hoi!! gister een ongezonde dag gehad maar vandaag weer helemaal gezond! sam was vanmorgen om 5.15 al wakker, ben ook best moe nu! menu: O: 2 beschuitjes 1xappelstroop 1xvruchtenhagel glas water kopje thee. T: 2 kopjes koffie 2 glaasjes water. L: 3 crackers 1xappelstroop 1xvruchtenhagel 1xkalkoelfilet glas optimel, 2 mandarijnen. T: kopje thee flesje water appel&peer 1 klein stroopwafeltje. A: broodje gezond. T: kopje thee ?
Dag dames... Sorry, jullie het weekeinde in de steek gelaten . Heel druk gehad, gistermiddag lekker gewinkeld met Maureen. Al leuke schoencadeautjes ingeslagen voor sinterklaas. Rond geneusd voor een cadeau voor Maureen. Moeilijk hoor. Nog een leuk nieuw spel gekocht. Gisteravond zijn mijn zusje en zwager geweest, gezellig gekletst, spelletje gedaan. Mijn voornemen me in te houden is gedeeltelijk gelukt. Normaal eet ik een heel weekeinde lekkere dingen. Alleen gisteravond gezwicht en heb het vandaag dan ook mager gehouden . Door de alcohol was de weegschaal wel minder lief trouwens . Maar dat had ik verwacht. Vandaag niet zo lekker, voelde me door al die lekkere dingen vandaag knap beroerd. Mijn darmen rommelen heel erg, reageerde dus niet zo goed op de lekkernijen. Daardoor vandaag minder trek dus een net dagje gehad. Ben nu lasagne aan het maken, de kinderen straks in bad en dan moet ik vanavond aan de studie. De laatste verslagen afronden. @Beschuitje, welkom meis. Leuk dat je weer mee komt doen. We sleuren je erdoor heen, komt helemaal goed. @Melanie, ja leuk he, al die nieuwe mensen. Dat geeft mij ook weer motivatie . En je menu is lekker . In het weekeinde moet dat ook wel kunnen vind ik. En wat goed dat je bent gaan hardlopen, echt goed zeg!!! Je kan het!! @inkink1313, welkom meis, tuurlijk mag je aansluiten. Hier gewoon gezond eten en ook kcal tellen als ik tijd heb en daar zin in heb. Als ik streng wil lijnen, weet ik zelf wel wat ik wel en niet kan nemen. Tel dus niet altijd braaf hoor. @Wieneke, mooi menu heb je voor een zondag hoor. Gisteren ook een goede dag gehad zie ik, je gaat lekker dus!! Fijn!!! @Kimmetje, de feestbeest . Jij hebt altijd wel veel feestjes he, en ja, dan is uit eten altijd leuk en gezellig. En dat etentje kun je ook niet weigeren, maar ik zou gewoon proberen zo gezond mogelijk te eten. Zonde dat er 13 kilo aangekomen is, je kan het wel, dat heb je bewezen dus even streng zijn voor jezelf en dan kun je het nog een keer.....!! Mijn menu: O: 2 bruine bolletjes met 1x 30+ kaas, 1x chorizoworst, glas melk. T: koffie, plakje appelcake ( zelf gebakken ) L: kopje erwtensoep, bolletje met chorizo. T: kop warme chocomelk, handje pepernoten. A: lasagne, met heel vewl groente. T: thee, fruit, en worteltjes!!
Meiden ik kom morgen kletsen maar wij hebben vrienden over de vloer (hebben hier vannacht geslapen) Erg gezellig maar geen tijd voor jullie... Tot morgen vroeg
@ Beschuitje: Vervelend dat de lekkere dingen zo verkeerd zijn gevallen. Mooi menu heb je vandaag! @ Zustertje: Het is je vergeven hoor Veel plezier!
Dank jullie wel voor het warme welkom! Vandaag een lekker dagje gehad, weekend dus wat meer vrijheden Menu vandaag was: 0: maaltijdreep WC L: 2 boterhammen eentje met kipsate salade en eentje met 30+ kaas T: fruitsalade met kiwi, banaan, appel en mandarijn A: Flinke kom met groentesoep T: dalijk nog een handje cherrytomaatjes en dan lekker slapen Morgen weer aan de bak.....hopelijk deze week ook weer wat kilootje eraf! Eerste week januari ga ik op wintersport en ik wil zooooo graag in mijn mooie skikleding van 6 jaar geleden passen, daar moet ik toch nog wel een kilootje of 10-15 voor kwijt zijn denk ik.
Heb weer heel veel zin om te gaan beginnen! Als het morgenvroeg droog is, ga ik lekker op de fiets naar mijn werk, kan namelijk wel wat extra beweging gebruiken @butterfly: Klinkt als een gezellig weekend! Hoe gaat het met je studie? @mel: thanks! We gaan er weer tegenaan!
@Kimmetje, studie gaat goed!! Ontzettend leuk, goed plannen. Maar het is wel te doen gelukkig. Moduul 1 bijna afgerond. @Ink, mooi dagje had jij zeg!!! Heel goed! Lekker veel fruit en groente. Doe je WC al lang of ben je er net mee begonnen?? En betreft je skikleding.... je moet toch wel redelijk in de buurt komen tegen die tijd... ik zeg: het gaat je lukken . De lasagne was heerlijk. Zometeen probeer ik het bij thee en een stukje fruit te houden. Moet vandaag nog fruit eten van mezelf...! Als ik vanavond dan nog trek heb.... een schaaltje worteltjes met komkommer. Moet me wel lukken dacht ik . De meisjes liggen lekker schoon in bed, ik moet aan de slag. Ik hoop dat jullie morgen allemaal lieve schalen hebben
@ Ink: Mooi menu hoor! Met die skikleding komt het helemaal goed! @ Butterfly: met die wortels en de komkommer in de aanslag komt het helemaal goed!
@butterfly, ik ben vorige week begonnen met WC. In de zomer heb ik het al een keer 3 weken gedaan (niet fulltime) en toen 6 kilo afgevallen. Het beviel me prima. Ik ben een echte zoetekauw en de shakes en repen zijn heerlijk zoet. De avondmaaltijden zijn ook lekker, de minestronesoep en omelet vind ik heerlijk, de champignonpasta een stuk minder. In het weekend nagenoeg normaal eten is ook wel ff lekker hoor, ff weer opladen voor de komende 5 dagen!
Vanaf morgen ga ik ook echt meer mijn best doen Moet nu nog 4 kg en dan zit ik op mijn gewicht van voor de zwangerschap.Daarna wil ik er nog een kilo of 2 af. Ga iig weer calorieën tellen. Moet geloof ik wel 500 ? calorieën extra nemen ivm de borstvoeding.
Ik zag het vorige topic al, maar dat was al zo uitgebreid.. Mag ik ook meedoen bij deze? Ik ben zo'n 7 weken geleden bevallen.. 30 kilo aangekomen tijdens mijn zwangerschap, waarvan ik er nu 20 kwijt ben! Nog zo'n 10 te gaan dus..
@Misxx, tuurlijk mag je ook mee doen. En die laatste 10 kilo ben je ook zo kwijt joh. En gefeliciteerd nog met je kleintje. Gaat het allemaal goed? @Kaatje, meis, die 4 kilo heb je er zo af hoor. Even op de tanden bijten. En ja, je moet wel wat extra eten he. Gaat de BV nog steeds goed?? @Ink, inderdaad, het weekeinden weer opladen voor de 5 dagen die volgen. Ik heb die repen nog ooit geprobeerd. Heb geen idee of het lekker is, maar moet zeggen: 'mij lijkt het niets.' Maar het werkt dus wel, je bent er al eerder mee afgevallen. De weekeinden zijn dan vast heerlijk, dat je even 'normaal' kunt eten. Dames, ik ben voor nu klaar met studeren. Heb niets meer genomen vanavond, mijn fruit laten staan en een handje pepernoten gehad. Morgen dus wel even een portie fruit extra. Maar dat komt wel goed, koelkast ligt vol. Slaap lekker allemaal .
Goedemorgen Moet nog even calorieën tellen maar dit gaat ongeveer mijn menu worden vandaag O: 2 br. brood, ham, kopje melk T: snijkoek, mandarijn, koffie en water L: 3 br. brood, kipfilet, vruchtenhagel, kaas, beker melk T: Banaan, koffie, water en/of crystal clear A: Hutspot + halve rookworst S: Schaaltje magere yoghurt, mandarijn MissX, nog gefeliciteerd Butterfly, ja bv gaat super.Hoop dat het ook zo blijft gaan als ik weer aan het werk ga.
meiden mag ik me misschien ook bij jullie voegen? Ik MOET echt afvallen. Er moet eigenlijk wel 29 kilo af maar met 18 zijn we al heel ver en is het al een stuk beter voor mijn lichaam en gezondheid dus daar ga ik eerst voor! Ik ben al bijna 2 jaar aan het jojoen en ik wil er nu echt vanaf want ik begin het alsmaar meer lichamelijk te merken. Ik hoop dat ik wat van jullie kan leren! Want het moet gewoon nu echt gebeuren! Ik weeg 96 kilo bij een 1.63 ik wil eerst naar de 78 kilo!
Leuk zoveel nieuwe meiden! Vanmorgen al druk bezig geweest met huishouden hele beneden verdieping klaar! Alleen straks nog een wasje ophangen... Nu eerst even ontbijten Ontbijt meergranen beschuit met achterham 2 appels tussendoor nog geen idee lunch stukje gebakken kip aardappels spinazie (ik moet vanavond werken dus eet ik alvast warm) tussendoor Nog geen idee diner 3 volkoren boterhammen 1 lapje kipfilet 20 gram ossenworst in de avond neem ik nooit iets.
Mijn menu beetje sonja bakker en een beetje van mezelf! Ochtend; bakje special K cornflakes tussen; 2 manderijnen Lunch; 3 bruinbrood met smeerkaas 20* en halvajam, kop cup a soup kip tussen;1 sultana Avond; aardappelen, wortelen, tartaartje, bakje komkommer tussen; appel kom zo op 1127 calorieen wel netjes toch? en tussendoor natuurlijk 3 koppen groene thee gehad en veel water drinken vandaag......
goeiemorgen!! hier mijn menu voor vandaag; O: bakje yoghurt met museli kopje thee glas water. T: kopje thee glas water 2 mandarijnen. L: 3 boterhammen 2xappelstroop 1xkipfilet kopje thee. T: kopje thee flesje water peer. A: hachee. T: kopje thee ?
Mooie menuutjes allemaal! Alleen Shania Naomi, ik hoop niet dat je het vervelend vind dat ik het zeg anders moet je het zeggen hoor. Ik denk dat je misschien beter iets meer kan eten. Omdat je best veel af wil vallen en dan lijkt het me beter vol te houden. Misschien nog yoghurt vanavond bij je appel? Mijn menu vandaag: o; 1 meergranenboterham met rosbief t; ontbijtkoek l; 3 m.boterhammen met achterham, rosbief en fruitstroop 150 ml. magere yoghurt (de volle is eindelijk op ) t; een appel, mandarijn en kiwi a; menu van gisteren, toen aten we ergens anders t; yoghurt Ongeveer 1400 kcal en dan vanavond sporten voor de eerste keer, ben benieuwd! Veel succes allemaal vandaag!
op hoeveel calorieeen zitten jullie hier allemaal? Wieneke nee hoor vind ik niet erg, tips zijn altijd welkom!!