haha geeft niets meis als je er maar lekker van geniet!!! Morgen is er weer een nieuwe dag! Ik heb nog niks aangeraakt maar ik weet wel dat ik het vandaag moeilijk zal krijgen, moet straks na me s-ouders op visite en die hebben altijd de tafel vol met lekkers, plus dat ze nu met onze kids oliebollen aan het bakken zijn vers. Dus dat word even doorbijten voor mij....hoop dat ik me aan me shakes kan vasthouden!! Meiden een hele fijne jaarwisseling, op na 2012! Dat al jullie wensen maar uit mogen komen, en de kilo's er maar af mogen vliegen!!
Ellen, is het lekker allemaal? Als ik dat lees... mmm! Morgen of maandag weer vol goede moed verder. O ja, ik zag op de site van de aldi maaltijdvervangers staan. Een grote pot voor 3,99 geloof ik. Aanmaken met magere melk. Scheelt veel geld denk ik. Is vanaf a.s. woensdag! Shania, goed bezig! Ik hoop dat je het vol kunt houden. Weet je, die oliebollen zijn er volgend jaar weer. En je kunt altijd een pak kopen en die maken als je klaar bent met je dieet. Onzin natuurlijk, maar het idee is dat dat soort dingen er altijd zijn! Je hoeft het niet te nemen. Hier gaat het goed vandaag. Vanmorgen ontbeten met twee boterhammen en tussen de middag 2 broodjes en een boterham. Had tussendoor geen trek, de rest van de week had ik dat wel. Ik moet echt goed ontbijten merk ik nu. Iedereen een fijne jaarwisseling en het allerbeste voor 2012!
Ja ik ben zeker weer goed bezig gelukkig. Hoop dat ik nu weer snel in ketose ben dan zal het nog sneller gaan! Ik was vanmorgen alweer 600 gram kwijt dus nu 2,2 op 4 dagen netjes toch? Zo denk ik ook hoor over die oliebollen en kaas enz....Die dingen lopen niet weg, kan ze altijd weer nemen als ik klaar ben met het dieet. Ik zal alleen maar mezelf er mee hebben. Het ziet er alleen allemaal zo lekker uit haha, dus ik moet er niet te veel na kijken en aan denken anders heb ik alleen mezelf maar te pakken. Heb zonet weer even op de site van cambridge gekeken na de voor en na foto;s en dat is zooooooooo stimulans dus nee ik blijf lekker van alles af. Mijn tijd komt wel weer eens. Eerst die kilo's maar eens kwijt raken!! Fijne dag nog allemaal, geniet van de laatste dag van het jaar, en op na 2012!!
Hoi iedereen! Gelukkig en gezond 2012 toegewenst vanuit hier! Ik heb me flink laten gaan gisteren maar het was hartstikke lekker en ik heb er geen spijt van de weegschaal stond wr op 86 vanmorge dus 6 ons erbij maar dat is er toch zo wr vanaf.. Vandaag nog geen behoefte gehad aan iets dus neem vanavond mn eerste shake.. Zit Nog vol van gister.. Morgen de draad maar wr oppakken NouWe gaan vol moed het nieuwe jaar in met zn allen! Shania hoe is t met jou gegaan? En bij de rest?
Nou ik ben even afwezig geweest... ik heb vandaag nog wat foute dingen gedaan maar probeer het te compenseren. dus vanaf vandaag ga ik er vol tegen aan. ik ga ook proberen om het sporten er weer bij te zetten. (durf niet te wegen. maar ga vrijdag wel wegen)
Hey meiden, Ik wens jullie een heel gelukkig, gezond en slank 2012!!! Hier me de laatste week totaal niet gedragen. Morgen pak ik de draad weer op, maar de bedoeling is om pas volgende week ergens te gaan wegen!
Gelukkig nieuwjaar allemaal!! Blij dat de gezellige eetdagen voorbij zijn zeg pff!! Moest me gister echt inhouden niet normaal. Maar het is goed gekomen. Ben nu ook helemaal afgestemd op de shakes, laat lekker alles aan kant liggen. Vanmorgen had me s-zusje taart gehaald om het nieuwe jaar in te luiden, ik heb lekker een bakje thee genomen en zeker niet na wat lekkers om gekeken! Voel me ook sterker dan ooit!! Drink zo 3 liter water weg, de shakes glijden ook lekker weg haha. Ben echt blij dat ik alleen de smaken heb die ik lus. Kijk er helemaal niet meer tegenop om de shakes op te drinken. Heb ook totaal geen honger of wat ook maar. Heb de weegschaal wel ff aan de kant gezet. Dinsdagochtend zal ik me even wegen, dan kan ik de banner hopelijk ook wat aanpassen. En dan gaan we de 2e week alweer in met de shakes! Klinkt trouwens misschien raar maar ik merk wel dat me buik al wat minder bol staat. Zo gek haha, maar ik vind het niet erg had echt zo zwangere buik dus laat hem maar lekker slinken. Heb er gewoon echt zin om in om slanker en lichter te worden. Misschien kan ik dan eindelijk de zomer eens in met rokjes/jurkjes en leuke laarzen! ellenbaby 600 gram is toch netjes meid. Je hebt er lekker van genoten dus ook geen spijt er van hebben! Die 600 is er zo weer af!! Melanie morgen lekker weer de draad oppakken en weer lekker verder gaan! Komt helemaal goed met jou! Cherie succes meid met jou komt het ook zeker wel weer goed! Meiden zet hem op! 2012 word ons jaar om voorgoed met onze rot kilo's af te rekenen!!
Nou vandaag is ook wr een drama.. Hele dag niks gegeten en vanavond een paar borrelhapjes gehad en een hele reep hazelnootchocola van milka (die was wel superlekker).. Schaam schaam.. NouJa morgen wr t ritme oppakken voordat t niet mr lukt, ging net zo lkkr..
Shania klinkt goed meid! Melanie je kan t! kom op. Ellenbaby. jee wat balen joh. nou niet meer bij nadenken echt gewoon weer starten morgen. Ik heb vanochtend wel nog oliebollen op. maar de rest van de dag netjes gedaan. ook nu heb ik trek. maar ik heb nog ruimte voor crackers en/of fruit. dus ga echt opletten en me er aan houden. Ik ga echt proberen om flink af te vallen! voel me goed gemotiveerd! hoop dat de knop nu ECHT om is
Zo, hoe gaat het hier met iedereen? Allemaal de laatste oliebollen aan het eten? Ik ben vandaag weer opnieuw begonnen. Vorige week de hele week een matige week gehad. Veel snoepen. Dat deed ik voor het lijnen ook altijd. Ik denk dat ik wel aangekomen ben maar ga dus niet voor vrijdag wegen (wil niet eens, dat zou slecht zijn voor mijn hart denk ik) Ik vind het onwijs moeilijk om de draad weer op te pakken, hoe doen jullie dat? Heb ik nu niet genoeg motivatie ofzo? Ik denk de hele dag aan snoep,koek, taart enz. Vanavond weer sporten, morgen ook. Woensdag fiets ik een uur naar mijn werk als het weer goed is. Beweging zit dus voorlopig wel goed!
Hier gaat het goed. Ben nog steeds trouw aan me shakes gelukkig, tuurlijk heb ik weleens een moeilijk momentje als ik me kinderen een lekkere boterham na binnen zie werken maar dan hou ik me gewoon weer voor waarom ik dit doe. En dan is me motivatie weer terug! Morgen wegen spannend, dan heb ik de eerste week erop zitten! Dan gaan we week 2 alweer in..... Ellenbaby jammer meid, maar morgen is er weer een dag. Gewoon weer jezelf er toe zetten, zal misschien even pittig zijn maar even doorbijten dan komt het weer helemaal goed meid! Je was al zo goed op weg kom op!! Wieneke het is ook moeilijk om weer de draad op te pakken meid. Dat heb ik zelfs. Denk dat we dat allemaal weleens hebben. Het zal misschien ook nog wel vaker voorkomen maar daar moeten we even doorheen bijten met zijn allen. Je bent super gemotiveerd meid, komt zeker goed met je!!! Zet hem op meid je kan het!!! Cherie klinkt positief meid, je bent er helemaal klaar voor het gaat je lukken!! Hier gaat het verder lekker, heb een beetje de balans gevonden in de tijden tussen de shakes en de 3 liter water. Word alleen moe van mensen die zo negatief op dit dieet zijn maar goed, wie het laatst lacht lacht het best!! Ik denk maar zo ik ben straks vrij van me kilo's en jullie sjouwen ze nog mee haha.....Als ze nou zelf het dieet eens probeerde dan wisten ze waar ze over praatte maar dat doen ze niet, nee ze hebben hun oordeel al klaar. Ach ja ze doen maar, ik vind het een super dieet, ik wou dat ik het eerder had gedaan!!
Jippie ik ben de eerste week 3,5 kilo kwijt!!! Had natuurlijk wat meer kunnen zijn omdat ik gezondigd heb maar dat maakt me niks uit. Elke kilo is er 1 en het zijn er al 3,5!!! We gaan nu vol goede moed lekker verder beginnen met week 2. Ben super gemotiveerd nu, laat de kilo's maar vliegen!!
Goed gedaan Shania.. Wat veel! Hoe lang gaat t op dat tempo? moet je nu na een paar weken wat gaan bijvoegen of niet? Hier is het gister goed gegaan. wil vandaag wel iets lager met de calorieen zitten. was gister iets te hoog. ben erg benieuwd. volgende week of zo ga ik wegen.
Het valt nog mee, de meeste vallen de eerste week tussen de 4 en 6 kilo af, maar goed ik heb gezondigd dus wat minder maar dat maakt mij niet uit, ik heb toch mooi 3,5 kilo te pakken! Gemiddeld val je 1,5 tot 2 kilo af, maar je ziet ook vaak dat bv deze week 1,5 kilo is en de week erop weer 3 kilo. Het gaat dus eigenlijk vrij snel met dit dieet. Ook helemaal niet erg haha. Nee maar ik reken nergens op geen een lichaam is hetzelfde mocht ik 1,5 kilo per week afvallen dan ben ik al lang blij!! Je moet met 3 of 6 weken een eetweek houden dat betekent dus 3 shakes plus een lichte avondmaaltijd. Ik doe het na 6 weken ik wil eerst continu alleen aan de shakes zitten. En ik mag over een week ook met de repen beginnen, maar veel hebben daardoor last van stoelgang en vocht vasthouden dus ik denk dat ik het alleen bij de shakes ga houden. Ben nu wel verkouden last van me neus en keel voelt niet fijn kan er ook niks tegen nemen maar goed het zal wel weer overgaan!
klinkt erg heftig. ik weet iig dat ik het niet zou kunnen. denk dat het met dit soort dieten wel van belang is om echt vol te houden. en meestal haak ik na een paar weken af (en val ook nooit snel af) en dan zit het er zo weer aan. als je langer volhou en je valt snel veel af. dan kom je misschien wel weer wat aan maar ik denk ook dat je dat dat verhoudingsgewijs dan wel weer meevalt. goed dat je het zo volhou
Het is heel erg belangrijk om goed af te bouwen en weer op te bouwen na normaal eten. Doe je dit niet dan heb je het er zo weer aanzitten inderdaad. Maar bouw je netjes af en bouw je ook netjes op met de calorieeen (daar word je overigens mee geholpen) dan kom je eigenlijk niks aan. Daarom heb ik ook voor dit dieet gekozen, je word begeleid tot je weer normaal alles kan eten. Anders had ik het zeker niet gedaan! dank je! Ik doe me best. Was eerst pittig omdat je wel steeds je gezin normaal ziet eten, maar ik weet waar ik het voor doe, dus dat hou ik me voor!
@ Shania Naomi: Super dat er al 3,5 kg af is! Hier vanmorgen de schade op de weegschaal opgenomen. Ben in december 4 kg aangekomen... Oeps!!! Vandaag weer aan de gang en pas volgende week weer wegen. Hoop dan weer 2,5 kg eraf te hebben. Meestal lukt dat wel. Als het me tenminste lukt om de draad weer goed op te pakken...
wow das best veel melanie! maar idd als je nu gewoon weer je best doet toch irritant om te zien hoe snel je aan kan komen! het kost zoveeel moeite om er af te krijgen. maar het zit er zo weer aan Ik ben nu echt bezig met 1200 calorien dieet. daar zit je best snel aan zeg! maar goed ik zie wel. als ik het een paar weken volhou dan kan ik daarna er weer iets bij doen. en dan doe ik de laatste kilo's met 1600 calorien of zo.. en als het echt niet te doen is kan ik altijd wat er bij doen. vind het wel bijzonder dat ik zo kan zien wat ik eet! want je zit best snel aan 1200 calorieen. daar schrok ik toch best van eigenlijk
ja was helemaal happy vanmorgen!! Mijn dag kan niet meer stuk! Jammer dat er 4 kilo weer aanzit meis, maar dat heb je er vast zo weer af meid. Hoop dat je iniedergeval genoten hebt van al het lekkers, en het is gelukkig maar 1x in het jaar december! Zet hem op meid, je kan het!!
Shania goed gedaan zeg! Je Zal wel sneller dan mij gaan straks haha! Ik gebruik de repen al van begin af aan namelijk.. Vind ze zo lekker! Denk dat ik nu na dit weekend wel ff 2 weken volop ga shaken.. Heb de draad gelukkig weer op kunnen pakken.. Verstand op nul en gewoon doen.. Ik baal wel van het weer nu, heb al 3 dagen niet gewandeld en dan ist daarna wr zo moeilijk om de stap te zetten en weer te wandelen Melanie je hebt in ieder geval wel genoten van de maand december haha.. Cherie succes met calorieën tellen! En opeten haha. Vanavond mn laptop wr terug gelukkig dus kan zaterdag mn banner aanpassen hoop toch dat er nog iets af is na die 2 dagen giga veel eten!