10 kilo afvallen wie doet er mee deel zoveel! :D

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamavEsmee, 28 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Wat leuk Kaatje!

2. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@kaatje leuk! En succes met zwemmen.

Vanavond tot uur of 11 werken, zal daarna nog wel even wat te eten pakken, heb dan meestal wel trek.

Morgen boodschappen doen, bijna niks meer in huis nu.

3. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Lorreke. De wrap kun je beleggen met alles wat je lekker vind, bijv reepjes komkommer, ijsbergsla, stukjes tomaat, dressing en dan stukjes kipfilet, gerookte zalm snippers, tonijn uit blik.

Maar je kunt hem ook warm hebben met roergebakken groenten, kipfilet, biestuk puntjes, gehakt.

Magere gerechten met kip en gehakt. Wat dacht je van aardappels, groente vlees. Of roerbakschotels met lekker veel groenten, vis of kip of gehakt. Evt rijst of wat aardappelpuree er bij.

Groentenomelet! Zoiets?

Kaatje.. Wat leuk dat je zelf een park kan kiezen! Succes met zwemmen!:D

Iez.. Hoe gaat het jou?!

^^^^^^^^

Ga lekker bankhangen, heerlijk!:D

4. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    MvE: het gaat prima hoor. Ik probeer onder de 1700 calorieën te blijven en heb alleen last van een snotneus nog. Morgen ga ik wegen dus ben benieuwd of het beperken van de calorieën terug te zien zal zijn.

Hey dames ik heb net via een andere forum gehoord over de app myfitnesspal. Kennen jullie die?

5. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    wraps ben ik nog niet zo bekend in vandaar ;) kan je die kant en klaar kopen in de winkel of ??? ben echt niet thuis in de wraps :O

aardppel vrlees groente doen we ook vaak, en roekbak met gehakt en krieltjes o.id. ook regelmatig ;)

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen

My fitnesspal
    Ik heb hem een tijdje geleden ook gehad maar heel snel weer verwijderd. Ik vind het invullen van de calorieën niet optimaal werken. Ik gebruik nu de eetmeter van voedingscentrum en dat gaat een stuk makkelijker.
    daarnaast zou ik van fitnesspal 1600 calorieën per dag moeten eten om af te vallen,maar van zoveel kom ik alleen maar aan.
    Ik tel nu zelf calorieën en zorg dat ik rond de 1200 uit komt. Hierdoor val ik netjes en geleidelijk af.

7. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Goedemorgen,
    Elsie: beterschap voor Sam!
    Kaatje: wat heerlijk een weekend/midweek europarcs!
    Mve: afvallen gaat super, met sonja had ik vaak lekkere trek en nu heb ik er geen moeite mee. Wat heb je gisteren weer een goed eind hardgelopen, respect!
    Iez: ik heb de app ook, is erg handig! En motiverend omdat deze je kan vertellen hoeveel je over 5 weken bent afgevallen als je zoals die dag doorgaat.
    Lorreke: wraps koop je inderdaad gewoon bij de supermarkt.

Wou gisteren wegen, doen de baterijen het niet meer. Dus vanmiddag nieuwe halen. Voel me in ieder geval super!
    Net kids weg gebracht, over half uur richting werk voor 4,5 uur.
    Vanmiddag de paspoorten halen! Kan nog steeds niet geloven dat we echt gaan over een week.

Menu:
    O: Kwark met lijnzaad ( ben inspiratieloos qua ontbijt)
    T: flesje water, sinaasappel
    L: wrap met gerookte zalm, roomkaas, tomaat,komkommer en sla
    T: flesje water, appel
    A: kipsate met een salade
    T: paar olijven of handje nootjes en een flesje water

8. MamavEsmee

IEz.. Fijn dat het goed werkt voor jou!

Lorreke..De wraps liggen vaak bij de oosterse producten, anders ff vragen in de winkel.

Kaatje.. Ik zou volgens fitnesspal gisteren 2500 nog wat calorieën mogen eten ivm het hardlopen, nou dat was niet goed gekomen hoor!:D

Lovely.. Hoeveel mag jij eten aldus Fitnes pal??

Vanmorgen gewogen, wel 1 hele ons afgevallen deze week. ;) Maaaaarrr.. Wel onder de 75 kg! :D 74,9 JEUJ!!!!!

Ff een fotootje, duidelijk verschil in de taille.

Bijgevoegde bestanden:

9. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Mve:ik zou 2140kcl mogen, kom ik nooit aan! Wat een verschil!

10. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Goede morgen dames....

Ik voel me eindelijk weer de oude! Helemaal blij, niet meer moe, niet duizelig, niet misselijk meer. Heerlijk om je weer fit te voelen.
    Gisteravond een zondig avondje, wrap met zalm als hapje op, nog een schaaltje popcorn en nog 3 chocolade koekjes... en ook nog 100 gram afgevallen :D. Kon het dus wel even hebben ook.

Vanmorgen beide meiden naar school, Maureen naar de peuterspeelzaal, Esmee naar school. Al heeft Esmee vanmorgen nog overgegeven, ze voelde zich niet zo lekker. Ze oogde daarna zeker niet ziek dus twijfelde met thuis blijven of toch proberen. Besloten dat ze toch naar school ging en met juf afgesproken dat ik Esmee haal als het niet gaat. Nog niets gehoord dus het valt wel mee. Vanmiddag maar rustig aan. Heb een knutselmiddag gepland met de meiden, lekker knippen in tijdschriften, plakken, vinden ze geweldig. Ik doe lekker mee, moet twee A-viertjes maken voor twee collega's die op een andere locatie gaan werken. Gaat helemaal goed komen dus. Vanavond wil ik weer proberen te sporten, even kijken of ik meteen ga combatten of dat ik eerst mijn trainingsschema weer ga doen.

@Mamavesmee... meis, verschil is al duidelijk te zien hoor. Ik denk dat ik ook foto's moet gaan maken. Iedereen ziet aan mij wel dat ik afval, maar zelf zie ik het niet zo. En netjes.. weer onder de 75... geweldig gedaan toch!

@Lovely... nee kan me voorstellen dat het onwerkelijk is te bedenken dat je volgende week naar zo'n mooie bestemming gaat. Hebben de kinderen er ook zo'n zin in? En de batterijen leeg... dat is wel even balen, maar soms moet je op je gevoel afgaan en jou gevoel zit wel goed. Dan is het ook wel goed.

@Lorreke... inderdaad bij de oosterde producten, bij de nasi etc.... je kunt met wraps heel veel doen. Wij hebben het vaak als borrelhapje op verjaardagen, besmeerd met kruidenkaas en dan zalm en eventueel nog wel eens sla. Maar we eten het ook wel warm met kip, groente en saus. Men luncht er ook wel weer mee, kan allemaal prima! Je kunt ook wel leuke recepten vinden op internet hoor, ga je daar eens neuzen.

@Kaatje... leuk, centerparcs... heb je gespaard bij de C1000? En nog gezwommen.. gisteravond? Toch, of was dat dinsdag.. hahaha! Heb afgelopen dagen wel bijgelezen maar niet actief gereageerd.

Nou dames....
    Mijn menu nog even:

O: 2 boterhammen met linera smeerworst, glas melk.
    T: kop thee met honing en een kom rijstepap.
    L: 2 boterhammen met kaas en een kopje groentesoep.
    T: kop thee en ananas.
    A: gebakken aardappeltjes, bloemkool, tartaartje en een groentesaus.
    T: yoghurt en een appel.

Krijg weer trek in eten dus moet weer oppassen :p.

Ik ga nog een wat doen hier, nog een beetje laatste was opvouwen, toiletten even schoonmaken en dan vind ik het wel goed geweest. Dan kan ik Maureen ook weer ophalen.

11. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    In een week ben ik toch 3 ons afgevallen... nu dus -4.3 in totaal :)

12. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    Oke..

Zal binnenkort even kijken voor de wraps :D klinkt alemaal erg lekker :D

O : broodje worst +glas melk
    L : 1 broodje ei en 1 broodje worst + glas melk
    D : aardappels, vrlees en groente
    Tussendoor appel en de rest weet ik nog niet ;)

13. Ti87

Ti87 Bekend lid

12 apr 2012
    613
    0
    0
    Lovely: Denk als je op vakantie niet teveel aardappelen etc eet het wel meevalt. Je moet inderdaad ook wel genieten en af en toe jezelf verwennen met iets kh-rijks ;) Let hè wel op dat je naar sommige landen geen zaden/pitten mag meenemen? Weet niet of dat voor Dubai geldt. Voor de cheeseburger: wat gehakt mengen met peper, paprikakruiden en worchestersaus. Of andere kruiden die je lekker vind. Plat drukken tot hamburger vorm en gaar bakken. Als het (bijna) gaar is plak kaas erop leggen en laten smelten en klaar :) Lekker met gebakken uien en champignons en spiegelei erop.

Kaatje: Goed afgevallen! En wat leuk zeg weekend weg gewonnen. Heerlijk! Vind je t weinig wat ik eet? Valt wel mee hoor denk ik. Wat sla was een grote bak sla geworden ;) Heb de porties er niet bij staan maar het vult goed bij mij. De portiegroottes zijn niet erg klein ofzo hihi. Misschien lijkt het daarom weinig?

MvE: Mwah blij... 100 gram afgevallen afgelopen week. In ieder geval niet aangekomen. Was te verwachten na die 2 keer uit eten en weet dat ik altijd wat zwaarder weeg met menstruatie dus heb er vrede mee maarrrr dan moet er volgende woensdag wel weer goed wat af haha . En jij onder de 75! Ik wil ookkkk :p

Hier ben ik dus maar 100 gram afgevallen. Aangezien ik t verwacht had was ik allang blij dat ik niet aangekomen ben ;) En weeg dus nu 84,9 en die 84 heb ik sinds mijn zwangerschap niet meer gezien dus ook wel weer prettig. Al hoop ik snel de 83 in beeld te zien :p En vandaag voor het eerst dit jaar weer een snee brood op. Snap eigenlijk niet waarom ik er zo verslaafd aan was...

Menu van vandaag
    O: giant cracker met 2 plakjes boterhamworst
    L: klein kommetje veldsla en komkommer met mayo. Snee speltbrood met helft boterhamworst en helft notenpasta. 2 kiwi's en 2 blokjes chocolade (kh-uurtje)
    D: een kippenbout, taugé, veldsla, komkommer en mayo

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wauw mooi resultaat mvEsmee

Butterfly, fijn weer opgeknapt !
    Nee weekend gewonnen bij europarcs. Ik heb gisteravond gezwommen

Lovely, ik wil mee !!!

15. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Buttefly: Gelukkig voel jij je weer wat beter! Lekker geknutseld met de meiden? De kids hebben enorm zin in de vakantie, als het aan hun ligt gaan we vandaag al.
    Ti87: Mmmm krijg spontaan trek als ik je recept lees, ga het dit weekend direct maken. Super -100! Lekker menu heb je ook weer.

16. MamavEsmee

Butterfly.. Ieder onsje is mooi meegenomen toch? Lekker geknutseld? IK zie het zelf ook al wel, vooral mijn taille en kont. Heb nu een broek aan maat 40 en deze zit al te ruim. Wordt ik blij van.:D Net menuutje heb je vandaag. En? Wat ga je doen met sporten vanavond?

Lorreke.. Wat voor brood eet je? En welke hoeveelheden avondeten?

Lovely.. Dank je wel. Ben ook al wel blij met het resultaat! Oh.. wat ben ik jaloers op julie. Lekker op vakantie!

Ti87.. Volgende week is er gewoon Flink wat af bij ons!!:)

Kaatje.. Goed dat je toch bent wezen zwemmen!

Vanmiddag naar een begrafenis geweest, de rest van de dag lekker rustig aan gedaan.

Ga nu straks met een vriendinnetje naar een Wokrestaurant heen, lekker " vr" eten! :)

17. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    @Kaatje en lovely bedankt voor jullie reactie over de app. Ik zal eens kijken of het wat voor mij is of niet.

@butterfly mooi dat je weer wat afgevallen bent

@MvE: wow mooi afgevallen. Het is echt zichtbaar!

Zelf ben ik teleurgesteld want ik ging op de weegschaal en ik was zogenaamd aangekomen. 0,5 kg. Ik geloof er eerlijk gezegd niets van, want ik heb de hele week variërend per dag tussen de 200 en 500 kcal minder per dag gegeten en net zoveel gesport als normaal. Ik moet echt weer een andere weegschaal kopen, want ik heb wel 4 keer op gestaan op de nieuwe en weer elke keer ander gewicht. frustreren!

18. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Mve: mmm lekker eet smakelijk!
    Iez: telkens ander gewicht moet inderdaad niet kloppen. Andere batterijen misschien?

19. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    De batterijen zijn net nieuw en ook de weegschaal, vorige week gekocht

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen
    Gisteren bleken de zoetjes op te zijn dus hele dag koffie met suiker gedronken.vanochtend 3 ons erbij.

mvEsmee.gecondoleerd. Lekker gegeten gister?

Iez. wat voor batterijen heb je er in ? Sommige digitale weegschalen werken namelijk alleen goed op duracel en gaan schommelen met goedkopere batterijen

Mijn menu voor vandaag :
    O. 2 bruin brood, beetje hagelslag, bekertje melk
    T. 2 knackerbrod met kipfilet
    L. 2 bruin brood met halvajam bekertje melk
    T. Banaan
    A. ? Eet in de stad wat, ga op zomerjas jacht
    Water, slimpie limonade, thee en koffie.

Deel Deze Pagina