vriendin sporten, uurtje combat en dan een uurtje balance.... heerlijk . Sporten gaat erg goed... probeer om de dag te sporten. @mamavesmee: hele andere slaapdiensten draai je nu dus, begrijp dat dit wennen moet. Wij kunnen gewoon slapen gelukkig. En je 08.00 uur tot 16.00 uur diensten, die hebben wij ook. Is dat bij jullie ook de BL? @Beschuitje: jeetje meis, tegen overspannenheid aan, vervelend. Maar het is goed tijd te nemen voor jezelf, alleen is dit ook wel heel erg moeilijk. Ineens tijd voor jezelf, stapje terug, hoe ga je die tijd vullen? Ik ken je gevoel... ik heb er het eerste jaar van mijn studie ook zo voorgestaan. Was een heftig jaar, ik ben toen naar het GGZ gegaan en heb een jaar lang gesprekken met een psycholoog gehad, ik had behoefte te praten. Heb je dit advies ook gekregen? @Bumbaaa: pff ik vind je menu pittig, ik bedoel, het is weinig wat je eet. Volg je een bepaald schema? Dit is op lange termijn voor mij niet vol te houden. Mensen denken soms dat ze minder moeten eten om af te vallen, maar weet je, dit is lang niet altijd zo. Ik moest juist eten...ik at veel te weinig en viel niet af. Bizar soms! @Liedx: ja, de ruilhoek is leuk, we hebben ook een weggeefhoek, daar ben ik mede beheerder van. Op de ruilhoek worden spullen geruild voor iets kleins. Ik ruil kleding alleen als ik de persoon goed ken hoor, nog altijd is zelf kopen leuk, maar dit was te leuk om niet te ruilen. Kleding vind ik tegenwoordig zo duur...! Ben zelf vandaag gevraagd door iemand of ik haar wil helpen een kledingbeurs te organiseren. Leuk!! Ik moet er alleen even over denken of ik dit wil doen, heb ook een zwarte pieten actie opgezet voor mensen met weinig geld, zit veel tijd in een organisatie voor een actie. En tijd.... is kostbaar! @Lovely: gaat lekker of niet? succes met sporten. Ik ga even aan de slag hier..... Oh mijn menu: O: 2 boterhammen, 1x jam, 1x appelstroop, thee. T: appel, kom yoghurt, thee. L: 3 boterhammen, 1x rookvlees, 1x kipfilet, groentesoep. T: beetje stratiatella kwark met thee, kopje koffie. A: gewokt gehakt met spitskool, zilvervliesrijst met champignonsaus. T: minneola en plakje koek na het sporten. Middagtussendoortje en avondtussendoortje zelf bedacht! Niet volgens schema.
Beschuitje: Wat rot dat je beginnend overspannen bent. Wel goed van je dat je naar de huisarts bent geweest. Hopelijk doet wat rust je snel goed Pioenroos: Ja ik drink wel voldoende water. Eet nu ook wat meer kh dus misschien komt de verbranding daar wat meer mee op gang. Had inderdaad groentesoep gemaakt zonder vermicelli Bumbaa: Goede instelling! En dat je niet gesnoept hebt. Soms heb je gewoon een minder week. Volgende week ben je vast weer afgevallen. Heb gister ook aardappel op. Normaal eet ik zoveel en nu zat ik vol en had maar 1 aardappeltje. Merk je ook dat je sneller vol zit en geen honger hebt? MvE: Wat goed zoveel afgevallen al! Wees maar trots Ik moet het even zeggen: ik voel me zo goed! Dit was waar ik het voor deed. Eindelijk heb ik weer eens energie en niet de hele dag honger. Net visite gehad en kon gewoon makkelijk van de gevulde koeken afblijven. Ook de kast vol met lekkere dingen voor de visite is nog niet leeggegeten door mij. Trots! Gister level 1 van 30 day shred gedaan en het ging me makkelijk af. Dat was wel even anders dan een paar maanden geleden toen ik na 10 minuten al buiten adem water stond te drinken Nu nog hopen dat de kg's er goed af gaan Menu vandaag: O: roerei van 2 eieren met gebakken spek L: 100 gram Griekse yoghurt en een peer T: rookkaascracker en rolletjes ham en kipfilet met roomkaas D: spinazie-zalmgratin
Wat goed Ti87! Ik heb gisteren dag 2 shred level 1 gedaan, vandaag dag 3. Ik ben net terug van 1,5 uur sporten in the gym. Maar zaterdag ben ik 1 dagje in London en kan ik helaas niet sporten. Hopelijk zal dat niet veel effect hebben op mijn afvalrace! Dan zondag maar extra mijn best doen in de sportschool.
MamavEsmee,wowie...dat is nog eens calorieen verbranden Ja ik doe m`n best op m`n ei Lovely,ik ben niet mega fan van de crackers.Er zijn lekkerdere opties haha.Wat heb je gedaan om naar de wc te kunnen? Liedx,succes!! Een mama-baby sportklas? Vertel,klinkt zo al leuk haha Butterfly,ik geloof niet dat ik te weinig eet.Maar mss heb je gelijk.Over 2 weken kan ik bij de diëtiste terecht,ga het zeker met haar bespreken. Ik volg niet precies een dieet.Vooral kh beperkt,ik eet nu wel meer kh tijdens het diner. Super dat het sporten zo goed gaat! Ti,ik herken het absoluut.Ik zit ook echt eerder vol.Wat ik wel lastig vind nu ik kh uur doe,is dat ik dan rond deze tijd weer honger heb.Als ik geen kh uur heb dan heb ik dat niet.Herkenbaar? Ik vind het mega knap van je!!! Dat doe ik je niet na,wij hebben gewoon niets lekkers in huis nu Echt respect hoor,zeker als het zo voor je neus staat. Dat je je goed voelt is echt heerlijk,ik merk bij mezelf ook zo`n enorm verschil al.Al ben ik er nog niet,maar dit is zo`n positieve verandering al.Echt heel fijn! Iez,goed bezig met al dat sporten! Leuk,een dagje London
@iez: wat leuk een dagje London. Staat bij ons ook nog op het lijstje, alleen dan een weekend. @butterfly: hoop dat je kinderen snel van de waterpokken af zijn. Ons meisje had t al met 10 maanden, maar ging er vrij makkelijk door. Ons zoontje had het een paar weken voor de grote vakantie en echt heel erg. Die is er ook behoorlijk ziek geweest. Aar nu zijn we er gelukkig vanaf! Hier heb ik wel het gevoel dat er wat af moet zijn. Morgen maar wegen, spannend!
Hey meiden, @ Pioenroos: Die lasagne is ook erg lekker! Had hem vorige week gemaakt. Konden er 3 dagen van eten Klinkt lekker die courgetteschotel. Wat zit er verder in? @ Mve: Goed bezig meid. Al 4,1 kg eraf! Super! En een flink eind hardgelopen vandaag. Vind het echt knap! @ Misssporty: Nog gefeliciteerd met jullie verjaardagen! Fijn he, dat je het ook in de portemonnee merkt. Succes met wegen morgen. Je hebt vast een goed resultaat! @ Butterfly: Vervelend dat Esmee de waterpokken heeft. Maar aan de andere kant, dan ben je er straks wel vanaf. Heeft Maureen er veel last van gehad? Leuk om zo aan nieuwe outfits te komen. @ Bumbaa: Goed dat je het zo goed volhoud. Qua groen eten is er niet zoveel veranderd hier. Voornamelijk minder tussendoortjes en dergelijke, dus dat merk ik wel in de portemonnee. Die thee is inderdaad voor de stoelgang. Werkt heel goed, maar ik vind hem echt heel vies! Succes met je ei! Hier is ie ook in aantocht @ Liedx: Fijn dat de eerste dag Sonja je goed af is gegaan. Ben erg benieuwd naar je resultaat volgende week. @ Ti: Fijn dat het je zo goed af gaat. En vooral dat je je zo goed voelt! Super! Daar doen we het voor! @ Iez: Leuk een dagje londen! Wil ik ook nog een keertje heen! Hier vandaag weer lekker gewerkt. Na de drukke decembermaand lijkt de rust wedergekeerd. Komt goed uit, want ik heb genoeg te doen. Morgen nog zon dagje, en dan ben ik blij. Qua eten gaat het nog steeds goed, hoewel ik vandaag maar 3 glazen water op heb. Had het te druk op het werk (eigen schuld) en had mijn flesje water op een andere plek (waar ik eigenlijk hoorde te zijn ) laten staan. Vergeten dus. Heb vanavond wel echt zin in iets lekkers. Maar jammer dan ik neem niks. Dadelijk douchen en naar bed, dan ben ik het wel weer kwijt. Mijn menu: O: 200 gram optimel yoghurt met 25 gram cruesli balans T: 1 appel L: 3 bruine boterhammen met kipgrilworst, 2 kiwis t: water en thee A: 150 gram krieltjes uit de oven, sla met komkommer, tomaat, ei en een beetje dressing en pangasiusfilet Fijne avond nog meiden!