10 kilo afvallen... wie doet er mee? STRENGE VARIANT deel 1

Discussion in 'Algemene clubs' started by butterfly24, Nov 2, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. maienditje

maienditje Fanatiek lid

Nov 26, 2010
    1,872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Wieneke werkse, dat is altijd een mooie afleiding.

2. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Volgens mij gaat het erg goed met afvallen hier.
    Ben hier een tijdje niet geweest, terwijl ik zelf het topic heb geopend. Ik heb het erg druk steeds met werk, studie en mijn meisjes. Kom tijd te kort. Heb vorige week even een dip gehad ook, zat niet zo lekker in mijn vel. Waren even wat confronterende dingen in mijn leven en kwam mezelf gingantisch tegen. En laat ik een emo eter zijn. Ik heb werkelijk alles gegeten wat ik wilde eten, chocolade letters, mokken chocomelk, repen ( chocolade is mijn favo snoep ). Het ging met eten helemaal de verkeerde kant op.
    Het weekeinde dus nog gegourmet en mezelf ook laten gaan, nog pisang ambon erbij gedronken, zondag nog gevuld speculaas gebakken..... oh oh oh. Dit moest stoppen, dat wist ik ook.
    Maandag dus op de weegschaal gaan staan en dat was niet best.
    Bijna 5 kilo aangekomen.

Ik heb mezelf een enorme schop onder de kont gegeven.
    Ben uit de dip gestapt en weer begonnen gezond eten.
    En ik moet zeggen, ik voel me alleen door gezond eten alweer stukken beter. Bij alles wat je eet denk je ook: slecht, ik kom aan!! Door al dat vet begon ik me alleen maar akeliger te voelen.

De weegschaal vanmorgen gaf aan dat ik alweer een kilo was afgevallen gelukkig.

Menu vandaag:
    O: 2 geroosterde boterhammen met 1,5 plak kaas, salami light, melk.
    T: thee en ontbijtkoek.
    L: 2 boterhammen met roze muisjes, kopje kerriesoep.
    T: salade van banaan en ananas, thee, heel klein stukje chocolade letter :).
    A: gekookte aardappelen, sla met tomaat, ui, en ei, italiaans gehaktballetje.
    T: ???

3. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    @ Butterfly: Fijn dat je de draad weer op hebt kunnen pakken en weer wat beter in je vel zit! Volhouden he ;)

Hier vandaag weer een goede dag.

Ben vanmiddag mijn fruit vergeten... staat geschild en wel in de koelkast op het werk... handig!

Mijn menu vandaag:
    O: 2 vitalu volkoren crackers met;
    10 gram appelstroop
    1 beker optimel drink

T: 1 appel

L: 3 meergranenboterhammen met;
    1,5 plak 20+ kaas en;
    2 plakjes ham
    2 mandarijnen

T: niks (bedoeling was, 2 mandarijnen)

A: 1 kom champignonnensoep
    1 bruine pistolet met;
    30 gram tonijnsalade

Liefs

4. jipofjanneke

jipofjanneke Niet meer actief

Goed dat je het zo snel weer oppakt, butterfly! Ik vind dat erg knap! Tot nu toe heb ik er al 3 keer weer acht kilo aangegeten nadat ik die afgevallen was. Nu zat ik 3 kilo onder mijn hoogste gewicht en ben ik weer begonnen. Maar als ik zo lees wat jij in die tijd allemaal gegeten hebt denk ik alleen maar, wil ik ook! Wil ik ook! Herken je dat? Ik wil daar echt vanaf want dit heb ik al een week of anderhalf en ik ben bang dat het een dezer dagen weer helemaal fout gaat. HELP!!

5. jipofjanneke

Ziet er goed uit Melanie! Eigenlijk wel een goed teken dat je je fruit vergeet toch? Ben je er waarschijnlijk ook niet zoveel mee bezig. Je hebt een mooi menu.

6. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Wieneke, ik kan dan een stuk door eten zonder vol te zitten. Dan lijk ik onverzadigbaar, ik hoef dan echt geen fruit maar wil chocolade of gevulde speculaas, en dat werk ik in een mum van tijd naar binnen. Kan bij wijze van zo een pak koeken op. Vreselijk!!!!
    In de weekeinden eet ik er aan wat ik door de week afgevallen ben ;). Het is zonde!!! Blijf wel stabiel zo, maar zou zo graag 75 kilo willen wegen. Dus ga mijn best weer doen.

7. maienditje

maienditje Fanatiek lid

Nov 26, 2010
    1,872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Hier ook even dp.
    Liggen wwer watlekkere dingen in de kast en heb al twee weken gesnoept.
    Baal dan van mwzelf want het gaat goed dus heb zoiets moet het gewoon laten.
    Hopelijk kan ik me morgen aan het weekmenu houden

8. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

butterfly goed van je dat je er weer tegenaan gaat. Je kan het zet hem op meid!

Allemaal dipjes lees ik hier, dat wil ook wel in deze lekkere maand. Kom op meiden jullie zijn zo goed bezig, zet hem op! En laat je je wel gaan geniet er dan ook gewoon lekker van! Ik moet nog even door zingen tot 2 januari. Ik heb er echt zin in, hoop zo dat het me gaat lukken! Wou dat het al zover was, ben me lichaam zo beu. Zie zelf foto;s van de laatste dagen dat ik denk jemig ben ik dat, ik herken mezelf niet meer, zo ben ik helemaal niet. Er moet echt wat af!!

9. jipofjanneke

Nou, ik leef met iedereen mee! Jammer hoor maar ik herken het maar al te goed. Ik pak geen dingen die ik eigenlijk niet zou moeten nemen hoor maar heb de hele dag zo'n ontevreden gevoel! Maadag had ik 1300 kcal, gisteren 1200. Dat is dus wel goed. Ik had eigenlijk bedacht op te gaan bouwen maar ik wil graag nog afvallen dus dat doe ik nog maar niet. Ik heb gisteren kleding besteld bij Wehkamp. Een rokje in maat 38 en 40. Ben benieuwd welke past. Ook nog een broek in maat 40. Hoop dat het past! Met name dan dat rokje in 38 want de rest past wel ga ik van uit. Dat zijn dus de dingen waar ik door vol hou. Tenminste als die 38 niet past hou ik ook wel vol, maar door kleding kopen. Ik ben vandaag aan het werk maar vrijdag, dan ben ik vrij, dan ruim ik mijn kast op. Wat te groot is gaat weg, direct! En de rest mag blijven! Heerlijk! Helpt zoiets voor jullie ook? Of wat doen jullie als je een dip hebt?
    Shania Naomi, ik ben zo benieuwd hoe het jou vergaat in januari. Nog 4 weken dan ben je bezig! Maar dan ben ik hier ook nog wel hoor, ik hoop vrijdag 69 te wegen. Dan moet ik er dus nog 6!
    Succes vandaag!

10. Troelala21

Dat is ook mijn houvast hoor de kleren. Mijn kast zit vol met allemaal hele leuke kleding waar ik nu niet in pas. Ik hoop daar straks wel in te komen, alles wat te groot is gaat dan zeker weg! Ik heb er zo zin in!

Ik ben ook benieuwd hoe het vergaat. Ik heb er zin in en ben zeker positief ingsteld daarvoor. Alleen afwachten wat me lichaam gaat doen, dat heb ik dus niet zelf in de hand maar dat komt denk ik allemaal wel goed! Wouw 69 dat hoop ik over een paar maandjes ook te wegen! Wil uiteindelijk ook na de 63 kilo. Dus ik heb nog wel even te gaan haha, maar goed elke kilo is er weer 1!

Moet straks met me zoontje na de HA. Hij heeft al een paar weekjes opgezette klieren, was enorm verkouden enz. Dus ik trok me er niet zoveel van aan, maar nu is zijn verkoudheid bijna over en die klieren zitten er nog, plus dat 1 wat groter is en zeer doet, dus even afwachten. Hoop dat het wat onschuldigs is, zit iniedergeval wel ff in de zenuwen brrr.....

11. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    Wat jullie beschrijven met die kleding herken ik ook. Ook foto's zijn voor mij een goede stimulans. Als ik in een dip zit en ik kijk naar foto's van mezelf 40 kg zwaarder... bedenk ik me dat ik dat NOOIT meer wil... en kan ik er vaak wel weer tegenaan. Aan het begin had ik een broek (die al heel lang niet meer paste) waar ik graag weer in wilde... nu issie te groot en verkocht via marktplaats ;)

12. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    @ Meiden met een dipje: Kom op he... houd voor ogen waar je het voor doet en bedenkt hoe heerlijk het zal zijn om je doel te behalen!! Doorzetten hoor!

Hier vandaag weer een goede dag. Weegschaal was weer lief. Sinds gisteren 1 kg eraf! :D Weekendkilo's zijn er nu op 2 ons na weer af. Nu eraf houden...

Mijn menu vandaag:
    O: 200 gram optimel vanille yoghurt met;
    25 gram cruesli balans

t: 2 mandarijnen

L: 2 krentenbollen
    1 appel

T: 2 mandarijnen

A: 150 gram pipe rigate pasta
    200 gram saus (rundergehakt/pittige pastasaus/groenten)

13. Troelala21

Foto's inderdaad ook. Ik zag net even een foto van me meisje haar verjaardag waar ik op sta allemachtig dat ik dik ben dat weet ik maar dat ik zo reusachtig ben had ik nou weer niet zo snel door. Zo voel ik me nou ook weer niet, maar goed ik zal 1 januari een foto van me maken, en dan hang ik die op de kast en koelkast haha, zo wil ik nooit meer worden ik wil weg uit dit lichaam. Op na me "oude" lichaam weer op na een gezond leven!

Ohh wat super meis, lijkt me ook heerlijk dat ik straks kleren kan weg doen die me veel te groot zijn!

14. jipofjanneke

Dat gaat jou ook lukken hoor Shania Naomi! Ik heb geen voor foto want ik ga niet graag op de foto.
    Ik heb gisteren niet gesport, kleine meid heeft buikgriep. Arm kind, spugen steeds! Echt heel zielig. Tussen het spugen door zei ze au, au, au. Ze is 16 maanden. Ik moest echt bijna huilen. Je kan niks doen he! Nu slaapt ze nog, maar ik ga haar zo wakker maken want ze moet toch wat drinken.
    Vanavond ga ik wel sporten hoor, ben ik toch nog 3 keer geweest deze week. Morgen weer wegen, ik ben benieuwd. Ik merk dat ik een beetje bang ben dat ik geen kilo afgevallen ben. Dat heb ik zelf verzonnen hoor, dat dat moet. Ik hoop dat ik morgen 69 weeg. Ik ben trouwens maar 1,65 m hoor. Dus vandaaar dat ik tot de 63 ga.

15. Troelala21

ik ben 1.63 en ik ga na de 60 tenminste ik doe een poging en hoop daar te komen. Dan heb ik iniedergeval een gezond gewicht!

Beterschap met je meisje. Ik weet wat het is, als ze hier ziek zijn vind ik het ook altijd zo zielig. Het liefst neem je het van ze over maar dat kan helaas niet.....

16. jipofjanneke

Ja, dan heb je een iets lager bmi dan ik straks. Maar ik denk dat ik er dan wel zo klaar mee ben dat ik maar stop! Hoe gaat het met je zoontje nu? Wat zei de huisarts?

17. Troelala21

Wel goed. Ze maken zich op dit moment niet zorgen om hem. Moet het gewoon ff 2 a 3 weken aanzien of het krimpt of weg gaat. De klieren zijn soepel goed van vorm. Kan wezen dat zijn lichaam nog steeds aan het vechten is tegen het laatste stukje van zijn verkoudheid dus maar ff in de gaten houden. Morgen zal ik ff bellen voor mezelf heb al een tijdje het gevoel dat er wat onder me rib zit. Zit zo apart daar, en niet echt pijn alleen als ik een beetje op me rib druk. Ben benieuwd wat het is, ik ben al een hypochonder dus ik ben overal zomaar bang voor....dus ik ga met lood in me schoenen naar de HA morgen :(

18. Sterre82

Sterre82 VIP lid

Sep 23, 2008
    8,211
    3
    0
    In de wolken
    Hey meiden, mag ik hier ook mee schrijven?
    Ik ben tijdens de eerste zwangerschap 20 kilo aangekomen. Gelukkig ook weer alles kwijt geraakt maar daar heb ik veel moeite voor moeten doen. Tijdens de 2e zwangerschap heb ik goed opgelet dat ik niet weer zoveel aan zou komen en was nu rond de 14 kilo aangekomen. Scheelt een hele hoop zou je denken .. maar nee hoor.. er zitten nog precies evenveel kilo's aan zoals dat was bij mijn 1ste na de bevalling :(
    Ik heb er nu in 3 weken tijd 2 kilo afgekregen door wat te s.onja bakkeren maar ik hou dat gewoon niet vol. Ik heb z'n honger tussendoor.
    Ik wandel elke dag met de jongens en wil binnenkort het zwemmen weer oppakken maar wat doen jullie qua voeding? Een dieet?

Ik weeg nu 84 kilo en woog voor de zwangerschap 77 kilo. Ik heb na de 1ste ook bij een dietise gelopen maar bleef op die 77 hangen. Ik wil nu echt rond de 70 uit gaan komen maar ja.. hoe?

19. jipofjanneke

Sterre, welkom! Gezellig! Vervelend dat je nu eigenlijk voor niets zo opgelet hebt tijdens je zwangerschap. Ik vind wel dat je het snel weer oppakt zeg. Goed! Ik volg geen dieet. Sonja heb ik ook gedaan maar inderdaad die tussendoortjes he. Nu eet ik tussen de 1200 en 1400 kcal per dag. S morgens eet ik geen tussendoortje omdat ik dan geen trek heb, maar 's middags eet ik er twee. rond 14.30 en rond 16.00 een. (denk aan een appel en dan rond 16.00 2 mandarijnen ofzo) Soms ook wel een boterham of 2 crackers hoor. Maar dit werkt voor mij beter. Ik ga nu 4 keer een half uur sporten in de sportschool maar vanaf volgende week 2 keer een uur waarschijnlijk. Veel succes!

20. Troelala21

welkom Sterre! ik heb vanalles gedaan, sonja bakker 20 kilo mee afgevallen in 3 maanden, 9 kilo in 6 weken. Calorieeen tellen, afslankspray, afslankpillen, en zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik kan nu helaas niks meer opbrengen dus ik ga nu even extreem doen om een start te maken en mezelf weer te motiveren. Ik ga in januari cambridge dieet doen ik mag dan alleen maar shakes, repen en soepen eten....

Share This Page