10 kilo afvallen wie doet er mee deel zoveel! :D

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamavEsmee, 28 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Ben zooo niet fit, de keelpijn zette dan wel niet door, ben nu echt flink verkouden en ga me steeds minder voelen. Toch aan de poets in huis gegaan, er moest echt gezogen en gedweild worden, gedweild was begin van de week voor het laatst, verder zo druk gehad. De laatste was is net klaar, dus zometeen de boel opvouwen en in de kast ermee. Straks met de meiden nog een appeltaart de oven in zien te krijgen. Moeten nog even het centrum in... zucht!!!
    Zie wel of me dit allemaal lukt.

Menu:
    O: 2 boterhammen, 1x zuivelspread en 1x jam, thee met honing.
    T: yoghurt en een appel.
    L: 2 pistoletjes met 1x filet en 1x kaas, kop kippensoep.
    T: kop warme chocomelk.
    A: gebakken aardappeltjes, sla, tartaar met champignonsaus.
    T: Stukje appeltaart natuurlijk :D.

En verder zie ik wel.
    Voor vanavond denk ik wat toastjes met filet en komkommersalade ofzow. Gisteravond wel wat chips gegeten.... euh.. wat...... toch wel iets teveel eigenlijk ;):). Vind de weekeinde altijd moeilijk. Morgen hebben we verjaardag en daar worden altijd zooooveel lekkere dingen op tafel gezet, dus misschien kan ik de appeltaart beter niet bakken whahaha. Maar de meiden vinden het ook zo leuk en manlief wil ook wel eens wat lekkers.... me maar een beetje inhouden verder dus ;).

2. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Lovely.. Jeuj! Veel shop plezier!

Butterfly.. Je zou ook appelflappen kunnen maken, is iets minder vet ;) Doe je wel rustig aan, wordt al moe als ik lees wat je allemaal wil en doet! Lekker menuutje vandaag!

Iez.. Als je van niet naar direct elke dag sporten kan je lichaam best zeggen HO STOP, vind dit niet leuk. Misschien is het i..d dan verstandig om te shredden op de dagen dat je niet sport. Hoe gaat het met eten?

Bumba.. Rookkaascracker zijn zooooo lekker!:D

Hier iets lichter op de weegschaal!;)

Gezellige avond gehad gisteren, op een klein schaaltje ovenzoutjes niets genomen.

Menu vandaag:

O: yoghurt met muesli, gekookt eitje en een klein glaasje verse Jus.
    T: flesje water.
    L: 2 volkorenboterhammen met rookvlees en cup a soep.
    T: appel.
    A: Nog geen idee.

Vanmorgen al gehaktballetjes en worst gemaakt voor de hapjes van morgen. Alles in huis gedaan.

Met Esmee naar het dorp even langs de kaasboer, nootjes etc halen en een leuk setje kleding voor Erwin gekocht!

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Lovely lekker geshopt?

ik liep om 9 uur al buiten om een stukje te hardlopen.
    +200 gram. Gisteren wat chips op.
    vandaag weer opletten. Kom rond de 1162 calorieën uit vandaag.
    staat nu een cake in de oven. Krijg morgen ochtend visite. Ruikt te lekker

4. Ti87

Ti87 Bekend lid

12 apr 2012
    613
    0
    0
    MvE: Ga volgende keer inderdaad proberen met 1 ei en dan meer slagroom. Balen dat je hebt gesnoept. Maar je bent wel erg actief dus hopelijk valt het mee.

Lovely: Leuk zeg Dubai! Willen jullie in de zomervakantie gaan?

Bumbaa: Als je roggebrood niet echt lekker vind zou ik het niet doen. Of je moet het een keer in je kh-uurtje nemen. Heb je de Giant crackers gemaakt? Die vind ik erg lekker!

Butterfly: Wel beetje uitzoeken hoor. Je bent al weer zo druk bezig. Maak anders wat gezonde hapjes voor jezelf voor de verjaardag

Kaatje: Ohja, cake enzo in de oven ruikt zo lekker. Net zoals net gebakken brood :)

Vandaag had ik een lunch met de "april 2013 mama's". Had mijn eigen salade meegenomen en cracker maar geen zin in de salade dus lekker andere dingetjes gegeten. Morgen verjaardag van vriend en zusje die vorige week jarig was (vieren het samen). Blikken tomatensoep gekocht voor de visite en maak zelf nog groentesoep want daar kan ik dan van eten. Ook wat crackers bakken zodat ik die kan eten ipv toastjes en lekker veel blokjes kaas en worst etc. Dan ben ik er klaar voor hihi. Vanavond dag 11 van 30 day shred dus level 2. Ben benieuwd...

Menu vandaag
    O: 2 gebakken eieren met plak kaas
    L: vezelcracker met eiersalade. 2 plakjes kipfilet en gerookte zalm
    D: shoarma met knoflooksaus en salade. 100 gram Griekse yoghurt, kiwi en 2 blokjes choco na

5. MamavEsmee

Kaatje.. lekker zeg, vers gebakken cake! Hoe vind je het hardlopen?

TIa87.. Net menu vandaag, wat leuk een meeting. Deden we vroeger met de december2007 mama's ook regelmatig!

Vanmiddag gezellig ergens wat gedronken met zijn 3tjes, verse munt thee met honing. Niets er bij genomen!;)

Vanavond gegeten: 1 kipdrumstick, gebakken krielaardappeltjes en gekookte witlof.

Net nog een bekertje kwark op.

Heb voor mijn darmen Whapiti gehaald, hoor er wisselende dingen over. Hoop dat ik nu een keer goed naar het toilet kan. Voel me zo opgeblazen. Terwijl ik toch echt voldoende vezels etc binnen krijg.;)

6. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    @MvE: idd mijn lichaam is best moe van al dat sporten. Dus ik doe even rustiger aan. Misschien dat ik het over een tijdje wel aan kan. We zullen het zien.

Vandaag nog niet gesport, voel me nogsteeds moe, maar ik hoop wel het shredden door te zetten want ik heb na mijn vette eten van gisteren wel wat te verbranden :).

Vandaag ging het gelukkig weer prima met mijn eten. Net zoals normaal. Dus we gaan er weer voor deze week.

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Whapitti?
    Nog nooit van gehoord.
    Vind hardlopen leuk. Lekker ff hoofd leegmaken. Maar laatste stukje nog wel pittig . Heb niet zoveel conditie

8. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    Sorry nog steeds niet bijgelezen. Hoop dat ik daar morgen aan toe kom.

ik wilde alleen even melden dat ik vanmorgen stiekem gewogen heb en dat er sinds dinsdag weer 1,3 kg af is. En dat terwijl ik donderdag uit eten ben geweest :D

9. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    mooi Amelien!

10. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Yes, dankzij manlief die gewoon shred op tv zette en mij motiveerde ben ik het gelukkig vandaag gaan doen. Maar was wel zwaarder dan normaal....pfff. Wel blij dat ik toch heb doorgezet, dan zijn er weer wat calorieën verbrand.

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen
    Gisteren toch goed opgelet. Veel water gedronken. Helaas maar 100 eraf

12. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Beter dan niets toch?

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Haha dat is waar

14. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Goedemorgen!
    Ti87 we willen over 3weken heen. Dan is mijn hele schoonfamilie daar :).
    Kaatje: 100gram is toch weer 100gr!

Gisteren niet veel geshopt kwam een beetje tijd tekort :) dinsdagochtend even in alle rust.
    Er ligt hier sneeuw! Kids zijn al de hele ochtend buiten.
    We gaan zo brunchen en dan ga ik me daarna ook even aan de sneeuw wagen.

Menu vandaag
    Brunch: Foel (sudanees gerecht van kapucijners en veel groentes wat we eten met arabisch brood) met voor de kids wat falafel erbij. Van man moeten ze goed eten als ze buiten spelen in de kou.
    T: veel water, geen tussendoortje foel doet zijn naam eer aan je raakt er echt vol van.
    A: 125gr geb.aard, stukje gegrilde zalm en veel salade
    T: veel water en een fruitsalade

15. MamavEsmee

Lovely.. Zonder kids en vent shoppen is ook veel fijner! :D Lekker menu vandaag. En wat een mooie sneeuwfoto op FB. Hier alleen druilerig en regen.;) Bah!

Kaatje.. Ben het met Iez.. Eens, er af is er af!:D

Iez.. Knap dat je toch nog hebt gesport!

Amelien, dat moet een mooi resultaat zijn deze week.

Vanmiddag de verjaardag van Erwin gevierd. Familie en vrienden incl kids. Was een dolle boel, gelukkig konden de kinderen af en toe ook lekker naar buiten om te ravotten. Wel een gezellige middag gehad.

Vanmorgen nog een klein rondje wezen hardlopen, daarna douchen en bezig met de hapjes en alles klaar zetten.

Nu net alles weer aan kant, gezogen en gedweild. Straks nog ff de vaatwasser uitpakken en een wasje opvouwen, morgen weer werken. Anders had ik het lekker laten liggen. :)

Menu vandaag: Beetje gek dagje.:)

O: kommetje volle melk met Brinta.

T: na het hardlopen een flesje water en een banaantje ( kinder formaat)

L: 2 volkorenboterhammen met 4 bitterballen en 1 gekookt ei, flesje water.

T: wat toastjes ( 4 of 5) met brie, handje pinda's, handje M&M's 6 glazen water gedronken.

A: niets gehad, druk met opruimen etc. en de buik vol van het snaaien.

T: net een klein puntje appelkruimeltaart op ( had ik bewaard, s'middags te druk met visite verzorgen) viel me trouwens erg tegen.:( en een blikje cola light.

Denk dat het qua calorieën nog wel mee valt.

Ga ff een gezond menuutje plannen voor morgen haha..:D

16. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Hallo dames,

Misschien een beetje een rare vraag. Ik had vandaag een lh piek en misschien gaat mijn ei zo meteen of de komende uren springen. Kan ik dan gewoon sporten of heeft dat een negatief invloed op mijn eisprong?

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nee hoor gewoon lekker sporten !

18. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Iez gewoon sporten hoor kan geen kwaad, doe ik ook :).

19. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Thx ladies! Ik ga zo shredden

20. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ik heb net ook shred en buikspieren gedaan, nu zo douchen en dan in bed.

Mve: druk dagje geweest voor jou!

Deel Deze Pagina