Ja was wel lekker. Porties vrij groot dus niet heel veel geproefd. Weet dat mijn zusje altijd deelt maar was met een vegetarische vriendin en ik hou toch eel van vlees
MvE: Ja voelde me weer stuk uitgeruster vanochtend. Zoontje sliep ook goed door gelukkig. Verkoudheid lijkt alweer zo goed als over te zijn... Eerste keer in z'n leven verkouden na 9,5 maand en meteen weer zo goed als over. Gelukkig maar. Heb hem nog wel een x ingesmeerd voor de zekerheid. Gefeliciteerd met je man! Lekker tompouce gegeten Lovely: Wat goed 1,7 kg eraf! Ik zit op dag 6 van level 2 en jij? Butterfly: Wat een goede oplossing om de weegschaal in de schuur te zetten. En macaroni gepakt ipv chips. Goed zo! Bumbaa: Hoe gaat het nu? Menu's geprobeerd?
Hoi! Vanmorgen -100 gram! Gaat weer lekker gelukkig. Vandaag gewerkt. Ga zo lekker eten maken heb trek. Menu: O: bakje yoghurt met muselie mandarijn en een glas water. T: 2 kopjes koffie, mandarijn L: wit bolletje met kaas, banaan, pakje halfvolle chocomelk. T: thee, flesje water mandarijn. A: aardappels, spinazie, gehaktbal. T: thee Vanavond lekker naar aquarobic
Kaatje.. haha, passen de handschoentjes van Levi jou? En levi dan?? Goed dat je toch bent gegaan! Spelletjes moeder? Wat moet ik me daar bij voorstellen? Prima menu vandaag hoor, id. Kan best een keer. Lovely.. Mooi menu! Vervelend, moet je weer naar het gemeentehuis. Haat zulke afspraken. Lekker gewerkt? Tia.. Fijn dat het weer beter gaat! Ja, de tompouche was lekker! Elsie.. Mooi menuutje en lekker gewerkt? Veel plezier vanavond met sporten! *** Vanmiddag nog geslaagd voor super gave Panama Jacks, hoge en gevoerd! Super blij mee! Wilde ze eigenlijk al heel lang, maar vond ze te duur. Nu met 70% korting kon ik ze niet laten liggen haha.. Hier alles weer aan kant, tas voor morgen staat klaar ( heb dagdienst).. Nu lekker lui op de bank! Morgenavond gaan Erwin en ik eerst lekker uiteten en daarna naar de bioscoop. Esmee gaat logeren.
Hey meiden, Ben er even niet geweest.Lijnen ging goed,voelde me wel steeds licht/wazig in mijn hoofd.Toen kreeg ik afgelopen weekend ineens een hypo ..Ik voelde me echt vreselijk,terug gekeken had ik ook wel erg weinig gegeten die dag. Daarna toch meer koolhydraten gaan pakken,dat ging beter. Die balans vinden blijft heel moeilijk.Vandaag bij de diabetes verpleegkundige geweest en maandag eindelijk naar de dietiste. Vandaag ook ongesteld geworden,niet om erg blij van te zijn allemaal.
Oh dat is naar een hypo. Ik lees het boek broodbuik en daar zegt de cardioloog die het boek geschreven heeft dat de oplossing voor diabetes is tarwe uit je dieet schrappen. En daar bedoeld hij niet perse glutenvrije producten, want ook glutenvrije producten bevatten stoffen die te veel invloed hebben op je insuline gehalte. Hij zag patiënten door tarwevrij te eten en afvallen en genezen van diabetes (maar volgens mij ging het hier op diabetes type 2). Maar fijn dat je onder begeleiding bent voor je voeding.
Goedemorgen Vanochtend 100 erbij. had ik ook wel verwacht door het hoge aantal calorien gisteren MvEsmee. haha nou ja half. Niet over mijn polsen en vingers zijn te kort maar iig warmer als niets Op donderdagochtend doe ze altijd spelletjes op school. Je krijgt dan als hulpmoeder 4 kinderen onder je hoede die je dan begeleid.zijn wel edicatieve spelletjes waar ze gelijk wat mee leren. is een half uurtje Even gegoogled op Panama Jacks. Leuke stevige schoenen Bumbaaa, o ja afvallen met suikerziekte is idd een stuk moeilijker. HOop dat je er snel een goed balans in vind
Goeiemorgen! Gisteravond lekker naar aquarobic geweest! Daarna nog gezellig thee gedronken en een roze koek gegeten daarna thuis niks meer lekker gaag douchen en naar bed. Sam om half 7 wakker was ie drijfnat... Hele bed ook nat, is sinds ie zindelijk is nog nooit zo gebeurd. Ook last van mijn keel vandaag rustig dagje dus. Menu: O: 2 beschuitjes met hagelslag, plakje ontbijtkoek, kopje thee. T: koffie, mandarijn. L: 2 bruine boterhammen 1x kaas 1x appelstroop, beker melk, kopje thee. T: thee sinaasappel. A: moet ik nog bedenken. Vanmorgen -200 gram, gaat goed! Nog 100 gram en er is een kilo af.
Goedemorgen! Ti87 ik zit ook dag6 level 2 vandaag. Bevalt het je nog? mve: leuk Panama jacks! Werkse vandaag Bumbaa: wel goed om jezelf denken hoor. Hopelijk heeft de diëtiste maandag goede tips voor je. Elsie: hopelijk word je niet ziekjes, geniet van je rustig dagje. Ik zit nog lekker in de pyama, man heeft kids vanochtend naar school gebracht. Zo alvast koken, heb vandaag voor eerst in tijden een lange dienst van 2 tot 9 wel een leuke dienst ga namelijk coachen. Maar wil dus warm eten mee hebben. Kom straks menu plaatsten.
Dat boek zag ik ergens voorbij komen,klinkt interessant! Even spieken of de bieb het heeft. Ik heb type 2 overigens
MvE: Veel plezier vanavond. Waar/wat gaan jullie eten? Bumbaa: Wat vervelend dat je een hypo hebt gehad. Lijkt me inderdaad heel moeilijk om een balans erin te vinden. Hoop dat de diëtiste je hierbij wat kan helpen. Had trouwens wel goede dingen gelezen over GOK bij diabetes type 2 Lovely: Het bevalt me wel maar ik vond level 1 leuker. Veel oefeningen in level 2 zijn in "opdruk-stand" of "planking" en dat vind ik niet zo hihi. Wat vind jij ervan? Ik ga vanavond weer sushi eten met vriend en schoonvader. Nog voor de verjaardag van schoonvader. Zondag ook lunch en moet ongesteld worden dus lekker weer alles tegelijk Menu vandaag O: omelet van 1 ei met spinazie L: vezelcracker met 2 plakjes boterhamworst T: gebakken champignons met bosui, rode peper, sellerie en 4 plakjes gebakken spek D: sushi dus
Vanmiddag samen met sam appel gegeten inplaats van sinaasappel! Heb de oven aan staan voor pizza, heb echt geen fut om te koken en vriend voelt zich ook niet lekker. Wel weer 2 flesjes water op vandaag, gaat goed! Heb vandaag niet echt gesport ofzo ben lekker binnen gebleven. Alleen net even naar de supermarkt.
Hey meiden, ben ik ook weer even. Hier nog steeds alles zijn gangetje. Merkte afgelopen week dat lijnen lastiger was. Begreep vandaag ineens waarom. Ben ongi geworden heb het snaaien geprobeert te beperken. Hopelijk zijn die buien snel weer over...
Iez,het boek hebben ze bij de bieb niet.Even verder speuren. Ti87,die balans vinden vind ik echt moeilijk.Koolhydraatarm/beperkt heeft zeker een goede invloed op diabetes. Het is alleen belangrijk om te zorgen dat je een hypo voor bent,anders is in 1 klap heel je week naar de maan doordat je zoveel suikers pakt. Lastige is dat ik geen honger had,dus het overviel me echt. Veel plezier vanavond! Elsie,beterschap! (ik begrijp dat je ziek bent toch? ). Amelien,arghh ook ongi.Echt balen,ik baal iig met je mee.Hier is ook de nieuwe ronde begonnen.Niets aan Vandaag ging goed,ik doe m`n uiterste best om het rustig aan te doen.Om niet te fanatiek te lijnen,maar ook geen verkeerde dingen te pakken.
Dat is jammer Bumba. Ik blij vandaag ben ik nl. op 1562 kcal uitgekomen na avond eten. Ik ga alleen nog een kleinbeetje optimelvla nemen met verse bramen en een paar bosvruchten. Maar dat zal niet heel veel ckal hoop ik. Mijn avondmenu was soooooo lekker (ik ben niet zo dol op vis normaal gesproken, maar ik ben verbaasd dat ik lekker vond vandaag). Dus ik zal zeker vis vaker gaan eten nu. hmmmm ik verheug me al op zondag, want dan ik weer vis hahahaaha sorry maar ik ben zo enthousiast en blij om te zien dat door het wijzigen van mijn avondmaaltijd dat ik bij zulke lage aantallen kom. Oh balen van jullie ongi, ik zit nog op wachtbankje, maar ik heb geen zwangergevoel voor zover je dat kunt hebben. Helemaal omdat mijn temp op 4dpo daalde (vandaag dus), maar we zien wel.
Goedemorgen Hier geen lieve weegschaal. Had ik al verwacht. Kids waren gisteren stront vervelend dus toen die eindelijk op bed lagen heb ik uit frustratie een zak chips leeg gegeten Vandaag dagje weg dus brood en tussendoor meegenomen
Dat is even balen Kaatje. Je weegt toch niet elke dag? Hopelijk heb je vandaag de kracht om gezondere keuzes te maken. Suc6!
Goedemorgen, Elsie,flink verkouden is ook niet leuk Iez,wat voor vis had je gegeten? Wij eten het ook erg weinig.Ik ben nu begonnen met tempen,ben benieuwd. Kaatje,balen..vandaag weer goed oppakken. Ik heb echt extreem bloedverlies altijd tijdens mijn menstruaties,m`n lijf heeft echt wat extra`s nodig nu.Vind het lastig wat te kiezen?