10 kilo afvallen wie doet er mee deel zoveel! :D

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamavEsmee, 28 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JimmyChoo

JimmyChoo Actief lid

7 feb 2014
    255
    0
    16
    Ik ben net weer eens een keer op de weegschaal gaan staan na 2 jaar. Nou echt, ik viel bijna om...

Hierbij meld ik me ook aan. 10 KILO ERAF!

2. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Kaatje.. Fijn dat er weer flink wat af is! En lekker aan het bewegen, lekker hoor!

Lovely.. Goede vlucht gewenst en geniet van je vakantie!

Butterfly.. Misschien toch maar wat minder " snoepen" van alles ;) Vind je menu best veel vandaag"..:) Als ik een triangelbroodje eet dan is 1 voor mij voldoende. Heb eens zo'n broodje gewogen. 90 gram dat is zo'n 280 calorieën per broodje en dan het beleg nog ;)Maar je gaat wel lekker sporten vanavond.

Lady.. Welkom meid! Wat heftig betreft je hart. Is dat iets blijvends ? Knap hoor, er al 20 af. Ben benieuwd naar je menuutjes.

Sneeuw.. Geen idee betreft WW. Maar schrijf hier gerust mee!:)

Jimmy CHoo, welkom! Wat voor " dieet" ga jij doen?

Hier wil de weegschaal niet naar beneden, zelfs wat aangekomen 200 gram ;) Wel kon mijn riem op het 4e gaatje. Vorige week 3e gaatje.

Eet zo rond de 1400 calorieën dus niet te veel.

Het hardlopen gaat ontzettend lekker. Dus gaan maar op de zelfde voet verder.

Vanmorgen 9,5 km wezen hardlopen, daarna het afscheidsfeestje van de oude locatie waar ik heb gewerkt ( ivm omstandigheden al 3x verzet.. maar nu echt :D) Bij een kookstudio samen gekookt en daarna gegeten met elkaar. Echt super lekker..

Heel erg verwend:

Diner bon voor 2 personen, 2 bioscoopkaartjes, 2 DA bonnen, een luxe Rituals pakket, handdoekjes en geurzakjes van Riverdale en een mooie bos bloemen. Was helemaal perplex! :)

Menu vandaag:

O: 2 boterhammen met 1x appelstroop, koffie
    T: flesje water en appel
    L: Glaasje vers sap, vooraf salade met kip, mango, rozijntjes, wilde sla. Daarna 2 gehakt balletjes in tomatensaus, stukje wrap met kip, paprika etc. Beetje warme gegrilde groenten, klein stukje brocolli/brie/walnoot quiche en een klein stukje rösti taart. Zat echt bom vol.:)
    T: kop thee.

Net pas een schaaltje kwark met 1/2 appel en 2 eetlepels muesli op.

Hopelijk morgen weer onder de 75 kg!;)

3. JimmyChoo

JimmyChoo Actief lid

7 feb 2014
    255
    0
    16
    Wauw, je bent wel verwend! :) een dinerbon nog wel!

Ik ga geen speciaal dieet volgen. Maar gewoon beter letten op wat ik eet. Mager eten, geen of gezonde tussendoortjes, geen snacks meer na het eten, bewegen en veel water drinken. Als dat niet werkt, moet ik natuurljk andere maatregelen nemen haha.

O: 4 rosemary/salt crackers met 2 plakjes jonge kaas
    L: hetzelfde (moet ik meer afwisselen?? Vind de crackers zo lekker)
    T: appel
    A: wortelstamppot met 3 balletjes gehakt.

En ik heb 45 minuten gewandeld.

Welke kaas kun je het beste eten? Of beter geen kaas..

4. MamavEsmee

Jimmy.. Ik zou 1x per dag voor kaas kiezen. Niets mis mee maar te veel is ook niet goed. Misschien ham/ casselerib, rookvlees? Net menu verder hoor.

5. JimmyChoo

JimmyChoo Actief lid

7 feb 2014
    255
    0
    16
    Thnx! Kaas is zo lekker op die crackers haha.. Toch maar eens kijken voor wat anders dan!

Ben niet zo van het vlees op brood. Wat is nog een goed alternatief?

Wandelen na het avondeten is ook een goeie tip.

Hoe zit het trouwens met die 6 maaltijden op een dag? Laatst gehoord dat dat noodzakelijk is om af te vallen...

6. MamavEsmee

Jimmy.. Sellerysalade/ appelstroop, heinz sandwiche spread ( zoet zal wel niet zo lekker zijn ;) )

Wandelen is altijd goed, en 6 maaltijden eten is een beetje achter haald. Gaat er meer om dat je regelmatig moet eten om het snaaien voor te zijn. Als je heel streng gaat lijnen bijv 3x per dag eten is de kans op een vreetbui s'avonds veel meer aanwezig.

Als je kaas zo lekker vind op de crackers zou je ook kunnen kiezen voor slankie smeerkaas.

7. JimmyChoo

JimmyChoo Actief lid

7 feb 2014
    255
    0
    16
    Die slankie heb ik afgelopen weken zo vaak gehad dat ik er een beetje op tegen ben gegeten :D
    Appelstroop, ook lekker!

Gelukkig begint in april het tennisseizoen weer. In de winter beweeg ik echt te weinig..
    En ik heb een vriendje die van chocola houdt haha!

8. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Heeey dames.

Niet gesport... zou wel hoor.... maar moet veel werken deze week, dus was nog niet een avond de hele avond thuis geweest. Morgen werken en zaterdag ook, ik wilde graag zelf mijn kinderen in bad doen en er even voor hun zijn. Nu lekkere bankhangavond... heerlijk!! Zaterdag ga ik sporten... heb ik besloten. Dus haal de sportavond in ;).

@Mamavesmee... mijn menu veel.. ja het was qua lunch ook best veel hoor, maar zooo lekker ;). En ik vind ook dat dit soms best moet kunnen, misschien niet na de week die ik heb gehad. Maar het afvallen gaat verder heel goed, misschien niet snel, maar dat is ook niet nodig. Ik blijf mijn genietmomenten wel pakken en dat is ook belangrijk. En de weegschaal was vanavond toch wel lief :).

@Sneeuw...ik kan helaas ook je vragen niet beantwoorden omdat ik er niet mee bekend ben. Je zou een topic kunnen openen, zijn vast meer die het doen. Me ooit wel eens aangemeld, maar ik heb de discipline er niet voor om dat vol te houden en me eraan te houden, en het kost ook nog geld.

@JimmieChoo... welkom hier!! En succes!

Nou dames....ik ga me afmelden hier.
    Morgen weer een bezig dagje, de kapster komt, tevens mijn schoonzus dus Maureen en ik worden geknipt, voor Esmee moet ze volgende week maar eens komen want die moet gewoon naar school.
    Morgenmiddag werken..... Weet niet of ik komende dagen actief zal zijn hier.... maar blijf op dieet hoor :p.

9. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien open ik er dan toch maar eentje speciaal voor ww, maar lees hier ook mee nu. Ben ook zoooo dol op kaas, is mijn valkuil. Ik ben nu maar roomkaas light gaan gebruiken en veel roggebrood ipv brood.

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nieuwe leden. Welkom :)

11. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    Welkom nieuwe leden :D

Ontbijt/lunch : gerooosterd brood 2 met half plakje kaas, 2 met klein beetje suiker
    Tussendoor : appel
    Diner : nog geen idee ;)

12. elsie22

elsie22 Niet meer actief

Goeiemorgen!

Gister weer lekker naar aquarobic geweest, eerst 15 min baantjes gezwommen en daarna 45 min aquarobic:) dan voel je wel dat je wat gedaan hebt! Daarna lekker in het bubbelbad geweest:D heerlijk.

Lekker vrij weekend nu:) zondag op bezoek bij mijn oma en opa&oma verder nog geen plannen, vandaag in huis bezig, schoonmoeder komt nog ff langs straks en wil naar buiten met sam. Nog een weekje werken en dan heb ik lekker een week vrij:D dan wil ik foto's van sam gaan inplakken want ik loop echt erg achter.

Fijne dag!

13. MamavEsmee

JimmyChoo, je zou nu toch iets anders qua sport kunnen doen? Wandelen, hardlopen, fietsen, zwemmen?

Butterfly.. Je lunch was i.d. lekker!:D Wat zit je haar er leuk uit. Lekker fris kort koppie. Werkse vandaag! Jij het weekend ook? Ik gelukkig alleen morgen dagdienst. Had veel plus uren dus zondag lekker vrij!

Lorreke.. Rooster je je brood zelf of die kleine voorgebakken sneetjes?

Elsie.. Lekker het weekend vrij, nou ja klinkt niet als vrij!;) Lekker wezen sporten, heerlijK!

Vanmorgen rustig aan gedaan, Esmee bleef thuis ze is al dagen niet lekker en komt r niet door. Doet d'r goed een dagje bij huis.

Vanmorgen visite, pa en ma en zusje met 2 kids kwamen langs. Heb eenmaal weg leek of er een bom was ontploft.

Hier inmiddels alles weer aan kant, straks de late dienst in.

Menu vandaag:

O: 2 geroosterde boterhammen, 1x appelstroop en 1x dun pindakaas. Kopje koffie.
    T: 3 mokken thee.
    L: 2 boterhammen, kaas en ham ( tosti) soepkom met verse kippensoep.
    T: 2 stuks fruit ( banaantje en een appel)
    A: bordje macaroni ( weinig pasta en gehakt, veel groenten, met 2 eetlepels kaas)

Denk zo'n 1150 calorieën. Vanavond thuis uit de late dienst nog een handje pepsels.

14. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    Ik doe mee. Ben al ruim 20 kilo kwijt, en wil er nu minimaal nog 10 af.
    Dus ik doe mee met deze club.

Vanochtend:

Kom muesli met melk

Middag:

Bruin broodje met 2 plakjes kipfilet italiaans.
    En nog 2 stukken restant van mijn kinderen haha.

Avond:

Spinazie stamppot met vissticks en kibbeling.

Had vandaag eigenlijk cheatdag (1 maaltijd).
    Gister mn rustdag van insanity, vandaag begin ik met de recovery week. Spannend!

15. JimmyChoo

JimmyChoo Actief lid

7 feb 2014
    255
    0
    16
    @mamavesmee, ik weet het.. Maar het is zo lastig als je na een werkdag lekker op de bank en buiten is het donker en koud! ;)

O: toch weer die 4 crackers met jonge kaas
    T: appel
    L: 2 crackers met kippensoep
    A: Valentijnsdinertje thuis met als voorgerecht carpaccio met een btje parmezaanse kaas en pijnboompitten, als hoofdgerecht zelfgemaakte beef wellington (erg lekker!) met aardappelkroketjes en als nagerecht tiramisu...

En eigenlijk hebben we nog een toetje haha....

16. elsie22

elsie22 Niet meer actief

Nog even mijn menu van vandaag:)

O: bakje yoghurt met museli, 1cracottte met filet american, 1cracotte met hagelslag, thee.
    T: 2 koffie.
    L: 2 bruine boterhammen 1xkaas 1x hagelslag, peer, beker melk.
    T: thee water appel.
    A: pizza
    T: thee

17. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    Gewoon brood en dat in de broodrooster ;)
    sorry aan het werk dus wienig tijd ;)

18. Polkadotjes

Polkadotjes Fanatiek lid

27 aug 2012
    1.071
    0
    36
    Hoi! Ik wil graag mee doen! Er 'moet' wel iets meer dan 10 kg er af (25kg) maar mijn eerste doel is 10 kg. Om het leuk te houden ;)

Op de zaterdag gaan mijn vriend en ik altijd sporten. Ook om weer wat conditie te krijgen.

Ontbijt: smoothie met banaan, appel, 250 ml karnemelk, tl chiazaad. -296 kcal
    1 uur gesport
    1/2 l water met wat slimpie limonade - 10kcal

Lunch: 2 dunne sneetjes brood, 2 gekookte eitjes, 3 opgebakken tomaten -288 kcal
    1/2 l water met slimpie limo -10 kcal

Avond: witlofsalade -694 kcal
    1/2 l water met slimpie limonade -10 kcal

Toetje: 150 gr yogurt met een el kokosrasp - 90 kcal

Totaal :1398 kcal

19. Ti87

Ti87 Bekend lid

12 apr 2012
    613
    0
    0
    Hallo dames! Even gauw een berichtje vanuit België. Voor Valentijn heb ik vriend verrast en zijn we lekker een weekendje weg met de kleine. Afgelopen week heb ik niet meer gesport en ook hier ook wat dingen gegeten die niet passen binnen mijn kh-arme patroon (lees: 2 keer patat en zoetigheid). Maar ik geniet ervan en morgen terug naar huis en dan gaan we nog ff goed aan de slag voor woensdag. Hoop dat alles goed gaat hier :)

En welkom nieuwe leden!

20. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Kom even zwaaien!

Deel Deze Pagina