Ja dat heb ik dus ook constant.. overdag netjes aan de regels houden en 's avonds kan ik niks anders als aan eten denken Gister is goed gegaan hier.. vandaag neem ik ook een niet-eet-dag.. Morgen weer shaken
@ Ellenbaby: Eet je gisteren en vandaag helemaal niks??? Dat je dat volhoud?! En is dat wel gezond? Ik kan het me niet voorstellen namelijk! Je moet jezelf niet uithongeren he! Hier vanmorgen stiekem gewogen. De bedoeling was eigenlijk dat ik dat pas aanstaande dinsdag zou doen. Ik werd er in ieder geval heel erg vrolijk van Mijn decemberkilo's zijn er (in 5 dagen) op 3 ons na weer af. Wat wil zeggen dat ik vanaf afgelopen dinsdag 3,8 kg afgevallen ben! Ik zou dus eigenlijk moeten stoppen met lijnen nu (nouja, over 3 ons) omdat ik voor mijn trouwjurk niet meer mag afvallen. Maar ik denk dat ik toch doorga. Wil er graag nog 2,5 kg afhebben, dan heb ik iets meer speling. Weet nog niet zo goed wat ik ermee doe. Als die 2,5 kg te veel is, kan ik het er natuurlijk ook wel weer aaneten hmm...
Melanie wat top!!! en ik na 1 week wel 500 gram lichter. nou nou. en ik ben al lichter geweest (dinsdag...) snap jij t nog? zit echt gemiddeld op 1200 calorieen pd...:S
meiden kom op jullie kunnen het!! ik weet hoe moeilijk het is, maar jullie zijn al zo ver kom op!! Melanie wat goed zeg dat het er alweer bijna af is! Ik denk dat 2,5 kilo wel meevalt kwa centimeters. Denk niet dat je daar veel van zult merken. Hier gaat het goed, oke ik eet weleens wat extra;s. Maar ik snaai niet. Hoop dat het zo blijft, en dat ik de banner morgen een beetje kan aanpassen. En ik vanaf morgen weer verder kan met lijnen. Ik vind de weekenden ook moeilijk hoor, dan is me man thuis en de kids en dan ga je makkelijker mee eten. Maar goed het is voor een goed doel we kunnen het!!
Jullie gaan goed allemaal zeg! Jammer, cherie. Misschien vocht, als je bijna ongesteld moet worden of bent? Hier gaat het wel goed. Heb wel veel zin in lekkere dingen maar ik doe het niet. Morgen ga ik even tussendoor wegen om te kijken of ik nu weer zwaarder ben, woog vrijdag ineens 68 kg. Raar!
Oke ik heb ook een dip!! Heb net toastjes met kipkerrie en surinaamse scharrelei gegeten pfff....waarom doe ik het toch steeds? ik wil afvallen maar ik blijf maar eten....morgen gaan de kids weer na school dus kan ik weer wandelen enz....maar toch. Ik hoop dat de weegschaal morgen toch lief voor me is!
Shania: miss dat spul gewoon niet meer in huis halen waar je je steeds aan vergrijpt? En ja, als je een x smokkelt wordt het al gauw 2! Succes morgen!
Ik kom mijn menu even droppen: O: 200 gram optimel vanille yoghurt 30 gram cruesli balans T: niks L: 3 meergranenboterhammen met; 1 banaan 1 beker optimel drink T: 1 roze koek (bij mijn ouders) A: 1 kom tomatensoep ham-prei quiche
Mooi menu weer Melanie! Ik krijg trouwens nog weleens mailtjes van Dr. Frank (ooit eens aangemeld), maar daar staan ook lekkere en goede maaltijden is zeg!
Mijn menu vandaag volgens mij wel iets meer dan gemiddeld maar kan me vergissen ivm de tomatensaus. als ik op checker kijk zat er niet zoveel in. Ik had ontbijt 1 snee brood met ossenworst lunch 1 bagel met aan 1kant dun ossenworst en aan 1 kant dun eiersalade diner volkoren spagethi met verse tomatensaus (dus geen pakken wel gezeefde tomaten en tomatenpuree) veel groenten en gehakt. wel kaas er over en komkommersalader (oftewel komkommer in knoflooksaus) er bij. zonde: 3 van die icecups chocolaatjes.. zal er dus wel iets overheen gaan maar volgens mij haal ik de 2000 bij lange na niet.
was je dan zwaarder of zo? ik weet niet wat je woog.. wat je lijf heeft gedaan zeg maar. ik was eerst 800 gram lichter dan zondag een dinsdag. en toen weer 500 gram zwaarder. en dat bleef zo. vanochtend 300 gram lichter. schiet op he... not. ik blijf gewoon opletten denk idd dat het vocht is. (moet alleen niet ongi worden. maar wat ik zei obstipatie wel wat.) en had het idee dat ik wel cm kwijt was. dus hou maar gewoon vol. vandaag wat meer gedaan. maar volgens mij nog netjes.
whoeeeeeee ik was vanmorgen 93,9 dus toch 300 gram eraf na me shake stop. Ik ben zo happy was zo bang dat ik alles er weer aan zou krijgen maar dus niet.....ik zal even me banner aanpassen en dan gaan we er weer voor. Hopelijk kan ik hem volgende week weer bijstellen!
Ik woog vorige week vrijdag (dus niet afgelopen) 66 kg. Nu, afgelopen vrijdag, ineens 68 kg. Hield veel vocht vast dat voelde ik wel. Vrijdag werd ik ongesteld. Vanmorgen heb ik een keer tussendoor gewogen en nu woog ik 67 kg. Allemaal vocht. Vervelend he! Inderdaad gewoon doorgaan en dat raak je wel weer kwijt maar het is super frustrerend he!
Shania, goed bezig zeg! Ik had niet verwacht dat je af zou vallen! Wat is je doel voor deze week? Ik zou hem houden op niet aankomen denk ik, de lat niet te hoog leggen omdat je natuurlijk net gestopt bent met die shakes!
wieneke fijn dat ie iig weer zakt bij je! hier vanochtend weer 100gram erbij. ik ga wel volhouden hoor. en stoppen met wegen. (was ik sowieso van plan maar wilde eigenlijk een keer zien dat hij zakte!) ik heb gister lekker gegeten dus daar kan ik wel weer ff op teren. en woensdag heb ik ook lekker eten gepland staan. iets om naar uit te kijken shania! goed hoor dat er toch nog wat af is! ben blij voor je! probeer nu echt op te letten meid voor het er zo alsnog aan zit. ga voor die 92,5 sterkte!
shania goed gedaan!! super echt waar Hier gister niet volgehouden om niet te eten, heb wr normaal gegeten gister.. bordje babi pangang en s avonds 2 spaanse croissants.. Vandaag ben k wr vol goede moed begonen met modifast, 1e shake op en 2 flessen water koud gezet Ben alleen doodmoe, mn meisje huilt al de hele ochtend en dat breekt me ff op. Normaal grijp ik dan naar eten maar tot nu toe heb ik me in kunnen houden gelukkig! @rest: succes vandaag!!
Sterkte Ellen! Dat herken ik wel, dat doe ik ook vaak als er iets tegen zit. Kunnen de stomste dingen zijn hoor, bijvoorbeeld al als er iemand op straat iets lelijks zegt ofzo. Hoe komt het dat ze zo huilt? Cherie, echt vervelend! Ik zou proberen om niet meer te wegen vanaf nu. Pas over een week weer ofzo. Je raakt het echt kwijt hoor.