Oh dat is jammer van die 3 ons. Ik heb geen idee wat voor batterijen mijn man erin heeft gedaan. Ik zal hem straks vragen als hij wakker wordt. Vandaag weer op weegschaal geweest, deze keer maar 1 keer en toen gaf die opeens 72,4 wat het gewicht was van vorige week donderdag. Gisteren zou ik 72,9 wegen.... Ik heb besloten weer een nieuwe weegschaal te gaan kopen, maar dan eentje die niet op pootjes staat, maar eentje die helemaal plat is. Zag ik gisteren op de sportschool ook liggen, dus die moet dan wel goed zijn denk ik.
Iez.. Balen dat de weegschaal niet doet wat hij moet doen. Kaatje.. Succes met shoppen voor een zomerjas, voor jou of de kinderen? Net menuutje vandaag, lekker eten in de stad! Veel plezier. **** Gister een gezellige avond gehad, echter nog maar niet thuis en niet lekker. Vanmorgen werd ik beroerd wakker. Moest rennen naar het toilet. Wilde eerst nog hardlopen, maar ben al blij als ik straks de honden heb uitgelaten. Ga zo lekker met een dekentje op de bank. Menu vandaag: O: kon met moeite een half schaaltje kwark weg krijgen. Denk 100 gram. En een paar slokjes water. T: Water, water, misschien een rijstwafel. L: ? T: fruit? A: Had in de planning, lahmacun met ijsbergsla, tomaat/komkommer.
Goeiemorgen! @mamavesmee beterschap! Met sam gaat het goed gelukkig, wel jeuk nog, maar de waterpokken drogen al in. Gisteravond lekker naar aquarobic geweest, eerst nog 15 min wat baantjes gezwommen en toen 45 min aquarobic Maandag zei de Weegschaal 65.7 en vanmorgen 64.2! Even 1.5 kilo minder!
Hallo sportieve doorzetters! Door stress zijn hier ook wat kilootjes aangeslopen die niet echt welkom waren. Mijn man vindt het niet erg (meer om van te houden), maar wil de kiloos flink de waarheid zeggen en ze nooit meer weer zien. Ik hoop dat dat beter lukt door gezellig met jullie mee te kletsen als dat mag. Door de succesverhalen van jullie te lezen blijft de motivatie hier ook aanwezig
Elsie.. Wow je gaat als een speer zeg! Wishtobe.. Welkom! hoeveel kilo wil je kwijt? **** Net ff met de hondjes een rondje gedaan, nu een kopje thee en 2 beschuitjes.
mamavesmee, met 5kg er af zit ik weer op mij oude gewicht. Maar zet mijn doel op 8kg In de zomer gaat een vriendin trouwen, wil dan toch een beetje leuk in een jurkje passen, hihi. Vind die kiloos die er hier vanaf vliegen bij iedereen geweldig. Hoop dat het hier ook zo goed zal gaan
mvEsmee hoop niet dat je ziek wordt Jas voor mezelf. draag al 7 jaar zelfde zomerjas. is nu echt afgesleten dus weggegooid zodat ik wel een nieuwe moet halen Wishtobe. welkom
Ik ben me deze week vergeten te wegen Doe ik dat woensdag wel,het lijnen gaat nu iig goed.Daar ben ik erg blij mee. MvEsmee,beterschap! En wat een verschil zie je zeg! Ti87,netjes -100 ! Is speltbrood lekker? En kh arm? Wishtobe,welkom Mijn menu: o: turkse yoghurt (niet zo lekker als griekse) met lijnzaad t: mandarijn l: omelet met tomaat en komkommer t: koekje d: macaroni t: knabbelspek (ben benieuwd )
Wishtobe.. 8 kg voor de zomer moet te doen zijn , toch?? Kaatje.. Denk dat het met ziek zijn nog wel mee valt. Mijn maag is van streek. Voel me daardoor naar. Nou, na 7 jaar wordt het ook wel een keer tijd he? Bumbaaa... Fijn dat je je goed voelt met wat je nu eet. Ziet er ook goed uit hoor! Mooi menuutje! Menuutje gepland O: klein kommetje optimelkwark. T: 2 beschuitjes met hagelslag en vruchtenhagel. L: 3 volkoren crackers met kipfilet en appelstroop. T: sinaasappel A: Lahmacun met salade T: appel uit de oven met kaneel.. Vanavond nog een schaaltje met popcorn..
dames....goedemorgen, hier gezellige ochtend gehad, met een vriendin ontbeten en gekletst bij de Hema.... Maureen was mee, daarna boodschappen gedaan, alleen mijn auto doet raar!! Hortend en stotend ben ik naar de supermarkt gereden, doodeng! Gisteravond deed hij dit ook al een keer, daarna was het over, nu aan een stuk door. Manlief heeft de andere auto mee en ik zal dus lopend Esmee moeten halen. Regenjassen maar aan, pluutjes mee, laarzen aan, moet goed komen dan toch? Durf niet met de auto hoor . Gisteravond me ook niet aan de regels gehouden..... kaasbolletjes gegeten. Zou van maandag tot donderdag geen lekkers eten, nu al twee avonden, maar wederom niet aangekomen . Nu het weekeinde me inhouden en dan was het zondigen helemaal niet zo erg. @Mamavesmee.... die appel uit de oven.. je hebt het vaker uitgelegd... maar zou je nog een keer, speciaal voor mij, willen vertellen hoe je dat precies doet? Anders moet ik het helemaal terug zoeken, kan ook..... . Enne, niet nu jij ziek worden he? Maar je bent te wokken geweest dus kan best daardoor komen hoor.
Butterfly.. Denk id. dat het door het wokken komt, te veel gegeten en dat is mijn lijf niet meer gewend joh. Appel uit de oven: Appel schillen en in dunne plakjes. Flink wat kaneel er over, lekker door elkaar husselen en dan 15 minuutjes op 175 graden. Of 2 minuutjes in de magnetron kan ook
@butterfly balen van je auto! @mamavesmee dat klinkt erg lekker, die appeltjes! Menu: O: bakje yoghurt met museli, kopje thee. T: 2 koffie 2x mandarijn. L: 2 bruine boterhammen, 1xkaas 1x hagelslag, glas melk. T: thee water appel. A: ga denk ik groentesoep maken met tosti erbij. T: thee Vandaag lekker in huis bezig, vanmiddag komt stiefdochter weer morgen ochtend en avond werken en zondag ochtend ook.
MvEsmee,wat is Lahmacun ? Lekker appel met kaneel,dat is wel een goed idee als avond snack.Ik deed dat altijd in de actifry,zo heerlijk. Ik voel me nu echt goed bij wat ik eet.Heb het idee dat het in mijn hoofd fijner werkt,het gevoel dat ik ook best normaal kan eten.Geen fratsen,gewoon normaal Butterfly,dat klinkt niet best van je auto.Ik zou er zeker niet meer instappen.Dan maar nat worden,is nog gezellig ook (als je daarna thuis je huispak aan kan doen bijv haha).En fietsen? Dat gaat wat sneller,wordt je mss iets minder nat haha
Bumbaaaa.. Lahmacun is een Turkse pizza ( dun) met een mengsel van schapengehakt/tomaat/kruiden. Slechts 320 kcal, ik doe er flink wat rauwkost ( tomaat, komkommer, ijsbergsla tussen en rol hem op met wat BBQ saus) Lekkere avondmaaltijd en makkelijk! Heb heel erg zitten twijfelen om een actifry aan te schaffen. Gebruik jij hem veel? Elsie.. Weer zo'n net menu, werkse het weekend! **** Net 2 boterhammen gegeten en een kopje thee, had ook wel zin in wat. Is vaak een goed teken. Straks even met Esmee het dorp in, nieuwe boekjes halen en ergens wat drinken. Vind Esmee altijd zo gezellig. Ik ook hoor!
Dat klinkt erg lekker! Turkse pizza De actifry gebruik ik super veel,het is zo`n ideaal ding.Ik gooi er wat vleesstuktjes en roerbakgroente in voor mezelf en dat ding doet de rest. Ook aardappelschijfjes enz..gewoon erin,scheutje olijfolie en je hoeft er een half uur niet meer naar om te kijken. Ik ben fan iig
Appel uit de oven klinkt heerlijk Even domme vraag hoor, dit is de eerste keer dat ik probeer af te vallen, dus het is nieuw voor me; hoevaak staan jullie op de weegschaal? Elke dag, 1x per week...of wat is handig?
Zwaai! Mmm appel met kaneel, heb zo zin iets zoets! Zit op mijn mobiel dus beetje moeilijk reageren op iedereen. menu: O:niets (geen tijd voor gehad) T: appel, flesje water L: roerei met italiaanse groentes T:flesje water A: ovenschotel , met bloemkool gehakt, mix van ei en creme fraiche en geraspte kaas. T: flesje water, handje noten Beetje karig, maar vannochtend geen tijd gehad te ontbijten en niet aan gedacht.
Goedemorgen Gisteren geslaagd voor een zomerjas. Heb prima menu's maar toch weer aangekomen. Heb het idee sat menstruatie onderweg is Appel uit oven klinkt lekker. Leg je ze dan op bakplaat?
Kaatje: super dat je geslaagd bent! Wishtobe: ik sta 1x per week op de weegschaal, tenzij ik me niet kan in houden Vandaag een high tea met vriendinnen, dat word voor het eerst weer een hele maaltijd met veel kh. Vandaag dan ook maar geen menu. Heb kwark als ontbijt gehad en voor vanavond staat er een maaltijdsalade tonijn op het menu.