10 kilo afvallen... wie doet er mee? STRENGE VARIANT deel 1

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door butterfly24, 2 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Dank je wel meid! En jij vooral zo doorgaan want je gaat super goed!!

Ik wil ook iedereen 2 hele fijne kerstdagen toewensen, geniet nog even lekker van het eten, nu mag het!! En straks na de kerst lekker de knop om en dan zullen we alle kilo's voorgoed laten vliegen!!

2. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Kom op. misschien ff een weekje niet wegen. T kan ook een hoop vulling en vocht zijn.

3. jipofjanneke

jipofjanneke Niet meer actief

Iedereen heel veel succes en natuurlijk plezier de komende dagen! Geniet er lekker van.

Cherie, jij bent goed bezig zeg!

Melanie, vervelend he als het niet lukt. Al die lekkere dingen ook... Ik zie ook overal lekkers!

Shania, dinsdag begin je toch? Je hebt er echt zin in he! Ik hoop voor je dat je snel je eerste resultaten boekt.

Hier gaat het goed, heb geen calorieen geteld maar ik heb er gewoon een goed gevoel over. Over 4 weken ga ik weer wegen en ik hoop dat ik dan 1-2 kilo kwijt ben.

Mijn menu van gisteren:

o: 1 boterham met 20+ smeerkaas en mandarijn
    t: volkorencracker met light jam
    l: groentensoep, 1 boterham met rosbief en 1 met oude kaas
    t: zelfgebakken koekje
    a; 1,5 pitabroodje met kipshoarma en sla. Beetje knoflooksaus. En een handje vol cherrytomaten
    t; 200 ml optimel yoghurt

vandaag:

o; 1 boterham met gestampte muisjes en een mandarijn
    t; 2 evergreens
    l; kop groentensoep, 1 boterham met achterham en 1 boterham met 20+ smeerkaas
    Het volgende is de planning:
    t; appel
    a; stoofschotel schouderkarbonade/uien/aardappels
    t; yoghurt

Misschien nog ergens een kerstkransje ofzo.

4. Troelala21

Ja ik begin dinsdag! Heb er echt enorm veel zin in, wil echt voorgoed afrekenen met al die rotkilo's haha!

Komt vast goed met je 1-2 kilo meid!!

5. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Ik heb gister op koffie met 2 crackers filet
    2 kaiserbroodjes uit de oven. 1 met filet en 1 met hagelsag.
    warm eten rode kool (1 miniaardappel)

en s'avonds helaas wel een bakje rijstchips.

dus niet helemaal een superdag maar nog niet slecht dacht ik.

6. Rundeeprunwild

Rundeeprunwild Fanatiek lid

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    Heey meiden iedereen fijne dagen gewenst!
    Ik Heb niets gelezen zo lastig op mn telefoon maar hoop dat t goed gaat met iedereen!
    Hier Gisteren gewogen en was 86.8.. Nu dus 5.2 kilo kwijt!
    Ik Hou me met de kerstdagen netjes aan mn shakes en dan gun ik mezelf met oud en nieuw een stukje vlees en een biertje haha.
    Pff lastig hoor mja tis voor een goed doel!
    Ik Word nu wel een kei in NEE zeggen!

Nou zaterdag ga k wr wegen dan laat ik t wel wr weten!
    Groetjes van hier..

7. Rundeeprunwild

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    Ohw zie net dat mn bericht van gister wel aangekomen was haha. Telefoon deed toen ineens raar mja moet je mn vorige bericht maar vergeten lol

8. Troelala21

He meiden
    Hoop dat jullie fijne kerstdagen hebben gehad (en nu nog hebben haha) hier gister aan het gourmetten geweest pff wat voelde ik me vol....Vandaag het met wat minder gedaan voelde een stuk beter. Morgen ga ik beginnen met het dieet yeahhhhh! Heb er echt zoooooooo zin in!!! Geniet nu nog even van een canei wijntje haha...meiden fijne avond en geniet nog even!

9. Rundeeprunwild

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    Shania eindelijk is het zover!
    Heel veel succes alvast.. je kan t!
    Mijn Kerstdagen hier waren aardig shakerig haha..
    Ach ik weet waar ik het voor doe
    VandaagKon ik mijn nieuwe winterjas aan die bijna niet dicht kon toen ik m in huis kreeg!

10. Troelala21

Dank je wel meid!
    Hoop het net zo goed te doen als jou! Zo te horen ben je echt goed op weg dus lekker zo doorgaan meid!!

11. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    hoi meiden, ik schreef mee in het andere topic 10 kg afvallen maar wil me graag hier weer aan sluiten. Vanaf vandaag is de knop weer om, die vreterij met kerst is weer een goede aanleiding. Had er 6 kilo af, terug gelopen naar 3 dus nu moet ik de grens weer trekken en doorgaan. Val af door middel van kalorien tellen, zo'n 1000 a 1100 per dag, meer bewegen en geen alcohol. Weeg nu 82 kilo, wil naar de 65. Hopelijk gaat me dat lukken met een beetje steun van hier. Liefs Lynnes

12. Rundeeprunwild

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    Lynnes tuurlijk gaat het je lukken!
    Calorieën tellen ga ik straks ook doen als ik stop met modifast.
    Lees hier heel vaak goede dingen daarover.. Succes!

13. Rundeeprunwild

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    Dank je en tuurlijk ga je t net zo goed doen.. Je bent in ieder geval net zo gemotiveert en vastbesloten om af te vallen als ik ben..
    EnDat vind ikzelf heel belangrijk..
    Joepie vandaag mag je!

14. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    dankje! Heb al eens eerder Weight Watchers en Sonja bakker geprobeerd maar vind dat veel te veel gedoe. Doe nu via voedingscentrum de caloriechecker gebruiken, echt ideaal!

Zo maar eens een dagmenu maken.
    Ontbijt iig 2 volkoren crackers met filet american en thee.
    Tussendoor banaan
    Lunch
    Diner allebei nog geen idee.Straks eerst maar eens gezonde dingen inslaan.

Succes vandaag dames!

15. jipofjanneke

jipofjanneke Niet meer actief

Lynnes, welkom en veel succes. Ik tel ook kcal inderdaad, zo ideaal dat je zelf kan bepalen wat je eet he!

Ellenbaby, jij gaat ook goed volgens mij he! Hou je het een beetje vol? Hoe heb je dat met de kerst gedaan?

Shania, vandaag is jouw dag! Ik ben benieuwd hoe het gaat de eerste dagen. Lees vaak dat die erg moeilijk zijn, doorzetten hoor, daarna zal het beter gaan!

Hier gaat het goed. Eerste kerstdag 1100 kcal gegeten, gisteren zeker 2400. Twas lekker maar erg veel! Vandaag ga ik weer gewoon verder. Ben vandaag wel lekker vrij. Succes allemaal

16. Troelala21

nou meiden de weegschaal gaf vanmorgen 97.7 kilo aan pfff. Maar goed dat gaat me niet demotiveren we gaan er gewoon voor! heb net de eerste shake op, viel me niet tegen. Het was niet super lekker maar wel goed te doen. Sommige hoor ik praten over stank ik ruik niks. Dus de eerste shake is binnen joepieeeeeeeeee ik ben begonnen!!!

Meiden zet hem op, we laten de kilo's vliegen!!! Zullen eens zien hoeveel we met zijn allen kwijt gaan raken de komende tijd!!

En iedereen bedankt voor de succes wensen, met jullie kom ik er zeker! Jullie motiveren me enorm dank jullie wel meiden! ik zal nu op na 2,5 liter water drinken haha want dat moet. Enne ik word meteen zo voor de leeuwen gegooid want me zusje is jarig dus ik moet meteen op visite vandaag haha!

17. Rundeeprunwild

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    @wieneke ja ik hou t heel goed vol. Met de kerstdagen heb ik niks gegeten behalve mn shakes dan. en jij gaat ook nog steeds goed man..

@shania ik ben blij dat je de shakes niet vies vind..
    T is ff wennen maar over een paar dagen weet je niet beter geloof me!
    EnAls je dan ook al resultaat ziet op de weegschaal is dat zo kicken hihi

HierWas ik vanmorgen veel te nieuwsgierig dus heb me tussendoor ff gewogen en er was wr een halve kilo vanaf. Ben nu echt blij dat ik al dat lekkers heb kunnen laten staan dit weekend.. Zal straks de kleine in bad doen en de fles geven en dan ga ik een eindje wandelen.. Km of 10 haha heerlijk!!

I LOVE AFVALLEN

18. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Ellenbaby: Super meid. Ga zo door! :D

@ Shania Naomi: Succes meid! Ga ervoor! Komt helemaal goed! ;)

Hier ook een leuke kerst gehad. Kerstavond naar de film geweest met een oom en tante van mijn vriend, nadat we daar gegeten hadden. (bloemkooltaart, en ijstaart na) 1e kerstdag bij mijn zus met de hele familie. Daar ook gegeten (chinees gehaald) en 2e kerstdag bij mijn andere zus, mijn ouders kwamen ook. Ze had een taart gemaakt (fondant, met als vulling, witte chocolademouse en frambozen) We hebben gegourmet en hadden chocolademouse na. Ik zat hardstikke vol en heb dus maar 3 happen chocomouse gehad. De rest heeft mijn vriend opgegeten. En die heeft heeft er 2x van kunnen genieten want die hing vannacht boven de WC. Dat kon ook niet goed gaan, als ik zag wat die gegeten heeft. Net goed!!! Hopelijk gaat hij niet heel de dag zielig lopen doen!

Vandaag de draad weer oppakken want de weegschaal was niet lief. 92,2 kg. 2 kg aangekomen dus. :(

19. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Lynnes: welkom en succes!

20. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Ik kom mijn menu van vandaag even droppen...

O: 200 gram optimel vanille yoghurt met;
    25 gram cruesli balans

T: niks

L: 3 meergranenboterhammen met;
    dun tonijnsalade
    1 beker optimel drink

T: 1 appel
    2 mandarijnen

A: 300 gram oma's pannekoeken (koopmans)
    een beetje stroop en poedersuiker

Deel Deze Pagina