weegschaal heb ik zelf niet word ik alleen maar depri van Ik kan af en toe bij een client op de weegschaal staan als ik daar kom, als ik bij verschillende clienten op weegschaal ga staan klopt het ook niet want elke weegschaal is anders inmiddels in totaal 12 cm kwijt, die meet ik wel regelmatig op opdezelfde plek hihi en ook 5 kg tot nu toe
Lorreke.. Jij gaat ook lekker! Een mooi aantal cm verloren al! Vannacht waardeloos geslapen, Esmee heeft erg last van nachtmerries op het moment. Niet alleen vervelend voor haar. Pffff. Vanmorgen eerst wezen hardlopen toen Esmee op school was. 5 km hardgelopen, daarna 5 minuten gewandeld en de rest weer hardgelopen ( 1,5 km ongeveer) Zo'n 550 calorieën verbrand. Daarna het hele huis stofgezogen, de was gedaan en eten gekookt voor vanavond. Inmiddels lekker gedoucht en met koffie even relaxen. Menu vandaag: O: 2 volkorenboterhammen 1x dun pindakaas en een kopje koffie T: flesje water, glas cola light, appel en een kopje koffie T: 2 volkorenboterhammen, plak kaas en plak achterham ( tosti) en een mok thee. T: banaantje. A: Chiliconcarne T: optimel griekseyoghurt.
Thnx !! O : broodje boterhamworst : beker melk T : vitaminewater : ontbijtkoek minder suiker L : 2 geroosterde broodje met half plakje kaas + beker melk T : appel + vitamine water D : geen idee eet bij vriendin
Zo eindelijk ff zitten! Vanmorgen gewerkt thuis broodje gegeten sam gehaald en boodschappen gedaan en opgeruimd. Menu: O: bakje yoghurt met museli, glas water. T: 2 koffie, plakje ontbijtkoek. L: 2 bruine boterhammen 1xkaas 1xfiletamerican, beker melk. T: thee water 2xmandarijn. A: macaroni T: thee Vanmorgen -600 gram op de Weegschaal.
Rustig op het moment hier...... Zit nu even aan een kopje thee. Vanmorgen de slaapdienst weer uitgekomen, lekker bezig dagje gehad al, nu even pauze!! Over drie kwartier de meiden weer uit school halen. Maureen is naar de peuterspeelzaal, ze vind de nieuwe groep zo leuk, het meisje fleurt daar helemaal op, in de andere groep was ze wat stiller. Daar kwam ze twee dagdelen in de week, beide dagen een andere juf, andere kinderen, totaal geen vastigheid.... en juist... waar zijn kinderen zo gebaad bij?? duidelijkheid en structuur! Ze gaat nu vier dagdelen, heeft vier dagdelen dezelfde juf, dezelfde klas, super voor haar, ook voor mij . Het is leuk te zie dat je kind zo op kan bloeien en het zo naar de zin heeft. Menu vandaag: O: 2 boterhammen me komijnenkaas,glas melk. T: kop thee met twee plakjes ontbijtkoek met boter. L: 3 boterhammen, 1x salami,1xlinera smeerworst, 1x pindakaas, kop kippensoep. T: appel en thee. A: spinazie a la creme, aardappelen, tartaar, jus. T: optimel kwark. Vanavond weer sporten, combat!!
Butterfly: wat rot dat je van die sombere dagen had. Gelukkig ben je niet aangekomen erdoor. Ik verlang ook lekker naar het zonnetje hoor al ik vind het vandaag prima weer. Als het maar niet regent. Wat fijn dat je dochtertje het meer naar haar zin heeft nu. Kinderen kunnen door een (kleine) verandering of plek zich zoveel beter voelen Elsie: oh jee, misschien houd je wat vocht vast? Hoop dat het snel weer eraf is MvE: Ja de was is klaar hihi. Moet elke dag beetje was doen anders stapelt het zich zo op Lorreke: netjes hoor. Ook al goed afgevallen! Ik heb net even lekker gewandeld met zoontje in de draagdoek en 1 van de hondjes. Zo nog even wat huishouden want vanavond komen schoonouders. Had gister een recept uitgeprobeerd en was erg lekker. Ook lekker voor de lunch. Voor de geïnteresseerden: Spekreepjes 2 paprika's Sperziebonen 3 bosui Evt peterselie en bieslook Knoflook Kerrie Peper Geraspte oude kaas Oven voorwarmen. Sperziebonen voorkoken. Spekjes bakken met blokjes paprika, bosui en geperste knoflook. Eventueel peterselie en bieslook erdoor. Beetje peper en kerriepoeder. Dan gekookte sperziebonen in ovenschaal. Spekjes etc erover en dan geraspte kaas erover. In oven tot kaas is gesmolten Menu vandaag O: Giant cracker met 3 plakjes spek, mosterd en komkommer L: andijvie met blikje tonijn. Beetje ui met mayo en olijfolie erdoor T: Klein beetje Griekse yoghurt D: Roerbakken: witte kool met broccoli en gehakt
Zwaai! enorme vreetdag vandaag :/ gisterenavond wel anderhalf uur in beweging geweest. Collecte voor jantje beton. Vanavond andere 2straten lopen.
Gisteren slecht gegeten (patat met shoarma) gelukkig naar Zumba geweest om een paar van die calorieen te verbranden. Het wil niet echt lukken met het afvallen en het ligt echt aan mijn eten. Maar 2much going on thuis. ML was ziek, toen schouder even uit de kom, dus kan niet bewegen, hij loopt ook nog tegen burnout/depressieklachten, dus moet even kijken hoe ik naast dit alles mijn voeding weer goed op de rit kan krijgen, anders kom ik nooit aan die 500 gram per maand. Gelukkig gaat het sporten wel goed. Vanmorgen gewogen op mijn nog oude slechte weegschaal 72,7 ik zou dan sinds begin in januari 1,1 kilo zijn afgevallen. Maar ik vertrouw het pas als ik goede weegschaal heb gekocht. Suc6 allemaal.
gister wou vriendin bestellen bij shoarma zaak, dus heb het gezondste maar genomen, lachmahun met sla en kaas (ookal is kaas niet echt goed hihi) Klopt het dat geroosterd brood minder kcal heeft dan gewoon brood?? heb gister namelijk geroosterd brood gehad Vandaag : ontbijt/lunch net even gecombineerd : stokbroodje met kaas ei en komkommer. tussendoor : appel, ontbijtkoek diner : aardappels vleees en groente
Gistermiddag voor mijn slaapdienst nog 5 km met de hondjes gewandeld. Gisteravond op het werk wel zere benen, loop daar tenslotte ook veel. Redelijk kunnen slapen. Menu vandaag: O: kommetje magere yoghurt met 3 eetlepels muesli en koffie en flesje water T: 2 pruimen, flesje water en koffie. L: 2 kha boterhammen ( nog in de vriezer) met een gekookt ei en 1x appelstroop, mok thee T: appel en flesje christal clear A: 2 pannenkoeken met champignons en kaas. S'avonds nog een schaaltje rauwe worteltjes.
Lorreke: Volgens mij zijn de kcl gewoon hetzelfde. Mve: mooi menu vandaag! Hier alles klaar voor de vakantie, morgenochtend nog even naar de kapper. Menu: O: kh arm brood met kaas T: flesje water L: roerei met zalm T: flesje water, appel A: roergebakken kip met courgette en champ T: flesje water, handje noten
Goedemorgen. Ik had een lieve weegschaal. Maandag 85.3 . Vandaag 74.1 maandagavond en gisteravond anderhalf uur gelopen met collecteren. Ga straks hardlopen
Goedemorgen, kaatje: succes met hardlopen! Van 85,3 naar 74,1 meer dan 10 kilo in 1 dag, dat doe je goed hahaha Hier bijna vakantie klaar, nog wat laatste dingen in de koffer. Straks naar de kapper en daarna hopelijk even een uurtje liggen. We vertrekken om 16:00 richting Schiphol, kids zijn nu nog lekker naar school. Vanavond om 22:00 vliegen we. Voel me ziek van de zenuwen! Voor vandaag geen menu.
Even een kort berichtje.... zit even aan een kopje thee. De kids zijn naar school, ik heb boodschappen gedaan, verder nog bij een vriendin geweest waar ik een paar rokjes van heb gekregen. Altijd leuk, zo hoef ik niet zelf te kopen tot ik op mijn streefgewicht zit. Zometeen even snel stofzuigen en de dweil erdoor halen, vanmiddag lekker met de meiden naar buiten. Vandaag een vrije dag van het werk, maar een vrije dag is er met kinderen niet bij. De bedden moeten verschoond worden en dat met de andere was betekent flink veel was whaha. Gewicht..... ik ben praktisch niet afgevallen, misschien wederom een paar ons hoor. Het is mijn eigen schuld, het weekenden tot wel wat lekkere dingen gehad en gisteravond chips gegeten, het was heerlijk en heb er ook van genoten hoor. Niet zomaar gepakt, bewust gekozen. Had er gewoon zin in. Niet afgevallen, ook niet aangekomen.... dus dat is wel heel fijn en daar ben ik ook blij mee. Vaak kom ik meteen af als ik vaak zondig....maar goed.... we gaan nu gewoon verder. Eind van de maand is mijn streven op 80 te staan. 1.5 kilo zal er dan af moeten, dat moet lukken... . Ik krijg wel steeds de opmerking dat ik echt dunnetjes ga worden... dus ondanks de weegschaal heeeeeeel langzaam zakkende is zal ik in centimeters veel kwijt zijn, dat voel ik ook wel hoor. Kleding zit wijder, mijn jas gaat wijder zitten. Ook broeken zitten lekkerder. Zit nog wel in maat 42 nu. Te bedenken dat ik 5 jaar geleden 48 aan had . Merk dat de 42 echt nog nodig is om mijn buik. Daar zit het vet bij mij ook nog. Vind mijn benen en armen mooi... de buik moet slinken hahaha @Lovely... ik wens jou een super fijne vakantie!!!! Geniet er lekker van. Zal aan je denken . Mijn menu voor vandaag: O: 2 boterhammen, 1x vruchttenhagel, 1x jam, kop thee. T: 2 brosse eierkoekjes ( zijn kleine verpakkingen in een doosje van bolletje ) lekker en gezond!! L: 2 triangelbroodjes met sla, brie en honing. T: banaan en kwark. A: broccoli/gehaktschotel. T: geen idee! Vanavond sporten. Ik ga snel nog even aan de slag!
Hoi dames, ik schrijf hier ook graag mee! Ik zou heel graag nog 10 kilo afvallen. Nadat ik in de zomer van 2010 een soort hartinfarct kreeg (broken heart syndrome) ben ik 30 kilo aangekomen.. Ik voelde me vreselijk en heb me lange tijd verstopt. Vorig jaar dacht ik NU is het afgelopen! Ik ben in november 2012 begonnen met diëten en inmiddels 20 kg kwijt.. Maar sinds november 2013 is het gestagneerd en zelfs weer een kilo er bovenop! Alsof ik de motivatie niet meer kan vinden. Dus ik sluit me graag hier aan, hopelijk helpt dat, haha!
Hoi De kilo's willen er niet meer echt af... Heb ook steeds wat pijn in mijn buik en steken bij mijn lies. Vandaag gewerkt en vanavond weer naar aquarobic. Menu: O: 2 beschuitjes met hagelslag, plakje ontbijtkoek thee. T: 2 koffie. L: krentenbol met kaas, 2 mandarijnen, thee en beker melk. T: fles water fruit. A: aardappels, rode kool en vissticks. T: thee
Hoi hoi, ten eerste, goed van jullie!!!!! Ik wil er ook graag 8 af en net begonnen met de powerstart van weight watchers. Heb er best veel vragen over, weten jullie waar ik dat het best kan doen voordat ik een nieuwe club start voor niets.......