10 kilo afvallen... wie doet er mee? STRENGE VARIANT deel 1

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door butterfly24, 2 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Met cambridge mag je ze pas na 2 weken gebruiken omdat eerst je lichaam aan de shakes moet wennen plus dat je stoelgang al moeilijk zal kunnen worden. En je dus vocht vast kan gaan houden. Maar goed mijn stoelgang is altijd al moeilijk geweest dus daar zit ik niet zo mee haha. Maar vocht vasthouden doe ik liever niet....

Succes meid je kan het mooi doorzetten, je bent super gemotiveerd zet hem op!!!

ik wandel op dit moment ook niet, de kids hebben nog vakantie en met hun 3en alleen op pad werkt helaas niet. Ik ga savonds wel een groot blok met de hond om of het nou regent of niet. Vind het heerlijk even tijd voor mezelf even een frisse neus!

2. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Ik kom ook even mijn menu droppen:
    O: 200 gram optimel vanille yoghurt
    25 gram cruesli balans

T: niks

L: 3 meergranenboterhammen met;
    35 gram 20+ kaas
    1 beker optimel drink

T: 1 appel
    2 mandarijnen

A: 150 gram zilvervliesrijst
    250 gram saus (kipfilet/chickentonightsaus/groenten)

3. jipofjanneke

jipofjanneke Niet meer actief

Jullie zijn goed bezig zeg! Vooral Shania zeg. 3,5 kilo, super!
    Melanie, hoe ga je het nu weer oppakken? Ik heb in het bijzonder heel veel respect voor jou. al zoveel kwijt en steeds pak je het weer op. Je bent een topper!

4. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Dankjewel, das lief. Hoe is het nu weer oppak? Tja... ben wel geschrokken van de weegschaal dus die motivatie is er wel weer. Daarnaast is mijn vriend ook aan het lijnen, dus dat maakt het voor mij makkelijker. En ik moet over ruim 1,5 maand weer in mijn trouwjurk passen ;) (daar pas ik nu ook wel in, maar niet zoals ik wil ;))

5. jipofjanneke

jipofjanneke Niet meer actief

Trouwens, ik heb natuurlijk voor iedereen heel veel respect! De dames met de shakes, en de dames die het gewoon doen ook. Het is allemaal moeilijk!

Ik vind dat zo goed van jou, Melanie! Dat is namelijk waar ik nu moeite mee heb. Ik heb een aantal dagen veel gegeten (kerst enz.) en nu moet -of wil- ik het weer oppakken maar dat is zo lastig! Net wilde ik een tussendoortje nemen, was al iets later dan normaal dus trek. Dacht ik, ik neem wel chips! Gelukkig niet gedaan, een beschuitje genomen maar anders had ik vast te veel chips genomen. Goed hoor, hoe jij dat doet. Gewoon er weer voor gaan. Fijn dat je vriend ook mee doet! Je trouwjurk is natuurlijk een stimulans.

6. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Gaat goed komen met jou hoor melanie! Echt ik wed dat je met je trouwen ook die laatste 5 kilo kwijt bent!

Wieneke van jou toch ook harstikke sterk!!! kom op zeg. verstandige keuze! hoe vaker je die maakt hoe makkelijker het word.

Hier gaat het ook vandaag goed. dus al 3 dagen goed jee!!
    zo blij mee. Ik mag vanavond nog een appel en eventueel ontbijtkoek of zo. heerlijk.
    Ik had zondag nog gezondigd maar door het tellen toch binnen mijn calorieen gebleven! en dat geeft me zo'n kick. normaal zou zo'n dag voor mij dan helemaal naar de knoppen zijn en nu denk ik jee! ik kan het gewoon. ook met iets fouts of je niet gelijk een dag als verknald te zien.

7. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Cherie: De bedoeling is dat ik nu terugkom op mijn gewicht van voor de kerst. 4 kg eraf dus. En dat ik dan tot de bruiloft op gewicht blijf. Daarna wil ik de laatste 5 kg afvallen. Als ik die van te voren afval wordt mijn jurk namelijk te groot...

8. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Oh.. en die kunnen ze niet innemen op die 5 kilo? nou ja. die 4 eraf gaat je sowieso wel lukken. zou wel benieuwd zijn naar een voor en na foto van jou! want jee jij bent echt al veel afgevallen. niet weggaan hier he! goede inspiratie bron ben je:D

9. Troelala21

Het is zeker moeilijk meid, maar het gaat jou ook gewoon weer lukken! Je bent bijna bij je einddoel, kom op meid je kan het!! Ik heb ook zeker me momenten dat ik denk waar ben ik mee bezig, maar ik hou me steeds voor wat ik wil bereiken en dat helpt me er gelukkig elke keer weer bovenop. Ik heb ook wel zin in een lekkere boterham of een stukje vlees, maar goed dat kan nu niet. Ik denk maar zo mijn tijd komt wel weer.

Succes meid je bent super gemotiveerd dus komt zeker goed met jou!!

10. Troelala21

@melanie met jou komt het ook zeker goed! Je bent al zoveeeel afgevallen, je jurk gaat jou straks perfect passen je zult een super bruid zijn!!

@cherie zie je nou wel meid, je kan het wel. Komt helemaal goed met je!

Ik heb me 3 shakes weer op. Ik proef ze niet eens meer haha, daar ben ik wel blij om! Ik ben super gemotiveerd vooral na die 3,5 kilo maar ik verlang soms ook wel na normaal eten hoor. Maar goed ik hou vol, ik ga niet eten. Ik wil zoooo graag me kilo's kwijt dus ik moet gewoon even door bikkelen, mijn tijd komt wel weer!

11. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Cherie: Innemen kan misschien wel, maar dat kost me een hoop geld en daar wordt de jurk niet mooier op. Dus ik laat die 5 kg bewust even zitten tot na de bruiloft. Voor en na foto kan geregeld worden... even zoeken ;)

12. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Denk dat het voor je lijf ook wel heel goed is om gewoon op gewicht te blijven voor een tijdje. en dan pas weer verder. ben erg benieuwd ook naar je jurk!!

13. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Voor en Na:

14. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    En van de zijkant (duidelijker):

15. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Idd duidelijker! Van voren denk je he! waar zitten die kilo's maar jij had het wel goed verdeeld! je bent echt prachtig. wat is je huidige gewicht als ik vragen mag?

16. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Ik heb echt trek. zal maar naar jouw foto blijven kijken.. motiveert goed:D

17. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Op die na-foto ongeveer 90 kg... (nu dus 4 kg zwaarder ;))

18. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Ik lees niet goed denk ik? was je op die ene dan 130 kilo? :(:$
    En nu 90?! hoe lang ben jij dan wel niet?!

19. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Dat lees je goed...

Ik ben 1.90 lang

20. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    ah.. ik schrok al!!!! whahaha. nou je bent prachtig! (kloppen de verhoudinge ook een btje met hoe ik er uit zag :D:D:D toen ik op mijn streef was.. denk ik zag er zo uit met 65!! maar ben dan ook 1,67)

Deel Deze Pagina