Ja denk dat dat wel haalbaar is hoor Ik hou wel van fruit als het me voorgeschoteld wordt haha. Zelf pak ik het niet zo snel.. Aah lkkr sporten, heerlijk! Veel plezier alvast Ja dat buikje daar baal ik echt van.. Ik had voor mn zwangerschap ook een flinke buik maar die hield ik constant in. Echter toen ik zwanger was heb ik dat niet gedaan en nu kan ik t niet meer opbrengen om m constant in te houden haha. Buikspieren zijn lui geworden Ik ben blij dat je de shakes lekker vindt!! Moet je ook altijd maar afwachten, de meeste beginnen er van te kokhalzen
Zozo je gaat inderdaad lekker! Nog goed vol te houden dus? Mooizo! Ja joh ga lekker op je hometrainer, muziekje aan, heerlijk! Ja afgelegen wonen en in het donker trimmen hou ik zelf ook niet van hoor, groot gelijk. Hier gaat het idd ook lekker.. komt mede idd door het lopen en omdat ik nu veel meer water drink als voor mijn 'dipje'. Hoe het met mn meisje gaat? Super! Ik heb een ander kind sinds ik Omneo Comfort geef.. Veel vrolijker en tevredener Wat roken betreft.. ik rook niet veel meer als voordat ik ging lijnen hoor Ik doe wel een paar dagen met een pakje. Die van net was mijn 2e van vandaag Dan nog ist slecht ik weet het maargoed.. k moet toch wat afleiding hebben
Ik snap je best, toen ik nog rookte was ik ook perfect in shape, toen stopte ik en kwam 10kg aan... Werd zwanger en kwam, ook door zware bi = geen beweging nog eens 30kg aan! Oh man wat voelde ik mij slecht, dus toen de kleine 8 maanden was dacht ik door weer te gaan roken ook af te kunnen vallen, nou niet dus! Na een paar maanden werd ik er misselijk van ( en dat vond ik eigenlijk helemaal niet erg) en stopte. Na 3/4 jaar weer zwanger van nr 2 en jawel mijn eindgewicht stond weer net zo hoog als bij 1. En nu wilde het met meer bewegen en anders eten ook niet lukken. Vandaar aan de shakes en het bevalt mij prima!
Zijzei, jij gaat ook super goed zeg! En snel! Respect hoor. Welke shakes doe jij, Cambridge toch? Ik denk er wel eens over om voor de laatste kilo's aan shakes te beginnen. Ben ik sneller klaar. Maar ja, dan zal ik wel wat extra af moeten vallen om na het stoppen niet zwaarder dan 63 kg te zijn. Is dat het wel waard? Wat vinden jullie?
Nee dat zou ik niet doen als ik jou was.. je hoeft nog maar een paar kilo in een paar maanden tijd! Als je nou nog 10 kilo moest oke, maar om voor die paar kilo extra geld uit te gaan geven, nee.. lekker doorgaan zoals je gaat hoor! Als je dit heel graag wil hou ik je natuurlijk niet tegen, maar dit is mijn mening @zijzei; ja roken is echt zoiets stoms, maarja k vind t nog steeds lekker en misschien dat ik nog wel ga stoppen hoor. Ik ben ook tijdens de zwangerschap 30 kilo aangekomen maar ik heb t er zelf allemaal aangegeten. Wie weet als ik straks 60/65 kilo ben dat ik het dan probeer maar nu nog niet..
Je hebt gelijk hoor. Ik raak op de een of andere manier steeds mijn motivatie een beetje kwijt. Maar dan pak ik het de volgende dag weer op en zo val ik toch wel een kilo per maand af. Maar ja, voor shakes enz. heb ik ook motivatie nodig. Maar ik dacht misschien als ik dan snel afval dat ik gemotiveerd raak. Vandaag gaat het weer prima trouwens! Ik zou het super knap vinden als je straks ook nog eens stopt met roken!
@ roken: Ik merk dat ik ook meer rook sinds ik cambridge... Het leid idd lekker af, maar onderdrukt ook mijn hongergevoel heb ik het idee!! Maargoed wel een beetje op letten natuurlijk, ik wil geen schoorsteen worden. Ondanks het zondigen afgelopen woensdag.. toch nog een halve kilo afgevallen! a.s dinsdag mijn eerste "echte" weeg moment. Moet nu echt ff ophouden met thuis te wegen... Lijkt wel of het een obsessie word. Elke dag sta ik er op. Kan t maar niet laten!!! Heb t nu ook wel ff een beetje moeilijk, zit al 1.5 weer met een honger gevoel. Ff flink wat drinken, sigaretje en lekker op tijd naar bed dan maar...
Dank u! Ja, ik ben een Cambridger 500 Die vanavond geen fut meer heeft en alleen maar lekkere dingen ruikt, word er moe van haha! Nu nog even TVOH kijken en dan zo lekker mijn mandje opzoeken. Ik had bami gehaald voor vriend en kind en zat toe te kijken hoe hun aten en ik aan mijn soep moest beginnen. Die voor geen meter smaakte natuurlijk... Dus had het even moeilijk,maar weet waarvoor ik het doe en daar moeten hun niet onder lijden.
Iris: Dat wegen doe ik ook, al is het maar om zeker ervan te zijn dat het snachts er niet weer terug aan is gevlogen haha!
Hoi iedereen.. ben nog niet echt wakker dus reageer ff niet op alle berichtjes Gisteren heb ik het goed vol kunnen houden, vanmorgen alleen niks meer afgevallen Ben ook niet meer zo erg ongesteld dus mn vocht is weer weg. Vond t wel leuk om elke dag een halve kilo af te vallen haha. Nu ist de kunst weer om het een week vol te houden en pas volgende week zaterdag weer te wegen pffff k heb honger!! En ik ben futloos zeg.. als ik de hele dag op bed mocht liggen had ik t gedaan (hou van mijn bed). Mja straks na mijn wandeling voel ik me wel weer beter Zal mn bakje koffie opdrinken, mn fles water vullen en een shake pakken! Succes iedereen vandaag prettig weekend!
Goeiemorgen! Ik heb me vanochtend voor het eerst gewogen... En het was erger dan ik dacht haha Ben nog een paar kilo zwaarder dan ik verwachtte! Ik snap eigenlijk niet dat ik dan gewoon nog al mijn kleding pas etc. Maar goed, nu moet er dus 19 kilo af Nou ik hou het nog wel makkelijk vol, ik ga er gewoon voor.. Zometeen even lekker ontbijten (shake) en dan flink aan de slag in huis! Ik wil vandaag een heel eind gaan wandelen met de kindjes dus dat scheelt ook weer. Ellenbaby: hier nog iemand die van d'r bed houdt hoor, al is dat wel sinds kort, ik had dat dus nooit zo, maarr goed ik ga van de week ook laten prikken op mijn schildklier, want heb nog meer rare symptonen Ik wil echt mijn oude energie terug!!! Ik liep elke dag met de kinderen, was echt veeeel actiever.. Nou fijn weekend allemaal!
Vervelend dat je meer moet afvallen, Janneke! Maar goed, nu ben je begonnen dus dan maakt het niet zoveel meer uit. Ik ben inderdaad ook vaak moe. Ik denk dat het bij mij komt dat als mijn dochtertje slaapt (van 13.00-15.00) doe ik niks. Ik mag geen herrie maken, dan is ze zo wakker. Vaak ga ik een beetje computeren of lezen maar daarna heb ik echt geen zin meer om wat de doen. Ik ben blij dat ik nog werk, dan kom ik tenminste flink in beweging. Gisteren 1400 kcal gegeten, we hadden kibbeling 's avonds. Heerlijk! Vandaag gaat het weer goed gelukkig tot nu toe. Vanavond moet ik weg dus dat zal ook wel goed gaan. Hoe gaat het bij jullie?
Ik ben het helemaal kwijt! voelde me zo sterk. en t gaf zo'n kick... maar nu... Heb er zoveel moeite mee kom later terug..
wieneke lkkr kibbeling! cherie kop op meid het komt wel weer, je kan het !! hier gaat het goed vandaag, loop een beetje achter met water drinken maar haal ik wel weer in 2 shakes op vandaag en net ruim 2 uur gewandeld! Heerlijk rondje dorp gedaan over de haven, langs strand en een stukje dijk! Is er ook super lkkr weer voor zeg! Straks lkkr douchen en vanavond naar mijn schoonouders toekijken hoe ze chinees gaan eten. Vriend heeft me trouwens belooft mee uit eten te nemen als er 20 kilo af is
Phoe ik heb t gered vanavond.. kon de chinees laten staan Ze hebben me vanalles aangeboden maar bleef nee zeggen haha! Schouderklopje voor mezelluffffff! Over 3 weken gaan ze t nog s overdoen en dan wil ik zelf ook mee eten. Dan neem ik wr ff een dagje normale kost tussendoor. straks nog wel ff mn water aanvullen heb t nog niet ingehaald Iedereen lkkr weekend aan het vieren? T is zo rustig hier haha. Shania gaat t een beetje meid? Er word aan je gedacht hier *knuffel!*
Ellenbaby thx.. ik weet niet hoe het gegaan is vandaag... probeer de afgelopen dagen maar weer te laten gaan.. ik zit gewoon niet lekker in mijn vel... (tijd van de maand denk...) maar heb besloten om nu maar gewoon mezelf een schop onder mijn hol te geven en er voor te gaan.. IK WIL toch wat.. kom op! DOE HET DAN. ellenbaby wat super goed van je..!! ben jaloers!!!
Dank je wel meis! Het gaat. De ene dag voel ik me heel sterk en de andere dag kan ik alleen maar huilen. Heb het er dus best moeilijk mee, maar ja ik zal er toch doorheen moeten of ik het nu leuk vind of niet. Heb gelukkig hele lieve ouders achter me staan die me helpen waar ze kunnen, zal er alleen aan moeten wennen dat ik straks echt alleen ben...Maar lief dat je er na vraagt!! Super dat je de chinees kon laten staan meid. Mooi doorgaan zo, je kan het!!!
@cherie kom op meid, je kan het!! Je bent zo gemotiveerd niet opgeven meid, even doorbijten hou je voor hoe je straks bent als je slank bent. Hou je doel voor je! Komt helemaal goed!! @wieneke hoe gaat het bij jou? @alle nieuwe welkom en zet hem op dames jullie kunnen het allemaal!!!