Hier gaat het wel goed, de laatste 2 dagen niet zo op gelet ben alleen maar op weg geweest dus ja ging niet zo makkelijk maar goed. We zien wel wat de schade is, ik til er iniedergeval niet teveel aan. Me man vertelde me overigens vanmorgen wel dat ie heel graag voor een 4e wil. Was echt even in shock, al zijn twijfels zijn helemaal weg en hij vind dat ik niet zo moet piekeren. Dus hopen dat ik snel ongi word en dan gaan we ervoor. Ahhhhhhh vind het wel eng hoor haha, maar wel spannend en leuk! Nu nog wel wat afvallen, want dat is alleen maar beter voor me! succes meiden!!
Hee meiden.. Al een hele tijd niet mee geschreven...Sorry. Ik moest wel even giegelen toen ik zag dat ik nog in de lijst sta op 97 kilo nog wat. Lief dat jullie me er in ieder geval niet hebben afgehaald ..Mijn man en ik gaan scheiden.... Dus de afgelopen tijd heb ik even behoorlijk wat aan mijn hoofd gehad...En behoorlijk wat ben&jerry's naar binnen gewerkt.. Mijn gewicht is nu 90.7 trouwens volgens mij, dus ik kom toch nog met enigzins wat goed nieuws.. Maargoed wat wil je, ik krijg geen hap door m'n keel de laatste tijd. Ik raad het -NIEMAND- aan.. maar stress is blijkbaar erg goed voor de lijn. Ik zal proberen wat meer mee te schrijven vanaf nu. Ik wil niet door mijn scheiding weer aankomen namelijk.. Misschien juist een goede reden om nu nog harder aan de nieuwe "ik" te werken... Liefs xxx
Iris.. jemig! sterkte ermee meid! (ik schrik ervan hoeveel je dit hoort! en vooral met kleine kindjes...) ik hoop dat je de boel op de rit kan krijgen en idd er voor kan zorgen dat je iig niet aankomt! sterkte ermee! Ik heb een rommelige maand. ik wist al dat t bijna niet te doen was t valt mee! ben 1 kilootje zwaarder nu dan t lichtst maar heb er t vertrouwen in dat ik dat er met een paar dagen weer af hebt aangezien een hoop vocht is van een druk weekend (met verkeerd eten!) ik ga zoveel mogelijk wel proberen t vast te houden en hopelijk kan ik de drive weer een keer goed te pakken krijgen.