Hmm lkkr de-motiverend voor me al die berichtjes dat shaken en in ketose zijn slecht voor je is.. Had k beter niet kunnen lezen denk ik. Voel me nu best k*t daardoor Nja ik heb vanavond bij de MacDonalds gegeten en ga morgen wr 'vrolijk' verder shaken.. Shania de repen van Modifast is: 2 repen = 1 maaltijd en 1 maaltijd is 237 calorieen.. Krijg dus 700 calorieen ongeveer binnen. Naja t maakt ook niet meer uit toch.. Succes iedereen nog..
Ik bedoel er niks vervelends mee hoor Ellenbaby, maar het is wel heel erg oppassen daarmee! Het is een soort honger-modus he. Ik neem aan dat je dat wel wist toch? Was het lekker bij de mac?
Ja ik weet waar ik mee bezig ben.. Maarja eerst al die positieve berichtjes van iedereen en nu lees ik vandaag alleen maar negatieve. Ben een emotie-eter dus er zit alweer een bak chips en een halve reep chocola en een chocoladekoekje in. Baal nu dus helemaal van mezelf. Buiten dat was de mac wel lekker ja. Nouja hoop dat ik t van me af kan zetten anders heb ik t er binnen no-time weer aan. Heb nu dus officieel een dip. Nouja morgen de knop weer om en hopen op wat beter weer.
Je moet niet van je zelf balen!! je bent een volwassen vrouw en je MAG dat eten. en dat heb je gedaan en vanaf nu WIL je dat niet meer dus ga je morgen weer verder. Niet wegen gewoon lekker vol goede moed verder. weet je.. je moet ongeveer (gemiddeld) 7000 calorrien meer verbranden dan je eet om 1 kilo af tevallen!! (echt vet want je valt ook wel vocht en andere dingen af daarom gaat het bij sommige sneller) je eet nu 700 per dag. dat is gemiddeld genomen 1300 calorieen per dag minder dan je tot je neemt. dus zou je per week ongeveer 1,5 kilo afvallen. nu heb je een hoop gesnoept en gesnaait. dus stel dat je dan nu vandaag ipv 700. wel 2000 calorieen op hebt. dan loop je 1 dag achter. DUs je komt er niet ineens van aan. al zie je het natuurlijk wel op de weegschaal maar dat is A vocht. want je eet al ff heel weinig en weinig zouten en anderen dingen. dan houd je lijf maar zo 2 liter vocht vast. en vulling want als het goed is zijn je darmen nagenoeg leeg. dit kan zo een dag of 3 duren voor dat weer weg is. maar dan in de tussen tijd val je natuurlijk wel gewoon vet af. dus gewoon weer doorgaan!!!
Ellen, ik ben nog steeds positief hoor. Maar als je je voelt zoals Shania deed, zo lamlendig zeg maar, dan gaat dat echt niet goed. Zij kreeg het advies van haar consulent om dan maar meer te drinken. Dat is dus echt NIET goed. Als je lichaam zo'n reactie geeft, moet je stoppen. Bij jou is dat toch niet zo? Je voelt je goed, schrijf je steeds. Je moet goed naar je gevoel luisteren. Waarschijnlijk kan jouw lichaam dit wel aan. Van jou lees ik positieve berichten over je gezondheid en hoe je je voelt, daarom ben ik positief. Hup chips aan de kant, en verder meid! Ik had het misschien even beter uit moeten leggen gisteravond, sorry! Maar zo lang je je goed voelt, doorgaan! Hier woog ik 68 kg. 2 kg er bij in een week! Ik heb netjes gegeten, dus het is vooral vocht. (ongesteld) Ik heb gisteravond 4 grote glazen drinken op en ik plas ook bijna niks. Komt wel weer goed dus. Trouwens, mijn doel was om eind vorig jaar 68 te wegen en dan vervolgens iedere maand 1 kg af te vallen. Als ik voor eind januari weer 1 kg kwijt ben dan lukt dat alsnog. K liep gewoon voor, haha. Cherie, jammer dat er geen respect knop bij jouw berichtjes staat. Dan had ik die zeker ingedrukt. Jij kunt iemand zo goed motiveren!
goedenmorgen dames Ben vrolijk gemutst vandaag haha....stond zonet op de weegschaal. Weet het het zal niet maar toch. En ik woog vanmorgen gewoon 93,9 ben dus maar 100 gram aangekomen. Woog gisteren namelijk 93.8. Mij hoor je dus niet klagen haha. Heb gister gewoon normaal gegeten, zelfs nog een chocolade koekje en toch maar 100 gram eraan. Hoop dat ik gewoon verder kan met dit gewicht dan heb ik toch maar de eerste kilo's te pakken! Ellenbaby je moet je niks van ons aantrekken. Voor ik aan dit dieet begon had ik al gelezen dat ketose slecht voor je kan zijn. Dus ook ik wist waar ik aan begon, maar ik had zoiets van er zijn zoveeeeeel die dit dieet doen dus waarom zou ik het niet kunnen? Wel heb ik vantevoren gezegd ik doe dit dieet zolang me lichaam het trekt. Trekt me lichaam het niet meer dan stop ik. En dat heb ik nu dus gedaan, me lichaam trekte het helaas niet dus dan zit er niks anders op dan stoppen. Ik vind me gezondheid belangrijker dan snel afvallen op zo moment. De shakes waar jij aan zit zijn 150 calorieeen meer plus aangemaakt met melk in plaats van water. Dus je krijgt al veel meer voedingstoffen binnen dan ik kreeg. Zolang jij je goed voelt moet je gewoon lekker doorgaan! Niks aantrekken van ons. Misschien ga ik ook nog weleens over naar weightcare omdat die meer is dan cambridge. Maar op dit moment geef ik me lichaam even de rust...... Wieneke gewoon verder gaan meid dat vocht raak je wel weer kwijt! Dat zag je wel aan mij!
nou met het cambridge dieet deed ik dat dus wel. En nu ook omdat ik wil zien of het er aankomt of niet......maar ik moet het eigenlijk straks wel afleren haha....
Hai Dames, ik kom mezelf ook even aanmelden! Ik ben maandag gestart met Cambridge 500 en het gaat super! Ik lees veel nare berichten op zp nu, maar zelf heb ik er geen last van gelukkig. Ik heb geen hongergevoel, moet alleen een beetje aan de smaakjes wennen en volgens mij vriend ruik ik erg sterk uit mijn mond. Maar dat wist ik van tevoren al dat dat kon gebeuren. Ik tob ook al mij hele leven met overgewicht, maar na 2 zwangerschappen loopt het wel erg de spuigaten uit. Ik moet zo'n 40 kg afvallen.... Ik zie het nu gewoon per week en hoe ik me voel natuurlijk, maar ik heb goede hoop en een goed doel; Mijn trouwdatum! Gr. Zijzei
Cambridge is niks mis mee, je lichaam moet het alleen wel trekken en mijn lichaam doet dat niet op dit moment helaas dus ik ben gestopt. Maar zolang je je goed voelt moet je het gewoon doen, het dieet werkt zeker dus gewoon doorgaan. Succes!!
Nou lekker dan. heb me een btje verkeken op t aantal calorieen vandaag... mag nu dus helemaal niks meer. maar goed dan heb ik wel aan mijn dagscore gehouden... Eigenlijk moet ik alleen nog sporten en ik voel me zooooo moe.. baal dus nu wel een btje. wat een dilemma..
Hey meiden, Sorry, ik ga niet op iedereen reageren. Ik heb wel bijgelezen maar ik heb knallende koppijn dus ga zo gauw weer achter de computer weg. Hier weer een goede dag. Mijn menu: O: 2 vitalu volkoren crackers met; 10 gram appelstroop T: 2 mandarijnen L: 200 gram optimel vanille yoghurt met; 1 banaan erdoor 2 meergranenboterhammen met; 1 plak 20+ kaas T: niks A: zuurkoolschotel (zelfde als gisteren)
Wow, jij ook al zo snel! Ik eind juni! En heb dus mijn trouwjurk ook al gekocht een paar jaar geleden Moet m alleen weer aan zien te krijgen hihihi!! Ik woog toen 88 kilo, maar wil het liefst nu naar de 83 a 85 voor het echt mooie. Maar doe alles per 5, telkens een stapje zeg maar. Niet ineens het hele vele willen... dat werkt niet voor mij.
Je hebt je jurk al! Wow, ik durf nog niet te gaan passen, ik wil echt pas eind feb gaan kijken zodat ik een idee heb waar ik kan zijn in mei. Ook een risico, maar ik heb geen wilde eisen aan mijn jurk. Ik doe het ook in stapjes, ik ga het wel zo lang en goed mogelijk proberen vol te houden. Het geluk is dat ik me tot nu toe erg goed voel, veel energie en nogal trots ben op het feit dat de rest van het gezin er totaal niets van merkt. Ik kan gewoon koken voor ze, de kindjes eten ook gewoon hun koekjes en lekkers, zonder dat ik mezelf heel erg moet tegenhouden om niet mee te doen. En ook veel steun van mijn man, terwijl hij er eigenlijk nogal op tegen is om het op deze manier te doen, helpt hij mij wel heel goed. Maar ik heb idd het beeld van mezelf, slank in een mooie jurk voor me en dat ik die dag maar 1 keer kan meemaken, dus een enorme drijfveer!
Jammer... had zelf ook wel een oppeppertje kunnen gebruiken... niet gsport wel appel genomen ipv iets anders fouters... morgen weer een dag. truste dames..
Een appel is toch goed Cherie! Je hebt jezelf goed tegen kunnen houden. We gaan er vandaag gewoon weer tegen aan, succes all!