10 kilo afvallen wie doet er mee deel zoveel! :D

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamavEsmee, 28 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Welkom !
    je plan klinkt goed. Moet goed komen met die laatste kilo's. Succes

2. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Zwaai!
    Hoe gaat het dames?
    Hier gaat het afvallen nog steeds goed :).

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Super!

Hier alles goed. Vandaag eindelijk ongesteld geworden. Gelijk 8 ons eraf
    gisteren een hele lange info middag gehad met als resultaat volgende week woensdag een sollicitatiegesprek. Morgen heb ik er ook 1. Benieuwd wat die me te bieden hebben. Nadeel daar is dat het een 0 uren contract is en seizoensgebonden.

4. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Spannend Kaatje85! Suc6

5. Ti87

Ti87 Bekend lid

12 apr 2012
    613
    0
    0
    #925 Ti87, 26 mrt 2014
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2014
    Ik schaam mij diep... Sorry maar ben al een tijdje niet meer geweest. Drukke tijd achter de rug. Vriend is bezig met sollicitatiegesprekken om van baan te wisselen. Ik heb een nieuwe baan en zoontje dus voor het eerst naar kinderdagverblijf die we snel moesten zoeken. In de tussentijd ben ik ook begonnen met hardlopen bij een hardloopclub maar helaas mijn pees en kniebanden verrekt dus moet even rust houden.

Met het afvallen ging het wat langzamer. Sinds januari nu bijna 7 kg kwijt. Ik probeer het laatste tijd wel weer beter op te pakken. Ik eet nog steeds koolhydraatarm volgens het principe van Grip op Koolhydraten. Ik heb gauw een beetje bijgelezen. Er is in de tussentijd niet zo heel veel gekletst.

Wil vooral Bumbaa ook sterkte wensen!

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Vervelend van je pees en banden. Misschien toch te veel gelopen?

Hmm ongi is dus niet door. Om gek van te worden

7. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat lief ti87 ! Dankjewel ;) Het gaat wel weer gelukkig. Heb het lijnen weer opgepakt en er is weer 1.1 kilo af .
    Ik ga er met frisse moed tegen aan . Ben het overgewicht ook zo beu. ..soms spookt het zelfs Door mn hoofd om me laten opereren .... nooit verwacht dat ik daar überhaupt ooit over na zou gaan denken.
    Maar goed...we gaan er gewoon weer voor !

Gefeliciteerd met je baan! Dat is dan wel ff een flinke verandering hè.
    Ow balen van je blessure !

Miiclaire , welkom hier ! Super plan heb je .

Ik ga even bijleren hihi

8. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik was dus aan het bijlezen ipv bijleren hihi
    Goede berichten las ik .
    Butterfly ..Super dat het kh arm zo goed bevalt !

Zet hem op allemaal !

9. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Jeeeetje, wat een rust.. kijk regelmatig wel even maar het strand ergens........ kom op meiden!! Waar is iedereen?

Hier gaat het goed.... het koolhydraat dieet doet zijn werk, de weegschaal geeft 79.9 aan... dat betekent onder de 80 :D..... ben nu 4 kilo kwijt in de drie weken :). En het is goed vol te houden. Ik sta wel vaaaak in de keuken en ben met heel ander voedsel bezig. Manlief vind al het eten erg lekker.. voor de kinderen pas ik aan. Het kost best veel tijd en moet daar even mijn weg in vinden.

Maureen heb ik ziek thuis op het moment.... hoge koorts. Gisteren lekker in Centerparcs gezwommen en ze is ziek thuis gekomen, de stakker. Esmee eet tussen de middag bij mijn schoonzus pannekoeken, die hoef ik niet op te halen. Met Maureen lekker op de bank aan het hangen, ondertussen de was doen, opgenomen series van Celblok H gekeken, was ik niet aan toe gekomen nog. Dus wel lekker dagje. Vanavond na het eten met Esmee de weekboodschappen maar doen, doe ik op maandagochtend altijd maar zieke kinderen gooien planningen om :p. Komt allemaal wel goed.

10. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Hallo meiden! Mag ik ook hier kletsen?
    Ben nu sinds het nieuwe jaar aan de lijn. Eerst 'gewoon' maar op een of andere manier werkt dat niet echt. Sinds februari let ik erg op mijn koolhydraten. Toen ik begon met wegen, woog ik 115/116 en nu schommel ik rond de 105/106. Het zwaarst was ik na de geboorte van de middelste. Ik heb 119 op de schaal zien staan en daarna durfde ik er niet meer op.

Mijn doel is op dit moment om voor ik op vakantie ga in juni, onder de 100 te zitten. Als ik 98 weeg, is mijn BMI eindelijk onder de 30, dus daar ga ik voor. Ik ben 1.81 lang dus dat scheelt weer :D
    Uiteindelijk hoop ik aan het einde van het jaar zo rond de 82kg uit te komen.

Ik wil en mag ook niet te snel afvallen, ik geef nog borstvoeding.

Nu moet ik mezelf nog motiveren om te gaan sporten. Weg met de puddingbenen en -billen ;)

11. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    En was het wat?

12. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Hai!
    Skatje welkom!
    Hier gaat het ook nog steeds goed, tijdje niet gesport ivm een maagzweer maar wil het deze week weer oppakken.

13. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Goedemorgen meiden.

Zooo.. nog steeds zo rustig. Skatje... welkom, tuurlijk mag je mee doen. Graag zelfs.... want er komt amper nog iemand:(.

Esmee net naar school gebracht. Maureen nog niet toppie..... maar ze knapt op en wil zometeen ook even lekker naar buiten met haar, even een frisse neus halen. Ze zit al twee dagen binnen. Even een bakje koffie halen bij mijn moeder. Mij werkweek is begonnen, na een dikke vrije week had ik gisteren weer late dienst, vandaag een kantoordienst die al vol staat gepland, maar niet met kantoorwerk ;). Brandoefening en koken met een client. Morgen slaapdienst.... zaterdag slaapdienst... druk weekje dus.

Weegschaal schommelt nog onder de 80 tot net twee ons erboven... dat is jammer!! Had gehoopt op 79 ter te zitten, dan is die schommeling weg. Maar het gaat nog steeds goed met eten. Water drinken, daar moet ik mezelf even voor porren, dat lijkt weer af te zwakken en is voor mij zo belangrijk. zodra de weegschaal stabiel staat drink ik te weinig....

@Skatje... ben jij dat op beide foto's? Want op de een heb je volgens mij veel langer haar? Of er zit ruime tijd tussen de foto's?
    Klets gezellig mee en het komt met je BMI helemaal goed.

@Lovely... oh vervelend dat je ziekjes bent geweest.. een maagzweer? Daar kun je flink last van hebben? Ik ken het niet, ook nooit gehad. Eet je nog steeds koolhydraatarm?

@Mamavesmee??? hoe is het met je? Ik maak me een beetje zorgen om je. Je laatste post vertelde je geloof ik dat het allemaal niet zo lekker was gegaan, ook met je meisje enzo. Ik ben gewoon benieuwd hoe het nu met je ging. Stilletjes rond jou... hoop dat alles wel goed gaat met je/jullie...

Nou dames... ik ga even thuis aan de slag....

Fijne zonnige dag, althans... hier schijnt ie :)

14. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Goedemorgen,
    Butterfly: eet nog steeds koolhydraat arm. Jij ook? Veel plezier bij je moeder, het is een heerlijk weertje om even naar buiten te gaan.

Mijn menu:
    O: shake van amandelmelk, banaan, paar dadels, lijnzaad,gojibessen en eiwitpoeder.
    T: veel water
    L: roerei met gerookte zalm
    T: veel water, paar dadels
    A: ?
    T: ? ( moet boodschappen doen).

Ga nu even 20min op de crosstrainer en daarna haren verven.

15. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    De vloer gedweild... moet even drogen...

@Lovely... ja, ik ook hoor!! Bevalt me nog steeds goed. Al krijg ik het gevoel wel iets meer trek tussendoor te krijgen. De eerste weken zat ik zo vol van de maaltijden alleen, dat ik geen behoefte aan tussendoortjes had en mijn kop thee of water voldoende was.
    Ik heb van alles liggen wat ik mag eten gelukkig.....! Brood smaakt me niet eens meer;). Afgelopen zondag waren we te zwemmen geweest en ik had zelf tortilla's gebakken om mee te nemen, maar dit was niet lekker. Heb toen wel een broodje gegeten, maar het smaakte me niet zo als het anders smaakte. Liever heb ik mijn gebakken eieren ofzo :p. Gisteren had ik bloemkoolsalade.... was erg lekker!! En van de week had ik tartaartaart gemaakt.... was ook heerlijk. Ik kan er aan wennen zo, en mijn man vind het eten ook allemaal lekker dus die eet mee. Alleen de kinderen niet... al heeft Esmee gisteren na weken ieuwwww gadverdamme voor het eerst geproefd van mijn wrap met zalm..... ik wil toch dat ze het proeven, en ze vond het lekker :).

16. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Hmm blijft wel heel rustig!!
    Dan geef ik het ook maar op :(.

17. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Hmm ja niet echt een bruisend topic he?

18. Ti87

Ti87 Bekend lid

12 apr 2012
    613
    0
    0
    Kaatje: Ja denk dat ik te snel ben gegaan. De groep waar ik mee ging rennen was al een aantal weken bezig. Ik heb het dus niet opgebouwd vanaf de minuut. Ben nu gestopt en begin in september bij een nieuwe groep. Hopen dat het dan wel gaat

Bumbaa: Fijn dat het weer wat beter gaat. Ik kan me je gedachten goed voorstellen hoor. Soms denk ik ook laat alles wegzuigen en wegsnijden. Ben ik er meteen van af :p Maar dan denk ik heb er ook een tijd over gedaan om het eraan te eten dus nu ook maar even doorbikkelen om het eraf te krijgen

Butterfly: Fijn dat het koolhydraatbeperkt dieet zo goed werkt. Voor mij was het ook even wennen in het begin maar nu gaat het me makkelijk af qua koken etc

Skatje: Welkom hier en veel succes!

Jammer dat het inderdaad zo rustig is. Zoontje is afgelopen weken ziek geweest en zelfs opgenomen in ziekenhuis wegens uitdroging dus had even andere dingen aan mijn hoofd. Hoop dat het goed met iedereen en we met z'n allen weer lekker gaan kletsen hier...

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Butterfly. Fijn dat dit menu werkt!

skatje welkom. Volgens mij schreven wij samen bij de juli mamas toch?

Hier stond de weegschaal vanochtend op 74.7 eindelijk weer eens onder de 75. Daar schommel ik een beetje omheen. Broeken lijken wel losser te gaan zitten.
    merk dat nu ik low budget boodschappen doe ik toch wel vitamines te kort kom. Even op letten.

sollicitatiegesprek. Archeon ben ik niet geworden. Bp ga ik morgen achteraan bellen.

20. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ti87 hoe gaat het nu met je zoontje?
    Kaatje:hoop dat je morgen wel positief nieuws krijgt van de bp.
    Butterfly:gek he, ik mis brood ook absoluut niet!

Morgen weer streng was ongesteld en totaal niet te genieten dan zet ik het op het snoepen.

Deel Deze Pagina