Hey meiden.. Ben even afwezig geweest. Het lukt niet echt net afvallen. . Kom gelukkig de kilo's niet aan...maar zou mooi zijn als er weer eens wat af ging. Begin deze week heb ik een miskraam gehad , Ben daar een beetje van aan het bijkomen. Wil het lijnen weer strenger oppakken. Het moet onderhand eens gaan lukken !
Wat vreselijk dat je weer een mk hebt gehad. Sterkte met bijkomen en hopelijk kunt je het afvallen weer oppakken.
Goedemorgen, Butterfly:geniet je van je vrije dagen? Het is wel super mooi weer! Bumbaa: meid wat vreselijk van je mk, logisch dat je even moet bijkomen . Knuffel voor jou. Menu vandaag: o: kwark met lijnzaad. t: veel water l: roerei met italiaanse groentes t: veel water, fruitsalade a: shoarma en een salade t: veel water, paar olijven.
Hier ben ik ook weer. Afgelopen weekend zijn ferry en ik er even samen tussenuit geweest. Voor het eerst in 6 jaar. Heerlijk ! Wel een kilo erbij maar super lekker uit eten geweest. bumbaa sterkte
Kaatje wat fijn! Waar zijn jullie heen geweest? Menu vandaag: O: kwark met lijnzaad T:sinaasappel L: roerei met groentes en kaas T: bakje kwark A: kippendijen, veel groentes in een groene curry T: handje noten Verder veel water en groene thee.
weegschaal was vanmorgen lief, ondanks ongi 8,1 kilo eral af. merk het nu erg aan me kleding. volgende week even shoppen bij primark. nog 10.7 kilo te gaan
super resultaat p1982! Ik ga morgen weer wegen, ben erg benieuwd. Menu: O: kwark met lijnzaad, appel, sinaasappel T: veel water, thee en een kiwi L: eiwitshake T: paar olijven, veel water A: hamburger met cheddar kaas, geb.ei en veel salade T: veel water, thee en nog een klein bakje kwark
Landgoed ruighenrode in Lochem. Ik ga morgen weer hardlopen. Alweer 2 weken geleden. Kwam er vorige week niet van.
Ha meiden! Ik meld me ook weer even. Hoe gaat het met jullie? Gaat het goed met afvallen? Hebben sommigen de 10kg al gehaald? Wat erg van je mk Bumbaaa! Sterkte! Kaatje, lekker er even tussenuit! Zou ik niet teveel met lijnen bezig zijn als je heerlijk aan het genieten bent! Ik heb een tijdje niet meer meegekletst. Er waren zoveel berichten elke dag dat ik het niet meer bij kon houden en het afvallen ging niet zo goed. Nu ben ik vanaf januari 5kg afgevallen en blijf nu een beetje hangen. Snoep af en toe nu wel tussendoor wat natuurlijk m'n eigen schuld is maar ook als ik een weekje me echt aan het SB dieet houd lijkt m'n gewicht niet veel te veranderen. Verder probeer ik nu 3x per week iig een half uur te gaan sporten. 1x per week naar een sportklas en 2x per week met YouTube video's in de woonkamer. Hoop dat er binnenkort weer meer af is. De 10kg lijkt zover weg! Fijne dag allemaal!
Hoi allemaal, ik heb een tijdje niet meegekletst. Kon het hier niet zo goed bijhouden en viel maar niet af wat voor erg veel frustratie heeft gezorgd. Heb nu een andere manier gevonden die blijkbaar beter bij me past want ben nu 2 kilo kwijt in 2 weken. Ben om de dag gaan hardlopen en let vooral savonds extra op de koolhydraten. Ben nu ook een maand hormoonvrij wat er vast aan heeft meegewerkt, voel me echt veel fijner. Zie dat sommige van jullie al super veel kwijt zijn, knap! Heb voor mezelf mijn doel wel even bijgesteld. Ik wil graag over 3 maanden een 5km run uitlopen. En ik wil qua gewicht over 3 maanden op 68 zitten. Dat betekent nog ruim 4 kilo.
p1982: in 1 week -1,5 ik ben tevreden . Super bijna -10! Liedx: soms gaat er gewoon even niets van af, maar dan is het juist goed om proberen vol te houden. mamalucy: mooie doelen! Menu vandaag: O: eiwitshake T: veel water L: groene smoothie T: kwark, veel water A: chili con carne T: handje noten en veel water/thee
Super p1982! Menu vandaag O: groene smoothie T:water en thee L: eiwitshake T:gekookt eitje A: gegrilde zalm en een salade T: handje noten Verder vandaag 30min op de crosstrainer gestaan en buikspier oefeningen gedaan.
Back in town... Rot tijd gehad. Met als gevolg de kilo's er weer aan. :x Menu vandaag: O: kommetje yoghurt, gekookt ei en een croissantje, koffie. T: blikje cola light. L: 2 boterhammen, gekookt ei, appelstroop en een knackebrodje met sandwichespread, mok thee. T: fruitsalade en een Latté Machiato A: stukje zelfgemaakte pizza. Na het eten wezen hardlopen 5 km.. Net een beker kwark op, mok thee en nog een flesje water. Morgen weer knallen.
Goedemorgen..... Mamavesmee, ik knal met je mee vanaf vandaag!! Ik heb het afvallen ook wat verwaarloosd, gewoon erg druk gehad met alles en van alles aan mijn hoofd gehad. Begin zelf weer lekkerder in mijn vel te zitten en vind de structuur weer wat terug in mijn leven. Soms gaat het tijden goed en knalt het kaartenhuis hier plots in elkaar, en ben al een gevoelig type . Op dit moment snot verkouden en keelpijn, niet topfit!! Ik ga het wel anders aanpakken.... ik heb een vriendin die coach is van een eiwitdieet... met haar gesproken, ze zou me kunnen coachen, maar het kost nogal wat! Manlief is het hier niet mee eens.... hij wil niet dat ik zoveel geld ga besteden. Ik ga me dus deze week in elk geval proberen te richten op eiwitrijke maaltijden. Ben er totaal niet mee bekend en onervaren in. Heb voor deze week lekkere avondmaaltijden gevonden en probeer mijn ontbijt en lunch ook aan te passen... ontbijt zal meer kwark en fruit zijn en lunch, dat moet ik gaan bedenken. Ik ben wel even klaar met brood, aardappelen en pasta omdat juist deze producten gevaarlijk zijn, ik eet er gewoon teveel van, dan maar even helemaal niet. We hebben ook eiwitshakes in huis, misschien kan ik dit als lunch nemen en aanvullen met groente en fruit?? De boodschappenlijst ligt klaar, ik heb er zin in, en dan lukt het me ook goed te beginnen. Eerst ontbijten en de meiden op school zien te krijgen, dan weekboodschappen doen en vergaderen op het werk . Themavergadering... wel leuk!! Dames.... ik spreeks!
Vanmorgen al weer druk geweest, beneden alles gepoetst en boven de dweil er door, toilletten weer schoon en de was gedaan. Daarna een flink stuk gewandeld met de honden. Daarna op de fiets grote boodschappen doen. Net gedoucht en koffie op. Zo Esmee uit school halen en 14.00 de slaapdienst in. Menu vandaag: O: 2 volkorencrackers, pure hagelslag en sandwichespread, koffie T: flesje water, koffie yoghurt met een kleine peer. L; 1 snee rozijnenbrood, 2 crackers met rookvlees/ casselerib, mok thee. T: appel A: Zuurkoolschotel op het werk. Vanavond nog een schaaltje yoghurt en een bakje rauwkost ( tomaat/komkommer/wortel)
Goedemiddag, Butterfly: Mag je met eiwitdieet dan ook geen kh? Misschien kan ze paar tips geven en dat je daarop zelf je eten aanpast? Mve: hoe is het nu met je? Mooi menu. Ik ben eerder vrij van het werk, even relaxen zonder de kids in huis. Wil voordat ze van school komen nog wel even 30min op de crosstrainer. Menu: O: eiwitshake T: water, kop thee L: wrap met roomkaas,sla,komkommer en tomaat T: water, sinaasappel A: kh arme hartige taart ( dus zonder bladerdeeg) met Italiaanse groentes, kipreepjes. T: water,thee en een bakje kwark
Lovely.. Goed hoor.. Vervelende periode met Esmee op school gehad, uiteindelijk gesprek met de juf en bleek het allemaal nog wel mee te vallen. Hierdoor zaten we thuis wel behoorlijk met zorgen. Veel gewerkt en als ik dan vrij was andere verplichtingen ( sociaal) Dus liep mezelf een beetje voorbij. Met jullie alles naar wens?