Wow MvE! Je ziet er heeeeeeel slank uit nu al. Je hard werken wordt goed beloond! En ik woon in Zwolle.
Pfffff..........Had me eigenlijk voorgenomen om vanmiddag te spijbelen van werk. Dochter kwam om half 6 al bij ons liggen en 10 minuten later riep broertje: Mama, mama, kom gauw!!!!! Had ie diarree.................. Arme stakker zat er helemaal onder. met wat moeite romper onderlangs uit getrokken, zodat ie het niet in zijn haar kreeg. Leuk begin van de dag als je toch al over vermoeid bent. Het goede nieuws is dat s moeder naar een revalidatie-centrum vlakbij ons mag. Scheelt een hoop reistijd en dan kunnen de kindjes oma ook weer zien. @Noralie: Mss moet je je doel in stukjes opsplitsen, want 17 weken is nog wel lang ja. 3x 5 kilo? En die 2,4 kilo ben je toch maar mooi kwijt. @Butterfly: Heerlijk zo'n lummeldagje met je dochter. En weer 800 g eraf. Goed zo! @Liedx: Leuk in het buitenland wonen. Woon je er al lang? Ti87: Leuk een concert en wat een bof dat jullie gelijk naar binnen mochten. De rest: Sorry, morgen meer. Ik ga nu echt zo afronden en naar huis. Morgen ben ik thuis, dus reageer ik wat langer en als het goed is een nieuw gewicht!!!!
Toch nog even snel: Wauw MvE, je bent nu al een hele mooie meid! Ben benieuwd wat het resultaat is over 12 weken.
In kleding ben ik ook al best wel tevreden, al is 75 kg bij 1,75 volgens mbi toch te zwaar. Maar ja, die bikini he?! In ieder geval bedankt voor de complimentjes.. Zie dat zelf namelijk helemaal niet zo. Merk dat ik sinds ik weer bezig ben met voeding en sporten mijn taille weer terug is. Missporty.. Fijn dat je schoonmams dichter bij mag revalideren. En pfff wat begon de dag vroeg en gezellig. Iez.. Ik woon in Nijverdal. *** Ga bezig met het eten. Ruikt hier al heerlijk! Tot vanavond..
Meiden vanaf morgen kom ik weer kletsen beetje erg drukke dagen gehad en ons lieve meisje is gisteren morgen uit het niets even flauwgevallen (zomaar paar seconden) is eind november ook gebeurd weten niet of het iets is maar toch even bij HA geweest en die verwijst ons toch voor zekerheid even door naar kinderneuroloog daar kunnen we dinsdag terecht voor een EEG en dan donderdag moeten we bij arts zelf op gesprek ben benieuwd... Tot morgen!
Pioenroosje wat schrikken! Hopelijk is er niets ernstigs aan de hand, wel fijn dat er direct actie wordt ondernomen!
@ pioenroos: jeetje wat schrikken zeg. Fijn dat je snel terecht kan. Duim dat het niks ernstigs is. @ mve: manlief is niet in de ziektewet maar werkt vanuit huis. Heb er weinig last van. Alleen een beetje jammer dat ik nu alles mag aandragen jij ziet er echt supergoed uit meid. Strakke buik voor iemand die 100+ is geweest. Zo zie ik er helaas niet uit als ik slanker ben. (Eindresultaat 4 jaar geleden)
Menu vandaag: O: 3 vitalu crackertjes met philadelphia light T: water en thee L: 3 bruine boterhammen met yorkham en 30+ kaas tussen het tostiijzer t: water en thee (fruit vergeten) A: mexicaanse tortillaschotel pak vanavond nog wel mijn fruit...
Kom snel zwaaien! mve wat je er super uit! Gisteren om 19:00in bed gegaan met migraine niet meer kunnen shredden maar gelukkig had ik al wel buikspieren kunnen doen. Werd vanochtend wakker helaas enorm ongesteld. Nu net buikspieren gedaan, nu even rust en dan na gtst weer shredden. Voor vandaag geen menu had er even geen zin morgen weer volle moed verder.
MamavEsmee,dat ziet er al goed uit! Sixpack over 12 weken,dat gaat je zeker lukken! Aan de klus geweest,wat voor kleurtje is het geworden? Noralie,kei netjes hoor -2,4 kilo ! Amelien,7,6 kilo...echt goed.Ik duim heel hard dat het afvallen goede invloed heeft op het zwanger worden.Mijn nod is 1 dag na die van jou zie ik Liedx,balen van je mindere dag.Maar niet te streng zijn voor jezelf..shit happens.Gewoon weer oppakken en doorgaan Missporty76,fijn voor jullie dat je sm in de buurt kan revalideren! Is je zoon ziek geworden of gewoon toevallig alles onder gepoept? Pioenroos,wat enorm schrikken zeg.Hoe oud is jullie meisje? Fijn dat ze jullie meteen doorsturen. Lovely,that`s the spirit.Morgen gewoon weer verder Willen jullie zwanger worden? Verrotte ongesteld ook altijd,bah. Ik ben vandaag heerlijk aan de fiets en wandel geweest.Dat zou ik echt vaker moeten doen.
@ Bumbaaa: Lekker actief geweest vandaag! Mijn ticker klopt denk ik niet. Heb mijn eisprong nog niet kunnen vinden met ovutesten en tempen. Dus word of een lange cyclus, of ik heb mijn ei gemist.
Amelien.. Frustrerend dat je je ei nog niet hebt kunnen ontdekken. Net menu vandaag! Gelukkig is R. wel aan het werk dan. Ook al is het thuis. Bumba.. Six pack zal wel niet maar een strakkere kont/ benen en een slankere taille moet lukken. De slaapkamer is van donderbruin ( met witte kastenwand) naar Amandelmelk kleur. Lekker fris allemaal. Nu nog wat wandplankjes boven het bed met wat leuke lijstjes etc er op. Ben er blij mee. Lovely.. Dikke knuf, jammer dat je toch je menstruatie kreeg. Migraine weer over? *** Gisteravond nog enorme honger, na 2 babybel kaasjes nog wat zoutjes gepakt. Was dus enorm bang voor de weegschaal. Toch vergeleken met gisteren er nog 300 gram af. Weet niet meer wat ik vorige week woog. Ga ff terug kijken. Straks Esmee naar school, even helpen met schoolfruit en daarna hardlopen. 10 km rondje in de planning. Ben benieuwd. Ontbeten met 200 gram volle melk met 30 gram Brinta. Zo, dat vult.
Gewicht wat ik vorige week dinsdag ( ivm slaapdienst) heb doorgegeven is 75,9. Vanmorgen 75,4 dus toch 500 gram er af! Al was ik het weekend nog lichter.
Goedemorgen! Bumbaa: we proberen inderdaad zwanger te worden, was dan ook een teleurstelling gisterochtend ondanks dat ik het aan voelde komen. Mve: Migraine is gelukkig helemaal over. Succes met hardlopen! Ik heb net bij dochter op school voorgelezen tijdens het voorleesontbijt. Nu thuis even een kopje thee en daarna sporten laatste dag van level 1 van shred en weer de buikspieren. Menu vandaag: O: bakje magere kwark met stukjes appel T: kopje thee, 3 glazen water en een plakje ontbijtkoek L: fruitsalade van 2 appels, 2 sinaasappel en een kiwi T: eierkoek, veel water A: 125gr rijst, 200gr roergebakken groentes, 75gr zelfgemaakte saté. T: plakje ontbijtkoek en veel water Ik was vanochtend -800 in vergelijking met vorige week, viel me toch mee ondanks zondag en dat ik gisteren ongesteld ben geworden. Ben totaal 4,1 afgevallen dat betekend dat ik mijn doel om voor 30 januari 4 kilo te zijn afgevallen al heb gehaald
MvE: Ziet er echt al heel goed uit. Wou dat ik zo eruit zag haha. Het is altijd balen als de weegschaal toch meer aangeeft. Vooral als je goed je best hebt gedaan. Maar soms hou je dan net iets meer vocht was of je moet naar de wc Toch nog 0,5 afgevallen. Goed! Ik tel geen calorieën. Heb (voornamelijk) voor GOK/koolhydraatbeperkt gekozen omdat ik juist geen zin meer had in alles afwegen en tellen. Gister leek inderdaad niet veel maar heb gewoon niet meer honger. Die crackers bestaan uit zoveel vezels dat het vult. Als ik trek heb tussendoor neem ik wel wat hoor. Maar dat is niet altijd dus mijn tussendoortjes staan er niet bij Gister had ik tussendoor nog paar nootjes op maar bij avondeten kon ik mijn appel niet meer op dus alleen mandarijn. S'avonds had ik nog een augurk, 4 olijven en had 8 blokjes kaas maar kon er maar 7 op Fijn dat je met me meekijkt naar mijn menu! MissSporty: Oh pfff ja fijn om zo de dag te beginnen. Wat fijn dat je schoonmoeder straks dichterbij jullie woont Pioenroos: Jee dat zal schrikken geweest zijn. Ik ken 2 kindjes die dat ook regelmatig hebben. Weet even niet meer hoe dat heet. Hopelijk niets ernstigs. Succes! Lovely: Gefeliciteerd met het behalen van je eerste doel! Vandaag -1,4 kg. Dat betekent nog 1,4 kg en dan heb ik mijn eerste doel gehaald: weer op mijn oude gewicht voor de zwangerschap Nu in totaal 4,4 kg kwijt. Vanavond voor het eerst in 3 wk iets "slechts" eten: cake. Heb het nog nooit zo lang volgehouden met niet snoepen haha. En ik neem het vooral omdat vriend zo trots is dat het is gelukt met bakken Menu: O: boerenomelet van 2 eieren, spek, ham, paprika, ui, tomaat en paprikapoeder. Mmm heb er van genoten hihi L: 2 vezelcrackers met ham en gekookt ei D: roerbakgroente met kipfilet. Een sinaasappel en plak cake
Bah..de weegschaal maakte me niet erg blij.. -300 gr.Tja,beter als erbij..maar toch Ik ga het maar even strenger aanpakken...even bedenken of ik mijn kh uur dan als ontbijt doe (griekse yoghurt en fruit)...of gewoon in de avond kh uur doe en een ander ontbijt verzin of...gewoon de kh laat (atkins). Amelien,oh dat is wel balen zeg Irritant als je je ei niet kan vinden. MamavEsmee,dat klinkt leuk jullie slaapkamer! En netjes weer -500 gr!! Hmm lekker,Brinta Lovely,bah..dan is het dubbel balen dat je ongesteld bent geworden Wel helemaal super dat je ondanks dat 800 gr kwijt bent! Ti87,jij gaat goed! Super ! Ik ben jaloers op je Geniet lekker van je plak cake,je doet het kei goed
Het ziet er goed uit met jullie weegmomenten! Gestart: 73,8 week 1 Vandaag: 72,9 week 4 Resultaat: -0,9 Dat gaat netjes meer dan ik hoopte. Mijn streven is 0,5 kg per maand. Dus dat gaat heel mooi. Fijne dag allemaal.
Ti87: Bij jou gaat het volgens mij ook lekker! Geniet vd cake vanavond Bumbaa: Balen dat de weegschaal niet helemaal deed zoals je het liefst zou willen. Wanneer doe je nu je kh uurtje? Iez: super -0,9! Ik heb sporten erop zitten, nu even mijn tussendoortje en wat water. Heb een leuke work out gevonden voor de billen en bovenbenen van ook maar 10 minuten. Ga hem vanmiddag eens proberen. Dan zou ik op totaal 50min sporten per dag uit komen en train ik al mijn slechte punten .