oh kleine doelen stellen. Ja dat ga ik ook zeker doen! Bij elke 5 kilo wil ik ook wat gaan bedenken om mezelf te belonen. Denk dat dat wel motiveert!
Nou ze mailde me net terug en ik ga de 23e al na haar toe. Dus ik kan mooi de 28e gaan beginnen jippieeeeeeee!!
Hey meiden, Bedankt voor de super lieve reacties! Doet me heel goed! Hier weeg ik ook bijna iedere dag, dan houd ik er het meeste controle over. Als er dan weer wat bij zit, weet ik dat ik weer even rustiger aan moet doen. Ga zondag shoppen in Maastricht met een vriendin/collega. Hoop dat ik me dan ook in kan houden.
@ Sterre: Fijn dat je nu wat beter inzicht krijgt in wat je eet. @ Kim: Super dat het goed gaat Houden zo he
Goedemorgen meiden, Hier weer 3 ons lichter. Had meer gehoopt, maar alle kleine beetjes helpen. Toch bijna een kilo eraf in 2 dagen tijd. Heb geween zin om te werken vandaag, werd met knallende hoofdpijn wakker, dus hoop dat dat nog goed komt.
Kimmetje sterkte met je hoofdpijn, hoop dat het minder word!! en goed van je 3 ons! Elk ons, is er weer 1! Ik ga de 23e na me consult ik zit er sterk aan te denken om zelfs de 27e al te gaan beginnen. Me zusje is dan jarig maar we zijn 1 kerstdag ook samen dus dan kunnen we ook wel samen een borreltje doen. Dus waarschijnlijk ga ik de 27e beginnen. begin het ook alsmaar meer op te schuiven haha! Meer opschuiven doe ik niet, want de beide kerstdagen ga ik gewoon lekker eten met me familie. Dus nu nog 13 daagjes en dan ga ik eindelijk beginnen jippieeeeeeeeee!!!
Shania: Waar ging jij ook alweer mee beginnen? En gewoon na de feestdagen doen joh, hoef je daar ook niet tegenop te hikken. Kimmetje: He jakkes, hoofdpijn En 3 ons is mooi toch Ik ga trouwens ook het kleine doelen systeem invoeren, dat is een goeie tip! Maar ja.. het ging de afgelopen dagen zo goed en heb net een hele! chocolade letter opgegeten Wie geeft mij een schop onder mijn kont....
@ Kim: Toch mooi weer 3 ons eraf! Super! Balen van je hoofdpijn. Hoe is het nu? @ Sterre: Foei! Kick!!! Ga nu maar eens op caloriechecker kijken hoeveel kcal dat waren wedden dat je dat voorlopig niet meer doet? Hier vandaag een goede dag gehad. Ben weer gaan werken vandaag, en heb weer normaal gegeten. Voel me nog niet helemaal 100% maar dat komt wel weer. Mijn menu vandaag: O: 2 vitalu volkoren crackers met; 10 gram appelstroop 1 beker optimel drink T: 1 appel L: 2 krentenbollen 2 mandarijnen T: 150 gram rauwe wortelen A: 150 gram gekookte tagliatelle 200 gram saus (pikante pastasaus/rundergehakt/groenten) Liefs
Hoofdpijn is gelukkig snel weggegaan, dankzij Saridon Hier weer een onsje eraf. @Mel: fijn dat je je weer beter voelt!
Fijn Kimmetje, dat scheelt vast weer! Melanie, gelukkig ben je weer beter! Shania, lekker dat je eerder kunt beginnen. Binnen 2 weken ben je al begonnen! Gaat best snel toch? Hier gaat het goed. Ben erg benieuwd wat ik morgen weeg. Heb nu dus 2 dagen niet gewogen. Pff, moeilijk! Ik ga vanmiddag mijn kledingkast opruimen en wat te groot is doe ik weg. (naar een goed doel ofzo) Dat zal flink opknappen denk ik. Er liggen nu zoveel dingen in mijn kast die te groot zijn! Succes vandaag!
Jaaa de 23e ga ik na intake en de 27e of de 28e (ben er nog niet helemaal uit denk wel de 27e hoor) ga ik beginnen. Dus over 12 daagjes alweer..... Leuk kledingopruiming!! Wil ik ook wel, maar dat zal bij mij nog even duren haha. Zal eerst wat kwijt moeten. Ik zei gister al tegen me man, ik kan straks shoppen in me eigen kast, scheelt geld voor kleding. Maar.......mocht ik echt 36 kilo afvallen dan zal ik wel een nieuwe garderobe moeten hebben haha. Me man zei als je dat haalt dan zorg ik dat er geld is voor allemaal nieuwe kleding! Lief he! hahaha nu ben ik nog meer gemotiveerd!! Maar mocht ik het met M moeten doen dan ben ik ook super blij en kan ik gewoon lekker shoppen in eigen kast, scheelt ook weer geld! Steek het toch liever in me kids dan in mezelf. Heb mezelf wel voorgenomen dat ik nieuwe laarzen mag gaan halen, want die wil ik al heel lang alleen me kuiten zijn te dik geworden
Ik vind M een prachtige maat hoor! Misschien juist wel beter, want dan koop je gewoon dingen ERBIJ in maat m. Heb je gelijk genoeg En laarzen, ook leuk! Weet nog niet of ik vandaag of morgen opruim, even kijken wanneer ik zin heb.
Ik ook hoor als ik maat M heb zal je mij niet horen klagen!! Ik loop nou maar wat op sportschoenen, loopt wel lekker maar.......ik heb liever een paar leuke laarzen aan.
Shania: Haha ja dat kan ik ook, shoppen in mijn eigen kast Nu eerst die kilo's er nog af. Ik heb wel een leuke broek opgesnort die ik zeker wil passen dus dat is ook een goeie motivatie. Leuke laarzen moeten gewoon in je garderobe staan straks Zeg je man maar dat hij alvast gaat sparen Wieneke: Is het nog gelukt met je kleren? Heerlijk lijkt me dat als je kleren die te groot zijn kan weg doen i.p.v. kleren die te klein zijn. Hier gaat het weer goed. Gister mezelf goed in kunnen houden en vandaag gaat ook lekker. Ik heb mezelf als doel gesteld dat ik dit jaar uitga met max 82 kilo op de weegschaal. Ik weeg er nu 84 dus dat moet wel lukken toch?! Dan heb ik het feestgeschrans erbij ingecalculeerd
@ Wieneke: Lekker dat je nu dingen weg kunt doen die te groot zijn he ipv te klein! @ Sterre: Slim om niet een TE hoog doel voor jezelf te stellen. Moet haalbaar zijn lijkt me Hier vandaag weer een goede dag. Mijn menu vandaag: O: 200 gram optimel vanille yoghurt 25 gram cruesli balans T: 1 appel L: 3 meergranenboterhammen met; 30 gram filet americain met uitjes 2 mandarijnen T: 200 gram rauwe wortelen A: 150 gram krieltjes uit de oven 1 stukje gegrilde viscuisine 1 schaaltje sla met zilveruitjes, augurk, ei en een beetje dressing 1 lepel halfvolle frietsaus 1 lepel curry Totaal van 1118 kcal. Kan ik vanavond (als ik zin heb) nog wat pepernootjes pakken Liefs
Zo, de kast is opgeruimd! Heerlijk. Ik heb best veel kleding die ik wel pas. Een aantal dingen zijn aan de krappe kant. Een setje bijvoorbeeld en een broek maar dat komt wel goed. Ook een paar dingen die mooi zijn maar aan de grote kant, echt zonde!! Ik heb twee vuilniszakken vol weggedaan, allemaal te groot! Heerlijk. Melanie, het valt me op dat jouw menu er echt heerlijk uit ziet! Shania, op naar de laarzen! Sterre, ik vind het best een hoog doel. Maar misschien voor jou prima haalbaar. Ik kijk wat ik morgen weeg en daar haal ik 1 kilo van af als doel. Ieder zijn ding natuurlijk!
Zeker Kimmetje! De broek zit trouwens niet meer strak, heb m nu aan. Fijn joh, 3 ons eraf. Van hoeveel dagen is dat? Hier 1,5 kg eraf deze week! Weeg nu dus 67,5. Laagste gewicht in 6 jaar!! Ben erg blij, nu doorzetten. Gisteravond veel te veel op, gisteren dus 2000 kcal gegeten. Maar vandaag weer verder. Succes allemaal!
Hoi iedereen.. Gaat lekker zo te zien hier Geen tijd om overal op te reageren maar Wieneke jij gaat hard zeg.. ik wil ook 67 kilo wegen Kimmetje jij gaat ook lekker Shania lekker dat je eerder kan beginnen, het is bijna zover!! Hier heb ik eergisteren mijn avondshake vervangen voor wat maceroni.. had net een begrafenis achter de rug en had echt superveel honger na de tijd.. Gister heb k mijn lunchshake vervangen voor een stuk taart hahaha, die kreeg ik op kraamvisite Maar kwam op ongeveer evenveel calorieen uit dus maakt niet zoveel uit.. Morgen officieel wegen, er is alweer een week voorbij.. Gaat snel! Nu maar echt naar de winkel voor Roosvicee Laxo.. zit alweer verstopt Nou veel succes alvast dit weekend enne.. volhouden he!