10 kilo afvallen wie doet er mee deel zoveel! :D

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamavEsmee, 28 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Goodmorning!

Ik heb bij de visboer een mix van zalm en kabeljauw genomen die gekruid was met kruidenboter echt heel lekker.

Oh wat leuk dat je met tempen bent begonnen!! Houd je het bij via ff?

Je bedoeld dat je extra trek hebt? Je kunt toch gewoon gezonde dingen kiezen bijv. worteltjes of komkommer of zo. Of bedoel je iets anders?

2. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Dames.. een hele goedemorgen! Weekeinde ;).
    Alhoewel, moet vandaag wel werken, slaapdienst vanavond.
    Alles goed hier, gisteren een prima dag gehad. Wel wat lekkere dingen gehad... maar van mezelf mag dat 1 dag in de week. Omdat ik vanavond werk heb ik dat gisteravond lekker gedaan.
    Een stukje chocolade gegeten en ik had gisterochtend een stukje oranjekoek op. Gisterenavond twee uurtjes gesport.. uurtje zumba en vervolgens uurtje pump gedaan.

Mijn menu gisteren was:
    O: twee boterhammen met vruchtenhagel, melk.
    T: koffie en oranjekoek.
    L: 2 kaiserbroodjes met 1x kalkoenfilet en 1x 30+ kaas, kippensoepje.
    T: thee en een appel.
    A: bord erwtensoep.
    T: optimel kwark en een stuk chocolade met een glas cola

Menu vandaag:
    O: twee boterhammen met pindakaas, thee.
    T: kwark en thee.
    L: kom erwtensoep.
    T: thee en een minneola.
    A: sla met fetakaas, olijven, tonijn en pijnboompitten.
    T: crackertje met wat fruit denk ik.

Ben niet lekker.... bang dat ik ziek wordt. Voel me moe, duizelig, en het gevoel dat ik over moet geven. Misschien heb ik wel helemaal geen trek. Sla neem ik mee naar mijn werk.....

Fijn weekeinde dames!!

3. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Jij ook fijn weekend butterfly! Wow ik vind het echt knap hoor hoe je bezig bent, want ik zou nooit de avond kunnen overleven met de avondmaaltijden die je eet. En ook nog eens 2 uur achter elkaar intenstief sporten. Knap hoor.

Als je duizelig bent, moet je niet iets meer eten of komt het niet daardoor?

4. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Kom even ego doen..

Gisteren de hele dag gewerkt, daarna met Erwin uiteten. Vooraf wat stokbroodjes met kruidendip en daarna biefstuk met champignons en ui, lekkere aardappeltjes en een salade. Heerlijk! In de bios en kleine popcorn en flesje water.

De weegschaal, blijft rond de 75 hangen, merk echt dat dit een plateau is voor mij.

Vandaag mijn riem ipv het 2e op het 3e gaatje. Gaat dus wel iets goed ;)

Gaan weer vol goede moet verder,

Menu vandaag:

O: 2 volkorenboterhammen , rookvlees en 1 met een dun laagje speculoospasta. Kop koffie en flesje water.

De rest van de dag nog geen idee. Wel gezond in ieder geval.

Kom maandag weer uitgebreid reageren, vanmiddag de slaapdienst in.

5. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    hmmmm biefstuk, krijg er spontaan honger van hahhahaha. Klinkt heel lekker allemaal wat je gisteren at. Fijn weekend!

6. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Iez,dat klinkt als een lekker vis-mixje :D Nee ik bedoel niet om te snaaien,maar vooral omdat ik zo slap en futloos ben door het extreme bloedverlies.
    Ik heb een app (nederlandstalig hihi) nu op mijn telefoon waar ik m`n temp bij hou ,op de laptop ook bij ff.
    Gebruik wel altijd ovulatietestjes en daarmee vind ik m`n ei wel,daar ga ik vanuit iig haha

Butterfly,goede manier om zo toch wat lekkers te kunnen pakken :) Moet soms ook kunnen toch,dan hou je de rest van de week wrs beter vol :D

MamavEsmee,goed bezig..je riem wat strakker! Werkze!

7. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Oh zo bedoel je, zou misschien ijzertekort kunnen zijn, dus eigenlijk bij warmeten iets met biefstuk of iets met veel ijzer: IJzer | Voedingscentrum

Wow je houd het zelf dubbel bij hahahaha. Met ovutest kun je je ei niet missen lijkt mij. Goed bezig ;)

8. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    de duizeligheid is iets van de griep denk ik...... voel me echt bagger.... moe, zwaar hoofd en zo raar misselijk, maar ook niet zo erg dat ik ziek op de bank lig. Ga nu wel naar mijn werk... maar een beetje rustig aan doen.

Meiden, ik ben weg!!

9. elsie22

elsie22 Niet meer actief

Hier ook echt niet fit! Verkouden af en toe koud bah!

Wel tot 9 uur kunnen slapen, daarna gedoucht, ontbijt en lunch in een gedaan.

Had 1 witte boterham met hagelslag, 1 bruine boterham met kaas, beschuitje met smeerkaas, kopje thee en glas melk.
    Later 2 koffie en flesje water.

Net met een appel en sinaasappel gegeten en kopje thee met honing.

Vanavond bij mijn ouders eten en sam gaat daar logeren.

Butterfly en mamavanesmee werkze!

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Bumba misschien appelstroop op brood?
    2 brood. Een suikerwafel en zo'n harde cracker met vulling ertussen op.vre weinig gedronken en straks poffertjes bakken. Sasdag dus. Morgen weer gezond

11. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

@ ziekige dames.. Beterschap!

Elsie.. Genoten van jullie weekend? Nog wat leuks gedaan met zijn 2tjes?

Butterfly.. goede dienst gehad?

Kaatje..wel genoten van je sasdag?

Iez.. Oh, die vismix klinkt i.d goed.

Bumba.. Vervelend die bloedingingen waar je zo last van hebt. I.d. appelstroop, spinazie, biefstuk eten om je ijzer aan te vullen.

Hier de werkweek er weer opzitten. 5 dagen gewerkt. Vannacht maar een paar uurtjes geslapen, kunt het momenteel echt geen slaapdiensten meer noemen. Ben gesloopt.

Ben nu moe, onrustig en zin om te snoepen. Pfffffffff..

Had nog willen hardlopen, maar weet niet of ik daar de energie wel voor heb.. Denk dat ik een klein rondje doe. Anders komt het er weer niet van.;)

12. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Zwaai!
    Kom vanavond bijlezen

menu vandaag:
    O: kwark met appel en lijnzaad
    T: flesje water
    L: volkorenwrap met sla, komkommer, tomaat en avocado.
    T: flesje water, volkorenkoekje en een peer
    A: kh arme quiche met veel verschillende groentes, kipreepjes en een mix van ei/room met Provençaalse kruiden eroverheen en wat cheddarkaas.
    T:flesje water bakje kwark of een handje noten.

Vanavond sporten...geen shred. Ben beetje shred moe maar wel trouwe mijm builspieren.en squats en wie weet nog pilates logt ligt aan mn energie heb namelijk. 30baantjes gezwommen.

13. Ti87

Ti87 Bekend lid

12 apr 2012
    613
    0
    0
    Amelien: Oh ja lastig met die maandelijkse perikelen. Wij vrouwen hebben het soms maar lastig ;)

Bumbaa: Goed dat je het rustig aan doet. Doordat je geen honger had werd je inderdaad overdonderd. Misschien toch tussendoor wat vaker iets kleins eten of zal dat niet helpen?

Iez: Haha lekker aan de vis. Die mix klinkt lekker. Ga ik ook eens proberen te maken. Ik vind vis ook erg lekker. Fijn dat je zo onder je max kcal bleef

Kaatje: Wat balen dat je wat aangekomen bent. Was dit ook je "officiële weegdag"?

MvE: Mmm geslaagd avondje dus. Hopelijk begin je snel weer met afvallen!

Ik heb vrijdag heerlijk genoten van mijn sushi. En vandaag naar pannenkoekenhuis geweest want nichtje had een waardebon gekregen. Zoveel mogelijk mijn kh-uurtje ervan proberen te maken. Vrijdagavond voor het eerst dag shred overgeslagen, had last van mijn nek. Dan maar 31-day shred van maken :p Kon vandaag wel makkelijk in mijn broek die eerst te strak zat en moest zelfs een riem om :)

Menu was vandaag
    O: 2 gebakken eieren
    L: 3/4 pannekoek met spek, kaas en champignons. Glas jus d'orange
    T: augurk met ardennerworst erom. Paar plakjes brie en blokje kaas
    D: tomatensoep (was op verjaardag)

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen.
    Gezellig weekend gehad maar slecht qua eten.Weegschaal staat dus op 75.2 :( Vanaf vandaag weer aan de slag dus. Vanavond staat er iig hardlopen op de planning

Butterfly hopelijk heb je vannacht beter geslapen

Ti87. Nee heb geen officiele weegdag. Denk dat ik de maandag maar tot weegdag benoem
    Altijd fijn als broeken ruim gaan vallen

15. elsie22

elsie22 Niet meer actief

Goeiemorgen!

Vanmorgen Weegschaal zei 66 kg, vorige week was het 67 dus kilo er af!

Van het weekend niks leuks gedaan, voelde me gister echt niet lekker door de verkoudheid helaas, nu ook nog niet fit, maar vanmiddag en vanavond werken.

Menu gister:
    O: bakje yoghurt met museli, thee en mandarijn.
    T: 2 koffie en flesje water.
    L: broodje gezond.
    T: thee.
    A: patat en kaassoufle :)
    T: thee en stroopwafel.

Vandaag moet ik nog ff bedenken.

16. pioenroos26

pioenroos26 Niet meer actief

Hoi Meiden

Schaam ik ben er weer hoor en nu echt :) Hebben echt over ons lieve meisje ingezeten die naar de kinderneuroloog moest vorige week doordat ze 2x flauwgevallen was.
    Gelukkig is ze SUPER GEZOND pfff zei nog tegen mijn man je kind is echt alles voor je...
    De EEG was brandschoon zoals de kinderneuroloog het zei en we moesten nog even een hartfilmpje maken was ook helemaal oke.

Helemaal opgelucht dus...

Voor de rest veel gewerkt bijna 10 uur extra en nu heerlijk een weekje vrij! Nina is gewoon naar kdv 3 dagen van 8 tot 13.00 kan dus heerlijk in huis aan de slag.
    Ga zo boven beginnen.

Vanaf hier ga ik weer reageren op iedereen! Lees hele goede berichten en ook dat het wat minder gaat meiden komop niet opgeven hoor! We moeten met zijn alles vechten!!

17. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Hoe kom ik deze dag door..... buikgriep.
    Lig op de bank. Vrijdag op zaterdagnacht slecht geslapen en werd misselijk wakker. Heb me het hele weekeinde zo gevoeld..... vanmorgen brak de hel los en heb ik alleen maar op of naast de wc gezeten. Verschrikkelijk. Voel me zo naar. Manlief heeft de kinderen naar school gebracht, en ik moet een dag plat liggen. Ik kan het niet... het is nog maar 09.15 uur. Had vergadering en slaapdienst vandaag......Me inmiddels afgemeld. Slaapdienst gaat niet lukken en de vergadering kijk ik even aan, client van mij wordt besproken en ik had van alles voorbereid... dit knaagt... mocht ik me eind van de ochtend al beter voelen...maar ziek is ziek.....!!

Overigens wel goed voor de lijn... kan amper eten en het zijn kleine porties als ik al eet ;)

Ik ga denk ik wat slapen ofzow...

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Elsie netjes een kilo

Pioenroos dat is schrikken. Maar ze
    Weten dus geen oorzaak van het flauwvallen?

Butterfly. Beterschap. Kan je die vergadering niet telefonisch meepakken?

19. Ti87

Ti87 Bekend lid

12 apr 2012
    613
    0
    0
    Kaatje: Goed dat je het vandaag gewoon weer oppakt. Geloof dat de meesten hier woensdag officiële weegdag hebben. Succes weer!

Elsie: Een kg! Super zeg! Vanavond lekker diner heb je ;)

Pioenroos: Wat ontzettend fijn om te lezen dat er niets met jullie meisje is. Je kind is toch je alles he. Vorige x kwam ik niet op de naam van het flauwvallen. Breath Holding Spell bedoelde ik. Hebben ze wel een oorzaak voor t flauwvallen gevonden?

Butterfly: Beterschap! En inderdaad ziek is ziek. Je kan beter helemaal uitzieken dan dat je toch maar jezelf gaat forceren en het erger wordt of langer duurt

Op het menu staat vandaag:
    O: 2 gekookte eieren
    L: sla, gehakte noten, gerookte zalm met mayo-dressing
    D: verschillende soorten groenten roerbakken met kipfilet

20. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@ti87 dat was gister:)
    @butterfly beterschap!

Menu voor vandaag:
    O: bakje yoghurt met muesli, kopje thee.
    T: koffie, water en 2 mandarijnen.
    L: 2 bruine boterhammen 1xkaas, 1x appelstroop, melk.
    T: thee en fruit
    A: rijst met kip.
    T: thee

Deel Deze Pagina