10 kilo afvallen... wie doet er mee? STRENGE VARIANT deel 1

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door butterfly24, 2 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Ja maar wat er staat had ik wel allemaal last van dat is het rare!

2. jipofjanneke

jipofjanneke Niet meer actief

Dat je het gevoel had dat je een hyper hebt kwam door de ketose. Als je diabetes hebt, zoals ik, en je bloedsuiker is erg hoog raak je in ketose. Heel gevaarlijk voor mij!
    Als ik jou was zou ik die shakes in de hoogste boom hangen en dan waaien ze vanzelf de zee in. STOP ERMEE!
    Ga gewoon eten, je valt af en je voelt je goed. Stop met twijfelen!

3. Troelala21

Ik ben met sonja bakker 20 kilo afgevallen in 3 maanden, en 9 kilo in 6 weken. En elke week mocht k op vrijdags een lekkere chocolade reep opeten, en daarna gewoon weer verder met sonja bakker en dat werkte perfect! De pest is alleen op dit moment dat ik die menu;s niet echt kan opbrengen maar goed ik zal wel moeten!

4. Troelala21

Dat is de bedoeling ook van het dieet dat je in ketose raakt. Daardoor val je heel snel af. Maar mijn lichaam trekt dat scheinbaar niet.

Ik ben er ook mee gestopt gistermiddag heb ik de laatste shake gehad, gisteravond gewoon gegeten. En vandaag ook al 2x normaal gegeten. Die shakes kunnen mij gestolen worden ben er klaar mee! Ik ga wel weer sonja bakkeren. Dan maar accepteren dat het langzaam zal gaan, maar goed dat is denk wel de beste oplossing voor mij....

5. jipofjanneke

Goed plan! Het is zo slecht voor je! Als ik in ketose ben (ik meet dat zelf) moet ik direct in het ziekenhuis opgenomen worden. Ik val daar ook van af inderdaad.
    Probeer eens een week 1600-2000 kcal per dag te eten, je krijgt zoveel energie!

6. Troelala21

Jeetje wat erg meis!

7. jipofjanneke

Nu weet ik niet of het voor iemand die geen diabetes heeft net zo slecht is hoor. Maar je lichaam krijgt er wel een flinke opdonder van!

8. Troelala21

9. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Oh.. ik heb het nu toch ook echt even heel erg moeilijk....
    hoop dat we vroeg eten:D
    vanavond lekker taco's met veel groenten!

10. Troelala21

Nergens aanzitten meid!! Neem even een groot glas water misschien helpt het! Wij eten chili con carne hmm....Ik bepaal zelf waneer we eten gelukkig dus hier niet al te laat haha....

11. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    o ja.. water...:) chili con carne ook lekker! (let wel op dat die bonen en zo voor veel vocht zorgen vaak.. dat is op je weegschaal te zien hoor! ook al is het alleen vulling!)

12. Troelala21

Ja heerlijk!! Dat wist ik niet maar bedankt voor de waarschuwing, dan weet ik wat ik kan verwachten haha.....

13. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    hahaha. moet er zelf ook rekening mee houden. heb er ook een paar vanavond. zitten veel vezels in. maar zorgt dan weer voor goede stoelgang later... (als het goed is;))
    maar iig.. lijkt het me voor jouw sowieso wijs om de weegschaal te mijden! daar reageer je niet op :D (hahahaha)

14. Troelala21

Misschien wel zo wijs, ben veel te veel bezig met dat ding. Het is alleen zo moeilijk om er vanaf te blijven. Ben wel nieuwsgierig of het eraf blijft of niet, al weet ik haast wel zeker van niet :(

15. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hey meiden,

@ Wieneke: Ik zou dat drinken bij je totaal optellen. Misschien wordt anders je bloedsuiker na het ontbijt weer te laag? Je hebt het gewoon nodig!

@ Shania Naomi: Jammer dat je het niet vol hebt kunnen houden. Maar schaam je niet. Het is ook heel moeilijk. Gewoon lekker kcal tellen (of sb) nu meid. Dan voel je je vast beter.

@ Lovepeet: Welkom en succes! Super dat er al 2 kg af is.

Hier gaat het qua eten gaat het tot nu toe ook prima, hoewel ik net tijdens het koken wel wat rozijntjes gebietst heb, maar die zijn niet zo slecht wel?!

Mijn menu vandaag:
    O: 2 plakjes ontbijtkoek minder suiker
    1 beker optimel drink

T: 1 appel

L: 3 meergranenboterhammen met;
    30 gram filet americain
    2 mandarijnen

T: niks

A: zuurkoolschotel (ovenschotel met een laagje shoarma en ui, daarop zuurkool met zure room, appel en rozijntjes en daarop aardappelpurree)

Liefs

16. jipofjanneke

Ik heb het uiteindelijk bij mijn dagtotaal opgeteld, al weet ik niet precies hoeveel ik op heb. Ik negeer het maar een beetje. Zo vaak komt het gelukkig niet voor!

Melanie, wat klinkt je avondeten heerlijk zeg! Dat ga ik binnenkort uitproberen. Weet je trouwens dat wij al twee keer JOUW kipshoarma op hebben? Heerlijk!

17. Troelala21

Melanie hmm dat avondmaal van jou klinkt inderdaad lekker! Misschien ook eens uitproberen. Heb net chili con carne op pff wat een zware kost was dat zeg. Wil ook niet weten wat er morgen aan zit.....Denk dat ik de weegschaal maar ff de deur moet uitschuiven.....Net wel even lekker gelopen met de hond. Wat een water overal....hoorde dat het water hier achter de dijk knap hoog staat, prima als het daar ook maar blijft haha.....bij lauwersoog is het nog kritiek en afwachten. Ben normaal gek op water maar het mag van mij nu wel zakken haha.....

18. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Wieneke: Fijn dat de kipshoarma lekker was.

@ Shania: Ik kan me voorstellen dat de chili zwaar viel na een weer bijna niks eten... Ik zou de weegschaal inderdaad maar even niet gebruiken.

@ Zuurkoolschotel: zal het recept even plaatsen. Recept - Zuurkoolschotel - Albert Heijn Ik heb alleen door het zuurkooldeel ook nog rozijntjes gedaan.

19. jipofjanneke

Bedankt voor je recept, Melanie!

Shania, dat lijkt me ook wel erg zwaar eten. Ik zou als ik jou was niet wegen!

Morgen ga ik wegen, ben benieuwd. Ben net ongesteld geworden dus zal wel iets zwaarder zijn. Trouwens, denk dat ik sowieso aangekomen ben door oud en nieuw! Morgen weet ik het. Ik heb trouwens helemaal geen moeite meer met een keer per week wegen, alleen ben ik nu wel zenuwachtig. Stom eigenlijk he?

Deel Deze Pagina