Wieneke: Het is zeker frustrerend als je elke dag op de weegschaal gaat, ik weet het en toch blijf je het doen! Dus mijn voornemen is ook om hooguit 2x per week erop te gaan. Maar je zakt meid en het is vocht! Ellen: Hou vol meis, ik weet hoe het is met 2 kleine kinderen die ook nog eens ziek zijn geweest vorige week. Het vergt veel van je, maar je kan het! Shania: Nu doorgaan he meid! Zelf net even lekker gefietst op de hometrainer, ik had genoeg energie, lekker gevoel! Ik moet zeggen dat ik mezelf nog nooit zo gemotiveerd heb gevoeld, maar dat komt ook denk doordat je ook gelijk resultaat ziet en voelt nu! Ben benieuwd naar de menu's vandaag! Ontbijt: Shake Banaan Lunch: Shake Choco/orange Avond: Groentesoep en water, veel water haha!
Ahh jij bent dus de andere shaker in ons midden Wist wel dat er nog 1 bij was maar was vergeten wie en had geen zin om terug te zoeken Jij doet Cambridge toch? Is nog heftiger als wat ik doe.. Doe jij echt alleen de shakes? Of ook de repen? En hoe lang ben je nu bezig? Heerlijk he dat je snel resultaat ziet! Ik hoop het nu ook weer vol te houden.. Gaf zo'n kick als er weer een kilo of wat vanaf was, en zit nu al vanaf oud en nieuw op hetzelfde gewicht doordat ik een flinke dip had Ik dronk wel veel te weinig maar heb nu een fles van 1,5 liter in de koelkast staan en neem mezelf voor om elke dag 2 van die flessen te drinken. Gaat aardig vandaag.. wc, here i come!
Ja de wc is je beste vriend nu he?! haha! Ik probeer 6 flesjes van 0.5l te drinken en dat gaat aardig. Dus daar geen moeite mee gelukkig. Ik doe nu alleen de shakes, ik ga pas mijn 2e week in en bij cb mag ja pas na 2 wk de repen. Maar ik weet niet of ik daar aan ga beginnen. Ik gooi die shake in 1x naar binnen en dan ben ik ervan af, want de smaak is niet zo best! De soepjes vind ik goed te doen op 1 na, dus savonds kan ik wel mijn "warme" eten binnen krijgen. Ik mis niet het kauwen oid. Morgen mijn eerste officiele weegmoment, ben benieuwd! Wat doe jij dan?
Zijzei, knap hoor, die shakes! Ik sta niet iedere dag op de weegschaal hoor. Een keer per week, maar nu was ik aangekomen. Ik wilde voor mezelf 'bewijzen' dat dat vocht was. Dus daarom ging ik nog een keer vandaag. En inderdaad, het was vocht. Ellen, die shakes zijn weer in de aanbieding ik geloof bij Kruidvat. Ook bij plus supermarkt!
Woow in een week tijd 5 kilo afgevallen dan?? Gaat snel haha! Dus je mag 's avonds ook een soepje, dat is wel lekker dan zit je niet zo aan die shakes vast. Ik doe Modifast maar ik eet de repen al van begin af aan.. Dat is voor mij mn warme eten haha. Ik zit gemiddeld op 700 calorieen per dag. Ik heb hier mijn 1e 1,5 liter water alweer op! Zo raar.. sinds ik in een dipje zit en weer normaal eet voel ik me helemaal niet meer fit en werden mijn lippen weer heel bleek als net na de bevalling. Vandaag voel ik me ineens weer superlekker.. heerlijk!
Mooizo dat het vocht was! Wat zit het lichaam toch raar in mekaar.. Die shakes zijn niet van Modifast jammer genoeg Loop vanmiddag sowieso ff de kruidvat in, wie weet Plus hebben we hier niet in de buurt.. Bedankt voor het meedenken!!
Hmm zie ze niet in de folder staan? Nou ja ik moet een dezer dagen toch heen, moet mijn felicitasdoos nog ophalen Dan kijk ik wel ff! Thnx voor t meedenken! Ik zit er volgens mij weer helemaal in meiden, heb weer energie voor 10! Net het hele huis opgeruimt en wat schoongemaakt en zit nu aan mijn 2e shake en mijn 2e fles water! Dit wordt wel mijn laatste glas water tot vanavond. Het plan is om vanmiddag een eindje te wandelen en dan zul je net zien dat ik hartstikke nodig moet plassen onderweg Mn meisje slaapt gelukkig heerlijk dus heb ff tijd voor mezelf joepie
Fijn dat je je zo goed voelt! Ik ervaar hetzelfde, ben er helemaal blij mee! Ik ben bang dat het dan vorige week was, ik was nl zaterdag in de etos en toen zag ik het.
meiden ik weet niet hoe lang ik nog bij jullie zal zijn. Me man en ik gaan namelijk definitief scheiden. Ik ben net bij de woningbouw geweest krijg urgentie heb alleen even een handtekening nodig van de advocaat daar moet ik donderdag heen. Dus het gaat nu echt door. Het zal moeilijk, pittig en zwaar worden maar ik kom er wel. Ik heb lieve ouders die me bij staan en helpen. En ik ben niet de eerste die alleenstaand ouder is, en ook vast niet de laatste. Zolang ik nog in dit huis ben kan ik hier nog posten maar zodra ik hier weg ben dan kan ik niet meer online omdat ik geen computer zelf heb en er ook geen geld voor heb....Dus dan weten jullie even een beetje hoe wat!
Oh jeetje meid, sterkte! Nu snap ik ook een beetje waarom je zo'n emo-eter bent op het moment. Was het al langer aan de gang? Nogmaals sterkte!
ja daarom wil afvallen ook niet zo op dit moment. ja het is al een poos aan de gang, steeds blijven proberen maar het wil gewoon echt niet dus het is klaar..... Dank je wel!
meisje toch, wat ontzettend naar en vervelend. Snap dat je daar nu even mee moet dealen.. Heel veel sterkte komende tijd!
Shania... sterkte. Als ik jouw was zou ik het lijnen nu alleen even helemaal los laten. eerst de andere dingen op de rit. en verder proberen "gezond" te eten en aan schade beperking doen. Sterkte ermee. Wieneke je hebt helemaal gelijk. wilde alleen graag een keer zien wat er gebeurde. verder kom ik tot zover vandaag maar aan 750 calorieen en vanavond nog een fruitcoupe met yoghurt dus vandaag maar ongeveer 1000-1100 calorieen. (geen bewuste keus trouwens liep een btje raar vandaag) nu maar hopen dat het gewoon snel eraf gaat. @all. ik kom straks nog ff kletsen! gewoon 2 pagina's vol leuk man.
Dank jullie wel meiden! Ik ga op dit moment gewoon normaal eten dus gezond 3x daags en 2 tussendoortjes en veeeeeeel water drinken....en dan zien we het wel. Heb net lekker nasi gegeten. Heb er buikpijn van haha beetje teveel gehad, maar heb de hele dag amper wat gehad dus had echt trek.......
Morgen mijn weegmoment, ben benieuwd! Net de smaakjes aangekruist die mij het meest bevallen en blijkbaar ben ik een fruitmens haha, mango/banaan/bosvruchten en aardbei komen er nog in, de rest niet! Gelukkig zijn de soepen ook goed te doen. Shania: Ik ga mee met het advies die al eerder werd gegeven door de druk op het afvallen een beetje te laten varen. Het zal je nu echt niet lukken om daar je volledige motivatie in te vinden en anders heb je alleen maar een grotere kans op vreetbuien. En dan ben je alleen maar verder van je doel.
Shania, sterkte meid! Ik hoop dat je snel wat meer rust krijgt en duidelijkheid hoe je nu verder moet! Zijzei, ik ben benieuwd hoeveel je afgevallen bent. Is je weegmoment thuis of bij de consulent? Je valt wel snel af he? Fijn! Volgens mij gaat het hier goed. Gisteren een goede dag, ook gesport. Ging ook wel goed. Morgenochtend ga ik weer, ik heb vrij van mijn werk morgenochtend en verder is mijn man iedere avond weg dus er was geen andere mogelijkheid. Ook wel eens lekker zo! Nu ga ik werken. Succes dames!
bedankt meiden! ik ben vanmorgen met de buikgriep opgestaan goh wat kan een mens zich ellendig voelen zeg. Vanacht al elke keer misselijk en enorme buikpijn. Nu nog steeds erg last van de buik, buikkrampen, diaree bleghh...misselijkheid valt wel mee. Heb vanmorgen 2 kale beschuit en 2 bakjes groene thee gehad, heb absoluut geen honger, dus het ging al met tegenzin na binnen maar goed. Ik had ook hoofdpijn maar dat is alweer weg gelukkig. Zal een paracetamol ook helpen tegen buikpijn/buikkrampen? Voel me knap ellendig, kan er ook nog wel bij!! meiden succes vandaag zet hem weer op!! Jullie kunnen het!!