10 kilo afvallen wie doet er mee deel zoveel! :D

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamavEsmee, 28 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Hier het weekeinde goed doorgekomen.
    Vandaag iets minder gezond door de verjaardag ook, niets eraf en niets erbij. Komende dagen weer aan de bak.
    Moet ook weer werken morgen....

Klets gauw weer bij, ik ga nu lekker mijn bed in.
    Het is mooi geweest. Broadchurch gekeken, helaas de laatste afleveringen alweer. En kwam toen de ontdekking dat ik nog geen planning had gestuurd wanneer de kinderen komen. Dit dus net gedaan!!

Dames... lekker slapen!!!

En hopen op heel veel lieve weegschalen :D

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen.
    Hier is die 100 er weer bij haha.
    Vandaag ga ik er echt weer voor :)
    Mijn o zo lekkere pindakaas ontbijt al vervangen voor halva jam

Butterfly, verrassend einde he van Broadchurch

3. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Strax vergadering op t werk. Kom vanmiddag kletsen. Weegschaal gelijk :D

4. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Goedemorgen!

Ik was 3kwartier op het werk en mocht toen weer naar huis, was ontzettend rustig omdat we storing hadden met systemen.
    Dus toen weer op de fiets in de sneeuw richting huis, poeh heb mijn nodige beweging al wel weer gehad .
    Mag nu even een uurtje van mezelf op de bank liggen niksen. Daarna de keuken beetje opruimen,stofzuigen en dweilen in de woonkamer en een wasje ophangen. En wil even shredden voor ik de kids haal.

Mijn menu:
    O: 2 beschuitjes met honing
    T: flesje water, appel
    L: 2 volkorenboterhammen 1x vruchtenhagelslag 1x appelstroop
    T: fruitsalade, flesje water
    A: ?
    T: veel water, plakje ontbijtkoek.

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Werkse butterfly

lovely nou dat was ook de moeite om je bed voor uit te komen

gelukkig bijna lunchtijd. Heb trek. Als tussendoor alleen eierkoek op

6. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Dag dames.

@Kaatje... inderdaad een verrassend einde, ik had het totaal niet verwacht. Je gaat je wel allemaal andere mogelijke daders voorstellen, en dan ineens zo'n einde. Vond het wel heftig hoor.
    Pindakaas is lekker he? Ik neem het 1 keer in de week, vaak einde van de week, moet van mezelf van maandag tot donderdag alleen aan gezonde dingen houden, denk aan fruit, yoghurt, mager beleg, geen zoetigheid, geen koekjes, geen chips, van dat alles niets. Gun mezelf dat in het weekeinde een klein beetje hoor, dus ook 1 boterham met pindakaas, en dat is dan zooooo lekker :).

@Lovely, onverwacht een vrije dag dag? Lekker man..... Gelukt om nog te sporten? Dat shredden he, ik heb gisteren geprobeerd te googlen, maar kom niet echt aan info. Of ik heb de naam verkeerd gegoogled whahaha.

@Mamavesmee... vergadering weer gehad? Ik ben deze week even vergadervrij hahaha. Volgende week wij ook weer. Fijn dat de weegschaal hetzelfde is gebleven.

Vanmorgen lekker met Maureen naar buiten geweest.
    Heerlijk de sneeuw en de zon.... genoten. We hebben de hertjes gevoerd, moest mijn zusje even wat brengen,dus daar even loangs geweest, bij de bakker even brood gehaald.
    Net vast gekookt voor vanavond. Ik heb slaapdienst en neem eten mee. Voor manlief en de kinderen staat het dan ook vast klaar.

Menu:
    O: 2 boterhammen met 1x jam, 1x gestampte muisjes, thee.
    T: minneola, yoghurt en thee.
    L: 3 boterhammen met 1x 30+ kaas, 1x kalkoen filet en 1x komkommersalade, groentesoepje.
    T: peer.
    A: gekookte aardappeltjes, sla en een tartaartje.
    T: kaas rijstwafel en eventueel bouillon ( opkikkertje zo aan het eind van de avond dienst )

Ik ga nog even knuffelen met Maureen, tas inpakken en wat opruimen.

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Werkse straks

ik ben opgegroeid met pindakaas als ontbijt. Kan dat echt missen

o. 2 bruinbrood . Halva jam. Halfvolle melk
    t. Thee koffie water eierkoek
    l. 2 bruinbrood kipfilet. Halfvolle melk
    t. Koffie thee . 1 kracker kipfilet en een kiwi
    a. Aardappel. Snijbonen. Kipcordenbleu
    Bakje magere yoghurt

8. MamavEsmee

Lovely.. Gisteren was echt een drukke dag ja, maar wel gezellig! Balen dat je voor 45 minuten naar het werk moest, genoten van je uurtje bank? Net menuutje, al uit over je avondeten?

Kaatje.. je kunt best pindakaas op je brood, maar dan dun smeren. Ik weeg het bijv. dun laagje 10 gram is 65 calorieën. Vind dat best kunnen. Kaas oid is meer. ;) Mooi menu hoor!.

Butterfly.. Wij hebben elke week wel iets, Of Clientbespreking, OP bespreking, PB overleg, themavergadering of algemeen vergadering. Pffff. Werkse vanavond! Net menu!

Hoe gaat het met de rest van de dames?

Vanmorgen vergadering, vanmiddag met Esmee de ramen gelappen, binnen en buiten. Fijn hoor, zo'n goede hulp. Daarna boven nog even de dweil er door, beneden alles weer glad. Eten staat klaar. Droger draait de laatste was.

Morgen de hele dag training.

Menu vandaag: Balans dagje.

O: weightcare reep en koffie, flesje water.
    T; 150 gram aardbeien , koffie en 2 flesjes water.
    L: weightcare reep en mok thee.
    T: Appel met kaneel uit de oven, flesje water en kopje koffie
    A: Pangasiusfilet , gebakken krielaardappeltjes ( 125 gram) en gekookte worteltjes.

Vanavond nog een beker kwark en een stuk komkommer.

9. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    #589 Lovely83, 27 jan 2014
    Laatst bewerkt: 27 jan 2014
    Butterfly: hier staat wel wat info 30 Day Shred: Een maand lang trainen | Sport: Overige sport
    Mve: Net menu voor een balansdag!

Heerlijk genoten van paar uurtjes alleen thuis. Kids zijn nu weer buiten. Heb een warme chocolademelk gehad, baal er achteraf van voel me direct 10kilo dikker.

Avondeten: home made hachee met home made rode kool neem vanavond geen aardappelen, wil beetje bij beetje kh wat gaan minderen en anders gaan eten, merk dat mijn lichaam sonja niet trekt naast elke dag sporten.

10. Liedx

Liedx Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.890
    404
    83
    Nederland
    Sorry maar ik ben even super druk en vind het moeilijk om alle berichten bij te houden. M'n kleine meisje krijgt tandjes en wil overdag niet meer slapen maar huilt wel steeds. Arm meisje.
    Vorige week donderdag en vrijdag zat ik er even helemaal doorheen. Had geen energie dus heb ongeveer alles gegeten wat ik in huis tegenkwam = heel veel chocola enz :( Zaterdag gewogen en 0,5 kilo erbij. Ben nu behoorlijk teleurgesteld.

Wat goed dat jullie nog zo fanatiek bezig zijn! Kom binnenkort weer meekletsen. Succes allemaal!

11. MamavEsmee

Lovely.. Jammer dat je achteraf dan denkt. Had ik maar niet. Dat had ik gisteren met de appeltaart. Viel me ook echt tegen. Heb er het hele weekend naar uitgekeken. Had net zo lief een boterham met pasta gegeten!:D Ach, je kon het hebben!;) Wat heerlijk dat er bij jullie sneeuw ligt. Hier regen!;)

Liedx.. Vervelend dat ze zo'n last heeft van d'r tandjes. Lastige periodes kun je soms hebben met je kindje. Sterkte!

Had verwacht dat ik ontzettende honger zou hebben vandaag, viel me heel erg mee!

Helaas de helft van mijn visje moeten afstaan, Esmee vond het zo lekker haha.. Haar lekker laten smikkelen. Morgen staat er weer vis op het menu! haha * Esmee eet erg slecht momenteel* ;)

Vanavond lekker op tijd naar bed, Esmee slaapt slecht de laatste nachten. Ben kapot.

12. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Mve: Het smaakte me niet eens lekker en genoot er ook niet van. Heb tegenwoordig net zo lief een lekkere fruitsalade.

Wat vervelend dat Esmee slecht slaapt, druk op school?

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mvesmee. Idd handig zo'n hulp. 6 jaar alweer

ik ga onverwachts ff hardlopen met mijn zusje. Tijd voor de volgende les

14. MamavEsmee

Lovely.. ja, ze hebben het eerste gedeelte van de Cito gehad vorige week, de logopedie kwam screenen en de ggd kwam de kindjes testen. Esmee is best onzeker dus dat koppie is er maar druk mee ( helaas voor ons s'nachts) Daarbij is ze erg verkouden en hoest ze veel.

Kaatje.. Ja, grote meid is ze al. Ik was de ramen aan het lappen en Esmee nam de deuren af met een doek en maakte de kozijnen droog!:D Ze vind het ook echt leuk!:) Succes met hardlopen!

15. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Heerlijk gesport...wat had ik van te voren geen zin, maar achteraf wel een fijn gevoel...Fijne week allemaal!

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen.
    Vannacht tot 2.30 in de weer geweest met levi. Hij had hoofd en oorpijn. Ik hou hem thuis. Moet zo wel ff mee elin naar psz brengen.
    Wel een lieve weegschaal! -500

17. MamavEsmee

Iez.. Fijn dat het sporten je zo goed heeft gedaan!

Kaatje.. Beterschap voor Levi! En een lieve weegschaal. Fijn!:D

Hier schommelt de weegschaal ontzettend. Wordt er een beetje chaggie van. Doe goed mijn best, eet gezond , gevarieerd en sport.

vanmorgen 75,2 ten opzichte van vorige week is dat 200 gram er af. :(

Vandaag nog ff knallen, wil onder de 75 morgen!;)

Daarom vanavond niet hardlopen, maar morgenvroeg. Houd dan altijd veel vocht vast haha.

Heb vandaag de hele dag training.
    Menu vandaag:

O; koffie, na het wandelen met de honden mijn Weightcare reep en een flesje water
    T: niets.
    L: luxe broodje en een stuk fruit ( krijgen lunch van de bakker)
    T: Flesje water en evt een appel.
    A: 200 gram bietjes, 150 gram gekookte aardappels en 2 pangafiletjes ( 140 gram ongeveer)

Vanavond even mijn calorieën berekenen.

Fijne dag vandaag!

18. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Goedemorgen,
    Mve: beetje bij kunnen slapen? Wat sneu voor Esmee, gewoon teveel in 1x.
    Kaatje: Beterschap voor Levi. Wat heerlijk -500gr!

Menu:
    O: yoghurt met handje muesli
    T: fruitsalade
    L: roerei met italiaanse groentes
    T: handje noten (straka vers halen vd markt)
    A: KH-arme lasanga
    T: bakje kwark oid.
    Verder veel water

19. elsie22

elsie22 Niet meer actief

Hoi!

Wat leuk weer dit topic! Hier mag er ook nog wat vanaf, liefst 5 à 6 kilo.

Wil even kijken of mijn menu's nog goed zijn.

O: bakje yoghurt met muselie, glas water, mandarijn.
    T: 2 kopjes koffie, plakje ontbijtkoek.
    L: 2 bruine boterhammen, 1xfilet american, 1x gekleurde hagel, beker melk en kopje thee.
    T: kopje thee en appel.
    A: gebakken aardappels, sperziebonen, stukje vlees, water.
    T: thee.

20. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    @ mve: wat vervelend dat esmee zo slecht slaapt. Waarom moet dat ook allemaal ineens he? Hopelijk nu een rustigere tijd tegemoed... vervelend dat de weegschaal niet doet wat je wil. Frustrerend is dat he...

@ iez: fijn dat je zo'n goed gevoel had na het sporten.

@ kaatje: beterschap voor levi!

@ elsie: welcome back! Net nenuutje hoor.

@ lovely: lekker menu heb je! Mmm

Sorry dames. Ik roep al dagen dat ik mee kom kletsen. Maar ik red het steeds niet. Teruglezen is inmiddels geen doen meer dus heb alleen even op de laatste pagina gereageerd.

hier gisteren in een zwak moment een zak chips leeggegeten. Waarom??? Vanmorgen ee weegschaal dus maar overgeslagen. Verder gaat het over het algemeen goed. Heb het alleen een beetje druk, dus vandaag weinig tijd om te kletsen.

Deel Deze Pagina