10 kilo afvallen... wie doet er mee? STRENGE VARIANT deel 1

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door butterfly24, 2 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Wouw goed zo meid, lekker zo doorgaan!!

2. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

hoi! hoe gaat het met jullie? ik ben even een tijdje afwezig geweest,
    gelukkig weeg ik nogsteeds niet superveel, 67,7 maar ik wil graag naar de 65. Mijn modifast heb ik de deur uitgedaan en nu ga ik op eigen kracht verder ;)

edit: oh ik zie er er helemaal niet zoveel geschreven is...
    en dat babystew superveel is afgevallen, goed zeg!

3. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Ons kleintje! je bent toch mooi op gewicht gebleven. Ik blijf hier rond de 71 hangen en heb besloten vanaf vandaag weer verder te gaan. niet zozeer voor de kilo's maar pfff heb weer zoveel buikpijn en daar was ik eigenlijk vanaf! :D op t het andere eetpatroon voel ik me gewoon fitter en energieker. dus maar weer doen. ook al is het soms moeilijk.

4. Ons Kleintje

@cherie :):) 71 is toch best nog wel goed, je hebt eerst tijden 73,5 gewogen.
    Buikpijn klinkt goed niet. Succes!!

5. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Nee klopt die buikpijn is niet goed. maar ik kan niet zo goed tegen de suikers (koolhydraten) glutenallergie heb ik officieel niet maar lijkt er wel op. En nu weer verder op koolhydraatvrij.
    Daarom ik ben dat ene dode punt voorbij:D hahahaha maar weer blijven hangen in t volgende :p ach kan mij t bommen. ben happy met mezelf en gewoon langzaam weer verder ;) nu wordt t gewoon leuk. alles wat ik nu nog kwijt raak ga je snel zien!

hoe is het met je ventjes Ons kleintje?

6. Ons Kleintje

oh vervelend als je niet alles kunt eten..
    kleintjes zijn nog altijd thuis, maar soms hangt het tegen een opname aan (lage saturatie die op te lossen viel met ontzettend veel pufjes op een dag en hij wilde niet meer eten en nu hebben we andere voeding), maar tot nu toe hoefde het niet.:)
    Maar ik heb er wel stress door en ik eet daarom soms wel eens teveel.:( gelukkig zonder dat ik al teveel aan ben gekomen.

7. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    fijn dat het zelf op te lossen valt! en logisch dat het stress met zich mee brengt! en volgens mij ben je niks aangekomen!! ik vind het super knap van je. Ik hoop dat als de zomer wat meer doorbreekt je ukkepuk minder last heeft en snel sterker kan worden! en dat jullie in de toekomst dit achter jullie kunnen laten!

8. Troelala21

Hoi meiden

Cherie wat goed dat het zo goed gaat. Lekker doorgaan meid je kan het!

Onskleintje je doet het super meid, hoop voor je dat straks de lente/zomer jullie een lekkere tijd brengt. Dat je kleintjes lekker kunnen aansterken.

Hier gaat het wel. Gisternacht en overdag hele zware diaree gehad waar ik nu nog de naweeen van heb. Gelukkig geen poeperij meer haha, maar ben gister heeeeeeel wat vocht verloren moest het goed in de gaten houden omdat er wel extreem veel uitkwam. Zat om de 5minuten op de wc en dan kwam het met bakken eruit, alles wat erin kwam ging er net zo hard weer uit. Hield niks binnen met het gevolg dat me urine nu nog steeds donker is en ik dus heel wat vocht weer moet binnen krijgen. Doe me best heb niet zo erge dorst meer als gister dus komt vast weer helemaal goed! Ben wel nieuwsgierig of het ook gevolgen voor me gewicht had heeft maar dat zullen we morgen zien. Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik het snoepen/vet eten en veel eten aardig achter me heb gelaten. Eet nu veel fruit, drink veel water en thee geen frisdrank meer. Snoepen doe ik niet meer, en eet ook niet superveel meer. Volgens mij begin ik het een beetje te leren haha. Mag ook wel eens, hoop toch voor de vakantie (half augustus 10 kilo af te vallen) of is dat niet reeel?

9. Ons Kleintje

Dank je wel Cherie! :) Ik hoop het ook echt zo!:)

Dank je wel Troelala
    goed van je dat je je eetpatroon hebt veranderd. hopelijk gauw die 10 kilo eraf voor jou!

10. Rundeeprunwild

Rundeeprunwild Fanatiek lid

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    Dames, ik ben een tijdje afwezig geweest.. sorry daarvoor!

Ben ook helemaal niet bezig geweest met afvallen de laatste paar weken... Heb het vorige week wel weer geprobeerd met die stomme shakes maar het lukt me gewoon niet. Heb me s ingelezen in andere dieeten maar heb er nou niet echt wat tussen gevonden.

Denk dat ik er zelf maar 1 ga maken:p

Ik heb nog een lading shakes en repen liggen dus ik ga;

's ochtends een schaaltje yoghurt met muesli
    's middags een shake/repen
    's avonds warm eten; veel groente met 100 gr aardappelen en vlees.

Geen tussendoortjes.. 2 liter water drinken..

Denk zomaar dat ik het dan veeeel beter vol ga houden want dit is ook niks.. afvallen, aankomen, afvallen, aankomen.. jojo'en dus.

Hier ga ik dus vandaag mee beginnen. ga straks pas naar de winkel dus ik begin vandaag met een shake. Straks de yoghurt met muesli..

Sorry alsnog dat ik niks van me liet horen!!

xx

11. Troelala21

Rund ik ben ook over gegaan op normaal eten want me lichaam trok de shakes niet meer. Plus na de shakes zal je toch weer normaal moeten leren eten dus kunnen we net zo goed meteen normaal proberen te eten. Je kan het meid zet hem op!!

Ik ben helemaal happy want ik was vanmorgen 92,1 dus ben 1,2 kilo afgevallen deze week!!! Jeej nog 2,2 kilo en dan ben ik eindelijk uit die rot 9 weg, hoop snel de 8 te mogen zien en dan de 9 nooit meer te zien!!!

12. Rundeeprunwild

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    Ik ben blij dat het eindelijk een beetje lukt bij jou!
    Ja ik ben echt tot inzicht gekomen.. ik deed het elke keer een paar dagen die shakes en daarna kwam ik net zo hard weer aan.. Stomme dingen. Maar ik maak ze toch op. Dan maar 1 per dag:) Heb er nog een stuk of 50 staan:p

Vandaag dus een shake, bord yoghurt met muesli, een banaan en vanavond lekker bloemkool met een kipfiletje!!:D

Ik heb trouwens wel een keukenweegschaal aangeschafd. Ga wel mijn eten afwegen.. 100 gr aardappelen, 100 gr vlees en zoveel mogelijk groente.

Ik kom op ongeveer 1050 kcal vandaag..

13. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Goed bezig run! vind het al super knap wat je met die shakes hebt gedaan! En zo verder gaan zoals je nu doet is beter voor je lijf hoor!!

HIer redelijke dag vandaag lekker gewandeld ook! ben erg moe nu dat wel.

Run hoe is het verder met je? ben je btje gewend al aan alleen zijn? hoe is het met je meisje? en je werk?

Troela fijn voor je meid!

14. Rundeeprunwild

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    Het gaat prima met ons! Het valt me echt mee om alleenstaand te zijn.. heerlijk eigenlijk haha. Veel minder zorgen nu..

Ik heb hem trouwens nog steeds niet gesproken. Hij heeft ook nog niet om de kleine gevraagd. Nouja ik laat het maar ff zo.. als hij weer een beetje bij zinnen is zal hij wel weer interesse tonen. Ben wel blij even met de rust die we nu hebben:)

De kleine doet het supergoed.. kan niet beter eigenlijk.. Hou zoveel van mn schatje♥:)

Ik werk nog steeds 2 nachten en 2 dagen en af en toe een middag. Is goed vol te houden dus!

Lief dat je het vraagt trouwens:D

15. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Fijn dat het goed met je gaat! je kan je toch niet voorstellen dat iemand zo zijn kind de rug toe keert! bah! Geniet er van!

16. Rundeeprunwild

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    @cherie, nee dat kan je je inderdaad niet voorstellen..

Vandaag lekker weer yoghurt met muesli, straks een lekker bord witlof met een balletje gehakt jammie!!

kom op 1112 kcal vandaag:D

17. Babystew

Babystew Niet meer actief

Fijn Run dat het goed met jullie gaat :) Ik las trouwens altijd rundee prunwild haha, maar laatst lag ik in bed en toen dacht ik ooohh het is RUN DEEP RUN WILD! :) Beetje dom LOL.

Hier is het nu 76,5, het gaat niet supersnel maar dat hoeft ook niet. Heb veel liever dat het er blijvend af gaat en doe er ook niet zoveel moeite voor.
    Heb een Mei Tai gekocht en gister heerlijk in de stad gelopen met mijn meisje, ook best een work out want ik heb nu enorme spierpijn in mijn heupen!! Is toch 7,2 kilo extra wat ik dan meesleep. Wel geinig want ik ben nu ook ongeveer zoveel kwijt. Een hele baby lichter dus :)

@OnsKleintje: Fijn dat je kereltje nog steeds lekker thuis is, hopelijk eet hij snel weer beter.. En supergoed dat je op hetzelfde gewicht blijft!

@Troelala: Goed bezig :)
    @cherie:Hoe gaat het bij jou nu?

18. Babystew

Babystew Niet meer actief

Hier blijf ik trouwens ontzettend moe.. Is al sinds mijn bevalling zo. Hoort dat nog bij het ontzwangeren, weet iemand dat? Ik slaap namelijk wel gewoon goed.

19. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Ons Kleintje (1.69 m) - 76+ kg - gezond eten en niet teveel eten- 68,0 kilo - streef: 65 kg
    Cherie (1.67 m) - 77.3 kg - KV 75,6 kg - 70,7 kg - streef - 65 kg
    Henkiepenkie
    - 67,5 kg - 1200 kcal, 1 dag p week 2000 - 67,5 kg - streef: 65 kg
    Troelala (1.63 m) - 97.7 kg - cambrige - 93.6 kg - streef: 63 kg
    Babystew (1.84 m) - 85 kg - gezond eten - 77 kg - streef: 70 kg
    Suus (1.73 m) - 82,3 kg - cambridge - 71,3 kg - streef: 72 kg
    Chivay (1.63 m) - 65.1kg - gezond eten - 62.8 kg streef: 57 kg
    Zijzei (1.83 m) - 125.7 kg - gezond eten - 117 kg - streef: 85 kg
    Iris89 (1.62 m) - 107.8 kg - cambridge - 97.8 kg - streef: 65 kg
    Rundeeprunwild (1.69 m) - 92 kg - modifast - 78.5 kg - streef: 60 kg
    Belle1981 (1.68)- 87.4- comb. weight care & gezond- streef: 70 kg.

20. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Babystew bij mij gaat t ook niet snel! ook sinds 1 jan 7 kilo er af! maar als ik nu iets doe aan een zonde zit t er ook niet zo aan dus dat scheelt (soms wel ff maar 2 dagen opletten en tis er af!)
    ik wil ook nog wel een btje kunnen leven en genieten hoor!

ben nu toch weer lekker bezig en zie wel hoe t loopt verder!

Run is het jouw ook gelukt wat vol te houden?
    en Troela hoe is daar?

Ons kleintje nog op gewicht? En henkie nog op gewicht?
    Willen jullie nog door?

liefs!

Deel Deze Pagina