10 kilo afvallen wie doet er mee deel zoveel! :D

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamavEsmee, 28 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Mooneymuppet: dat is een soort baklava, dus totaal niet goed voor de lijn. Heb er tot nu toe af kunnen blijven. Wat stoer je foto's! Mijn buik is ook enorm slap geworden heb ook echt een schort. Vreselijk onzeker ben ik daardoor geworden.

Ti87 gefeliciteerd met je zusje :)

Bumbaa: haha ja ben inderdaad wel een bezig bijtje, moet er wel mee oppassen hoor heb een keer een burn out gehad dus moet ook weer niet teveel doordraven. Gaat alles ook goed bij jou?

Misssporty: sterktr voor jullie, wat een schrik!

Vandaag nog niet.gesport geen energie voor kunnen vinden, hopelijk vanavond en anders maar een dag niet.
    Ga ons zo klaar maken voor het feestje, mag mezelf in een jurk hijssen en hoge hakken. De soedanese vrouwen zien er altijd tip top uit met mooie gewaden in felle kleuren en mega hoge hakken en veel gouden sieraden, dus daar mag ik niet voor onder doen ;).

2. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Tia87..Tuurlijk kan ik dat af en toe best nemen. Maar is zooo vet en krijg er ook altijd last van. ( kan slecht tegen vet eten) Die zalmgratin klinkt goed! Knap dat je het gebak afslaat. Leuk, shoppen in duitsland. Goed geslaagd?

Moedertjuh.. Haaaii jij ook hier?!

Iez.. Waar heb je de weegschaal staan. Hier in een hoekje van de weegschaal. Staat dus altijd op de zelfde plek.

Amelien.. Het lopen was i.d. goed voor de lijn! Hoop dat je je ei nog moet leggen. Net menu hoor gisteren. Lekker uiteten geweest? Wat heb je gehad?

BUmbaa.. Ik bedoelde met te veel koolhydraten, en macaroni en fruit en sap. Of eet je heel weinig macaroni en veel groenten en vlees. Ken je het gokprincipe. Gelijke delen qua voedingsmiddelen.

Liedx.. Wel lekker, koken zonder pakjes. Wordt je creatief van! Dus toch lekker hollandse pot. Fijn dat sporten leuk was.

Missporty.. Hopenlijk valt het allemaal mee en hersteld ze voorspoedig. Heel veel sterkte!

Lovely.. N. niet helemaal fit. Geslaagd voor laarsjes? Veel plezier op het feestje vanavond. Je menu ziet er goed uit! FIjn zo;n compliment, ben benieuwd naar de foto's!

Butterfly.. Ik zou dit alles rapporteren en in het pcd van desbetreffende client zetten. Wel heel feitelijk houden wat er daadwerkelijk gezegt is. Dit ook wanneer het ter sprake gaat komen tijdens een gesprek. Neem aan dat je het hier niet bij laat zitten. Dikke knuf. Ouders heb je soms meer werk mee als met de clienten. Balen dat de wasmachhine je nu in de steek laat. Beterschap voor je meisje.

Moonymuppet. Waarom kook je niet ook meteen een prakkie voor jezelf. Weet je zeker dat je gezond eet. Respect dat je een foto durft te plaatsen. Je hebt een mooi doel voor ogen. Ga er voor!

Mamalucy.. DOen waar jij je goed bij voelt! Ben benieuwd naar de resultaten maandag.

Goedenavond dames..:D

Gisteren een ontzettende leuke avond gehad, halfverwege de avond werd ik niet lekker. Misselijk en moest bijna overgeven. Vermoedelijk de zalm verkeerd gevallen.
    Wel heerlijk gegeten.

Nacho's met salsa, paprika/ui en kaas, stokbroodje met knoflookmayo. Daarna zalm met dille en honing, daarna de ossehaas in ketjapsaus.. Als toetje strawberrycheesecake met aardbeienijs en slagroom. Heerlijk! Allemaal tapas porties. De hele avond cola light gedronken.:)

Gisteravond bijna gestikt. Moest zo lachen, had een tictac in mijn mond en die vloog achter in mijn keel. Kreeg geen lucht. Ze hadden eerst niet in de gaten wat er was. Uiteindelijk slaan tussen mijn schouderbladen, hielp niet. Na de 2e keer heimlich door mijn zusje kreeg ik weer lucht. Bah wat naar. Werd al helemaal zwart voor mijn ogen. :(

Vanmorgen op de weegschaal 200 gram er af haha.. Daar werden we blij van!:)

Vanmorgen lekker wezen hardlopen rondje van 5 km in 33 minuten. Niet slecht. 465 calorietjes verbrand. Douchen, lunchen en daarna even naar het dorp. Nieuwe bh's gehaald en wat boodschappen.

S'middags verjaardag van mijn nichtje. Niet van de taart gesnoept of van de cupcakes. Nu lekker lui met een filmpje op de bank. Straks nog wat hapjes maken. Lekker!

Menu vandaag:

O: 150 gram kwark met 30 gram cruesli balans.
    T: flesje water.
    L: 2 volkorenboterhammen, appelstroop en magere leverpastei. Sinasappel en mok thee.
    T: 4 plakjes komkommer en 4 koppen thee ( verjaardag)
    A: 80 gram zigeunersnitzel, 100 gram gebakken champignons, 100 gram verse snijbonen, 100 gram gebakken kriel, eetlepel curry. 150 gram optimel kwark na.
    T:2 mandarijntjes

Totaal 900 kcal.

Straks een paar blokjes kaas/komkommer en wat rolletjes augurk met worst. Lekkerrrrrr!:D Kon het nog hebben.

Morgen een lange dag werken, menuutje is gepland. Komt goed !:)

3. Ti87

Ti87 Bekend lid

12 apr 2012
    613
    0
    0
    Bumbaa: Die andere crackers bevatten ook heel veel vezels. 42% Ja het is allemaal duur spul. Maar we doen onze meeste boodschappen dus in Duitsland en dat scheelt echt enorm. Ook biologische dingen zijn goedkoper. We wonen ca 20 minuten van de grens af dus zijn er zo :)

Lovely: Dank je wel! Was je feestje gezellig?

MvE: Hmm als er niet goed tegen kan moet je het helemaal niet vaak nemen nee. Het is wel lekker maar als je er zo'n last van krijgt is het ook niet (elke keer) waard. Heb niets bijzonders in Duitsland gekocht hoor. Doen daar vaak boodschappen. Maar wat een avond gister zeg. Bijna gestikt! Jee dat was echt schrikken. Je hebt wel heerlijk gegeten las ik :) En ook nog 200 gram afgevallen. Top!

4. MissSporty76

MissSporty76 Bekend lid

10 dec 2008
    533
    0
    0
    Thuis
    De Weegschaal was superlief voor mij! 87.3, dus ik ben in minder dan 2 weken 4,2 kilo afgevallen. Nu nog even een ruime week knallen en dan hoop ik mijn 1 e streef gehaald te hebben en dat is net onder de 84. Zo zwaar was ik ook toen ik zwanger werd van oudste (5jaar terug)
    @all: bedankt voor jullie bemoedigingen. Heb gister gelezen dat herstel wel 3-6 maanden kan duren. Hoop wel voor haar dat alles weer zo goed mogelijk hersteld. Gisteravond was ze gelukkig wel weer iets beter zei vriend. Het is zo moeilijk als je alleen maar machteloos af kunt wachten.
    @mve: wat angstig om bijna te stikken. Gelukkig kon je zusje je redden. Mooi menuutje en weer 2 ons eraf, super!
    @lovely: leuk feestje gehad? Is jouw man Sudanees dan, of ben je het zelf ook?
    @Ti87: wij wonen ook vlakbij de grens (provincie hoger). Zou eigenlijk vaker daar boodschappen moeten doen. Straks nieuwe kleren wil ik wel daar gaan kijken.
    Mama Lucy: ik zie je zo zitten met je dekentje op de bank :). Net een broedende kip. Even zonder gekheid, lekker dien waar je je goed bij voelt. Hopelijk is dit jullie succesronde.
    Ik ga me weer even met de kids bezig houden. Later!

5. moonymuppet

moonymuppet Niet meer actief

mama lucy: super dat je het toch gedaan hebt!

butterfly: in ons werk gebied is het altijd makkelijker om de begeleiding de schuld te geven ipv te kijken naar zichzelf of de cliënt. probeer dit van je af te zetten.

mamavesmee: het is niet handig om voor mezelf te koken voor op me werk, vind dat altijd zon gedoe. Op me werk eten we eigenlijk ook altijd wel gezond agv. gaat het weer wat beter met je? zou me idd ook "dood" schrikken! blehhh
    wil je er toch op wijzen dat je naar mijn idee veeeelste weinig eet naar mate je zoveel sport. Als jij op een dag 1200/1300 kcal eet maar er ook nog eens 500/600 verbrand dan krijg je echt te weinig binnen naar mijn idee, heb je daar geen last van?

misssporty: dat is idd een best lange peroide van herstel maar lees ook dat het al een stukje beter gaat!

Duitland: hier ga ik ook minimaal 1x per maand naar duitland ideaal vind ik. nu woon ik er ook maar 5 min van af dus ja dan is het ook wat makkelijker.

hier vandaag dag 2 van t25 erop en het ging wel redelijk nog niet helemaal zoals op de video maar toch wel tevreden. nu snel douchen en straks alweer naar me werk.
    heerst de verkoudheid bij jullie ook zo?

6. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Goedemorgen,

Mve: ja ze klaagt al een paar dag
    over haar keel. Wat knap dat je vd taart af kon blijven. Poeh wat zou je geschrokken zijn toen je bijna stikte, vreselijk naar gevoel is dat.Werkse vandaag!

misssporty:mijn man is sudanees, ik ben gewoon een echte holllander. Wat een mooi resultaat heb je behaald!

Moonymuppet: knap dat je dag 2 hebt kunnen doen, geen last van spierpijn? Hier ik wat verkouden en keelpijn. Schijnt enorm rond te gaan.

Gisteren leuk feestje gehad, heb 1stukje baklava genomen verder de rest van het lekkers met veel moeite geweigerd. In hun cultuur hoor je niet iets te weigeren als het je word aangeboden. Was dus een hele strijd ze te overtuigen dat ik echt niet meer hoefde :D.
    Zit nu aan laat onrbijtje, zondag doen we altijd rustig aan. Ga zo beginnen met schoonmaken zodat ik doordeweeks niet veel hoef te doen. Wie weet gaan we vanmiddag nog wel even wat met de kids ondernemen.

menu:
    O: 2beschuitjes met honing, koffie, glas water
    T: liga
    L: volkorenpistolet met kipfilet en wat rauwkost
    T: fruitsalade van appel, banaan en mango
    A: broccolisoep met zelfgemaakt focaccia
    T: glas jus d'orange

En natuurlijk weer veel water

7. Ti87

Ti87 Bekend lid

12 apr 2012
    613
    0
    0
    MissSporty: Wat goed dat je zoveel bent afgevallen. Bijna bij je eerste streefgewicht, zet em op!

Duitsland: Ja vooral als je dichtbij woont echt de moeite waard om regelmatig boodschappen te doen. Het is goedkoper en ze hebben ook veel keus en dingen die we hier niet hebben

Moonymuppet: Hoor wel overal van verkoudheid en griep. Gelukkig zijn wij allemaal haast nooit ziek *afkloppen*

Lovely: Heerlijk al die hapjes. Goed van je dat je veel geweigerd hebt. Lekker broccolisoep vanavond!

Bumbaa: Ik heb wel het idee dat de psylliumvezels helpen. Heb er nu 1 eetlepel van genomen. Even uitvinden of dat genoeg zal zijn

Wij gaan vanmiddag even naar Ikea. Wat dingetjes nodig. Wil ook beginnen met foto's inplakken in het babyalbum.

Menu
    O: Amandelmeelpannekoekjes met kaneel en lijnzaad
    L: salade met gerookte zalm en roomkaas
    D: kippenvleugeltjes met wortelsalade en komkommer. Kiwi en chocolade na

8. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    @Amelien: ik ben bang dat als ik Shred alleen doe op de dagen dat ik niet sport, dat het dan niet het gewenste effect geeft, dus vandaar. Mijn weegschaal staat volgens mij wel stabiel, we hebben gewoon plavuizen van 60x60 dus daar past het makkelijk op. Gebruik je alleen ovulatietesten of ook temp/cervixslijm bijhouden? Want aan je temp zou je kunnen zien of je ovulatie geweest is.

@Liedx: waar woon je dan? Zo'n sportklas ziet er leuk uit!

@MissSporty76: wat vreselijk van je s moeder! Hopelijk knapt ze weer snel op, want 3-6 mnd is best lang. Heel heftig allemaal. Wat goed bezig met afvallen. Al bijna je 1e doel behaald goed hoor!

@butterfly24: wat rot voor je zeg! Echt ik snap niet dat mensen niet gewoon een normaal gesprek kunnen voeren en zich zo door hun negatieve emoties laten leiden.

@moonymuppet: dat zou wel eens kunnen kloppen. Maar ook als ik probeer hetzelfde te staan zie je nogsteeds soms verschillen ook als is het in tienden.

@mamalucy: volgens mij kun je het beste bespreken met de artsen wat wel of niet kan, maar bespreken is zie ik al laat en wie weet is het nu raak! Ik hoop het voor je!

@MvE: ik ga idd gewoon een vaste plek zoeken voor de weegschaal. Wat schrikken van dat stikken. En na dat lekkere eten toch nog weer wat afgevallen, dat is mooi!

@Lovely83: ohhh leuk een gemixte koppel. Wij zijn ook gemixt. Ik ben Dominicaan. Leuk dat je de leuke kanten van de andere cultuur omarmd en je helemaal extra mooi maakt. Ik kan wederzijdse integratie altijd veel waarderen in mensen. Knap dat het je gelukt is om te weigeren, well done!

Oh ja, London was heel leuk! Genoten van bezienswaardigheden, natuur, shoppen en buffet in China town hmmmm ik heb me uitgeleefd, maar ja ik liep ook de hele dag door, dus hopelijk alles weer verbrand :)

9. MamavEsmee

Tia87.. Ze hebben zo veel lekkere chocolade in duitsland. Gingen er vroeger vaak heen voor drank etc. haha.. Al die soorten Rittersport Jummie! Lekker menuutje vandaag!

Missporty..Fijn dat het er wel positief uitziet voor je schoonmams. Mooi resultaat op de weegschaal. Gefeliciteerd!

Moonymuppet.. heb er lichamelijk geen last. Eet naar mijn gevoel wel goed. En voel me ook wel goed.Neem op de dagen dat ik sport vaak wel wat extra's en kom vaak tussen de 1200-1400 uit. Heb er een topic over geopenend. Je post zette me toch wel aan het denken en ik wil mijn lijf ook niet te kort doen natuurlijk. ;) Heb mijn bmr berekend en de intensiteit met sporten en moet dan rond de 1700 calorieen eten en val dan nog af. ( als het goed is.) 2400 calorieen zou ik mogen eten als ik zo veel sport en blijf dan op gewicht :$ Ga het een weekje proberen. Ben benieuwd. De 1700 calorieën eten..;)

Lovely.. Knap dat je je zo goed aan je menu hebt gehouden. Jummie, baklava. At het op vakantie 2x per dag. haha.. Gek dat ik ruim 3 kg zwaarder terug kwam haha. Hoe is het met N. vandaag?

IEz.. Klinkt als een goed weekend.. gezellig hoor!

Hier een drukke dagdienst gehad, de hele dag al hoofdpijn. Vervelend, heb ik normaal nooit last van. Straks lekker douchen en in pyjama op de bank haha.

Menu vandaag:

Ontbijt
    Optimel yoghurt 57 kcal
    Muesli 111 kcal
    Totaal:168 kcal

Lunch
    Volkorenbrood 2 stuks 164 kcal
    Smeerpaté, mager 28 kcal
    10 Cherrytomaatjes, 30 kcal
    Cup-a-Soup, kip 40 kcal
    Totaal:262 kcal

Avond
    125 gram Ovenfrites, bereid met zout 199 kcal
    Frikandel 194 kcal
    150 gram Wortelen, gekookt zonder zout 53 kcal
    Totaal: 446 kcal

Tussendoor
    2 Mandarijnen 50 kcal
    Magere kwark met vruchten (Optimel) 86 kcal
    Totaal: 136 kcal

Totaal rond de 1050 Calorieën, heb niet het idee dat ik zo weinig heb gegeten. Wat zouden jullie evt nog toevoegen??

10. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Dag dames.....

Gaat redelijk hier, Esmee knapt weer op, mijn werk houdt me even bezig maar heb inmiddels bedacht hoe ik het wil aanpakken en kan het nu naast mee neerleggen.

Vandaag op zich een goede dag had voor een zondag... vanmiddag broodje hamburger gegeten en vanavond een pizza... was beter van niet, maar goed! Het was lekker.

Vanmorgen niet kunnen wegen.
    Ik probeer pas woensdag te wegen.. ook omdat ik ergens zooo bang ben dat er weer amper wat is. Ik laat me zo beïnvloeden door de weegschaal anders.

Ik ga broadchurch kijken.
    Kom morgen reageren...

11. moonymuppet

moonymuppet Niet meer actief

lovely: de spierpijn begint nu te komen haha maaaaar we zetten door :D kanp hoor dat je het hebt laten staan! hier is normaal zondag ook echt zondag haha nu moest ik helaas werken.

ti87: hier gelukkig ook "nooit"" ziek, ben wel minimaal 1 a 2 keer per jaar verkouden maar dat is het dan ook wel. gelukt met de foto's? hier ga ik niet zo vaak naar de Ikea hahah is niet goed voor onze portomonee

iez: dan zou ik het ook niet weten wat betreft je weegschaal. oooeeeh Londen mijn favo stad :D:D (jaloers)

mamavanesmee: die 1700 is inderdaad beter als je zo veel sport, houdt er wel rekening meer dat je de eerste 2/3 dagen waarschijnlijk wat zwaarder bent ivm vocht. je kunt ook 1600/1800 om en om doen. dan blijft je lichaam werken en eet je gemiddeld toch 1700.
    ik zou meer "volle" producten gebruiken en eventueel 1/2 boterhammen toevoegen aan je lunch dan ben je denk ik al een heel eind.

buuterfly: ooooh lekker menu vandaag :D :D. Ik zou als ik jouw was je helemaal niet gaan wegen, ik ken en herken het verhaal van je en zou het voorlopig ff uitstellen. Je merkt zelf aan je lichaam wel of het veranderd ja of nee.

hier nu toch echt wel flink verkouden, hopelijk morgen wat beter maar ben er bang voor... scheeld dat ik het al aan gegeven had op het werk en waarschijnlijk een korte dienst draai.

mijn menu van vandaag:

o: 2 boterhammen met kaas en file american
    T: mineola
    L: 1 pistolet file amerian en 2 gekookte eieren
    T: pakje sultana
    D: Lasagne en een beetje kwark
    T:-

12. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Vandaag voor het eerst gezondigt! Kregen visite en kon de kokosmakronen niet weerstaan. Heb net wel gesport, maakt het weer een beetje goed.
    Heb vandaag een soort van Sudanese sauna gehad, was heerlijk hele huis ruikt ernaar.

Ti87: mooi menu had je vandaag. Geslaagd bij de ikea?
    Iez: wat leuk :), merken jullie veel culruur verschil? Ik vind de sudanese cultuur geweldig en vind het belangrijk me erin te verdiepen ook voor de kinderen hun zijn tenslotte ook half sudanees.
    mve: met n. gaat het weer super, ze is gelukkig niet ziek geworden. Haha baklava ,s gewoon ook enorm lekker. Ik heb gisteren ook niets mee terug naar huis genomen anders komt het niet goed. Vervelend dat je hoofdpijn hebt.

13. Liedx

Liedx Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.890
    404
    83
    Nederland
    @ MissSporty76: Wat erg van je schoonmoeder! Hoe gaat het nu met haar? Wow 4,2kg in minder dan 2 weken afgevallen! Je kunt supertrots op jezelf zijn!!

@ Lovely83: Gaat het al wat beter met je dochter? Wat leuk een Sudaans feestje. Kom je daar zelf ook vandaan? Hoe was het feestje?

@ butterfly24: Het zit je allemaal even niet mee :( gaat het wat beter met Esmee? Hoe gaat het nu op je werk? Vervelend om kritiek te krijgen als je zo je best doet! Zou ook gaan eten als ik me zo rot zou voelen.

@ moonymuppet: Je kunt naar deze klas gaan tot je kindje 1 jaar oud is of teveel gaat kruipen. Dus niet als ze iedereen voro de voeten gaan lopen want dan werkt het niet meer. Goed dat je zo fanatiek bezig bent met t25 (zo maar eens op gaan zoeken wat dat is).

@ Ti87: Wat goed dat je vriend je overhaalt om te gaan sporten, dat motiveert tenminste! Goed dat je taart afslaat!

@ Bumbaaa: Ja de ukkies vinden het gespring helemaal geweldig en blijven nieuwsgierig rondkijken of spelen met hun speeltjes. Je arme mannetje met z'n kiezen, heeft hij er zoveel last van?

@ mama lucy: Ben benieuwd hoe het met wegen is gegaan. Spannend een inseminatie. Hoop dat het de 3e keer lukt! Het sporten zou er absoluut geen invloed op moeten hebben. Zelfs als je zwanger bent kun je gewoon door blijven sporten, alleen geen buikspieroefeningen.

@ MamavEsmee: Ja je leert wel echt koken zonder pakjes. Is eigenlijk wel leuk. En nog gezonder ook.
    Mmmmmm cheese cake! Daar was ik helemaal verslaafd aan (cintroen). Krijg er meteen weer zin in.
    Wat moet je geschokken zijn dat je bijna gestikt was, helemaal vervelend als niemand weet wat er mis is dus wat ze moeten doen. Brrr.
    Goed dat je weer afgevallen bent en niet van de taart gesnoept hebt! :)

@ iez: We wonen in de buurt van Oxford (20 minuutjes rijden). Fijn dat je zo genoten hebt van Londen! China town is echt geweldig! Heb je ook duck met pancakes gegeten? Hoe was de busreis?

Vandaag heb ik me niet helemaal aan het Sonja Bakker menu gehouden. We hebben vanmiddag lekker met z'n 3-tjes bij een pub Sunday roast gegeten. Vlees met veel jus, aardappelen en groente. M'n kleine meisje begon toen moeilijk te doen en werd moe dus toch maar geen mega-vet dessert genomen. Eigenlijk achteraf wel blij om :)
    Verder niet de tussendoortjes gehad vandaag dus misschien valt het allemaal nog wel mee. Ben benieuwd wat de weegschaal woensdag aangeeft.

14. mama lucy

mama lucy Fanatiek lid

12 sep 2012
    1.163
    0
    36
    Hoi allemaal!
    Nou vanochtend op de weegschaal, 71.5. Iets eraf maar had op meer gehoopt. Wil zo graag onder die 70 komen! Maar we blijven doorgaan ;) woensdag zitten de eerste 10 dagen shred erop dus dan ook eens kijken of er wat cm af zijn.

Mijn menu vandaag:
    O: smoothie met appel peer blauwe bes spinazie lijnzaad en wat muesli
    T: kop koffie
    L: gekookt ei, 1 volkoren boterham, cherry tomaatjes en stuk komkommer
    T: ?
    A: Kip met wokgroenten en noodles
    N: yoghurt met honing

15. MamavEsmee

Goedemorgen,

Hier weegschaal frustratie haha.. Wil me niet te veel vastpinnen op de cijfertjes die ik zie maar + 800 wordt je niet blij van.:$

Merk wel aan mijn lijf dat ik echt al ben afgevallen. Vandaag eens kijken naar roosvicee laxo of iets bij de kruidvat oid. Al zo'n 4 dagen niet fatsoenlijk naar het toilet geweest.:)

Vandaag eens kijken of ik iets meer kan eten ivm sporten.

Ontbijt:
    2 tarwe boterhammen ( moet brood halen) met één dun laagje pindakaas ( 10 gram) en koffie. Mocht ook nog een bekertje kwark maar zit vol. :)

Straks zwemmen met Esmee, ze heeft studiedag!:D

16. mb90

mb90 Bekend lid

17 feb 2013
    706
    25
    28
    Vrouw
    Hoi,

Mag ik ook meedoen? Moet wel geen 10 kilo meer...

Ben tijdens mijn zwangerschap van 58kilo naar 75kilogegaan.
    Vandaag zou ik wat willen beginnen dieëten, wil heel graag naar de 55kilo gaan. Allee, niet echt dieëten, maar meer gezond gaan eten. Ben een echte snoeper!
    Vanmorgen heb ik mij eens gewogen, dacht dat ik bij ging gekomen zijn van al die chocolade vorige week, maar neen... Ik woog daarnet 60,8kilo.

Jammer genoeg geef ik snel op. Vaak ook omdat ik niet goed weet wat te eten, en al snel ook te weinig ga eten dan.

Iemand die wat lekkere ideeën heeft, zodat het gezond doen leuk en lekker blijft?

Vandaag wel nog niets gegeten, ben na haar flesje van 6h ook terug in mijn bedje gekropen....:) en pas om 9h30 wakker geworden...

17. Ti87

Ti87 Bekend lid

12 apr 2012
    613
    0
    0
    Moonymuppet: Ha ja je word wel hebberig van Ikea he. Zijn uiteindelijk toch maar niet gegaan. Was zo druk met de foto's bezig. Heb ze allemaal wel uitgezocht naar zal wel even duren voordat ze ook daadwerkelijk allemaal ingeplakt zijn. Ben ook haast nooit verkouden. Kan me niet eens meer herinneren dat ik verkouden was. Wel eens 2 dagen wat keelpijn ofzo maar dat was het dan (gelukkig). Hoop dat je verkoudheid snel ver is

Lovely: Klinkt heerlijk die sauna. Goed dat je toch gesport hebt na je "zondiging". Zijn niet meer naar Ikea geweest. Was te druk met de foto's :D

Liedx: ja het scheelt zeker als iemand met je mee doet of motiveert. Hopelijk valt het mee woensdag dat je je niet aan het menu gehouden hebt. Je hebt in ieder geval geen groot dessert genomen

MamaLucy: Je gaat hartstikke goed! Hopen dat je snel onder de 70 komt. En ook al zo ver met shred.

MvE: Balen die 0,8 maar kan ook zo door en stoelgang komen. En je sport ook best veel he dus spieren zal je ook al wel aan het kweken zijn ;)

Mb90: Welkom hier! Probeer regelmatig te eten. Door juist weinig te eten kan je lichaam in spaarstand gaan en val je niet veel af. Lees met de anderen mee, misschien zitten er ideeen of diëten tussen die wel iets voor jou zijn. Ikzelf GOK (Grip op Koolhydraten). Daarmee beperk je je koolhydraten. Voor mij werkt dat goed

Ik ga vanavond naar het concert van Maroon 5. Onwijs zin in! We vertrekken al rond 16.30 uur dus zullen onderweg of daar eten. Misschien hebben ze niets GOK-proof dus ik neem salade mee. Zo nog gehaktballetjes maken want die zijn koud ook nog lekker dus kan ook mee. Dan eet ik wel in de auto :D Nu gauw even shredden want dat kan vanavond dus niet.

Menu vandaag:
    O: 2 gekookte eieren
    L: Zalm-ei salade
    D: salade met stukjes aardappelen en gehaktballetjes. Een appel en chocolade na

18. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Dag dames.

Het gaat wat beter met me hoor, het voelt nog steeds rot dat gesprek maar probeer het te begrijpen. Vandaag een vrije dag, Esmee knapt flink op, ze wilde vandaag zelf wel weer naar school maar ik heb besloten haar nog lekker even een dag thuis te houden. Ze hoefde ook maar 1 keer naar school omdat er vanmiddag bij Esmee op school studiemiddag is en ze ook vrij is. Zaterdag lag ze nog de hele dag op de bank dus nog ene dagje lekker thuis leek me voor haar niet verkeerd.

We hangen dus lekker op de bank, ik lees wat, kijken wat tv, maken wat schoon, we rommelen wat aan. Heerlijk zo'n dagje. Ik heb geen zin om boodschappen te doen, zoals het lijkt eten we pannenkoeken, dat zouden we gisteren eten maar toen hebben we pizza gehaald. En zin om boodschappen te doen heb ik ook niet zo. Zit lekker in mijn huiskloffie..... dus Esmee en ik gaan samen maar pannenkoeken bakken.....

@TI...87...vet, naar het concert! Heel veel plezier vanavond, dat zal vaaaast wel goed komen.

@MB90... Tuurlijk mag je mee doen, hoe meer zielen, hoe meer vreugd!! Je vindt hier vast tips en ideetjes wat je kunt eten. En dat opgeven.... klets lekker mee, voor mij is dat een stok achter de deur om het vol te houden.

@Mamavesmee... nee daar wordt je zeker niet echt vrolijk van. Misschien inderdaad omdat je slecht naar het toilet kunt, merk dat bij mezelf ook heel erg. Erg vervelend ook. Lekker vrije dag met Esme, heerlijk, lekker genoten in het zwembad? Esmee was vanmiddag vrij geweest maar heb haar lekker thuis gehouden vandaag.

@Mama lucy...beter iets eraf dan helemaal niets meis!! Komt goed.

Oh en mijn wasmachine viel meer... kogeltjes waren versleten, niets aan de hand verder. Even 90 euro betalen, 35 euro voor de monteur en de rest voor de kogels... pfff!! Nou ja, als het goed is kan ik weer wassen ;).

19. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Mijn menu:
    O: twee boterhammen met jam en appelstroop, thee.
    T: kom yoghurt, banaan en thee.
    L: 3 boterhammen, 1x casselerrib, 1x jam, kop kippensoep ( vers )
    T: Minneola, thee.
    A: 2 appelpannenkoeken met een beetje stroop.
    T: fruit met yoghurt denk ik.

20. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Hoi meiden,
    Moonymuppet: that's the spirit! Inderdaad gewoon doorgaan :D
    Mamalucy: mooi menu vandaag!
    Ti87: Veel plezier vanavond bij maroon5!
    Butterfly: Gelukkig voel jij je al beter! Kan me voorstellen dat je zo gesprek je behoorlijk aantrekt. Mooi menu!

Ik ben net thuis, gewerkt en toen kids gehaald. Nu even een half uurtje niets. Daarna alvast shredden en dan vanavond als de kids slapen buikspieren doen. Na het shredden koken en daarna moet zoon weer na basketbal.

Menu:
    O: niets ( was al even aan het werk toen ik me besefte helemaal niets gegeten te hebben)
    T: plakje ontbijtkoek, veel water
    L: 2 volkoren boterhammen 1x kipfilet 1x vruchtenhagelslag
    T: fruitsalade van banaan en appel en veel fruit
    A: 125gr geb.aard, 75 gr biefstuk en veel salade met yoghurtdressing.
    T: bakje yoghurt met een eetlepel jam.

Deel Deze Pagina