Pionroos tja soep in de ochtend... ik ben verslaafd aan soep haha en krijg dan ook echt water in me mond als ik er aan denk haha. ik volg WW online. Dames ik ben bezig met de lijst, zou de dames die nog geen gevens hebben gestuurd of een bericht hebben neergezet dit even willen doen alvast bedankt ik zal morgen even op iedereen reageren maar ben net thuis van het werk en het was een drukke dienst dus ik ga lekker me bed in. weltrusten!
mamavanesmee, het kan idd een pittige doelgroep zijn ja. Maar ook wel erg leuk en uitdagend. Hoewel ik wel eens het één en ander naar mijn hoofd heb gekregen. Ach pubers he. Wel handig idd om zelf eten mee te nemen. Stellen de bewoners dan geen vragen? Bij ons is het ook altijd weer een discussiepunt omdat er ook jongeren kunnen wonen die erg met hun gewicht bezig zijn en we dus het goede voorbeeld moeten geven. slaap lekker alvast. hoop dat het je goed doet en je niet echt ziek word. dvd87, ik heb vanavond mijn eerste dag 30 day shred gedaan. Vond het wel pittig zeg! Maar denk dat het idd wel te combineren is met mijn zoontje en dochter, als zij haar middagslaap doet en nadat mijn zoon gegeten heeft. Dan kan ik ook nog even snel douchen. Koel altijd zo snel af na sporten. hi. De hoeveelste les ben jij? Merk je al verschil? Ik voelde wel mijn buikspieren zeg. Die zijn echt nog slap! Klinkt goed die broccoli quiche, is dat die van Sonja? Die ga ik morgen maken. Ik heb vandaag haar pasta met hamreepjes en courgette gemaakt. Die is ook erg lekker zeg. pioenroos, mooie doelen heb je. Daarvoor wil je wel afvallen. Ik ga weightwatchers online doen. Dat houd er ook rekening mee dat ik borstvoeding geef. Met mijn zoontje gaat het goed. hij komt alleen in de nachten ook om de drie uur om te eten, dat is wel erg vermoeiend. Helemaal in combinatie met mijn dochter die vroeg wakker is. misschien idd wel leuk om ook lekkere recepten met elkaar te delen. Is toch altijd wel een beetje zoeken om goed en gevarieerd te eten. Mijn dag vandaag: o: 250 gram magere yoghurt met 20 gram volkoren flakes en een banaan. l:twee tosti's met 30+kaas en kipfilet en curry en een glas magere melk. t:appel met kaneel en stevia zoetstof. d:spaghetti courgette ovenschotel t:200 gram linessa kwark vanille en een plak ontbijtkoek.
Hoi! Iedereen een goede jaarwisseling gehad? Nieuwe dames: welkom! Pioenroos: nieuwe huis is genieten . Ik wil het liefst 15 kilo kwijt. Ga aan de sonja bakker. Werkt voor mij het beste, vaste menu's. Daarnaast sporten, krijg deze week een crosstrainer en wil weer 30days shred doen. Hoe gaat het verder met jouw? En je kleine nu denk ik inmiddels al wel grote meid . Wat leuk dat jullie voor een 2e gaan. Mve: Beterschap! Bumba ik heb een app van voedingscentrum kan je kcl en je gewicht bij houden. Vandaag rustig dagje gehad, had een kleine kater en dat terwijl ik maar 4 wijntjes op had gisteren. Ook niet veel gegeten, van het idee word ik al misselijk.
@ pioenroos: werk nu 20 uur. Het is een pittige afdeling, dat valt niet te ontkennen. Maar het is zulk mooi werk om te doen! En icm een tof team dat oog voor elkaar heeft dan draag je samen de zwaarte. 30 dagen shred met 2 kilo gewichten lijkt me heel pittig. Ik gebruik volle flesjes water. Bij gebrek aan beter. Kan er natuurlijk ook tuinaarde in doen. Is alweer wat zwaarder. @ Joan: wat goed van je zeg dat je bent begonnen. Helemaal omdat je zoontje ook nog snachts om de 3 uur komt. Hoe oud is hij precies? Ik heb nu 4 dagen gedaan. Vind het echt leuk om te doen en heb zelfs het idee dat ik al wat strakker begin te worden. Ik vond tot nu toe de 3e dag het moeilijkst. Toen was de spierpijn op z'n hevigst en moest ik echt een drempel over om te beginnen. De quiche was heerlijk en inderdaad van Sonja uit de folder van de Lidl. De courgette spaghetti leek me ook erg lekker. Goede tip voor volgende week. Voor deze week nog quiche over en spaghetti met spinazie à la crème. Alleen voor vrijdag nog bedenken wat ik ga eten. Ik ben dan alleen. Iemand tips, voor iets makkelijks en gezond? Morgen mag ik weer werken dus zal ik pas savonds komen buurten. Succes allen!
dvd ik heb nu de lijst gemaakt zonder dat het erbij staat wie wat doet, dit kan ik eventueel nog veranderen? joan ik heb voor dat ik bij deze baan werkte gewerkt in de besloten jeugdzorg, is het daarmee te vergelijken jouw werk? mamavesmee gaat het al wat beter met je? Bumba wil je mij jouw gegeven even geven dan kan ik ze toevoegen aan de lijst pioenroos dat ziujn duidelijk doelen! ik hoop dat het ook jullie jaar wordt! bumba ik doe WW online dus heb standaard de apps daarvan. er is nu een nieuw app van WW en gratis (iphone) power start misschien een idee. Lovely83 wil je mij nog even je gegevens doen? dvd87 als recept zou ik biefstuk reepjes een zakje soepgroente en een paar aardappel blokjes en dat allemaal in de wok bakken met een beetje olie/ peper/zoet/paprika en kerrie poeder en mijn favoriete Maggi Hier vandaag een lekker rustig dagje, staks nog ff wandelen met me dochter. O= 3x knackbrod 1x smeerleverwordt 2x kruidenkaas T= special K reep L= 3 boterhammen met 2 gekookte eieren T= fruit D= 1 slavink, 175/200 gram aardappels en 200 groente
Hmm,m`n streefgewicht..dat heb ik niet.Want ik hoop eigenlijk zwanger te zijn voor ik daar uberhaupt in de buurt kom En m`n gegevens durf ik hier niet neer te zetten,schaam m`n ogen uit m`n kop.Dus hou het bij mij maar bij de afvalgegevens per week Voor nu gaat het iig goed hier,dat is al heel wat voor mij haha .M`n lijf moet duidelijk afkicken van de suikers. o: schaaltje griekse yoghurt met eetlepel lijnzaad t: - l: 2 gebakken eieren met spekjes,komkommer en tomaatjes t: evt yoghurt d: 250 gr roerbakgroente met stukjes kip t: nog geen idee
Je hoeft je er absoluut niet voor te schamen hoor bumba. Mooi menu hoor . Eet je elke ochtend lijnzaad?
Dat is lief van je Lovely Ik eet elke ochtend lijnzaad,zelfs als ik niet lijn is dit meestal mijn ontbijt.Ik ben echt een brood eter,maar niet echt als ontbijt. Lijnzaad heeft een goede invloed op m`n darmen merk ik.En er zit omega 3 in,wat ook in vis zit en vis eet ik niet zoveel
Bedankt voor het welkom allemaal! Ik heb net even alles doorgelezen en probeer alles te onthouden. Maar als het een grote groep is wil ik nog weleens wat dingen door elkaar halen Gister begonnen en dus gewogen en schrok me rot. Zat alweer bijna op mijn oude gewicht voor de zwangerschap maar laatste 1,5 maand meer dan 4 kg aangekomen... Meteen maar mijn eerste doel bijgesteld. Heb best een goede start gemaakt maar wel 3,5 oliebol gegeten. Ja vonden het zonde om weg te gooien en vond dat ik nog wel 1 laatste afscheidssnack mocht haha. De rest van de dag ging wel goed. Vandaag op het menu O omelet met spinazie, paprika en ui T appel L salade met stukje kipfilet en glas sojamelk T yoghurt met appel D geroerbakte groenten en garnalen MamavEsmee: Ik las dat je je kcal bijhoudt. Misschien een tip om de app van Fatsecret te downloaden op je telefoon? Kan je heel makkelijk alles bijhouden. Bumbaa: Ik probeer ook mijn kh te beperken maar eet ook fruit en ook wel havermout of speltvlokken. Vind het wel lastig om dingen te bedenken voor lunch ipv brood. Ik doe ook mee met de lijst. Startgewicht is 89,8 en mijn einddoel is 65 kg
Ti87,een omelet met spinazie,paprika en ui ...klinkt goed! Ga ik ook een keer maken Een maaltijdsalade vind ik als lunch ook wel erg lekker en vullend En ik ga lijnzaadcrackers proberen te maken (ze zijn ook te koop van atkins). En wasa heeft ook kh arme crackers geloof ik. Of een kh arme quiche..hmm..ik heb ideeen genoeg maar ben niet zo`n kookwonder haha
Bumbaa: dat hoor ik inderdaad vaker dat het een goede invloed heeft op de darmen. Koop je het bij een natuurvoedingswinkel? Ti87: mooi menu! Succes met je eerste dag Mijn menu: O: yoghurt T: liga L: Italiaanse bol met kaas en komkommer en een kop soep T: plakje kruidkoek A: 100gr rijst, salade en 75gr kebab T: fruit Verder proberen 2 liter water te drinken
Lovely,dat haal ik gewoon bij de supermarkt.Van zonnatura. Goed menu! En dat water..oh ja,ik moet er ook even beter aan denken
Bumbaa: Ik eet ook elke dag lijnzaad door mijn yoghurt. Als je van lijnzaad en zaden/pitten houdt vind je mueslirepen misschien ook wel lekker? Ik maak ze zelf zonder suiker want in die kant-en-klare repen zit vaak zoveel troep Ga ook eens op zoek naar die kh-arme crackers want elke dag salade komt op den duur mijn neus uit denk ik. Mochten je lijnzaadcrackers lukken lees ik graag het recept Heb ook weleens gelezen dat je crackers van sesamzaad kan maken maar nog niet geprobeerd. Lovely: Dank je wel! Jij ook veel succes!
Wat gezellig druk wordt het hier. Vandaag echt goed begonnen met afvallen. Gister nog wat laatste dingetjes opgemaakt die over waren van oud en nieuw. Vandaag dus echt een goede start van het nieuwe jaar. Lijnzaad ken ik eigenlijk niet. Hoe eet je dat dan precies? Oh door de yoghurt, ik zie het al staan. ik hou ook erg van maaltijd salades, maar vind dat altijd zo raar staan als ik op mijn werk tussen de middag een salade bak tevoorschijn haal. Is natuurlijk niet raar, maar dat voelt zo. Ik ga nu nog niet op de weegschaal. Omdat ik vandaag echt ongesteld geworden ben, maar ook omdat ik voorlopig me niet wil laten demotiveren door mijn gewicht te zien. Ik wil gewoon juist wat minder met de weegschaal bezig zijn. Dus eerst maar eens lekker gezond gaan eten. Je voelt vanzelf dat je minder gaat wegen toch ?
Hallo, ik zou graag met jullie meeschrijven. Heb het afgelopen jaar een druk jaar gehad, met twee verhuizingen en een bevalling in juni. Daarbij is het letten op mijn gewicht erbij ingeschoten. Vanaf morgen ga ik er tegen aan. Ben 1.73 cm lang en weeg zo'n 78 kg. Ik zal morgenochtend wegen en mijn exacte gewicht laten weten. Ik wil graag 72 kg wegen en dus 6 kg afvallen. Dat wil ik 1 april behaald hebben. Ik ga calorieën tellen en beginnen met hardlopen met Evy. Ik hoop tips en recepten met jullie te kunnen uitwisselen. Succes met afvallen en een slank nieuwjaar gewenst!
Babbs welkom! Beschuitje: gewoon salade meenemen als je er zin in hebt . Ik neem ook salade mee naar het werk vandaag. Heb een handige beker. Met erboven op nog een apart bakje voor de dressing. Nog een uurtje en dan richting werk, gelukkig maar 4 uurtjes
Goede middag Dames.. Bumba.. Ben het eens met Lovely.. Je hoeft je echt niet te schamen voor je gewicht. Mooi menuutje vandaag. Ben ook gek op een goedgevulde maaltijdsalade. Het zit i.d. tussen je oren dat het raar is. Ik neem het vaak mee en hoor altijd, dat ziet er lekker uit! Tia87.. Ook al zo'n mooi menu. Bedankt voor de tip. Ik voel overigens mijn calorieën in op caloriechecker, net als zustertje. Zelf muesli repen is lekkurrrr!! Alleen wel erg calorierijk. Lovely.. Net menu, niet te weinig? Werkse vanavond! Babbs.. welkom! Beschuitje.. Wat jammer dat het toch heeft doorgezet.. Je merkt i.d. zelf wel of je afvalt. Doen wat jou goed voelt!! ***** Vannacht vreselijk slecht geslapen, elk halfuur op de wekker gezien. Zo'n oorpijn. Direct vanmorgen de ha gebeld, kon voor mijn dagdienst aan nog komen. Fikse oorontsteking, nu oordruppels gekregen, hoop dat het snel beter gaat. Vandaag dus gewerkt, toen ik thuis kwam was de kerstboom etc allemaal opgeruimd, heerlijk! Had een rustige dienst, gelukkig. Morgen laat-slaapdienst. Hoop dat ik die overleef.. Menu vandaag: Ontbijt All Bran flakes 107 kcal Magere yoghurt 28 kcal Totaal 135 kcal Lunch Maaltijdreep ( WC)210 kcal Cherrytomaatje, rauw 15 kcal 226 kcal Avond Boerenkoolstamppot zonder vlees met zout 252 kcal Magere rookworst 202 kcal Totaal: 454 kcal Tussendoor Ontbijtreep 160 kcal Appel (zonder schil) 70 kcal Vanavond: Magere kwark met vruchten (Optimel) 75 kcal Totaal 1100 calorieën, vanavond nog ruimte voor een cracker oid.