10 kilo afvallen... wie doet er mee? STRENGE VARIANT deel 1

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door butterfly24, 2 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jipofjanneke

jipofjanneke Niet meer actief

Shania Naomi, wat ik me nu steeds afvraag, maar eigenlijk niet durf te vragen :) he... Waarom begin je eigenlijk niet nu direct, met weight care of modifast ofzo? Val je toch ook af? Als je niet wil antwoorden gewoon niet doen hoor :D

2. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Hahah ik eet je niet op hoor je mag alles vragen! Ik start nu niet omdat ik de kerstdagen nog even wil genieten. Ik ben veel te bang dat ik afval en met kerst ga eten (want ik zou met kerst dan een eetweek mogen houden) ik alles er weer aan heb zitten. Als ik eenmaal aan de shakes zit kan ik er vanaf blijven maar als ik ga eten dan ben ik bang dat ik me laat gaan, zoals ik altijd met kerst doe......plus me kids zijn tussendoor nog jarig, me zusje enz.....dus ik speel liever op safe en ga 2 januari beginnen. Ik hoop dat het snel zover is want ik ben me lichaam wel beu haha....

3. jipofjanneke

Oke, duidelijk. Dank je! Nee, daar was ik ook niet bang voor hoor, ik lig nogal zwaar op de maag. Haha!

Ik heb op de site van Sonja Bakker twee tijdschriften besteld. Als ik het goed gezien heb zitten daar ook menu's in. Een was van december 2009, dus misschien zitten daar leuke eindejaars gerechten in. Ik hoop het! Ben benieuwd!

4. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Sterre: Welkom en succes met afvallen... Ik tel ook kcal. Ben er vorig jaar 42 kg mee afgevallen. Maar doordat ik het weer liet versloffen, kwam ik weer 10 kg aan. Nu weer goed bezig. Zit nu op ongeveer 40 kg eraf (op 3 ons na). Sinds een paar maanden hardloop ik 2 tot 3 keer per week. Daarvoor sportte ik niet... heb een hekel aan sport.

@ Wieneke: Beterschap met je dochter! Arm kind!

Hier vandaag weer een goede dag. Ben blij dat ik na het eetweekend de draad weer goed heb kunnen oppakken. Ben de aangekomen 1,5 kg weer kwijt. En nog 4 ons extra :D

Morgen is DE dag. Dan mag ik mijn trouwjurk gaan passen. LEUK! :D Ik heb mijn streven ruim gehaald. Zit er zelfs 2 kg onder :D

Mijn menu vandaag:
    O: 2 vitalu volkoren crackers met;
    10 gram appelstroop
    1 beker optimel drink

T: 1 appel

L: 3 meergranenboterhammen met;
    30 gram filet americain
    2 mandarijnen

T: 150 gram rauwe wortelen

A: 150 gram zilvervliesrijst
    250 gram saus (chickentonightsaus/kipfilet/groenten)

Totaal van 1100 kcal ongeveer!

5. Rundeeprunwild

Rundeeprunwild Fanatiek lid

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    Hoi meiden ik neem hier ff een abbo'tje op..

Ik wil graag meer dan 10 kg afvallen. Ben een ruime maand geleden bevallen van een lief klein meisje maar ik heb me in mijn zwangerschap flink laten gaan:) (Lees; 4x per week mac donalds, rest van de week snackbar iets anders lekkers en vets:)) Hier heb k nu natuurlijk heel veel spijt van en van de 30 kilo zijn er 10 blijven zitten. En voor mijn zwangerschap wou k er ook al 20 kilo af hebben..
    Pff k ben zo vreselijk wat eten betreft.
    Afijn, ik weeg nu ongeveer 90 kilo (zal morgenochtend op de weegschaal stappen) en wil er dus minstens 20 vanaf hebben.

Ik ga overmorgen beginnen met het Modifast dieet. Ik heb dit een paar jaar terug al s gedaan en was er toen ook gigantisch mee afgevallen..

K zal ff een banner opzoeken met mn gewicht en streefgewicht, dit motiveert denk k wel!
    Zal morgen even dit topic bijlezen maareh.. IK DOE MEE!!

6. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Nieuwe afvallers welkom.

Melanie, super je eerste doelgehaald em die jurk stond vast geweldig.

Hier gaat de heleweek al compleet verkeerd, nu is het sonja boek zondag uit.
    En heb dan ook een boek van haar voor rond de feestdagen dus maandag weer streng.
    En pf ik dan durf te wegen geloog het niet.

7. jipofjanneke

Melanie, HEEL VEEL PLEZIER VANDAAG! Ik weet nog dat ik mijn jurk ging passen (eerste pas was ook op vrijdag) Wat was ik zenuwachtig! Heel gaaf, veel plezier en vergeet je fototoestel niet!

Ellenbaby, welkom en veel succes. Uiteindelijk valt die tien kilo dan nog mee toch? Maar uiteindelijk wil je er dus 30? Ik ben benieuwd hoe je het gaat vinden met de feestdagen. Knap dat je juist nu begint.

Maienditje, hoe komt het dat het niet zo goed gaat? Wel vervelend! IK zou toch wegen, anders weet je volgende week ook niet hoe je er voor staat.

Ik ben een kilo kwijt! Weeg nu dus 69 kilo. Ga volgende week voor -0,5. Heb 3 verjaardagen en kan maar 2 keer sporten. Of ga ik voor gelijk blijven? Ik weet het nog niet...
    Merk dat ik er veel te veel mee bezig ben, en bang ben dat ik niet afval. Ik wilde eind van het jaar 68 wegen, dat moet ik makkelijk halen, nog 3 weken. Ja, ik ga voor gelijk blijven de komende week! Nu weer werken.

Succes!

8. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Wieneke: Dankjewel! Gaat helemaal lukken... alles wat mee moet, ligt al klaar! :D Super dat er een kilo af is meid. Dat er te veel mee bezig zijn herken ik heel erg. Ik heb dat ook heel erg gehad (nu minder). Steeds balen als ik maar 1 kg was afgevallen terwijl ik op 1,5 kg gehoopt had... Uiteindelijk word dat minder (bij mij tenminste) Hoe dichter je bij je streef komt, hoe beter je dat los kunt laten. 68 voor het eind van het jaar moet lukken meid!

@ Ellenbaby: Welkom en succes met afvallen. En nog geleficiteerd met de geboorte van je dochtertje. Knap dat je zo vlak voor de kerstdagen gaat beginnen... (ik zou het uitgesteld hebben tot na oud en nieuw).

@ Maienditje: Kom op het meid. Je kunt het hoor! Weer lekker ertegenaan! Hopelijk gaat het beter met het "nieuwe" boek!

Hier een superlieve weegschaal vandaag! :D:D:D 89,8 kg... zit dus weer onder de 90! :D En... weer een gezond BMI! Ik ben helemaal blij. Mijn dag kan niet meer stuk. In de afgelopen 3 dagen ben ik gewoon 2,7 kg afgevallen !!!

Vanmiddag om 13:30 uur mag ik mijn jurk gaan passen! :D Leuk!

Menu voor vandaag heb ik nog niet gepland. Ligt er een beetje aan hoe vanmiddag gaat verlopen! We zullen zien.

9. Rundeeprunwild

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    Melanie hoe ging het met je jurk passen? Hij zou vast helemaal geweldig staan:D

Jullie gaan allemaal wel lekker hoor met afvallen.. elke kilo is er 1 toch!
    De reden dat ik nu al begin en niet w8 tot na de feestdagen is omdat ik er nu de motivatie voor heb. Als k het uit ga stellen dan heb k er geen zin meer in en dan blijf ik het uitstellen. Ken mezelf veel te goed haha:D. Laatste x dat ik dit deed had ik ook ineens de motivatie en ben meteen begonnen. Nou en het resultaat was er!

Maargoed. Nu kan ik dus weer beginnen..
    Vanmorgen bij Kruidvat de shakes gehaald en k ga morgen lekker beginnen. Vanavond nog even naar de snackbar om het af te leren:)

Ik had een nieuwe winterjas gekocht via internet.. de rits kan dicht (vraag niet hoe) en die wil ik dus ruim aankunnen begin januari! Uit ervaring weet ik dat dat wel gaat lukken, als k het volhoud.

Nou k zal de kleine wakker maken voor dr flesje en daarna nog ff wandelen.
    K hou jullie op de hoogte van hoe het gaat!

10. Troelala21

ellenbaby wat leuk dat je meedoet. Heel veel succes zet hem op!!

melanie wat super dat je zelfs onder je gewicht zit.....hoe ging het met jurk passen. Hoop dat het erg leuk was!

hier gaat het ff knudde.....ben de hele dag al aan het snaaien bleghh...allemaal chocola haha....niet best. Na ja ik moet me de komende dagen maar wat inhouden want ik wil niet nog zwaarder worden.....

11. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Wieneke: Dank je! Ik ben totaal geen fruit eter dus dat als tussendoortje is 2 dagen leuk en dan ben zit ik alweer met mijn neus in de snoepla voor een tussendoor-koekje :)
    Mooi gewicht zeg, daar droom ik nu van :D En die 68 ga je zeker halen met nog 3 weken!

Shania: Zo knap hoor met die repen e.d. Is dat niet duur? Suc6 i.i.g.!

Melanie: Zo 42 kilo afgevallen :$ Maar hoe doe je cal. tellen dan? Dat wil ik op zich ook wel maar geen idee hoe ik daaraan moet beginnen hihi.
    Was het passen van je jurk leuk? Dat zal vast wel :)

Ellenbaby: Leuk, ook iemand die net begint, net als ik. Hoeveel ben je vorige keer met modifast afgevallen?

Maienditje: Ojee, durf je niet te wegen?

All: Nou hier heb sonja maar even opgegeven.. ik heb zo'n honger dat ik stiekem ga snaaien en 's avonds toch net dat ene koekje wel pak. Ik moet echt iets gaan vinden wat vol te houden is want een beker yoghurt als lunch is te weinig. Dan heb ik een uur later weer honger :)
    Hebben jullie trouwens ervaring met xl-s medical o.i.d.? Ik heb gister in een opwelling de carb-blocker gekocht maar zat na 1 pil al gelijk op de wc (of lag dat het stuk chocoladeletter dat ik gesnoept had :):):) )

12. Rundeeprunwild

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    Thnx:D Haha k laat me nog ff gaan voor morgen. Net een reep chocola op.. ben dr misselijk van:)
    Volhouden!!

13. Rundeeprunwild

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    Vorige keer ben ik er uiteindelijk ook 30 kilo mee afgevallen.. wel een heleboel bij gesport toen. Helaas ging k daarna weer pizza's e.d. eten dus toen zat er zo weer 10 kilo bij:). (Van 100 naar 70 daarna naar 80/85.. toen zwanger en naar 115. Nu 92..). Ik weet dus dat k t kan met dit spul:D

Waar haal je die carb-blocker trouwens?? Miss iets voor mij als k weer begin met gewoon eten en ff een dipje heb;)

14. Troelala21

Het kost zo 50,00 per week, dus ja het is een kostenplaatje maar goed het bespaart ook weer veel op onze boodschappen dus veel zal ik het niet missen.

Ik heb het ook opgegeven hoor dit is echt een rotmaand om te lijnen!! Ik probeer alleen wel om niet meer aan te komen want elke kilo is er toch weer een teveel die eraf moet!

15. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Sterre: Over die carb-blokkers... ik geloof er niet zo in. Maar ik ben ook niet zo van de pillen. Ik ben van mening dat het veel gezonder is om het zonder te doen. Ik heb er overigens geen ervaring mee... En over dat kcal tellen. Kijk eens op www.caloriechecker.nl daar kun je precies invullen wat je per dag eet en het programma rekent dan uit hoeveel kcal je hebt gegeten (of gaat eten). Ik vulde het programma altijd 1 dag van te voren in, om te kijken of ik goed uitkwam. Zoniet kon ik het nog aanpassen (als je het erna doet, kan je het niet meer veranderen, dan heb je het al op). Voordeel vind ik dat je zelf kan inplannen wat je eet. Dus je kunt best een keer friet eten, dan houd je er gewoon de rest van de dag rekening mee. Ik moest van mezelf altijd onder de 1300 kcal blijven.

Hier weer terug van de 1e pas. Was erg leuk! :D Jurk zit nu als gegoten... wat als nadeel heeft dat ik eigenlijk niks meer mag afvallen. Doe ik dat wel, moet hij waarschijnlijk kleiner gemaakt worden (wat ook weer kosten met zich meebrengt)... Zit dus even in dubio. Voorlopig lijn ik nog wel even door. Zeker met de feestdagen in het vooruitzicht. Moet op 1 januari maar even kijken wat ik ermee doe. En het er even met mijn vriend over hebben...

Mijn menu vandaag:
    O: 2 plakjes ontbijtkoek minder suiker
    1 beker optimel drink

T: niks

L: 1 hard meergranenbroodje met;
    40 gram tonijnsalade

T: 1 appel
    1 mandarijn

A: 150 gram krieltjes uit de oven
    1 schaaltje sla met een beetje dressing, komkommer en cherrytomaatjes
    3 vissticks
    1 lepel halfvolle frietsaus
    1 lepel curry

16. jipofjanneke

Sterre, ik bedoelde ook niet dat jij zoiets moet eten hoor, neem gewoon wat je lekker vind maar meer dat ik 's morgens geen tussendoortje neem en 's middags twee.

Melanie, wat leuk! Ik zou als ik jou was niet meer afvallen. Nu weet je hoe hij staat en als ie ingenomen is, is het toch anders!

Hier gaat het goed, ben bang dat ik buikgriep ga krijgen. Beetje raar gevoel in mijn maag. Mijn man is trouwens ook ziek nu, dus ik ben de enige die (nog) op is!

17. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Wieneke: Ik vind het wel moeilijk... ik wil zo graag naar die 85 kg. Als ik nu stop voelt het als opgeven. En ik ben net zo lekker bezig. Zou die 5 kg echt zo veel verschil maken?! Oh jee, raar gevoel in je maag. Duim voor je dat jij niet ook ziek word! Beterschap voor je man!

18. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ellenbaby: Hier liggen ook nog 4! chocoladeletters.. ik hoor ze gewoon roepen :):p
    Ik heb die carb-blocker (van xl-s medical) gewoon bij de kruidvat gehaald.

Shania: Elke kilo is er inderdaad 1.. zeg ik, met een bakje ships naast me :)

Melanie: Thanx voor de link, ik heb me gelijk aangemeld! Waarom moet je van jezelf onder de 1300 kcal blijven?
    Grappig, eerst wil je afvallen en nu 'kan' het niet anders past je trouwjurk niet meer.

Wieneke: Ik denk dat 2 tussendoortjes in de middag voor ook wel beter zou werken, dan heb ik toch wel het meeste de drang om te gaan snaaien.

19. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Sterre: Ik wil onder de 1300 kcal blijven omdat ik (na een tijdje proberen in het begin) daar het beste mee afval! Ja... baal wel een beetje dat ik niet meer mag afvallen, zit nu zo dicht bij mijn streef...

20. Troelala21

Ik weet niet hoeveel je in omvang nog zal afvallen als je die paar kilo nog gaat afvallen. Zou dat nog echt veel zijn? Ik heb me trouwjurk vlak na de bevalling gepast en daarna voor me trouwerij nog een keer en toen moest ie dus vermaakt worden, weet alleen niet of het extra gekost heeft. Ik ben alweer 6 jaar getrouwd dus tja, maar anders moet je even vragen of het veel verschil zal maken of veel duurder zal zijn.....

Deel Deze Pagina