Iez.. Je hoeft je echt niet te schamen hoor! Zie, hoe verhelderend het is.. Maar ben nu wel heel erg nieuwschierig haha! Tia87.. jammer dat je je lunch over hebt moeten slaan, verder ziet het er goed uit! Beterschap met je kleintje. Niet leuk die tandjes! En -400 is prima hoor. Zei ik eerder al in een post. In het begin vlogen de kilo's er af ( vocht) nu verliezen we vetjes! *** Hier bij mijn maaltijdsalade een kom ( 250 ml) zelf gemaakte erwtensoep gehad ( 200 kcal ongeveer).. Heerlijk!! Vanavond nog een paar knackebrodjes bij de thee met pindakaas. Zit dan wel oké!
Het is echt heel erg, maar misschien komt het ook omdat ik moet inschatten hoeveel gram ik van alles neem, daar ben ik niet zo goed mee. Of ik wil gewoon de harde realiteit niet inzien hahahaha. Gisteren heb ik 1919,5 kcal naar binnengewerkt. Maar vandaag nog erger!!! 2270,8 kcal!
IEz.. Kun je eens beschrijven wat je dan zoal eet op een dag; Dus wat is je ontbijt, lunch, diner en tussendoortjes. Misschien kan ik je een beetje helpen?
Ik moet drastisch iets aan mijn voeding doen!!! Maar vandaag was een uitspatting want ik heb takeaway gegeten grieks en gisteren ook chinees. Maar de andere dagen heb ik wel wat gezonder met meer groente gegeten, maar ik kan niet alles terughalen.
Vandaag: Ontbijt: Speltbrood 82 kcal Ontbijtspek 62 kcal Geitenmelk 102 kcal Vruchtendrank, Roosvicee Multivit light 18 kcal Totaal: 264 kcal Lunch: Sinaasappelsap 110 kcal Ontbijtspek 124 kcal Speltbrood 164 kcal Totaal: 398 kcal Avond: Kipfilet, gegrild 188 kcal Vruchtendrank, Roosvicee Multivit light 35 kcal Tomatenketchup 13 kcal Lamskottelet, bereid 197 kcal Aardappelschijven, bereid met zout 798 kcal Totaal 1231 kcal Tussendoor: Chips 108 kcal Ongezouten cashewnoten 92 kcal Ongezouten cashewnoten 92 kcal Chocolademelk uit de automaat 86 kcal Totaal 378 kcal
Maar ja, ik zei al gisteren en vandaag zijn niet representatief. Mijn ontbijt & lunch ziet er meestal op 5 van de 7 dagen hetzelfde uit nl.: Ontbijt Vruchtendrank, Roosvicee Multivit light 35 kcal Geitenmelk 170 kcal Kaas, Goudse, 48+, jong 73 kcal Speltbrood 82 kcal Totaal 360 kcal Lunch: Kaas, Goudse, 48+, jong 164 kcal Sinaasappelsap 110 kcal Speltbrood 164 kcal Totaal 438 kcal
IEz.. Denk dat je door je beleg aan te passen, dus niet zo veel kaas en geen ontbijtspek. Denk aan kipfilet, sandwichespread, achterham, rookvlees, gekookt ei. Mis wel fruit en zelf koken s'avonds! Verder ziet het er goed uit hoor!
Ligt ook een beetje aan hoeveel je beweegt. Jij sport 3-4 keer in de week toch? Dan zou je met 1500 kcal per dag toch wel moeten afvallen.
Vanmiddag met sam naar fun festijn geweest, vind ie erg leuk! Daar een paar snoepjes gegeten en uit eindelijk geen appel of banaan meer, toen we thuis kwamen gelijk gaan koken en eten. Wel nog een flesje water gedronken. Morgen hele dag werken
Iez: ik denk dat je dan ook rond de 1700 goed zit hoor. mve: brrr het was ook wel heel koud vandaag hoor! Knap dat.je toch bent gaan hardlopen. Elsie: flesje water werkt handig hè. Ik zit eindelijk op de bank! Nog even tv kijken en dan op tijd naar bed morgen weer werken. Wegen sla ik deze week over aangezien ik net 2dagen met kh arm bezig ben.
MvE: Dank je wel. Heb hem vanavond ingesmeerd met Luuf. Hopelijk helpt dat ook iets. Ja nu beginnen we vet te verliezen Moet nog precies 20 kg tot mijn einddoel. Pfff... Als ik eraan denk... Eerst maar 1 kg eraf en dan heb ik mijn eerste "doelletje" gehaald hihi Lovely: Hoe bevalt het kh-arm eten? Volg je nog een bepaalde methode? Pfff net weer geshred. Kan de meeste oefeningen nu wel volhouden gelukkig. Nu zo lekker slapen. Ben zo moe van de dag. Slaap lekker!
Lovely.. Hoe was de indruk van beide scholen? Gisteren de dag ook goed doorgekomen? Elsie.. Is dat net zo iets als Ballorig etc? Binnen speeltuin? Werkse vandaag! Tia.. Heeft de nachtrust je goed gedaan? Je kleintje ook lekker geslapen? Ze zeggen dat Vicks Vapo op de voetzooltjes en dan sokjes aan goed helpt tegen verkoudheid. ***** Wat heerlijk geslapen vannacht! Erwin is vandaag jarig. 33 alweer! haha.. Vanmorgen komt mijn moeder koffie drinken. Verder is er balansuitverkoop 70% korting op de wintercollectie. Misschien nog even kijken voor een winterjas voor Esmee ( voor volgend winter) Menu vandaag: O: 200 gram yoghurt met 100 gram Mango, kop koffie. T: tompouce en koffie, flesje water. L: Ben overblijfmama vandaag op school, dus tegen 13:15 een kom Erwtensoep en flesje water. T: knäckebröd met kaas, thee en flesje water A: Pangafilet met roergebakken groenten en aardappelpuree. Vanavond nog wat fruit en natuurlijk water!
Goedemorgen! Ti87: ik heb niet echt iets wat ik volg, beetje op gevoel. Welke dag van shred zit je? Mve: we gaan op beide scholen nog een keer onder schooltijd kijken om te kijken hoe de sfeer dan is. Gefeliciteerd met erwin! Ik kon de weegschaal niet weerstaan vanochtend sinds maandag -1,7 moest 2 keer kijken geloofde het gewoon niet.
Goedemorgen dames.... De kinderen zijn op school, ik heb lekker gesport en zit nu aan een kopje thee en heb een pakje fruit biscuits op. Gisteren een prima dag gehad, op weg naar huis trek.... mijn worteltjes gegeten en bij thuiskomst nog zooo'n trek... heb voor de chips gestaan maar er was ook macaroni over dus heb daar een kom van warm gemaakt. Weegschaal blijft schommelig. Ik heb besloten de weegschaal in de schuur te zetten. Dat ie in de badkamer staat is niet goed voor mij. Buiten het wegen om voel ik me prima en weet ik dat ik goed bezig ben. Maar elke dag wegen werkt voor mij niet dus dat gedrag moet ik aanpakken. Ik haal hem uit de badkamer en zet hem in schuur, om daar te komen moet ik de hele tuin door en dat doe je niet in de ochtend whaha. Op woensdagavond mag ik hem uit de schuur halen en donderdag wegen!! Daarna weer de schuur in . @Lovely... moooooi, snap dat even schrok... en het niet geloofde, maar goed gedaan. Wilde dat mijn weegschaal dat eens zou doen. Zet hem op..... bijna onder de 80 zeker?? @Mamavesmee...gefeliciteerd met Erwin!!! En leuk, uitverkoop. Ik moet vanmiddag ook even op pad. Esmee moet wat leggings erbij en Maureen haar schoenen zijn nu weer kapot!! zucht....... ik ga er maar eens mee heen, niet normaal meer dit. Ze hebben beide nu 3x nieuwe schoenen moeten hebben in 1 winterperiode. Schandalig!! @Iez... en misschien zou je de sappen kunnen vervangen voor groene thee?? Of een kopje bouillon, of water? En kaas kan prima, maar ik eet zelf altijd 20 of 30+ plus, 48+ koop ik nooit meer sinds ik op mijn eten let. En je drinkt vruchtendrank en geitenmelk?? Ik zou dan zelf de geitenmelk laten staan, of dit 1 of 2 keer in de week doen, maar niet elke dag. Maar goed... dat zou ik doen he? Je moet natuurlijk doen wat voor jou prettig voelt. Dames.... ik ga even wat opruimen, een wasje aanzetten en dan alweer naar de peuterspeelzaal. Ben lekker vrij vandaag. Denk dat we vanmiddag even naar mijn ouders gaan. Even bakje koffie drinken daar. Het is dan wel koud, maar ik vind dit heeeerlijk weer . De meiden zijn het niet zo met mij eens hoor..... die vinden het toch wel koud. Mijn menu nog eventjes: O: 2 boterhammen, 1x jam, 1x slankie smeerkaas, thee. T: pakje sultana en een kop thee ( na het sporten ) L: 3 boterhammen, 1x rookvlees, 1x pindakaas, kopje kippensoep. T: kopje koffie.... fruit A: verse rode bietjes, aardappelen, pangafilet. T: geen idee nog!
Thx for the tips butterfly! Ik heb vandaag toch weer op de weegschaal gestaan en ik woog 72,4 kg tot mijn grote verbazing! Gisteren 73,3 kg. Of het ligt aan mijn weegschaal of ik houd misschien ook vocht vast zoals een aantal van jullie geen idee. Ik was gisteren al blij dat ik mijn 0,5kg per maand had behouden, maar elke extra is mooi meegenomen.
Vanmorgen goed geslaagd in de uitverkoop. 5 longsleeves, een spijkerbroek, rokje en legging voor nog geen 50,00. En het leuke, allemaal " merk" kleding, Mexx, jubel, Name-it.. Wordt ik heeeeeel blij van! Van het weekend even Esmee haar kledingkast goed door. Het niet zo leuke spul gaat dan naar het goede doel! Vanmorgen mijn moeder en onverwachts een oom en tante op visite, overblijf, boodschappen gehaald en net pas mijn lunch op. Straks alweer Esmee van school en vriendinnetje komt koffie drinken met 2 kids. Ben blij als ik vanavond op de bank zit! Lovely.. Fijn dat de weegschaal het zo leuk vind haha! Goed dat je dat ook nog gaat doen, de indruk is dan vaak beter. Butterfly.. Lekker zo'n ochtend voor jezelf! Net menu vandaag! Ik zou als ik s'avonds echt nog zin in wat heb kiezen voor of kwark of iets van kaas oid. Vult beter en weinig koolhydraten dus wordt sneller verbrand.
Hoi. Hier een lekker ochtendje gehad. Eerst op de fiets naar school, spelletjesmoeder geweest, daarna wezen hardlopen. Weegschaal viel me alles mee. Gisteren natuurlijk uit eten geweest maar ben maar 100gr aangekomen. Elsie, super 600 eraf ! Butterfly, hopelijk snel meer rust met een lijstje Werk : Helaas al 7 maanden werkloos, afgelopen 12jaar vooral winkelwerk gedaan MVEsmee, ja was koud he ! Heb handschoentjes van Levi aangetrokken haha. Respect hoor 10 km hardlopen Michelle, sorry geen ervaring O. 2 volkorenbrood halvajam, bekertje melk T. 1 kleine banaan, hardlopen, cracker 20+kaas L. 2 volkorenbrood met roerei, bekertje melk T. 1 sultana, beetje komkommer A. Paar aardappelkroketjes en een frikandel uit oven Misschien nog een bakje vla vanavond Dranken : Koffie, thee en water Edit : Geen vla want zit zonder al op 1459 kcal. Best hoog maar kan wel een keer
Goedemiddag, Butterfly: geniet van je vrije dag!Inderdaad bijna onder de 80 Mve: dat is nog eens leuk shoppen! Kaatje: waren de tapa's lekker gisteren? Werken zit erop en kids zijn weer thuis. Zometeen nog een afspraak bij de gemeente voor paspoorten vorige week liep het uit. Menu: O: kwark met lijnzaad T: flesje water L: 2x kh arm brood met kaas T: flesje water, appeltje A: chili con carne zonder rijst oid. T: flesje water handje nootjes Vanavond weer sporten.