10 kilo afvallen... wie doet er mee? STRENGE VARIANT deel 1

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door butterfly24, 2 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Ben ik niet eens meer terug geweest volgens mij?! ga straks denk nog wat uitgebreider reageren. ben wel benieuwd hoe het jullie vergaat. denk dat het ook elkaar aanmoedigt als je daar net iets meer over lees.

Gister door omstandigheden vrij weinig gegeten. en vanochtend eindelijk kadootje! -0,5 kilo. ben nu precies 1 kilo kwijt. JOEHOE!!
    Volgens het schema had er eigenlijk iets meer af moeten zijn maar dat zie ik verder wel. als hij maar daalt. nu ga ik proberen een week niet meer te wegen. ben trouwens sowieso al 1 cm taille en bovenbeen kwijt. bij de rest ongeveer een halve cm! dus het gaat de goede kant op. (merk het ook aan de kleding die echt kielekiele strak zat!. die nog wel strak zit maar niet zo dat ik denk het moet uit!!!!!!:D hahahaha.

2. Rundeeprunwild

Rundeeprunwild Fanatiek lid

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    Zijzei, vandaag wegen spannend!
    Shania wat een rotnieuws zeg.. kan me voorstellen dat je dat lijnen ff opzei legt.. Gewoon gezond blijven eten dan komt het ook goed. En ook nog s ziek erbovenop.. Gaat wel lekker met jou zeg:(
    Jammer dat je er straks niet meer bent, maar misschien over een paar maanden wel weer toch:)

Hier is gisteren supergoed gegaan.. heb 3 liter water naar binnen gekregen en alleen shakes gedronken en de weegschaal stond op 84,8 vanmorgen. Alweer afgevallen dus!
    Nu zijn mn shakes op dus zal straks ff naar de kruidvat:) Dat is aan de andere kant van t dorp dus kan ik mooi weer een wandelingetje van 8 km maken..

3. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Ik voel me echt knap ellendig. Heb net een paracetamol genomen hoop dat die me hoofdpijn en buikpijn wat minder kan maken of helemaal weg. Gelukkig geen diaree meer zal wel door de beschuit komen haha. Maar verder ik heb totaal geen puf, kom amper vooruit en me buik doet zoooo zeer. Maar goed een moeder kan nooit ziek zijn dus we gaan maar gewoon door en hopen dat het snel weer over is! Weten jullie ook of paracetamol helpt tegen buikpijn/krampen enz? Anders slik ik die ook nog voor jan koek koek....

4. Rundeeprunwild

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    Beterschap..
    Ik heb er geen verstand van dus weet niet of het waar is, maar mij is aangeleerd dat paracetamol een pijnstiller is.. (toch?).
    Ik slik ze altijd wel als ik griep heb of pijn dus ja.. buikpijn/kramp is ook pijn.
    Ik slik er zelf altijd 2 tegelijk anders merk ik er niks van..
    Sterkte en probeer ff te slapen als de kids ook slapen;)

5. Rundeeprunwild

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    Je gaat goed! Helemaal als je het al aan je kleding merkt. Soms gebeurt t wel s dat je wel in cm afvalt en niet in kilo's.
    Ik meet mijn omvang niet trouwens, dan blijf ik bezig haha:D
    Shakes waren op in de kruidvat.. dan maar een dagje pudding en/of repen:) Net anderhalf uur gelopen, zweet stond op mn rug, heerlijk weer hier!

En zolang je niet aankomt gaat het goed he! Succes iedereen..
    Ik kijk nu trouwens stiekem wel weer uit naar zaterdag, mn weegdag;)
    K zit er weer helemaal in!

6. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Ik heb er 1 genomen en ik voel me al ietsje beter. De buikpijn is wel vervelend! slapen wil hier helaas niet dat word niet eerder dan dat ze na bed zijn haha.....

7. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Het gaat zoooooooooo goed! en ik voel(de) me zooooooo sterk

(zie ik net een mac reclame.... hm........ oh.. klinkt zo lekker nu)
    gaat zo maar kip eruit halen voor de kipshoarma van morgen.....)

8. jipofjanneke

jipofjanneke Niet meer actief

Cherie, recept van Melanie? Heerlijk! Melanie's kipshoarma, haha!
    Fijn dat het zo makkelijk gaat zeg! Hier ook gisteren en vandaag.

Shania, beterschap! Paracetamol moet wel helpen hoor denk ik.

Ellenbaby, wat goed! Jammer dat ze op waren. Ik hou speciaal voor jou steeds de krantjes in de gaten nu voor de aanbiedingen, haha!

Hier gaat het wel erg makkelijk nu. Morgenochtend ben ik lekker vrij (yes!) en dan ga ik sporten. Verder ben ik wel iedere avond alleen thuis deze week dus dat is misschien af en toe lastig. Dan kom ik gewoon jullie lastig vallen!

Melanie, ben jij er nog?

9. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Manlief hier ook werken nu. en heb nu wel echt snaai behoefte. het wordt nu wel zwaarder! maar goed ik ga gewoon volhouden.. Zo nog wel een yoghurt met fruit

dus nog wel iets te snaaien.
    maar ja hartigs klinkt ook wel lekker .... maar denk gewoon aan 65 kilo!!! nog ff volhouden!

10. jipofjanneke

Kom op, kom op, kom op! Als je alle berichten in de lounge gelezen hebt en mij verteld hebt waar ze over gaan mag je iets snoepen. Dus dat duurt nog wel even.
    Nee hoor, grapje. Maar probeer even afleiding te zoeken!

11. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    whahahaha! moet er wel om lachen! toch wel fijn zo'n topic! heerlijk die steun om zo'n avond door te komen ;)

12. jipofjanneke

Gelukkig! Je komt er wel meid! Dat vind ik ook altijd. Als ik zin in lekkere dingen krijg (en ik heb genoeg gegeten) lees ik altijd hier even. Vandaar dus dat ik hier zo vaak ben. O, nu verraad ik mezelf. Nou ja, niks aan te doen!

13. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Ik ben ooit eerder afgevallen. en ook toen hielp zo'n topic mij erdoor heen. het is echt wel super fijn zo die (Anonieme steun! ;))

14. jipofjanneke

Ja dat is zeker, al merk ik wel dat wanneer ik echt in mijn hoofd heb dat ik iets MOET snoepen het toch gebeurd. Nu gaat het een paar dagen al heel goed maar dat kan morgen zo ineens anders zijn. Raar hoor! Staat alles nog in de kast?
    Ik heb net yoghurt op en ga zo lekker naar bed.

15. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Ja dat is ook zo!
    ik ook net yoghurt op met vers fruit.
    Alles staat verder nog in de kast. ik weet dat als ik behoefte krijg en ik kom hier. en wordt er aan herinnerd wat ik doe. dat me dat wel sterkt! en t moet er gewoon af!!!!

16. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Ik ben er nog hoor... Mijn vriend is alleen op zakenreis en die heeft de laptop mee, dus zit nu weinig achter de computer aangezien de vast computer zo traag is, en het boven erg koud is ;)

Hier vandaag niet zo'n goede dag. Mijn avondeten bestond uit, snoep, 4 tucjes en een halve zak borrelnoten... *schaam*

Mijn echte avondeten heb ik dus maar gecancelled... en daarna een stevig rondje gaan hardlopen. (heb nu al spierpijn, aangezien het lopen 3 weken geleden was :()

17. Rundeeprunwild

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    melanie voor een keertje kan dat wel toch.. en dan ist idd goed om niet ook nog s je avondeten op te eten..

Hier kan ik elke dag mn banner een beetje aanpassen.. zit nu al op 84,5. Kan het niet laten nu om elke dag te wegen sorry:D
    Nu ben ik ook nog s ongesteld geworden vanmorgen dus ben niet bang dat ik niet af ga vallen de komende dagen!
    Zal nu aan mijn eerste shake, daarna weer een paar km lopen naar de kruidvat. Zal eerst andere voeding halen voor mn meisje, lijkt wel of ze de hele dag kramp heeft t arme kind:(

Heerlijk om weer zo gemotiveerd te zijn zeg.. Ik heb nu weer iets om naar uit te kijken, over een paar weken gaan we met mijn schoonfamilie heerlijk chinezen en dan wil ik 15 kilo zijn afgevallen (ongeveer);) Dus heb weer een doel voor mezelf gesteld..

@rest; jullie kunnen het! We gaan ervoor met zn allen!!
    @Zijzei hoe ging het wegen? Ben benieuwd!

18. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Wieneke..tja niet het gezondste avondeten. denk alleen dat t alles bij elkaar wel meevalt!! je doet t super meid!

Ellenbaby.. ooo fijn joh!! dat betekend dat je nog? 7,5 kilo moet in een paar weken? klopt dat met je banner?! super dat je er weer in zit.

ik ben ook zo trots op mezelf! echt netjes gehouden ondanks de trek!en vanochtend beloond met weer m -300 gram. super blij en nu weeg ik echt even niet meer want vanavond is het KIP SHOARMA BROODJE/FRIET DAG!!!!!!

19. Rundeeprunwild

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    Hahaha heerlijk geniet van je kip shoarma broodje/frietdag:D:D Het is je gegunt want je gaat supergoed zeg! Knap dat je je ondanks die trek netjes hebt gehouden.. Ik weet hoe moeilijk het is:)

Ja mijn planning is nu nog 7,5 kilo in een paar weken.. Hoop dat ik aan het einde van deze week alweer 2 kilo kwijt ben.. Ben nu ongesteld dus heb er goede hoop in:D
    Bleghh ben mijn lichaam zo zat, zat gisteravond echt te fantaseren hoe ik eruit zal zien als ik op 65 kilo zit.. Wat zal ik zelfverzekerd worden, lekker weer met opgeheven hoofd de straat op, schudden met die kont hahaha. Heb er zo'n zin in!:D

20. Zijzei

Zijzei Actief lid

4 nov 2011
    455
    0
    0
    He meiden!

Ja, gaat goed -6 alweer! Dus lekker op weg! Drink met plezier de shakes als ik de resultaten zo zie!

Cherie: Dat klinkt heerlijk, neem je ook een hapje voor mij??

Ellen: Dat is een mooi doel idd, dat werkt meestal wel! En je gaat ook goed, dus dat komt wel goed! Beterschap met de krampjes voor de kleine, welke voeding geef je?

Melanie: Dat is een apart Diner idd gisteren haha, maar ach meis soms is verandering in je eten al voldoende om te verbranden, dus miss heb je juist wel meer verbrand, zeker met het lopen! Zou leuk zijn toch!

Wieneke: Ik kijk ook altijd even hier en dan ben ik weer helemaal gemotiveerd!

Deel Deze Pagina