10 kilo afvallen... wie doet er mee? STRENGE VARIANT deel 1

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door butterfly24, 2 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jipofjanneke

jipofjanneke Niet meer actief

Ik zou de 29e beginnen. Eerst nog even genieten, dan 2 dagen rustig aan en dan de 29e van start! Goed idee?

2. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hey meiden,

@ Maienditje: Fijn dat je in ieder geval onder de 100 kg bent gebleven. :D

@ Kimmetje: Kom op… je kan het he ;)

@ nazli: welkom en succes met afvallen. Tips hoe je van al die lekkernijen af kan blijven… tja, het is heel moeilijk. Hier zijn de eerste week (of 2) altijd het moeilijkst. Als ik dan eenmaal er weer in zit, kan ik het over het algemeen wel goed volhouden. Ik moet wel zeggen dat ik chips en chocolade niet in huis haal (hoewel, er nu wel 4 chocoladeletters liggen, een reep chocolade en een bus pringles (allemaal gekregen)). Normaal heb ik het moeilijk ervan af te blijven als het er ligt, maar dat gaat me nu best goed af. Verder probeer ik op snaaimomenten altijd bezig te blijven zodat ik niet uit verveling kan gaan eten (mijn grootste probleem).

@ Ellenbaby: Fijn dat je het goed vol kan houden. Dat dagelijks wegen doe ik ook. Ik heb me er maar bij neergelegd. Ik kan het toch niet laten ;) Vervelend dat je zo verstopt zit. Hier tijdens het lijnen ook altijd last van, hoewel het momenteel redelijk goed gaat *klopt af*. Geen ervaring met roosvicee laxo… als ik echt verstopt zit neem ik altijd lactulosestroop.

@ Shania Naomi: Ik zou proberen om na de kerst zo snel mogelijk te beginnen. Ik zou dan voor de 29e gaan… is toch weer een paar dagen eerder.

@ Wieneke: Zeker een gezellige dag gehad :D Uit eten wat eigenlijk niet de bedoeling, maar t was zo lang geleden en we hadden er zo’n zin in… (en ik mag toch niet meer afvallen ;)) Weegschaal vond het iets minder leuk ;)Fijn dat je je weer wat beter voelt. Knap dat je vanavond gaat sporten ondanks dat je niet helemaal fit bent.

Hier ziek thuis. Misselijk, diarree (sorry) en enorme maagpijn en darmkrampen. Dacht vanmorgen dat ik gisteren gewoon veel te veel gegeten had. Maar ik denk toch dat het buikgriep is. Gelukkig niet hoeven overgeven, hoewel dat waarschijnlijk wel zou opluchten. Het gaat nu al wel een stuk beter dan vanmorgen.

Weegschaal viel me niet tegen vanmorgen. Na gisteren 8 ons aangekomen (was te verwachten). Hopelijk is het er snel weer af.

3. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Ja he elke dag is er weer 1. Anders begin ik pas 2 januari dus als ik de 29e begin dan heb ik er alweer bijna 5 dagen op zitten. Ik heb eigenlijk niks met oud en nieuw, ja ik moet de oliebollen missen, en de borrel om 12uur maar goed dat is ook geen ramp haha. Oliebollen zijn alleen maar vet en drank word ik alleen maar zwaarder van......denk dat ik toch maar voor de 29e moet gaan......Ben bang dat ik anders straks wel de 100 ga halen en dat wil ik niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

4. jipofjanneke

Melanie, beterschap! Ik weet nu helemaal hoe je je voelt. Maar ik knapte snel op, hoop jij ook!

Shania, heb je al gebeld voor de 28e? Kun je mooi beginnen!

5. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Mel: oei buikgriep is minder! Voordeel is wel dat je dan waarschijnlijk weer afgevallen bent ;)

Hier een goede start gehad! Wel een ontzettende k*t dag gehad, aangezien ex (ja Mel waar ik het gister over had) de winkel binnen kwam met een meisje, en vervolgens de winkel verliet zonder dat hij mij had gezien. Terwijl ik er 4 weken terug nog geweest ben.
    Deed toch wel een beetje pijn... Ondanks dat ik dat niet verwacht had, maar goed. Misschien blijft hij toch wel te speciaal voor mij.

Domper dus.... Gelukkig ben ik niet gaan snaaien hierdoor, dus ook trots op mezelf!

6. Troelala21

Kimmetje ik geloof het graag dat het nog pijnlijk is, denk dat het voor een vrouw altijd wat moeilijker is dan voor een man. Maar je bent niet gaan snaaien dus je bent super sterk meid!

wieneke nee ik zal straks even bellen, ik heb het echt bekeken met al dat eten, de kerstdagen ga ik er nog van genieten en daarna ga ik lekker aan het dieet. Ben er echt klaar mee!

7. Rundeeprunwild

Rundeeprunwild Fanatiek lid

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    kimmetje knap van je hoor dat je het niet weg bent gaan eten!!
    Snap ook dat t nogal pijnlijk is omdat t nog zo vers is..

Iedereen die ziek is; beterschap!

Nieuwelingen welkom!

Hier kon ik t weer niet laten vanmorgen om te wegen en zat al onder de 90:$ Gaat wr lekker.. zaterdag officieel wegen en mn ticker aanpassen:D
    Nu ben ik ook net ongesteld geworden dus dan gaat t afvallen wat sneller:p
    Valt nog goed vol te houden hier.. jammer alleen dat t nu zulk slecht weer is, Geen weer om te wandelen met een kleintje;)

Ochoch miss kan ik deze zomer weer lekker over t strand hobbelen zonder me te schamen:)

8. Troelala21

@ellenbaby wouw goed meis!! Mooi doorgaan zo!

Ik heb me consulente even gemaild, kreeg haar telefonisch niet te pakken. Ik heb gevraagd of ik de 26e kan komen voor een intake. 2e Kerstdag gaan wij toch niks bijzonders doen en zij heeft dan ook consult dus als t mogelijk is ga ik dan even na haar toe, en dan ga ik de 28e beginnen met het dieet. De 27e is me zusje jarig en moet ik taart voor haar maken en op visite natuurlijk dus dan wil ik nog even met haar haar verjaardag vieren en dan de dag erna beginnen! Me man is mooi dan ook nog 1,5 week thuis dus als ik in het begin me slap, misselijk of duizelig voel kan hij me mooi steunen!! De eerste week zal wel zwaar worden dus dan is alle steun zeker welkom!!!

9. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Shania goed dat je er voor je zelf heb besloten eerder te beginnen.
    Hopelijk kan je de 26ste terecht.

Hier gaat ook weer super weer terug van weekje weggeweest zal ik maar zeggen.
    Gisteren en tot nu keurig aan mijn sonja menu gehouden.

Morgen even wegen om te zien of die twee losvliegende kilo's al weg gevlogen zijn.

En dames die de neiging hebben om iedere dag te wegen motiveert lijkt mij niet een mens heb zo'n schommelend vochtbalans

10. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Kim: Fijn dat je gisteren weer een geode start hebt gemaakt. Nu volhouden he ;) Balen van M! maar kim… echt, hij is het niet waard!!!

@ Shiania Naomi: Super dat je de beslissing genomen hebt om eerder te beginnen.

@ Maienditje: Ik denk dat iedereen voor zichzelf moet bepalen wat goed voor haar werkt. Voor mij werkt het juist goed om dagelijks te wegen… Voelt alsof ik dan meer controle heb.

Hier ook weer in het land der levenden… Nog steeds een beetje gammel maar 100x beter dan gisteren. Heb me gewogen maar is niet echt betrouwbaar. Ik werd namelijk pas om 13:00 uur wakker en heb dus daarna pas geworden. Normaal weeg ik rond 7:15 ’s morgens. De weegschaal zei nu 90,0. Gisteren was het 90,6. Dus zal wel ongeveer gelijk gebleven zijn…

Vandaag weer normaal proberen te eten, dan kan ik morgen weer gaan werken… hoop ik.

11. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Melanie dat is ook zo dat is net dat iedereen een andere manier gebruikt om af te valleen.

Alleen mij zou iedere keer wegen demotiveren als ik dan zie dat er weer wat bij zit.
    Nu weeg ik soms wel halverwege de week om te zien of ik weer goed bezig ben

12. Troelala21

@ wegen ik woog ook elke dag. Alleen nu niet want ik durf nu de weegschaal niet meer op na me vreetbuien vorige week haha. Al zou ik dat wel straks moeten maar goed......Ik denk als ik begin met me dieet dat ik dan ook elke dag wel weeg tot het goed voelt haha.....Als ik zie dat de weegschaal na beneden gaat dan vind ik het ook wel best denk ik en zal ik de weegschaal laten staan maar in het begin zal het denk ik wel dagelijks wezen.....

@melanie fijn dat je weer een beetje op de bewoonde wereld bent! Hoop dat je snel weer helemaal opknapt meid!

13. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Gisteren goedgegaan, maar Nog net heb ik chocolade op. Het was nog van sinterklaas. Ik ga alles weggooien.

14. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Nazli dat is vaak het beste of alles in 1 keer opeten.
    Maar anders kom je steeds in de verleiding

15. jipofjanneke

Ik weeg ook bijna iedere dag hoor. Nu ga ik proberen om morgen en donderdag niet te wegen en dan pas vrijdag weer. Dat is mijn weegdag namelijk maar eigenlijk doe ik het haast iedere dag. Ik vind het moeilijk na mijn buikgriep om weer goed te gaan eten. Als ik nu een beetje trek heb pak ik een stukje chocola ofzo terwijl ik eerst een mandarijn zou nemen. Nu moet ik even opletten! Mijn doel was om eind dit jaar 68 te wegen, dat ga ik wel halen denk ik. Doen jullie dat ook, voor jezelf doelen stellen?

16. Troelala21

Ja ik wil het liefst naar 60 maar 65 ben ik ook al heel blij mee! Ik moet dus 30 tot 36 kilo afvallen pfffffffff.....wat een eind!!

17. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Ik stel zeker doelen... steeds kleine doelen van bijvoorbeeld 5 kg. Als ik die dan behaald heb, beloon ik mezelf ergens mee... bijvoorbeeld een nieuwe broek ofzo...

18. jipofjanneke

Ik bedoelde inderdaad kleine doelen. Ik weet wel hoeveel ik af wil vallen maar dat duurt zo lang. Dus had ik nu als doel eind van het jaar 68 wegen. Maar dat ga ik makkelijk halen. (woog gistermorgen 67,5) Dus wat nu? Merk dat ik nu al 'makkelijker' ben. Choco ipv. mandarijn enzo. Dus dat is niet handig! Het gewicht dat ik vrijdag weeg, daar haal ik een kilo vanaf en dat is mijn nieuwe doel voor eind van het jaar denk ik. Wat jij doet is ook slim, Melanie, belonen met een kledingstuk! Goed idee!

19. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Als je je doel eerder behaald, ga ik altijd mijn doel bijstellen inderdaad. Zoals bij mijn trouwjurk, mijn doel was 92,8 te wegen. Toen ik dat 3 weken van te voren al haalde heb ik het doel aangepast naar onder de 90. Dat heb ik ook gehaald. Mijn nieuwe doel is een nieuw laagste gewicht voor de kerst. Dat betekend dat ik dan onder de 88,5 kg moet zitten.

20. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hey meiden, was ik ook weer eens. Druk weekend gehad, brunch van oma dus dat was geen goeie voor de lijn hihi.. Verder ben ik aan mijn laatste loodjes van m'n studie bezig (gister examen gehad) en volgende week ook nog en dan ben ik hélemaal klaar, yay :)

Ik ben nu iedere dag braaf de caloriechecker in aan het vullen en het gaat vrij aardig. Ik ben nog wel een beetje aan het uitzoeken waar nu veel kcal inzit e.d.
    Wegen: Doe ik bijna ieder dag :) Maar eigenlijk mag ik vanzelf alleen op vrijdag wegen hihi.. maar dat lukt dus niet ;)

Deel Deze Pagina