10 kilo afvallen wie doet er mee deel zoveel! :D

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamavEsmee, 28 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen
    Vanochtend 2 ons eraf. gister toch een beetje te veel pindakaas op ;)

O dat Shredden gaat hem niet worden voor mij. Ik heb daar niet de discipline voor om het thuis te doen. Tijdje wii shape gedaan op de wii.

2. pioenroos26

pioenroos26 Niet meer actief

Daar was ik ook weer... Ff heel druk geweest nu even rust... Afgelopen week geen menu's bij gehouden was ongesteld en er ging niks af zo irritant.
    Vanmorgen op de weegschaal gestaan en ben niks aangekomen niks afgevallen nu weer vol goede moed verder :)

Ga niet terug reageren is echt veel te veel vanaf mijn laatste bericht sorry

Kom straks mijn menu droppen er reageren,

3. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Lovely.. Wat gezellig een onverwachtse middag met je mannetje thuis! Jammer dat de bonnen nog niet binnen waren.

Butterfly.. vervelend dat je momenteel zo'n last hebt van je astma. Knap dat je dan toch gaat sporten.

Kaatje.. Prima toch- 200 gram. Balen dat Ferry nog steeds aan het klungelen is met zijn gezondheid. Reuma toch? :) Hopelijk wordt je aangenomen. Niet echt een prettige situatie nu thuis dus. Fijn dat het met de kids goed gaat. Hier ook alles goed. Druk druk druk haha.. What's new!:D

Tia.. 1 ei en misschien wat lijnzaad of slagroom om het wat meer volume te geven? Fijn dat jij het wel lekker vind. :)

IEz.. Goed dat je toch nog bent gaan shredden! Lekker gegeten?

Gisteravond uit verveling gaan snoepen. Stom stom stom. En eenmaal bezig kon ik natuurlijk niet stoppen. Ging al bijna 3 weken goed. Had altijd paprika/wortel/komkommer reepjes klaar staan, was nu op. Dit voorkomt " slecht" snoepen.

Voor vanmorgen een rondje 10 km gepland door het bos. Weer ziet er goed uit.

Kom straks mijn menuutje droppen.

Fijne ochtend allemaal!

4. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen allemaal,
    Ik voel me niet zo heel fit.Darmen rommelen (voordeel is dat ik wel een keer flink naar de wc kon :p ).

MamavEsmee,ik zat voorheen nog te zoeken wel richting in ging..gokken of atkins.Nu moet ik idd erg wennen aan de gok regels,die zitten er nog niet helemaal ingesleten :p
    Ah balen van het snoepen :( Vandaag lekker lopen,dan verbruik je dat ook weer,komt goed! Niet boos zijn omdat je hebt gesnoept,maar trots dat je het nu weer oppakt!

Butterfly,ik snap je redenering.Ik heb ook ooit de weegschaal de kliko ingemikt.Wat heerlijk was dat .Nadeel is dat ik er nu geen meer heb.Ik weeg me op de wii (en bij de internist,is wat betrouwbaarder) ..daar ga je iig niet zo snel opstaan :p
    Gewoon doen je plan,kan jou het schelen :p Helpt de laxo?

Kaatje,goedzo!

Ti87,jaaa leuk samen gokken :D Ik moet er echt nog aan wennen.Heb nu iig roggemeel,tarwemeel en amandelmeel in huis.
    Straks even de vezelcrackers proberen te maken,reken ik gelijk uit hoeveel er dan in zit.
    Rookkaascrackers..hoe zitten die met de kh ? Maak je ze in de oven of magnetron?
    Ik had gister dan zuurkoolovenschotel gemaakt,met aardappelschijfjes erop.Maar die waren eigenlijk overbodig.Dus volgende keer als ik hem maak dan doe ik de aardappeltjes apart voor de rest van het gezin.
    Ik wil me ook eens gaan wagen aan de griekse taart uit het kookboek.Die lijkt me zo lekker :D
    Van het atkins forum had ik een recept voor een soort custard.Is me nog niet helemaal gelukt,maar de smaak was goed :D Moet even uitvinden of dat dan ook gok-proof is ;)

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mvesmee. Nee ziekte van crohn en sarcoidose.
    wandelen of hardlopen?

6. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Goedemorgen,
    Kaatje: toch mooi -200!
    Pioenroos: je kunt het!
    Mve: af en toe snoepen moet kunnen, zolang je daarna maar weer op goede vort verder gaat. Poeh 10km! respect.
    Bumbaa: Beterschap, toch geen buikgriep mag ik hopen.

Kids zijn beide thuis, zoon heeft een vrije dag en dochter voelt zich niet fit. Ze liggen nu nog te slapen!

Ik ben woonkamer aan het opruimen, hoef alleen nog maar te stofzuigen en dweilen. Daarna maar even sporten. Squats sla ik over vandaag, wil het om de dag doen ze zijn namelijk best heftig :D.
    Vanmiddag afspraak bij de gemeente, we hebben nieuwe paspoorten nodig. Willen vandaag tickets boeken naar dubai en op moment dat we willen reizen verlopen de paspoorten. Vanavond laatste paar uurtjes werken en dan weekend!

Menu:
    O: plakje ontbijkoek, appel, kop koffie
    T: veel water, kiwi
    L: volkorenpistolet met filet americain
    T: veel water, liga
    A: pitabroodje met falafel met aubergine salade
    T: veel water, eierkoek

7. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Dat lijkt mij ook een leuke vakantiebestemming Dubai. Heerlijk.

Vandaag lekker Zumba gedaan, hopelijk vanavond fit genoeg voor shred lev2 day 2.

Fijn weekend allemaal!

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Lovely. Door jouw schema besef ik weer dat ik te weinig drink. Vandaag alleen nog maar halfvolle melk en koffie op *slaat glas water achterover*

9. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kaatje,ik heb juist het tegenovergestelde.Vanmorgen 1 liter water gedronken.Rond 12.30 bij de lunch weer een hele liter.
    Ik was daarna heel licht in m`n hoofd,mss dat het teveel ineens was.

Lovely,gelukkig is de buikpijn weg.Ben wel erg moe,maar onze jongste slaapt op het moment (weer) slecht.Vannacht echt een slechte nacht gehad.Nu lekker weekend :D

Vandaag een zelfgemaakte vezelcracker gehad.Lekkerder als de lijnzaadcracker,waw kan ik het niet noemen :p Weet iemand eigenlijk hoe dat zit met roggebrood? Daar zitten volgens mij toch ook maar heel weinig kh in?

10. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    @ Kaatje: Gezellig dat je er ook weer bent. Ik kletste 4 jr geleden ook al mee (onder een andere naam ;))

Sorry dames, ik kan het echt even niet bijhouden. Heb ook niet bijgelezen (zag alleen kaatje op de laatste pagina ;)). Hoop dat ik van het weekend ergens tijd vinden om bij te lezen en mee te kletsen.

Gisteren ben ik met het werk uit eten geweest. Hopelijk valt de schade dinsdag op de weegschaal mee. Verder gaat het goed. Alleen druk!

11. MamavEsmee

Lovely.. Oh wat lekker naar DUbai.. gaan de kids mee? Lekkere tussendoortjes. Kan daar niet maar 1tje van nemen.:)

Bumba.. Balen van de gebroken nachten. Roggebrood zit volgens mij nog behoorlijk vol kha. Misschien ff googlen?

Amelien.. Fijn dat het goed gaat. Oh lekker, alweer uiteten geweest!:D

Iez.. Lekker fanatiek met bewegen ben je!

Kaatje.. Houd je misschien meer van thee? Of slimpie ranja ( zonder suiker) Ik wist dat het een chronische ziekte was. Hij heeft er naast Crohn nog wat bij gekregen? Vervelend zeg. Hopelijk wordt je snel aangenomen voor een leuke baan!

Vanmorgen 9 km wezen hardlopen, gps gaf wat anders aan als " afstandmeten" waarmee ik de route heb berekend. Ook niet mis toch?

Daarna een dik fleecejack aan met de honden het bos in gegaan, nog 4 km gewandeld.

Genoeg bewogen vandaag haha.

Vanmiddag de boodschappen voor de verjaardag van Erwin zondag gehaald, pffff. Wat een gedoe altijd.

Vanmiddag naar Ikea en naar Intersport geweest, goed geslaagd voor een winterset van Asics ( beanie en handschoentjes) en 2 paar hardloopsokken. 42 euro korting!:D Werd er helemaal blij van haha.

Bij Ikea wat wandplankjes gekocht voor boven ons bed. En daar wat gegeten. Lekker is anders, maar wel gezellig!:D

Menu vandaag:

O: volle melk ( 200 ml) met Brinta ( 30 gram), kop koffie en glas water.( 230 kcal)
    T: kleine banaan en flesje water. ( 80 kcal)
    L: 3 volkorenboterhammen met 1 dun plakje bakleverworst en een plak kokosbrood ( 420 kcal)
    T: muesli reep en een appel, flesje water. ( 175 kcal)
    A: visfilet met groenten en patatjes ( niet veel) +/- 600 kcal ) houd het ruim aan)
    Ijsje ( 100 kcal)
    T: Optimel kwark en rauwkost ( wortel/ tomaat/ paprika reepjes) 150 kcal

Totaal: 1750 kcal Had er ruim 1000 verbrand met bewegen:D

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Amelien. Ff denken hoor. Jij schreef toen op zp mee alleen bij afvallen toch? had ik toen niet van jou broeken over gekocht?

mvesmee wauw 9 km hardlopen. Vind mijn 3 min al heel wat haha
    hij heeft er idd wat bijgekregen en sinds vorig jaar is ook adhd gediagnosticeerd. Weten 90% zeker dat Levi dit ook heeft

13. MamavEsmee

Kaatje.. Ik ben ook zo begonnen hoor! 1 hardlopen en 2 minuten wandelen. Was kapot de eerste lessen.

14. Ti87

Ti87 Bekend lid

12 apr 2012
    613
    0
    0
    Even snel doorgeven voor Bumbaa: Heb gekeken en Atkins is 3,1 kh per cracker. Rookkaascracker geen kh want wordt gemaakt van alleen kaas. Roggebrood bevat minder kh dan gewoon brood maar nog wel zo'n 44 kh per 100 gram dus alleen in kh-uurtje en niet teveel of te vaak ;)

15. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Bumbaa: Gelukkig heb je geen buikpijn meer, hopelijk kun je weekend beetje bijtanken.
    Mve: ja kids gaan ook mee, willen in de voorjaarsvakantie. Momenteel woont mijn hele schoonfamilie daar.Zo wat heb je veel gelopen! Nu niet kapot?
    Kaatje: ik moet ook echt om het water drinken denken. Wat ik doe is een flesje vullen en die telkens bij me dragen.

Ben nu aan het werk, is niet zo druk dus hoop op tijd naar huis te kunnen. Heb geen broodje falafel gehad, maar een maaltijdsalade van de AH meegenomen had geen tijd voor koken.

16. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ti87,dankjewel! In die ik heb gemaakt 2,4 kh.Maar vind het wel handig om altijd wat in huis te hebben,dus toch maar eens halen.
    Rookkaascrackers ga ik ook nog proberen :D
    Roggebrood vind ik niet echt lekker,maar dacht als dat nu net zoveel is als de crackers :p Niet doen dus haha

MamavEsmee,je menu klinkt goed :) Je loop-acties ook hihi

Lovely,lekker..maaltijdsalade.Smaakte die goed?

17. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Bumbaaa: was heerlijk, had Marokkaanse kip kan ik haast elke dag wel eten.

18. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Heb mijn ticker aangepast....en het gewicht van dinsdag genomen. Het gaat dus goed :D. Vanmorgen toch even stiekem gewogen en de weegschaal ik zakkende....

Lekker weekeinde!! Vandaag nog twee gesprekken gehad op het werk en daarna ben ik lekker naar huis gegaan.
    Vanmiddag had Esmee een vriendinnetje te spelen, ik ben met de was bezig geweest, nog niet klaar. Vanavond met een vriendin zumba gedaan en nog even snel boodschappen gedaan. Hoeft dat morgen niet meer.

Menu vandaag:
    O: 2 boterhammen met 1x jam en 1x appelstroop.
    T: 1 choco biscuitje.
    L: 3 boterhammen, 1x filet, 1x 30+ kaas, kopje melk.
    T: ananas en yoghurt.
    A: bami met een stukje gebakken ei een lepel pindasaus.
    T: beker kwark

Nu maar zien of ik zo een glaasje cola neem ofzow.
    Heb nog wel zin in iets.....;) of maar gewoon op bed gaan whahaha

19. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Hmmm niet zo goed van mij. Ik begon goed met Zumba, maar vervolgens ging ik patat met shoarma eten en dan ook nog een portie chips. Not so good van mij dus. En door movie met ml werd het laat en geen puf meer voor shredden voor het slapen gaan.

Ik denk dat ik ga shredden op de dagen dat ik niet sport, want ik merk dat het haast niet te combineren is. Mijn lichaam is nog moe van de Zumba de hele dag door.

Hopelijk morgen een betere dag qua eten, anders schiet het niet op natuurlijk.

20. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Goedemorgen!
    Butterfly mooi menu had je gisteren.
    Iez af en toe zondigen moet kunnen, je mag jezelf heus wel eens iets gunnen. Als je daarna maar gewoon weer de draad kan op pakken.

Man is met dochter naar ballet, ik ben mijn make -up aan het doen. Als ze klaar zijn gaan we even naar de stad. Heb namelijk mijn bonnen binnen gekregen :D word dus shoppen.
    Zoon moet vanmiddag wedstrijd basketballen daarna heerlijk in de rust stand. Samen met man koken terwijl kids filmpje kijken. Heb zelf wel even zin in eem dansje, maar even zien hoe vriendinnen erover denken. Zaterdag is niet zo'n leuke stap avond namelijk.

Kom later menu plaatsen!

Deel Deze Pagina