10 kilo afvallen... wie doet er mee? STRENGE VARIANT deel 1

Discussion in 'Algemene clubs' started by butterfly24, Nov 2, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Geen dank meid! En mooi zo doorgaan, je bent super goed op weg!!

2. jipofjanneke

jipofjanneke Niet meer actief

Goedemorgen dames, hoe gaat het?
    Hier qua eten goed maar verder... pfff :x:x Mijn dochter is ziek, ze was vanmorgen om vijf uur wakker, en niks is goed. Huilen huilen huilen. Nu ligt ze lekker in bed. Net in bed nog even heel hard gegilt maar nu is ze stil. Ik hoop dat ze een tijdje slaapt, dat ze zich vanmiddag wel beter voelt. Vanavond gaan we bij familie gourmetten dus ik hoop dat ze daar dan ook nog iets aan heeft. O ja, vanmiddag komt mijn man thuis eten (gezellig! Hij is nl aan het werk) En neemt mijn zwager en schoonzus mee. Ze willen patat :$ Maar ik eet gewoon brood hoor, vanavond ook al gourmetten. Als ik eenmaal op gewicht ben zal ik ook zo moeten kiezen. Allebei is helaas te veel van het goede. Nou, fijn weekend allemaal en zet 'm op!

3. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    @ Wieneke: Wat sneu voor je dochter dat ze zich zo ziek voelt (en voor jou ook natuurlijk) hopelijk kan ze nu lekker slapen en is ze vanmiddag wat opgeknapt. Goed dat je vanmiddag gewoon brood eet. Vind het wel knap als de rest aan de friet zit. Veel plezier en smakelijk eten vanavond!

Hier komen vanavond een oom, tante en nichtje van mijn vriend sinterklaas vieren. Ze blijven hier ook eten. En ik heb heel wat op de planning. Als voorgerecht hebben we romige tomatensoep en bruscetta's. Als hoofdgerecht plaatpizza (4 verschillende smaken), paprikaquiche en 2 soorten pastasalade en als nagerecht kersentiramisu.

Voor vanavond heb ik ook nog allerlei sintlekkers. Komt dus niet goed vandaag. Maar probeer me wel in te houden.

Vanmorgen was de weegschaal lief. 91,3 kg. 1,1 kg eraf sinds dinsdag... Hopelijk is hij morgen nog steeds lief. (al ben ik daar bij voorbaat al bang voor ;))

Fijn weekend allemaal!

4. jipofjanneke

Wat ziet dat er heerlijk uit zeg Melanie! Maak je dat allemaal zelf?
    Heerlijk he al dat Sinterklaassnoepgoed. Ik vind het nu echt even moeilijk, ik eet genoeg maar wil vanalles. Maar ja, even doorzetten ik val goed af dus dan komt het wel goed.
    Jij past nu goed in je trouwjurk toch? Is het dan je doel om gelijk te blijven?

5. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    @ Wieneke: Ik maak alles zelf op de soep en 1 pastasalade na. Was eigenlijk de bedoeling om die ook zelf te maken maar dat werd me te veel werk. Ik pas nu inderdaad in mijn trouwjurk. Ik mag as vrijdag gaan passen. Maar ik kan nog wel wat afvallen hoor. Hij word nu nog niet afgepast, dat is pas over 3 maanden. Ik wil eigenlijk naar de 85 kg (dat is mijn streefgewicht al vanaf het begin). Soieso heeft mijn jurk een vetersluiting, dus ik heb wel wat speling.

6. jipofjanneke

O dat is wel fijn, dan kun je inderdaad alle kanten op! :D Maar je gaat voor strakker natuurlijk. Respect voor al dat zelf maken hoor, ben niet zo goed in koken ;)

Heb net toch een kaassouflee op. Ze hadden allerlei lekkers meegenomen inclusief mona pudding dus ik ben tevreden :D

7. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    @ Wieneke: Ik ben ook niet zo'n keukenprinces hoor. Dit zijn allemaal hele makkelijke dingen ;) hahaha... maak het mezelf niet TE moeilijk! Knap dat je het bij alleen een kaassoufle hebt gelaten... hier al een aantal (choco)pepernoten en kikkers en muizen op... Als het eenmaal op tafel staan kan ik het ook niet laten staan!

8. Troelala21

Klinkt allemaal heerlijk Melanie, ik ben geen keuken prinses dus bij mij komt er niet veel meer op tafel dan aardappels groente en vlees of pasta haha.....

Ik heb me vandaag ook vergrepen aan chocolade pepernoten. Ja ja ik ben bezweken.....sint kwam bij me vader in de winkel en ik kreeg een handje pepernoten, normaal zijn het normale maar dit waren dus de chocolade pepernoten en die moet je mij niet geven he haha....Ach na ja morgen nog even pakjesavond en dan is het hier gebeurd. Was ook wel grappig want sint was smorgens bij me vader in de winkel en smiddags heb ik met de middelste de kerstboom opgezet en opgetuigd in de winkel hihi.....Heb echt zin in de kerst, heerlijk die sfeer, de lichtjes enz........

9. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    @ Shania Naomi: Ach... 1 handje chocopepernoten kan niet veel kwaad. Hier gaan we morgen ook de kerstboom optuigen. Leuk! :D

Hier een gezellige avond gehad. Op de pastasalade na is alles goed op gegaan. Alleen nog een berg pepernoten over, maar die neemt vriendlief maandag mee naar het werk. Zijn we daar ook weer vanaf!

Wel meer gegeten dan eigenlijk de bedoeling was. Weegschaal zal morgen dus niet lief zijn! :(

10. jipofjanneke

Shania Naomi, ik vind het juist heel goed. Een handje choco pepernoten zou ik je niet nadoen (bij mij zou de rest van de zak het niet navertellen!) Maar dat is juist zo goed van je! T gaat goed met lijnen/ gelijk blijven he?

Melanie, ik vind het allemaal goed klinken hoor. Van alles wat, dat hoort er een beetje bij toch? Goed dat je vriend de rest meeneemt naar zijn werk, ben je daar vanaf. Ik zou ook wel eens willen dat ze snoep/chips enz. in veel kleinere zakjes verkopen doe dan niet zo duur zijn. Kijk bij tankstations verkopen ze dat wel, maar heel duur en niet in de supermarkt. Ik koop wel eens zo'n klein zakje snack a jack. De zak gaat toch leeg, hoe groot ie ook is.

Hier gaat het redelijk. Gisteren te veel gegeten (gourmetten) maar dat wist ik van tevoren. Had geen zin om de hele avond kcal te tellen. Wel veel groente genomen. (veel meer dan normaal) en 3 stukjes stokbrood. Ik denk 6 of 7 kleine stukjes vlees. Geen saus. Als ik het zo zie valt het best mee. O ja, en twee mini pannenkoekjes met suiker (en dat valt dan niet mee he)
    Heerlijk gegeten in ieder geval, en daar gaat het om!

Veel succes vandaag!

11. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    @ Wieneke: Ik vind het wel meevallen wat je op hebt bij de gourmet hoor. Ik kan meestal niet van de sausjes en het stokbrook (met dik kruidenboter) afblijven...

Hier was de weegschaal niet lief vanmorgen. Dat was te verwachten. 1,1 kg erbij. Vandaag streng en dan hoop ik daar morgen weer een groot deel van kwijt te zijn.

Vanmiddag in ieder geval hardlopen, als het droog blijft.

12. jipofjanneke

Ik vind het uiteindelijk ook wel meevallen, ik had ook niet heel erg trek gelukkig, want dan val ik aan op het stokbrood. Eerst groente gegeten, lekker snel klaar en maag vullen en daarna vlees.

Balen dat je dan zo veel zwaarder bent! Vocht waarschijnlijk vooral he. Dat soort dingen merk ik dus niet, ik weeg maar een keer per week. (soms stiekem een keer tussendoor) Ik heb een chocoladereep in de kast en ik heb er zin in!! Maar ik eet vandaag even geen koek of snoep, i.v.m gourmet van gisteren. Morgen misschien een stukje. Eigenlijk bevalt het me wel zo! En ik val toch gemiddeld een kilo per week af, best veel eigenlijk vind ik.

Hoe is het met alle anderen?

13. maienditje

maienditje Fanatiek lid

Nov 26, 2010
    1,872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Melanie, los vet is er vast zo weer af.
    Ik heb niet gek gedaan maar hoop dat morgen met mijn weegmoment nog steeds 97 of minder is.
    Hier geen sint gevierd en met de kerst zijn we met het gezin op de camping die de feestdagen overleef ik wel.
    Ennu we kunnen trots op zelf zijn hoe keurig we ons gedragen hebben tijdens de sintfeesten.

Namens mij krijgt iedereen een schouder klopje hier, en vanaf maandag er weer tegen aan we kunnen het

14. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

Apr 13, 2010
    1,259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Net lekker gerend! Woensdag weer..
    Vanaf morgen echt weer oppakken, walg van mezelf als ik in de spiegel kijk.
    Gelukkig is het Sinterklaas lekkers op!

Fijne zondag allemaal!

15. Troelala21

Meiden wat doen jullie het goed en zijn jullie positief! Mooi doorgaan zo! Hier gaat het eigenlijk ook wel goed het is net of het snoepen me tegen gaat staan, ben er helemaal niet zo meer mee bezig behalve gister de pepernootjes dan maar voor de rest kijk ik er eigenlijk helemaal niet zo na om. Dat is wel fijn! De kinderen zijn goed verwend door de sint dankzij de opa's en oma's en van ons hadden ze ook per kind 3 dus ze kunnen er hier weer even tegenaan haha....Ben blij dat sinterklaas over is pff wat een drukte. Maar goed volgende week is me zoontje jarig, en de week erna me andere zoontje, en dan de week erna kerst, en oud en nieuw en dan eindelijk het nieuwe jaar! Nog 28 daagjes en dan ga ik echt beginnen met afvallen en hopelijk een gezonder lichaam en leven! Meiden nog een fijne avond en zet hem weer op deze week!!

16. Troelala21

Nee dat kan ook geen kwaad, ik heb er wel van genoten haha.....Leuk!! Morgen gaan we hem van zolder halen en dan gaan wij hem ook opzetten! Heb er zin in, heb de boom bij me vader al klaar nu onze eigen nog!

Als je er maar van genoten hebt meis! Je doet het niet elke dag dus mag best een keer!

17. Troelala21

Ja ik doe het verassend goed, heb helemaal niet zo trek in snoep. Het is net of het me tegen staat of dat ik het vergeet. Wel fijn natuurlijk want dan zal het met het cambridge straks misschien ook mee vallen kwa snoepneiging! Heb er wel zin in hoor nog 4 weekjes jippie!!!

Als je er maar van genoten hebt meis. Je doet het niet elke dag dus je een keertje laten gaan is niet erg. Morgen gewoon weer lekker normaal eten dan komt het zeker goed!! Gewoon doorgaan want je doet super je best!

18. maienditje

maienditje Fanatiek lid

Nov 26, 2010
    1,872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Zo weegmoment gehad was 97 dus ik ben blij.
    Heb van het weekend toch iets afgeweken van sonja.
    Ik wil 1jan. toch proberen onder de 95.
    Maar val tot nu toe iedere week meer dan 1kilo af dus moet lukken.

Laatste week uit mijn sonja boek dan pak ik een ouder boek van haar ook speciaal met recepten voor de feestdagen

19. Troelala21

Goed zo meid mooi doorgaan!

20. jipofjanneke

We staan op pagina 2 dames! Daar zal ik eens wat aan doen.

T gaat goed hier, erg druk. Ben nog tot en met donderdag aan het werk en dan heb ik wat meer tijd voor jullie.

Veel succes vandaag!

Share This Page