10 kilo afvallen... wie doet er mee? STRENGE VARIANT deel 1

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door butterfly24, 2 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rundeeprunwild

Rundeeprunwild Fanatiek lid

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    Shania blij iets van je te horen.. Snap wel dat je een emotioneel wrak bent de laatste paar dagen.. Dat zal ook nog wel even zo blijven. Maar je slaat je erdoorheen hoor meid.. het komt allemaal weer goed!

Cherie alweer wat motivatie kunnen vinden?

rest: succes vandaag!

Hier heeft t zn vruchten afgeworpen dat ik gister de chinees heb laten staan!!:D
    -0,5 kilo weer.. 83,1 vandaag! K ga vandaag weer zoon eind lopen denk ik.. Vind t resultaat wel vet haha:D

2. Rundeeprunwild

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    Bah bah bah bah, mn moeder heeft saucijcebroodjes in de oven staan. En straks als de rest van de family op de koffie komt, worden die lekker op tafel voor mijn neus neergezet:(
    Normaal neem ik er 2 i.p.v. mn shake maar k vind t nu zo zonde omdat ik al bijna een week weer lekker bezig ben! Dus k ga proberen niks te nemen en straks lkkr mn puddinkje klaar te maken en oppeuzelen....................................:cool:

Moeilijk moeilijk moeilijk....

3. jipofjanneke

jipofjanneke Niet meer actief

Volhouden! Niet doen!

4. Rundeeprunwild

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    Thnx voor de steun.. :)

5. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    @ellenbaby! je kan het meid! hou vol! dit geeft je een kick dat wil je niet weten.

Ik denk dat ik vanmiddag ook wil proberen om een lekkere wandeling te maken met man en kids..
    Moet ff weer grip krijgen op mezelf.
    ik heb gister uiteindelijk netjes gegeten. en dit moet ik echt weer vol gaan houden.
    ik ga ervoor!

Shania. sterkte meid. t valt ook niet mee.

alle andere meiden shakes! knap hoor!! jullie kunnen t!

wieneke hoe gaat t nu?

6. jipofjanneke

Tsja, ik weet het niet. Gisteren en eergisteren 1400 kcal gegeten. Vanmorgen een kilo erbij. Maar dat is natuurlijk vocht enz. dat weet ik wel. Ik ben er zoveel mee bezig. Wil eigenlijk stoppen. Maar als ik nu stop weet ik wel weer wat er gebeurd. Dan heb ik over 2 weken 4 kilo erbij. Dus dat is geen optie. Ik heb mezelf ook afgevraagd van als ik stop wat wil ik dan? Dus waarom wil ik stoppen? Ja, dus om te kunnen (vr)eten! Snoepen. Kaas, worst enz. Dat is geen optie en stiekem baal ik daar van. Dus op zich gaat het goed, vandaag ook weer maar in mijn hoofd is het een rommeltje. Daarom schrijf ik hier ook even wat minder. Sorry!
    Net heerlijk met mijn dochter gelopen. Ze is 1,5 jaar en loopt nu buiten zelf achter haar kinderwagen. Na 20 minuten was ze moe, dus ging ze even op straat zitten om uit te rusten. Zegt ze, hehe!
    Grappig.

7. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Wieneke. is het niet wat om je menu aan te passen naar 1600 calorieen. en dat een week of 2 vol houden en dan omhoog naar 1800 dan weer 2 weken en dan naar 2000. kijken wat dat doet. en als dat goed gaat leer je wat je kan en mag eten. zie je dat je 1 a 2 kilo aankom ga je weer een tijdje naar 1600.. etc..

wat lekker. Wij zijn ook even wezen lopen. heerlijk weer buiten!

grappig je meisje.. he he... soms zijn t kleine grote mensen:D

8. jipofjanneke

Ja, dat is een idee inderdaad. Het gaat op zich best goed, maar het zit duidelijk 'tussen mijn oren'. Ik ga er eens over nadenken. Bedankt voor je tip! Maar ik ben dan een soort bang dat ik niet afval. Ik vind het best moeilijk!

Ja, het is echt een kleine grapjas. Mooi meisje!

9. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Inprinciepe val je met 1600 calo ook af. alleen niet zo snel. maar ongeveer 0,5 kilo pw. dan zou ik wel maar 1 keer pm wegen aangezien dus vocht enorm snel te zien is. en als je dat nu doet om die laatste kilo's kwijt te raken en je bouwt het dan langzaam op naar normale hoeveelheid calorrieen heb je ook meer kans dat er niet zo gelijk weer wat aan zit.

buiten dat om leer je wat je kan eten en mag eten dan en misschein is de behoefte aan vreten dan minder.

10. jipofjanneke

Goed idee. Al eet ik nu ook steeds 1400-1500 kcal he, dus heel veel verschil zal dat niet maken. De eerste keer dat ik weer weeg is dus op maandag 6 februari. Ah, moeilijk!! Maar dat ga ik doen. 1600 kcal eten, en dan pas wegen. Ben erg benieuwd! Je hebt gelijk hoor, maar ik denk dat dat er altijd wel in zal blijven, af en toe een vreetdag. Nou ja, dat hoort er mischien bij. Bedankt voor de tip. Hoe gaat het nu met jou?

11. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Af en toe een vreetdag kan ook geen kwaad als je op gewicht bent. en de rest netjes hou aan een evenwichtig eetpatroon.

Hier gaat t wel weer. moet ongesteld worden dus val niet echt af... maar misschien erna wel.. hoop ik maar. het gaat niet zo snel als dat ik had gehoopt.. maar ja.. tis niet anders.
    ben iig niet aangekomen met 2 dagen smokkelen...
    maar hij moet nu toch wel weer gaan zakken.

ik moet gewoon volhouden. het heeft een doel en dat is lekkerder in mijn vel zitten en mezelf mooi voelen. dus gewoon knallen met die hap. Als ik het niet doe krijg ik er spijt van en blijf ik in een bepaalde spiraal hangen. nergens voor nodig. voor dat stomme eten?! nee... dat eten is het niet waard om niks te passen en me ongemakkelijk te voelen als ik ergens ben.

12. jipofjanneke

Ik denk inderdaad dat je straks wel af zult vallen hoor! Je moet zeker proberen vol te houden. Ik herken wel wat je schrijft hoor. Probeer door te zetten!

13. Zijzei

Zijzei Actief lid

4 nov 2011
    455
    0
    0
    Sterkte meiden die het even kunnen gebruiken!

Gisteren een verjaardag gehad, maar niks genomen, ben ook erg trots op mijzelf! Alweer 8 kg eraf.
    Wel een dipdag gehad, ik heb het in de avond/namiddag erg koud de laatste dagen en krijg de shakes bijna niet weg. Maar moest mijzelf gewoon even herprogrammeren en we gaan er gewoon weer voor!

14. Rundeeprunwild

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    Geen tijd om uitgebreid te reageren.. sorry!

Zijzei je haalt me nog in:$;) Had je die eerste 5 kg ook al met die shakes gedaan trouwens?

Hier vandaag anderhalf uur flink doorgewandeld.. heb me keurig netjes gehouden, geen lekkers genomen en veel water gedronken.
    Dus applausje voor mezelf.. en natuurlijk voor iedereen hier!

15. Zijzei

Zijzei Actief lid

4 nov 2011
    455
    0
    0
    Alle 8 zijn er met de shakes vanaf! Vanaf vorige week maandag, dus we gaan hard ja!
    En een applausje voor jou, jij wandelt wat af!

16. Rundeeprunwild

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    :$ Dan gaat t wel heeel snel zeg!
    Pff ik ben er al een maand mee bezig.. Met een paar dipjes tussendoor dat wel mja. Tjee wou dat t bij mij wat vlugger ging:(

17. Rundeeprunwild

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    Nou meiden toch wr 3 ons eraf vanmorgen.. Hoop dat k straks ff naar de wc kan en dan kan k weer een rondje dorp lopen:) Het word vandaag en morgen nog lkkr weer, daarna weer regen zegt t weer:(

Fijne dag iedereen en succes!!

18. Iris89

Iris89 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.119
    0
    36
    huisvrouw-mama!
    Leiden
    Hoii meiden...

Nou tot nu toe 4 kg kwijt. Morgen ben ik 11 dagen bezig..
    Ff volhouden nu.

@ zijzei:

Zooo jij gaat hard zeg!! Wat super goed!!

@ ellenbaby: Kijk! elk onsje is er 1 toch. ;) Het word zeker mooi weer vandaag! Profiteer er nog ff lekker van!

Nou mn dochter gaat straks met mn schoonmoeder mee... Kan ik ff lekker een dagje in huis wat doen.. Geeft lekker afleiding en zo krijg ik nog lichaams beweging ook. :p

19. Rundeeprunwild

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    Huishouden is goed voor de lijn hoor! Verbrand je meer calorieeen mee dan je zou verwachten:D Veel plezier!
    4 kilo al je gaat goed zeg! En volhouden he! Voor je t weet zit je op de 10 kilo.. ik ben er ook al bijna:D

@ iedereen!! Geniet van het mooie weer! Pak een beetje buitenlucht als het kan.. is goed voor je:D

20. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

25 jul 2008
    1.945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    Binnenkort reageer ik wat meer op anderen, ben nu nog even asociaal met mezelf bezig, maar hier is er nu in een paar dagen 2,5 kilo af! :) En ik weet dat het later langzamer zal gaan hoor, maar toch al superblij!!! :D
    En heel streng doe ik niet, ik heb zelfs paar koekjes op die Jayro had gebakken.. maar ik let gewoon op, neem 's ochtends een shake, 's middags een reep, normaal avondeten en daarna niets meer. En ik probeer de auto iets vaker te laten staan.

Succes allemaal weer en een hele fijne dag!

Deel Deze Pagina