10 kilo afvallen wie doet er mee deel zoveel! :D

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamavEsmee, 28 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Bumba.. bij 5,1 km denk ik. Klein poepstukje. Wil wel veel verder, eerst rustig opbouwen he?;) Bewegen is een kwestie van doen!! :D

Babs.. Nette menuutjes hoor! Kan me voorstellen met 4 dagen werken en 2 kleine kids dat het lastig is om nog te bewegen.

2. pioenroos26

pioenroos26 Niet meer actief

Hey meiden

Zo ik zit even na een drukke dienst...

Mijn menu voor vandaag

ontbijt 3 gekookte eieren

tussendoor
    appel met schil

lunch
    3 volkoren boterhammen
    40 gram filet

tussendoor
    appel met schil
    30 gram griekse yoghurt
    7 gram lijnzaad

diner
    350 gram boerenkoolstamppot
    80 gram runderrookworst

Ik kom uit 1204 calorieën

Ik heb al 3 liter water op en een aantal kopjes koffie

Ik kom straks kletsen eerst even eten en opruimen

3. Liedx

Liedx Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.890
    404
    83
    Nederland
    Hi meiden,

Mag ik ook meedoen? Ik ben 4,5 maand geleden bevallen van een super schattig meisje. Voor de bevalling was ik 57kg en nu 74kg. Nu 4,5 maand na de bevalling wordt het dus hard tijd om te gaan afvallen. Ga nu eerst voor 10kg en kijk dan wel verder.

Ik was al 1,3 kg afgevallen sinds 1 januari maar raakte een beetje in een dipje door hele dagen alleen thuis te zitten met m'n meisje die nogal last had van huilbuien dus heb veel teveel chocola gegeten. Denk dat de kilo's er intussen weer aanzitten.

Een paar jaar geleden heb ik met veel succes het dieet van Sonja Bakker gevolgd. Nu wil ik graag weer proberen haar manier van eten een beetje aan te houden. Tot nu toe ga ik 1x per week naar een moeder&baby sportklas. Wil proberen om ook nog naar een andere klas te gaan voor moeders met baby's en wat vaker lekker te gaan wandelen.

4. Ti87

Ti87 Bekend lid

12 apr 2012
    613
    0
    0
    Beschuitje: Haha denk dat je geen uitzondering bent hoor. Er zijn vast veel mensen die geen gebakken vis als ontbijt willen

Lovely: Lekker sportief. Ik ben nog aan het opbouwen. Ga morgen 11 minuten haha. Ging shredden goed vandaag?

MamavEsmee: Wat goed dat je toen al zoveel bent afgevallen! Het werkt dus wel echt goed voor jou. En knap dat je zoveel km kan hardlopen. Ik hou t nog geen 1/2 km vol :p

Liedx: Welkom hier! Wat vervelend dat je meisje zulke huilbuien had. Hopelijk nu wat beter? Succes!

Menuutjes zien er goed uit allemaal. Morgen eerste weegdag. Spannend!

Mijn menu was vandaag:
    O: omelet van 1 ei met plak ham en 1/2 plak kaas. Paar cherrytomaatjes
    T: -
    L: Kom groentesoep
    T-
    D: Rode bieten en 3 speklapjes (oh ben zo op speklappen hihi)

5. Babbs

Babbs Niet meer actief

MvE; mooie menu's heb jij, volgens mij heb je de slag weer helemaal te pakken. Zijn de WC repen een beetje te eten?

Ti87, loop jij ook hard met Evy?

Lovely, en volgens mij doet nog iemand aan shredden: is het een beetje te doen?

Liedx; welkom en succes.

Pioenroos; ook een mooi menu. Eet je alleen eieren als ontbijt?

Is morgen de weegdag? Ben benieuwd!

6. Dvd87

Dvd87 Actief lid

27 jan 2013
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    Liedx: wees welkom.

Vandaag lekker een dagje samen met m'n man vrij gehad. Super gezellig maar dan ben ik ook meteen uit m'n patroon. Heb vandaag veel te weinig gedronken.
    Vanavond de laatste keer level 1 geshred. Mijn resultaten in cm is:
    1 cm bij arm, 4 cm buik en 3 cm heupen. Eraf welteverstaan 😉.

Mijn menu:
    O: 2 volkoren crackers met smeerkaas, karnemelk
    T: appel
    L: 2,5 snee volkoren brood. Filet, salami en smeerkaas en kopje soep en karnemelk
    T: handje ongezouten cashewnootjes
    A: courgetteschotel van Sonja recept uit folder van de Lidl
    T: paar hapjes ijs en yoghurt met muesli

Ben benieuwd naar het nieuwe lijstje morgen.

7. Ior

Ior Niet meer actief

Hallo allemaal,

Wat eten jullie lekker zeg!
    En wat zijn jullie sportief. :D

Ik heb vandaag gewerkt van 8 tot 6. Werk in een supermarkt, achter de informatiebalie en slijterij. De dagen dat ik werk loop ik heel wat af de hele dag.

Mijn menu van vandaag (nog niet tevreden)
    O: 2 waldkorn broodjes met 1 plak kaas, thee
    T: water en thee
    L: 2 meergranen pistolets met magere filet american, optimel, thee
    T: water en thee
    D: stamppot zuurkool, 2 schijven ananas, 1 speklapje

Verder nog 0,75ltr water tussendoor gedronken.

Nu ff lekker op de bank met een kop thee. :)

Oh ja, op dinsdag en woensdag krijgen we eten van mijn schoonouders. Dus dan is het afwachten wat we krijgen.

Fijne avond allemaal en succes morgen op de weegschaal

8. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Mijn dagmenu
    O: yoghurt met twee eetlepels cruesli en wat banaan
    T: plakje volkoren ontbijtkoek
    L: 2 volkoren bh met magere worst
    T: 2 kaakjes
    A: spruiten met champignons, paar gebakken aardappelschijfjes en een mager stukje vlees ( grillburger)

9. p1982

p1982 Niet meer actief

wat is geshred als ik vragen mag

10. MamavEsmee

Pioenroosje.. Mooi menu vandaag! Je uurtjes er weer opzitten?

Liedx.. Welkom.. Pittige tijd dus. Esmee was ook een huilbaby. Niet leuk :( Snap dat je er van gaat snaaien. Goed dat je nu de knop om zet.

Tia87.. Ja, het werkt voor mij goed. Gelukkig wel! Speklappen zijn i.d. lekker. Eet ze zelden. Te vet he?! :D

Babs.. Dank je wel! Heb i.d. de slag te pakken. Ben super gemotiveerd. Ik vind de Weight Care repen eigenlijk best lekker. Vult overigens ook lang. Zo af en toe doe ik een reep dagje. Vooral als ik moet werken makkelijk.

DVD.. Al best cm verlies. Goed zeg! Mooi menuutje vandaag!

Ior.. Wat zou je willen veranderen aan je menu? Vind het er netjes uitzien hoor.

Beschuitje.. Net menu vandaag!!

Mezelf verwend met een nieuwe set hardloop kleding, nieuwe sportbh, hardloop top, een shirt en een nieuwe tight. Ben helemaal blij! Loop er helemaal hip bij strax! haha..:cool:

11. moonymuppet

moonymuppet Niet meer actief

haaaai dames,

hier een suoer drukke dag gehad en nu barstende koppijn dus duik snel me bed in en tot morgen.

12. Dvd87

Dvd87 Actief lid

27 jan 2013
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    Het is een zelfverzonnen voltooid deelwoord voor de workouts van 30 day shred. Sorry voor de onduidelijkheid.

13. Ior

Ior Niet meer actief

@Mamavanesmee, ik vind de lunch niet zo geweldig. Maar..vandaag nieuwe dag, nieuwe kansen! Ben benieuwd hoeveel jullie zijn afgevallen

14. MamavEsmee

Moonymuppet.. De hoofdpijn gezakt?

Hier vanmorgen gewogen, 77,1 kg. Dat betekend - 2,4 kg!:D

Strax eerst Esmee naar school, de honden uitlaten en daarna breng ik ze naar de trimsalon. Daarna ga ik lekker hardlopen.

Menu tot nu toe gepland:

Ontbijt: halfvolle melk met Brinta 190 kcal

Tussendoor: Als ik behoefte heb aan iets een stuk fruit. 80 kcal

Lunch: 3 volkoren knäckebröd met smeerkaas 20+ , Rookvlees en appelstroop, cup a soep tomaat. 250 kcal

Tussendoor: Appel of Peer, flesje water. 80 kcal

Avond eten: Ovenfriet Aviko( 150 gram) vis schnitzel en worteltjes. 476 kcal

Totaal: 1044

Nog voldoende om het eea aan te passen. Of wat lekkers in te voegen.:D

15. Ti87

Ti87 Bekend lid

12 apr 2012
    613
    0
    0
    Babbs: Ik loop niet hard maar anders zou ik het niet zo lang volhouden ;) Lijkt me wel leuk in te doen maar zou alleen savonds kunnen en dan ren ik liever niet alleen (in het donker).

MamavEsmee: Denk dat het ook het belangrijkste is dat je een dieet/voedingsmethode kiest wat bij je past anders houd je het niet vol. Ik ben dol op hartige dingen en vlees dus dat ik nu lekker blokjes kaas mag snoepen of speklappen mag eten is een groot pluspunt. Zie net dat je 2,4 kg bent afgevallen. Goed zeg!!

Vandaag ongesteld geworden dus was een beetje bang voor de weegschaal maar toch -2,9 kg! Ik val in het begin altijd wel wat sneller af en dan steeds langzamer maar een mooi begin want eraf is eraf :)

Menu vandaag
    O: amandelmeelpannekoekjes
    T: gerookte zalm met komkommer
    L: salade met blokjes kaas en beetje mayo en olijfolie
    T: plakjes vleeswaren
    A: sperziebonen en kabeljauw

16. moonymuppet

moonymuppet Niet meer actief

pioenroos beetje later reactie maaar idd de maandag had ik vrij, gisteren en vandaag nog werken en dan lekker een paar dagen vrij. Hoe is het verder?

bumba tussendoortjes, ik gebruik ze wel omdat ik anders merk dat ik flauw wordt en dan veeeel meer ga eten. ik denk dat je vooral moet doen wat je zelf denkt wat bij je past (mits het niet te weinig is)

ti87 jij stelde dezelfde vraag aan de dames die calorieën tellen maar is dat bij jouw ook niet zo dat als je dadelijk op gewicht bent en meer kh gaat eten dat je weer aankomt? of blijf je je rect van je leven kh arm eten? ik persoonlijk heb kh arm een beetje afgezworen haha zoals je al gelezen hebt. er zijn wel lekkere recepten van dr. frank die ik wel wil maken maar om nu dat dagelijks te eten nee dat zou ik niet vol kunnen houden.

lovely succe met het shredden!

mees90 het begin is er :)

dvd87 het water drinken blijft moeilijk haha maar ik probeer er aan te denken meer te drinken. hoe ging level 2? ik vind die vrouw ook zwaar irritant.

babbs misschien een idee om thuis voor de tv te sporten? misschien doet je man ook wel mee.

pioenroos lekker menutje gisteren, let je wel op dat je niet te veel water drinkt.

liedx Welkom, ik zal je gegevens in de lijst zetten

babbs jup weegdag is weeg dag :D

mamavesmee jij kunt er weer lekker tegen aan met je nieuwe outfit haha :D en ja gelukkig is vandaag de hoofdpijn weg al voelt het nog wel als of het zo weer kan opzetten. veel plezier met het hardlopen!

zo dames er is al flink afgevallen deze week!!! :D:D goed bezig!!!

menu voor vandaag:
    o= 2 knäckebröd met 1x kruidenkaas en 2x smeerkaas
    t=appel
    l=3 boterhammen met 1x kruidenkaas en 1x smeerkaas
    t= sultana
    d= geen idee op het werk

vandaag hier 2,4 eraf :D:D ook vandaag wel een drukke dag blehh dadelijk het huis doen, Lina fruit geven, dan richting schoonoudrs en dan om 13:00 beginnen met werk... maar ja daarna lekker een paar dagen vrij.

ik had nog even gekeken maar dat 30 dyas shred is niks voor mij, ik vind haar super irritand en hier in de woonkamer gaat dat het ook niet echt lukken zonder een grote verbouwing dus ik houd het maar bij om de dag sporten bij de sportschool.

Als iedereen mij de gegevens even toestuurd of hier in een berichtje zet dan kan ik de lijst vanavond aanpassen en er morgen ochtend op zetten.

17. pioenroos26

pioenroos26 Niet meer actief

Ik kom straks reageren via laptop via telefoon niet makkelijk reageren op iedereen...

Weegschaal na 1 dag -1.4 kg :-D eerste week is altijd zo leuk haha.. tot straks ga ff huishouden klaar doen en naar dorp wandelen voor een cadeautje

18. Ti87

Ti87 Bekend lid

12 apr 2012
    613
    0
    0
    Pioenroos en moonymuppet: goed afgevallen! Om je vraag te beantwoorden moonymuppet: Ik wil zeker proberen dit de rest van mijn leven vol te houden. Of het lukt is natuurlijk een tweede vraag ;) Natuurlijk zou ik ook weleens koolhydraatrijke dingen nemen. Een stukje taart op een verjaardag bijvoorbeeld. Je kan bijna alles eten met koolhydraat-arm maar alleen aangepast. Dus ipv gewoon brood, kh-arm brood. Voor de rest ook gewoon groente, fruit, vlees, eieren, crackers, yoghurt en zelfs af en toe aardappelen of pasta. Ik zie dus niet echt veel dingen die ik zou moeten missen.Je moet het alleen weer langzaam opbouwen net zoals met kcal tellen en zoals met elk ander dieet niet weer in je oude patroon vallen. Misschien wat Dr. Frank gewoon niet het juiste dieet voor jou. Ik probeer je trouwens niet over te halen om kh-arm te eten hoor haha. Probeer alleen uit te leggen waarom ik voor deze methode kies ;)

19. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    wat is iedereen veel afgevallen zeg. hier 0,9 eraf. gaat een stuk langzamer. ik heb wel meegelezen afgelopen dagen maar niet echt de tijd kunnen vinden om te reageren mijn man is weer begonnen op zijn werk dus moet weer even wennen in mijn eentje met twee kindjes. hi. ga vanmiddag proberen te reageren.

20. MamavEsmee

Tia87.. Wow bijna 3 kg. Dat is echt veel. Lekker menuutje weer vandaag. Het is i.d. belangrijk te doen wat bij je past. Dan houd je het veel langer vol.

Moonymuppet.. Misschien helpt een lekkere " bos" wandeling, frisse lucht werkt vaak goed. Ja, kan weer lekker hip rondrennen!:D Werkse vanavond.. Prima menu weer! En ook al lekker 2,4 er af! Gaat goed met ons allemaal!!

Pioenroosje.. Je begint de week dus al lekker! Fijn dat er direct flink wat af is!!

Joan.. Niet ieder lijf is het zelfde.. Ik val in het begin vaak veel af en daarna kleine beetje. Als het er maar af gaat toch?! Kan me voorstellen dat het weer wennen is, alles in huis weer alleen doen.

6,35 km wezen hardlopen, in het bos. Heuvel op , heuvel af. 589 kcal verbrand! :cool:

Nu lekker douchen en dan Esmee weer uit school halen! Vanmiddag zwemles.

Deel Deze Pagina