10 kilo afvallen... wie doet er mee? STRENGE VARIANT deel 1

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door butterfly24, 2 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

he meiden
    Nou ik ben niet aan het lijnen maar val wel af. Niet in gewicht maar in omvang. Zat vanmorgen in de spiegel te kijken en zie me gezicht smaller worden. EN me trui zat ineens veel te wijd. Zal wel door stress komen van alles. Op zich niet zo erg maar val liever op een normale manier af. En me gewicht mag ook wel na beneden haha.....

Zet hem op meiden jullie kunnen het!!!

2. Rundeeprunwild

Rundeeprunwild Fanatiek lid

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    @ZijzeĆ­; goedzo! Gaat lekker, -6 alweer wat gaat dat snel he:D
    Ik gaf Nutrilon standaard 1 maar ga nu over op Nutrilon omneo comfort, speciaal tegen krampjes. Tis zo zielig als ze zelfs met een pinkje niet te troosten is:(

@Shania; van stress kan je inderdaad flink afvallen hoor.. heb het zelf vorig jaar ook gehad, 8 kilo in een week toen. Alleen van de stress, was heftig. Sterkte ermee, denk dat de kilo's er nog wel af gaan hoor.

Ik heb vanmorgen weer bijna anderhalf uur gelopen en de Kruidvat ff leeggekocht met de shakes die ik lust:p Stonden maar 5 flesjes maarja dat maakt niet uit;)
    Pff k heb t gevoel of mn buik een beetje opblaast.. zou dat door het vele water drinken komen? Drink toch echt niet meer dan 3 liter per dag. Of zou dat door mn ongesteldheid komen:(

3. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    OOOOOOOOO wat was t lekkerrrrrrrrrrr!
    :D voor herhaling vatbaar! ik heb alleen niet echt op de portie gelet:)
    maar ik had zoiets.. van de rest van de dag heb ik netjes gedaan en nu eet ik gewoon niks meer! dus.. dat zit wel snor ;)
    morgen weer superde netjes doen! komt goed!

4. jipofjanneke

jipofjanneke Niet meer actief

Goed zo Cherie! Het klinkt inderdaad heerlijk.

Ik heb niet zo veel zin om uitgebreid te reageren, komt morgen weer! Het gaat goed, tot nu toe. Dat zeg ik er maar bij omdat ik trek heb in iets lekkers. Bah! Nou ja, we zien wel!

5. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    niet doen hoooor!!!!!!!

6. jipofjanneke

Niet gedaan! Dank je! Heb nu ook geen trek meer. Heb wel een appeltaart zonder suiker in de oven zitten. Heerlijk even bezig zijn met eten, maar niet opeten. Ik doe hem in de vriezer als Ć­e klaar is. Bedankt!

7. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Hm!!! lekker!! taartje lekker bewaren! en dan een keertje opwarmen! hmm... super goed meid! we slepen elkaar door deze zware tijden heen! je kan het je kan het!! 66KILO zeg ik!!!! 65,5?:D hoever wil je gaan?

8. Zijzei

Zijzei Actief lid

4 nov 2011
    455
    0
    0
    Wieneke; Ik begrijp wat je bedoelt, mijn vriend dacht ook dat het voor mij heel sneu zou zijn om wel steeds te koken, maar het niet te mogen eten. Maar ik heb er helemaal geen last van, ik vind het juist heerlijk om voor hun te kokkerelen en dan ze ervan te zien genieten terwijl ik mijn dagelijkse soepje neem.

Cherie: Goed zo meid, je moet ook kunnen genieten van lekker eten zonder schuldig te voelen!

Ellen: Mijn oudste zat ook aan de Omneo vandaar mijn vraag, hier hielp het wel! Beterschap en het kan een paar dagen duren voordat je het merkt he!

9. Zijzei

Zijzei Actief lid

4 nov 2011
    455
    0
    0
    Net mijn droomjurk gezien, ik werd er emo van haha! Ik dacht daar doen we het voor!

10. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Zijzei gaaf je droomjurk zien! en emo er van worden klinkt GOED!

En ja.. ik ga echt genieten. als ik zondig mag het. en ik heb verantwoord gezondigd.. maar geniet er gewoon van. morgen weer verder het gaat me lukken!!!

11. jipofjanneke

Cherie, ik ga voor de 63. Maar dat heeft de tijd hoor! Ik ben blij dat ik door jou niets genomen heb. Dank je!! Je bent geweldig!

Zijzei, dat vind ik ook inderdaad. Grote kans dat ik dit weekend wel een stukje probeer hoor. Het is een probeersel zonder suiker. Ik ga dit weekend (of misschien morgen na mijn werk) koekjes zonder suiker bakken. Vind bakken leuk! Wat gaaf, je gaat bijna trouwen toch? Nou, ik kan me voorstellen dat je daar voor wil gaan. Als ik dat over mocht doen zou ik eerst afvallen en dan een andere jurk kopen. Ik woog toen ong. 80 kilo denk ik. Maar ja, ik ga niet een andere vent uitzoeken voor zo'n jurk. Mijn man is juist zo leuk!

12. jipofjanneke

13. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    thx:):):) je hebt mij ook geholpen! we komen er wel! (ik moet alleen iets langer...)

hoeveel ben je al kwijt?

14. Iris89

Iris89 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.119
    0
    36
    huisvrouw-mama!
    Leiden
    Hoii lieve meiden... Mag ik mee kletsen? :)

Ik ben sinds afgelopen zaterdag met het cambridge dieet gestart.. Het is echt zo ontiegelijk zwaar!!!! :( Maargoed het loont wel, want vannochtend viel me op dat ik al bijna 3 kg kwijt ben... Dus ja.

Alleen...Puuh.... Vanavond moest ik nogal uitgebreid koken voor mijn schoon famillie... Wat een HEL! Zalm crostini's als voorgerecht, kip pizzaiola als hoofdgerecht (1 van mijn fav. gerechten) en zelf gemaakte chocolade mousse als nagerecht... En zo stom als ik was heb ik wat chocolademousse genomen in de keuken wat over was. Kon er niet meer tegen! Heb meteen de rest onder de kraan gezet in t water.

Voel me zo k*t! Maargoed normaal heb ik nooit zulk soort dingen in huis..

Maar bah bah bah voel me wel rot er door..

Liefs xxx

15. jipofjanneke

Welkom Iris, gezellig dat je mee komt schrijven!
    Wat super knap dat je gestart bent met Cambridge. Het lijkt me heel erg zwaar, zeker als je allerlei lekkere dingen voor anderen moet maken. Morgen weer gewoon vol goede moed beginnen!
    Als je het te zwaar hebt kom je gewoon even gezellig hier kletsen (of teruglezen) Ik vind dat dat echt helpt! Succes!

16. jipofjanneke

Tuurlijk komen we er! Ehm, ik weet niet wat ik nu weeg maar ongeveer 67 denk ik. Ik kom van de 78. Vorige week was ik 66 kg maar ineens aangekomen. Dus zeg maar 11-12 kg. Ik wil er dus nog 3 of 4. Met mijn suiker gaat het niet altijd vanzelf dus dan moet ik wel eens extra eten. Het afvallen gaat dan niet zo snel, soms zelfs niet. Je bent voorlopig niet van me af dus! Waarschijnlijk blijf ik daarna ook wel meeschrijven want anders ben ik zo weer terug bij af.

17. Iris89

Iris89 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.119
    0
    36
    huisvrouw-mama!
    Leiden

Wat lief! Dank je!!

Ja het is ook erg zwaar.. Ik ga er niet om liegen hahaha! Maar wat wil je met maar 500 calorieen per dag.. Maar goed ach het moet gewoon.. Het is genoeg.

Het gene waar ik eigenlijk echt het meeste moeite mee heb, is dat ik per dag zoveel water moet drinken... 2.5 tot 3 liter.... :$

Ik ben 163 cm en ik weeg, momenteel, 105.2

Mijn streef gewicht is 65 kg..

Morgen inderdaad weer vol met goede moed er tegen aan.

Ik heb normaal 3 shakes per dag trouwens, maar ik ga ze morgen even ruilen zodat ik elke avond het soepje heb. Zo heb ik toch nog enigzins het idee dat ik een "normale" avondmaaltijd heb. ;) En zo kan ik nog een beetje mee eten aan tafel. :D

18. jipofjanneke

Goed idee dat je ze om gaat ruilen! Ik heb wel eens van die weight care repen gegeten en dan vond ik de maaltijd zo lang duren, haha! Ik zat daar maar met mijn glaasje water.
    Je moet echt heel veel water drinken ja, mag je niet gewoon wat minderen? Je bent ook klein, net als ik. Ik ben 1,65 m. Mijn streef is 63, dus precies het omgekeerde! Grappig!

19. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Vanmorgen was ik toch al 93.5 dus zo maar weer 400 gram lichter. Merk het aan alles dat ik afval, het eten staat me ook helemaal niet aan. Het is dat het moet maar anders at ik niet eens....denk dat nu alle stress en emoties los komen, ben een brok ellende op dit moment!

20. Rundeeprunwild

Rundeeprunwild Fanatiek lid

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    @zijzei; ik hoop idd dat omneo ook bij mn meisje gaat helpen, ik w8 het af! Gaaf dat je je jurk hebt gezien!!

@iris; welkom!! Weer een shaker erbij haha:D Het is zwaar ik weet het ik shake zelf ook. En ik heb ook al een dipje gehad, meerdere zelfs. Voel je niet schuldig over die mousse, niet meer aan denken, knop weer om en shaken weer:D Die 3 liter vind ik ook lastig. Ik heb een fles (spa blauw) van 1,5 liter en die drink ik dan leeg, 2x.

Hier gaat het nog steeds prima! Gister shake, pudding en s avonds 2 repen gehad. Was een afwisselend dagje dus. Maar had wel weer resultaat vanmorgen!! -0,5!! Nu op 84 kilo jeej:D
    Vandaag weer een lkkr eindje wandelen.. doet me goed
    succes allemaal vandaag!!

Deel Deze Pagina