nou plus 500 gram vandaag.. tja logisch ook. idd meer water drinken vandaag. maar ben de komende weken toch druk dus hoop dat ik dan ook op mijn eten kan letten. ik weet wel dat t vocht is. maar ja dat moet ook weer weg. baalde wel van mezelf gister. toen ik de keus maakte dacht ik dat ik t wilde... maar ik had later wel spijt
goedenmorgen meiden wat een weertje is het weer heerlijk! Zal straks de kasten van de kinderen even uitzoeken, zou al steeds maar het blijft er maar bij. Morgen is er hier een kinderkleding beurs, kan ik meteen wat kleding er heen brengen. Ik heb sinds een week het huishouden zelfs op rails. Ongeloofelijk normaal loop ik wat achter de feiten aan maar nu gaat alles lekker. Zit dus echt goed in me vel geloof ik haha.....er zijn alleen wat problemen op school met de oudste nog steeds. Donderdag op gesprek komen en woensdag zal ik even na de open dag van de andere school. ZIt er over na te denken om me kids over te laten plaatsen na de andere school hier. Maar goed eerst zien hoe en wat daar op school woensdag en dan maar een beslissing nemen. Meiden fijne dag zet hem op! En cherie spijt komt helaas altijd later, maar dat vocht ben je zo weer kwijt meid!!
wat voor problemen loop je tegen aan dan? vaak kom je iig een heel eind door te praten (is mijn ervaring) ik wil straks ook ff boven gaan opruimen. beneden ben ik al mee begonnen. gelukkig kwestie van bijhouden. ja dat vocht ben ik zo kwijt maar ik denk dan ook shit als ik me er aan gehouden had was hij gezakt!
Zij laten ons overal vallen waar ze maar kunnen. Wij moeten het zelf maar oplossen wat betreft onze zoon en zijn leerproblemen. Terwijl zij er heel wat aan kunnen doen en horen te doen maar dat doen ze niet omdat ze geen geld of personen tot hun beschikking hebben om onze zoon een extra setje te geven. Wij zijn al een aantal keer wezen praten op school, want onze zoon kijkt ook heel erg op na een bepaald persoon. Wij mogen dat kind ook helemaal niet. Hij zegt steeds dat ie overal het beste in is, en onze zoon niks is. Hij speelt vals. Hij treiterd onze zoon om daarna weer onschuldig met hem te gaan spelen. Hij houd onze zoon van het werk, naait hem steeds op in de klas waardoor onze zoon niet oplet of fouten maakt. En toch zetten ze die 2 steeds bijelkaar, en doen ze er niks aan. Hoe vaak wij er ook wat van zeggen. Begin van het schooljaar deed ie alles perfect, thuis doet ie ook alles perfect maar op school gaat het mis. Wij zijn er een beetje klaar mee. Er word niet na ons geluisterd en hij word maar aan zijn lot overgelaten en dat is niet eerlijk..... En dan heb ik het nog niet eens over onze andere zoon die heel erg begaafd is (beetje raar om van je eigen kind te zeggen haha). Hij kan al lezen, schrijven en rekenen doet alles al wat me andere zoon in groep 3 doet. Hij zit in groep 1 en hoort straks in groep 3 te komen na de zomervakantie. Maar hem laten ze ook over aan zijn lot. Hij heeft geen uitdaging meer en begint te klieren. Een andere jongen van zijn klas is nu al over gezet na groep 2. Ja omdat mamie op school veel helpt. Er word veel voorgetrokken op school ook door de directie na bepaalde personen. Mijn kinderen zijn er gewoon de dupe van en daar ben ik klaar mee. Mijn kinderen krijgen niet de leer methode die ze horen te krijgen nee ze worden maar wat aan hun lot overgelaten....... Dit is nog maar een topje van de sluier hoor er zijn zoveel dingen maar dan ben ik nog wel even bezig haha......
Daar ben ik weer eens! Mijn mobiel internet doet het niet, dus ben hier niet zo vaak. Ons Kleintje, ik ga dinsdag wegen! Dan laat ik het weten, oke? Cherie, zo je gaat goed! Je vocht van gisteren al kwijt? Troelala, vervelend zeg, van de school!
nee nog niet kwijt. maar goed ik ben nu wel rond de 71,5 dus dat komt wel. ik moet ook ongi worden deze week dus ja... we zien wel. ben nog niet verontrust iig
71,5 is toch ook al heel goed Cherie! Volgens mij zit je BMI dan onder de 25 Hier 67,8. Ik had meer verwacht
Nee ik zit er nog net boven. baal dat het me door drukte niet helemaal lukt om me aan mijn dieet te houden. (tis ook niet zo dat ik nu ongezond eet of zo.. ieder ander zou er nog mee afvallen maar ja ) ik hou gewoon vol ik kom er wel een keer.
goedenmorgen dames sorry dat ik niet zo aanwezig ben, heb het de laatste dagen nogal druk dus kom niet veel aan de computer helaas. Hier gaat alles goed. Morgen ga ik wegen en dan ga ik beginnen met sonja bakker.......ben benieuwd wat me gewicht is, hoop niet dat er iets aanzit, maar goed das afwachten. Ik ga morgen iniedergeval met frisse moed weer beginnen. Wel merk ik nog steeds dat ik kwa omvang wel afval, me broek die me paste zit ook alweer als een zoutzak om me heen als ik niet oppas sta ik in me blote kont haha. Is me al een paar keer gebeurd. Me man zei al, jij gaat van de week eerst eens nieuwe broeken halen, ik zeg ja daaag weet je wel wat er in me kast ligt haha....Moet er alleen nog even wat meer voor afvallen, maar goed misschien koop ik ook wel 1 goedkope tussenbroek zodat ik niet bang hoef te zijn dat ik straks in me blote kont sta haha..... meiden zet hem op, jullie gaan super!!!!!!
67,3 Gaat goed hier dus. Ook neem ik wel eens taart, of een koek, van de week ook een zakje chips leeggegeten. Blijkbaar kan het, als ik verder maar een beetje oplet en het geen gewoonte wordt, ik gezonde maaltijden blijf eten, niet teveel snoep tussendoor. T gaat super dus!
@onskleintje wouw meid wat een mooi getal!!! Ik was vanmorgen 93.8 600 gram aangekomen maar goed als dat alles is dan hoor je mij zeker niet klagen. Het is overigens wel raar want me kleren zakken me van de kont af dus had wel verwacht juist afgevallen te zijn, maar goed misschien val ik in omvang sneller af dan in gewicht? Ik zal even me banner aanpassen. EN dan gaan we op de na 8!!!
Pff... Vandaag een 2e ontbijtje genomen omdat de smoothie-van-de-dag te snel weer honger gaf. En dan vanmiddag kroketjes op het menu. Kan het nog meer mis gaan? Morgen gelukkig weer een dag... Dames, jullie zijn zo te horen beter bezig, volhouden.
Ik ben hier!! Weeg nu 77 kg, nog 2 kilo en we kunnen weer een klein feestje vieren (10 kilo kwijt!!) En hoe gaat het met de rest? Cherie, OnsKleintje, Troelala, Rund,..?
Ons Kleintje (1.69 m) - 76+ kg - gezond eten en niet teveel eten- 68,0 kilo - streef: 65 kg Cherie (1.67 m) - 77.3 kg - 1200 cal 75,6 kg - 71,7 kg - streef - 65 kg Henkiepenkie - 67,5 kg - 1200 kcal, 1 dag p week 2000 - 67,5 kg - streef: 65 kg Troelala (1.63 m) - 97.7 kg - cambrige - 93.6 kg - streef: 63 kg Babystew (1.84 m) - 85 kg - gezond eten - 77 kg - streef: 70 kg Suus (1.73 m) - 82,3 kg - cambridge - 71,3 kg - streef: 72 kg Chivay (1.63 m) - 65.1kg - gezond eten - 62.8 kg streef: 57 kg Zijzei (1.83 m) - 125.7 kg - gezond eten - 117 kg - streef: 85 kg Iris89 (1.62 m) - 107.8 kg - cambridge - 97.8 kg - streef: 65 kg Rundeeprunwild (1.69 m) - 92 kg - modifast - 78.5 kg - streef: 60 kg Belle1981 (1.68)- 87.4- comb. weight care & gezond- streef: 70 kg.
hoe is het met iedereen hier? hier gaat t nu wel goed! zat er helemaal doorheen en heb dus lijnen op een laag pitje gezet. ik let wel op want wat er niet aan komt hoeft er ook niet af maar wil er even minder mee bezig zijn. zal t vast snel weer met frisse moed oppakken maar had het helemaal gehad hoe is het met jullie allemaal?
Hier net zo ben er ff helemaal klaar mee!! Ik heb alle kleding die ik niet pas uit de kast geflikkerd. En besloten om morgen lekker de stad in te gaan om kleding voor mezelf te kopen. Had gezegd dat ik niet kleding zou halen omdat ik veel heb, maar ik wil me ook weleens leuk kleden en lekker in me vel zitten en ik denk dat dat pas gebeurd als ik kleding heb wat me goed staat, dan komt het afvallen ook wel weer....