10 kilo afvallen... wie doet er mee? STRENGE VARIANT deel 1

Discussion in 'Algemene clubs' started by butterfly24, Nov 2, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Lekker he een opruiming!! Wat voor maat heb je nu allemaal weggedaan dan? enne wat krap zit komt nog wel hoor, je bent goed op weg dus die zitten straks ook zeker goed!

Jaaaaa ik wil echt leuke laarzen hebben. Heb geen schoenen tic maar ik ben bang dat als ik eindelijk laarzen pas, dat me man zijn borst maar nat kan maken dan haha. Ik vind zoveeeeeeeeel laarzen leuk!!

2. jipofjanneke

jipofjanneke Niet meer actief

Ik heb verschillende maten weggedaan. Denk het meeste maat 44. Heb nu iets aan maat 38/40 (heb even gekeken, weet mijn maat niet eens) Had het net met mijn zus over, bedenk me dat ik haar zei dat ik maat 44 heb. Zo zit dat er in he! Gisteravond echt te veel gesnoept, daar zit ik nog een beetje mee in mijn maag. Letterlijk en figuurlijk. Waarom doe je dat he? Daar kom ik niet echt achter en dat is vervelend! Ik kan dat straks als ik op gewicht wil blijven niet steeds doen. Hoe doen jullie dat? Om op gewicht te blijven? Eet je over het algemeen wat meer of bijvoorbeeld een dag of avond?

3. jipofjanneke

Trouwens, mijn doel voor volgende week is -0,5 kg! Ben benieuwd...

4. Troelala21

zo dat is toch alweer een best verschil meid maat 44 na 38/40! Hoop zelf ook zover te komen! Heb je de kleren nu ook weggegooid? Ik bewaar me kleding, mijn zusje is veel zwaarder dan ik ben maar die is ook aan het afvallen, zij zal straks mijn kleding vast wel aan kunnen wat mij niet meer past....

Op gewicht blijven? ik weet het niet. Ik eet gewoon normaal. Al moet ik zeggen dat ik sinds vorige week wel enorm snaai savonds voor de buis. Dat zal straks echt een straf worden voor mij dat het dan niet meer kan als ik met het dieet bezig ben haha......Ik probeer me wel een beetje in te houden inniedergeval want ik wil niet nog meer kilo's mee sjouwen. Ik ben wel aan het aftellen al haha....nog 10 dagen!!! Ik ga vanaf maandag proberen de hele week wat te lijnen, zodat ik na de 2 kerstdagen niet 98 kilo weeg ofzo.....moet even een beetje speling hebben haha......

5. jipofjanneke

Oh, jij bent goed bezig zeg! Op gewicht blijven lijkt me zo moeilijk. Goed idee van een streng weekje. Dan begin je cambridge met 96 kg. (dat weeg je toch?)

Ja, zeker een verschil. Ik ben 29,5 cm kwijt. 9 cm taille, 13,5 cm buik, 3 cm billen en 2 keer 2 cm benen. Dat is dus echt ruim twee kledingmaten verschil! Maar maat 40 zit wel beter dan 38 hoor. Dat is aan de krappe kant.

6. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

Apr 13, 2010
    1,259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Ben afgelopen maandag begonnen, en er is nu 1,3 kg af.

Hier al lekker weekend, vanavond bij een vriendin The voice kijken!

7. Troelala21

jep dan begin ik met 96 dus vanaf maandag even een streng weekje tot de 1e kerstdag....

Wouw wat een verschil!! Goed hoor! Mooi zo doorgaan meid!

8. Troelala21

Goed zo!! mooi doorgaan meid!

9. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    Hey meiden,

Super te lezen dat iedereen zo goed bezig is.

Hier vanmiddag 1 bonbon gehad. Had ik me ook voorgenomen. Heb m bewust aan het eind van de dag genomen. Meestal als ik zoiets neem, neem ik er meteen meer. Nu prima bij 1 kunnen houden.

Mijn menu vandaag:
    O: 2 plakjes ontbijtkoek minder suiker
    1 beker optimel drink

T: 1 appel

L: 3 meergranenboterhammen met;
    37 gram 20+ kaas
    1 peer

T: 1 bonbon
    2 mandarijnen

A: 2 pitabroodjes met;
    100 gram kipshoarma
    klein beetje knoflooksaus

Totaal van 1179 kcal

Liefs

10. jipofjanneke

Kimmetje, dat is helemaal super zeg! 1,3 kg in een midweekje!
    Eet je erg weinig?

Melanie, super zeg 1 bonbon. Ik eet er altijd op woensdagmiddag 1. Vaste prik zeg maar. Heerlijk! Is kipshoarma ook anders van smaak dan gewone? En minder kcal? Ik heb er ook wel weer eens zin in. Bij mijn man thuis deden ze dat altijd met pindasaus. MMM!

11. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    Oeh... das lekker, moet ik ook een proberen!

Kipshoarma scheelt erg veel in kcal. Ik maak het zelf. Gewoon kipfilet in stukjes, shoarmakruiden erbij, even laten staan en dan bakken. Ik vind het zelf lekkerder dan gewone shoarma... maar ik ben wel echt een kipeter!

12. jipofjanneke

Bedankt, ga ik binnenkort eens maken. En kipfilet vind ik erg lekker, en mijn man ook. Wij eten dat ook best vaak. Bedankt! Als ik het gegeten heb, hoor je hoe lekker het was :D

13. Rundeeprunwild

Rundeeprunwild Fanatiek lid

Apr 1, 2011
    1,612
    38
    48
    Een hele goede morgen meiden!
    Wieneke zozo jij bent echt al veel afgevallen, ook flink wat cm's kwijt! Gefeliciteerd!

Ik had vandaag mn officiele weegmoment en k ben vanaf vorige week zaterdag nu 3,8 kilo kwijt joepie:D En nog gaat t me niet snel genoeg haha.. Op naar de volgende week!

Stond gister wel flink in de verleiding om een bokkepootje te nemen en een pilsje haha maar toch maar niet gedaan;)

14. jipofjanneke

Ellenbaby, WOW! Jij hebt het record verbroken! Maar dat het je niet snel genoeg gaat herken ik wel, komt denk ik omdat je er nu heel veel mee bezig bent door het weinige eten. Maar dat zal wel minder worden hoor. Maar ik ben nog niet zo heel veel afgevallen hoor. Van 78 naar 67,5 gegaan. Maar ik ben voor het eerst van mijn leven gaan sporten en dat scheelt echt zo veel! Ook dat ik sneller afval dus ik hou het langer vol door het snelle resultaat.

15. Rundeeprunwild

Rundeeprunwild Fanatiek lid

Apr 1, 2011
    1,612
    38
    48
    Haha thnx, ja uit ervaring weet ik dat ik er wel veel mee bezig blijf.. tot het bittere einde (65 kilo);):D Ja ik hou het dus ook beter vol doordat ik gelijk resultaat zie! Bij die andere dieeten viel k miss een halve kilo per week af nja dat schiet niet op voor mij en dus hou ik zoiets niet vol..
    Ohw van 78 naar 67,5 is minder dan ik dacht ja.. maar dat scheelt dan wel al veel kledingmaten en cm's zeg:$
    Ja sporten scheelt echt een heleboel.. voor je gevoel ook. Je krijgt elke keer weer een kick als je lekker hebt gesport.
    Ik mag vanaf volgende week weer oefeningen doen.. dan ben ik uit die 6 weken kraamtijd. En ik probeer zoveel mogelijk lopend te doen.. echt geld en tijd voor een sportschool heb k niet:cool:

16. jipofjanneke

Ja lekker is dat he, als het nu zo snel gaat. Een halve kilo per week is ook prima, maar zeker aan het begin is het snel lekker. Maar bij mij gaat het nu niet zo hard meer hoor.
    Ik heb nu maat 38/40 en had maat 44. Scheelt echt heel veel. Ik heb 5 weken lang 4 keer per week gesport en dat doet t 'm echt bij mij. Al die centimeters kwijt, heerlijk! Ik wil nog ongeveer tot 63 gaan denk ik. Ben nu 67,5 kg. Jij hebt er ook nog veel te gaan. Maar van mij ben je niet zomaar af hoor, als ik 63 weeg blijf ik schrijven (als dat van jullie mag) om op gewicht te blijven. Dat lijkt me het moelijkste!

17. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    Hier vandaag niet zo'n geweldige dag. Heb eigenlijk niet opgelet... maar het valt nog mee ;)

Mijn menu:
    O: 200 gram optimel vanille yoghurt
    25 gram cruesli balans

T: niks

L: 1 hard bruin broodje met;
    tonijnsalade (van de intratuin) ;)
    1/2 beker warme chocomel met slagroom (rest heeft mijn vriend op, ik zat vol)

T: 1 bastogne koekje
    stukje witte chocoladeletter

A: 250 gram ovenfriet
    1 satekroket
    1 lepel halfvolle frietsaus
    1 lepel curry

18. jipofjanneke

Ik vind je menu er niet slecht uit zien hoor. Misschien iets anders dan je gewend bent, maar het valt wel mee toch? Ik had gisteren bedacht om 's avonds op een feestje taart te eten. (280 kcal) Maar 's middags had ik chocolade op, niet de bedoeling wel 125 kcal. 's s avonds een extra schep pindasaus. De taart dus maar laten staan. Op een feestje nog wel zo'n snackgehaktballetje op. Leuk woord voor galgje trouwens, snackgehaktballetje. Maar al met al toch nog een redelijke dag. Maar waarom ik die chocolade dan weer nam? Ik had geen trek, maar blijf er maar aan denken!

19. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    @ Wieneke: een keertje moet kunnen toch? Mijn menu van gisteren zag er inderdaad redelijk uit, maar 's avonds heb ik ook nog een extra stuk chocoladeletter (hij is nu op) en bijna een hele bus pringles op. Wat jij beschrijft met die chocolade had ik met die pringles. Bij het eerste chipje dacht ik: hmm... is dit het nou? Maar toch bijna die hele bus leeg eten?!

20. jipofjanneke

Balen zeg! Raar he, ik snap er niks van. Achteraf vraag ik me dan af waarom ik dad gedaan heb maar dat kan ik dus nog steeds niet ontdekken, frustrerend! Op zich is het niet zo'n probleem af en toe maar ik vind het zo'n 'gevecht' steeds. Herken je dat?

Share This Page