@Shania Naomi, je zit in een lastige situatie begrijp ik uit je verhalen. Kan je alleen maar sterkte wensen in een moeilijke tijd. En voor afvallen heb je niet perse cambridge nodig meis!!! @Melanie, ik ga mijn best weer doen. Kan steeds in een schulpje kruipen en steeds als excuus emo buien blijven roepen, maar moet weer even vooruit kijken, en dat gaat best wel goed. Zal weer naar mijn dochter, die is niet helemaal happy. Ze in slaap gevallen op de bank en werd jammerend wakker. Ze ligt nu op bed, heb intussen mijn haar even gewassen en een masker erin gedaan, dus maar weer uitspoelen en naar Esmee toe.
Vandaag gaat met eten goed. Vanochtend heb ik me gewogen en ik weeg 75,9. Ik was 78.. Yeahh 2,1 kilo afgevallen. ik moet wel zoo doorgaan. Ik ben een beetje ziek. Ik heb me ziekgemeld op werk en naar de dokter geweest, ik heb een lichte bronchitis.
Butterfly, goed dat je weer goed bezig bent! Vervelend voor (jou en) je dochter! Is ze ziek ofzo? Nazli, wat goed!! Super knap en ga zo door. Jij zal wel blij zijn! Ik heb vanmorgen gewogen (maar mijn weegmoment is vrijdag) en ben niet afgevallen, nog steeds 67,5. Ik ga er nu dus 3 dagen even keihard tegen aan want ik wil deze week graag een halve kilo afvallen. Als ik niet afval zou dat de eerste keer zijn. Maar wel echt mijn eigen schuld. Ik heb gisteren echt te veel gegeten. Net zoals vorige week donderdag trouwens. Nou ja, het komt wel goed. Gewoon maar weer doorgaan. Pff, moeilijk!
@ Wieneke: niet nu al negatief doen he Wie weet ben je vrijdag gewoon die 5 ons kwijt. Goed je best doen, dan lukt het vast wel. Ik zal mijn menu voor vandaag nog even droppen: O: 200 gram optimel vanille yoghurt 25 gram cruesli balans T: niks L: 3 meergranenboterhammen met; 30 gram filet americain met uitjes 1 beker optimel drink T: 1 appel 1 mandarijn (de laatste, moet even boodschappen doen ) A: 150 gram zilvervliesrijst 250 gram saus (chickentonightsaus/kipfilet/groenten)
@Wieneke, nee, ze is niet ziek, maar ik denk gewoon heel moe. Ik had slaapdienst en kwam daar vanmorgen uit. Als ik uit de slaapdienst kom, dan ben ik pas 09.00 vrij en moet mijn man dus de kinderen om 06.45 naar de opvang brengen. Vanmorgen lag ze nog diep in slaap. En de weekeinden zijn ook zo druk steeds, papa en mama drukke bezigheden, de kinderen worden maar meegesleept he whahaha.. @Nazli, beterschap!!!
Hier net nog wezen hardlopen. Pfff... ben bekaf nu. Moest er weer even inkomen na 1,5 week. Hopelijk is de weegschaal morgen lief, dan is het niet voor niets geweest
@Melanie, goed dat je bent gegaan hoor . En de weegschaal werkt vast mee. Ben zelf ook benieuwd naar mijn resultaat . Zo, hier druk aan het studeren geweest. Heb vrijdag een tentamen . Daarnaast gaan we na het tentamen iets anders doen. We moeten een beleidsplan schrijven binnen het werkveld van een van de studenten. Een studiegenoot werkt in de gevangenis, en daar schrijven we het plan voor. We krijgen dus een rondleiding binnen de gevangenis bij mij in de buurt. We moeten observaties gaan doen. Vind het heel spannend hoor . Niets gegeten vanavond, ook niets bij de koffie. Krijg nu wel wat trek, ga denk ik even een crackertje of berschuitje smeren. Dan lekker douchen en naar bed.
nazli, hoe komt dat? Beterschap! Melanie, je hebt gelijk! Komt wel goed hoor. Nu zit ik er weer helemaal in. Was erg moe. Maar weer goed geslapen en nu lekker aan het werk. Mooi menu heb je. Ik vind het super knap dat je het steeds zo goed oppakt! Butterfly, wat ben jij een harde werker en doorzetter zeg. Ongelooflijk! Je gaat maar door, super knap! Iedereen succes vandaag
Wieneke, waarom ik me niet goed voel bedoel je? Of iets anders?? Ik heb een lichte bronchitis. Lig nu op de bank met een warme thee met citroen. Ontbijt: 2 boterhammen met kaas en chocopasta. Warme thee met citroen en zoetstoffen. Straks mijn medicijnen innemen. Bah niet lekker.
Goedemorgen. @Wieneke, wat een lief compliment . Dat zeggen weinig en merk dat ik het fijn vind te lezen . Ik kan niet stil zetten. Soms denk ik te weinig aan mezelf hoor . Dat merk ik doordat ik dan moe ben. Maar goed, studie, werk, gezin is ook een drukke bezigheid. Had het wel verwacht ook, maar soms is het niet leuk. De tijd met mijn kinderen probeer ik altijd leuk en gezellig te maken door leuke dingen te doen. @Nazli, voel je je inmiddels wat beter??? Hier uitgeslapen, Esmee was pas 07.30 uur wakker . Toen lekker met haar op de bank voor sesamstraat gekropen en dara ontbeten. Maureen was 08.00 uur wakker. Inmiddels de meiden aangekleed, de wasmachine staat aan, de kinderen zijn aan het spelen. Zo eerst fruit eten en dan even boodschappen doen. Ben de kerstboodschappen in etappes aan het doen deze week . De weegschaal was lief . In 2 dagen 1.5 kilo kwijt, dat motiveert zegt . Maar het moest ook echt wel. Menu: O: 2 beschuiten, 1/5 plak beemsterkaas, 1x smeerkaas balance, thee. T: appel en koffie. L: ? T: thee en een sinaasappel. A: aardappelen, spitskool met kerriesaus, visfilet. T: ? Ik ga weer aan de slag hier!!!
Heey meiden zit een aantal weekjes zonder laptop dus nu ff op mn telefoon.. meiden die ziek zijn beterschap! @de rest ik heb niet alles bijgelezen maar hoop dat t nog goed gaat bij jullie! Ik Had gisteravond een verjaardag en heb zo vreselijk gezondigd.. Heb r echt spijt van haha. Toen ik op de helft van mijn overheerlijke stuk kersenvlaai zat kreeg ik al spijt! En toch dooreten raar is dat he!? Vandaag Maar wr streng 3 shakes en een flink stuk wandelen vanmiddag! Hoop dat er toch wat af is aankomende zaterdag.. Voel Me echt een vreetzak haha nja succes meiden! Laat zaterdag wel wr van me horen als ik gewogen heb!
Ik weet dat je met andere dieten ook kan afvallen. Alleen cambridge was nu even de makkelijkste weg voor me geweest. Maar dat zal het hem voorlopig niet worden, dus ik zal straks maar aan de sonja bakker weer denk ik. Hopelijk lukt het me..... Wat fijn dat jullie het allemaal goed meiden op een foutje na. Als je er maar van genoten hebt en gewoon weer verder gaan waar je gebleven was. Komt allemaal wel goed met jullie!!
Butterfly, ik voel me gewoon hetzelfde als gisteren. De kids zijn op school en kdv, dus kan ik ook wat uitrusten. Ik heb ook tot zaterdag attestje van de dokter gekregen. Bij jou is de weegschaal ook lief blij wordt jr dan he. Shania naomi, succes met afvallen.. Ellenbaby, voor een keertje mag je wel zondigen. Vandaag maar weer streng dieten. Succes.
@melanie.. wow wat knap wat jij al bent afgevallen zeg! geweldig! RESPECT! @Nazli beterschap. @shania naomie. Ik probeer koolhydraat arm. werkt ook super. Nou hier hou ik t redelijk vol. Mag niet klagen. Nu nog afwachten wanneer ik resultaat zie. Ik ben er in het verleden 10 kilo mee afgevallen in 4mnd. Als dat nu weer lukt ben ik happy. En dan doe ik er nog een maand of 2 a 3 bij voor die andere 5 hahahaha. Ben alleen door mijn crackers heen. dus ff alternatief bedenken. begin zo maar eens met drinkyoghurt. koffie heb ik al op. (ja was laat uit bed)
Inmiddels zijn de meiden te spelen. Ben op de fiets heen gegaan, mijn zusje woont buiten het dorp, en dat is best even een stevig stuk fietsen. Dat heen en weer, en straks ook weer . De lunch was: 1 tosti van 2 boterhammen met 1 plak beemsterkaas, 2 plakjes kipfilet met een beetje curry. Daarbij een kopje kerriesoep. Maar had nog wel trek, maar niets meer genomen. Nu aan een kopje thee en heb mijn studieboek voor me liggen . Helemaal geen zin!!! Maar goed, gewoon beginnen en even een uur flink doorlezen. @Nazli, dat is het ook, als de weegschaal mee werkt word ik daar helemaal vrolijk van. Zit dan ook stukken lekkerder in mijn vel en kan de afgelopen maand nu achter me laten en dus vergeten . @Shania Naomi, ik heb alle Sonja Bakker boeken ook, op een of andere manier kan ik me niet meer tot die boeken zetten, heel stom. Als je het al een paar keer hebt gedaan word het ook wel saai. Misschien kun je dan zelf menuutjes maken met als rode draad Sonja? Ik vind de recepten wel altijd leuk en lekker .
Ik heb ook sonja bakker boeken. maar dan moet ik zooo nadenken. iedere keer dat boek pakken wat mocht ik ook al weer. bleeh. wil zelf bepalen wat ik (wel/niet) eet. Vandaag niet veel. ik moet boodschappen doen en wil niet de fout in gaan. en heb eigenlijk ook niet echt trek. dus daar maak ik ff misbruik van hahahaha. ik heb dus eigenlijk alleen nog maar 2 porties witlof soep op... en dan zo rode kool met een gehakt bal denk ik. (vanavond dan nog wel fruit met yoghurt)
Cherue, hier ook een sb boek, maar om de zelfde reden wil ik mijn eten zelf regelen. Ik heb nog niet echt een diert. Probeer wel gezond te eten. Maar soms gaat het mis. Wat voor soort dieet is dat wat jij doet?? Wat mag je allemaal eten?? Vanmiddag is het verkeerd gegaan. Met mijn zoontje frietjes gegeten mijn zoontje wou heel graag frietjes, maar ik kon ook niet van afblijcen
@ Butterfly: lijkt me wel leuk, die rondleiding en alles eromheen. Komt vast goed, en ook met je tentamen. Super dat er alweer anderhalve kilo af is. Dat geeft de burger moed! @ Wieneke: Dankje voor het compliment @ Ellenbaby: Vervelend dat je je hebt laten gaan. Maar kom op meid. Gewoon de draad weer oppakken en dan komt het vast weer goed. @ Cherie: Ik zou wel gewoon je maaltijden aanhouden hoor. Te weinig eten is ook niet goed. Je moet het motertje wel brandende houden. Hier vandaag weer een goede dag. Vanmiddag bij de lunch alleen een cup a soupje extra genomen. Had nog zon trek toen ik mijn lunch op had. Verder is het goed gegaan. Mijn menu: O: 2 vitalu volkoren crackers met; 10 gram appelstroop 1 beker optimel drink T: 1 appel L: 2 krentenbollen 1 peer 1 cup a soup tomaat T: 1 plakje ontbijtkoek minder suiker A: 1 portie lasagne met veel groenten