10 kilo afvallen... wie doet er mee? STRENGE VARIANT deel 1

Discussion in 'Algemene clubs' started by butterfly24, Nov 2, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Rundeeprunwild

Rundeeprunwild Fanatiek lid

Apr 1, 2011
    1,612
    38
    48
    Janneke je gaat goed hoor!!

Hier ist reepdag, heb mn shakes pas donderdag weer..
    1,5 liter water al op en weer een rondje om het dorp gelopen, ik heb t gevoel of ik steeds sneller ga lopen:p
    Alleen toen ik terug kwam werd ik ff raar op de wc.. nu gaat t wel weer hoor. Ff rustig aan doen de rest van de dag:)

2. cherie

cherie VIP lid

Oct 18, 2009
    5,757
    0
    36
    :(echt ik ben jaloers... super dat jullie zooo hard gaan! en nu snap ik ook wel dat ik nog geen 8 kilo kwijt kan zijn want ik doe niet wat jullie doen. maar 2 a 3 was wel leuk geweest... maar blijf hangen op 1!! en zit toch nog steeds gemiddeld op 1200 calorieen..:(
    ik ga wel door. maar ik kan wel huilen...

straks maar eens omvang meten.... misschien helpt dat..

3. Rundeeprunwild

Apr 1, 2011
    1,612
    38
    48
    Balen zeg.. hoeveel liter water drink je op een dag? Minstens een half uur beweging per dag kan ook goed helpen. En ga je wel goed/regelmatig naar de wc? En miss moet je bijna ongesteld worden? Dan hou je een hoop vocht vast he..

4. cherie

cherie VIP lid

Oct 18, 2009
    5,757
    0
    36
    ja kan allemaal.... maar toch. doe zo mijn best:(

5. Zijzei

Zijzei Actief lid

Nov 4, 2011
    455
    0
    0
    Cherie: Ik heb ook zo'n tijd stil gestaan terwijl ik idd ook op de 1200 cal. per dag stond. Het blijkt dat je lichaam zichezelf dan echt in een spaarstand zet en dan val je bijna niks af! Beter is het om je stofwisseling dan aan de gang te houden door de ene dag 1500 cal. te nemen en dan weer een dagje 1200 cal. Hierdoor "went" het niet aan het aantal en gaat het weer verbranden.

Ik zit op de 450 cal + 50 koolhydraten op een dag, dus hier moet het wel verbranden, maar dat is met Cambridge nu eenmaal zo.

6. Rundeeprunwild

Apr 1, 2011
    1,612
    38
    48
    Heb je ondertussen je omvang al gemeten? Anders idd het aantal calorieen afwisselen.. goede tip zijzei!

En je hoeft echt niet jaloers te zijn.. wij doen een heel ander dieet als jij dus met ons kan je niet vergelijken;) Elk lichaam is anders maar je kan het hoor! Gewoon volhouden!! Klein beetje geduld, het komt echt wel..

7. cherie

cherie VIP lid

Oct 18, 2009
    5,757
    0
    36
    nee nog niet gedaan.

eigenlijk wissel ik ook af.. daarom zeg ik ook gemiddeld. heb er een paar dagen tussen gehad van bij 1600 en paar van 900 enzo verder.

8. cherie

cherie VIP lid

Oct 18, 2009
    5,757
    0
    36
    Mag ik hier vaker zeiken?! ineens 1 kilo er af!!!!:$:$:$:D:D:D

dus stand -2 kilo sinds 1jan! ook ben ik over het algeheel 5cm kwijt. gemiddeld 1cm per onderdeel :D
    alleen nu zijn we door t gewone brood heen dus moet ik wel een kaiserbroodje eten...;) maar goed dan de rest van de dag maar opletten en straks brood halen.

de aanhouder wint!!!!!!!!!

9. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

meiden met de shakes wat gaan jullie allemaal hard!! Mooi doorgaan zo hoor komt helemaal goed met jullie!!

Meiden die wat minder hard gaan, niet getreurd elke kilo is er weer 1! Ook al duurt het wat langer het is er toch steeds weer 1! Mooi volhouden jullie komen er ook wel!!! En gewicht zegt niet altijd alles, cm doen ook heel veel!!

succes meiden zet hem op vandaag!

10. Rundeeprunwild

Apr 1, 2011
    1,612
    38
    48
    Hoi meiden ik kom me ook aanmelden!
    Haha nee grapje hoor ik ben ellenbaby heb alleen me naam laten veranderen voor meelezers:D
    Maargoed ik heb weer een mindere dag vandaag, barst van de honger en heb totaal geen zin om te lopen. Maar dat ga ik wel doen hoor straks. Niks afgevallen vandaag komt waarschijnlijk door die repen maarja.. donderdag heb ik ze weer gelukkig.

Cherie goedzo! Ga zo door! Ben blij dat je resultaat hebt, geeft weer een beetje motivatie he?:D

Nou dan zal ik me aankleden en het dorp weer rond.. nog ff genieten van het mooie weer..

11. cherie

cherie VIP lid

Oct 18, 2009
    5,757
    0
    36
    hoe moet ik je nu noemen? jemig kon je geen moeilijkere naam vinden! :D:D:D hahaha..
    goed hoor dat je toch gaat lopen enzo! komt echt wel goed met jou.
    idd flinke motivatie weer. al moet ik zeggen dat de foute start vanochtend bij gebrek aan beter eten niet echt bevoredelijk was.

nog een naamsverandering. troelala hoe is het met je? trek je het een btje.. lukt al het geregel wat je moet doen.

12. Rundeeprunwild

Apr 1, 2011
    1,612
    38
    48
    Hahahaha heb vanmorgen 2 uur lang zitten zoeken naar een nieuwe naam:D Vond m wel cool lol:D Je mag me nog wel ellen noemen hoor of run ofzo.. wat jij makkelijker vindt:D
    Ik heb trouwens geen rondje dorp gedaan.. wel een halve, had echt totaal geen zin meer:) Nouja vanmiddag nog een kwartiertje heen en terug naar mijn schoonouders lopen.

Ik kreeg net van mn oude baas een complimentje die zag al dat ik afgevallen was YEEEEEEEEEEEEY. ik zie t zelf nog niet dus altijd leuk om te horen dan!

Cherie ik ben momenteel ook niet goed bezig heb alleen nog maar repen tot donderdag.. Daarna ff 6 dagen volop shakes!

13. Troelala21

he meiden
    Vandaag even een mindere dag. Ben alleen bij de winkel geweest (slecht idee) heb 2 zakjes met haribo snoep voor de kids gekocht, wie zit er weer het meeste aan? Moi!! Pff niet best, moet dus echt geen snoep in huis halen dan kom ik er ook niet aan. Laatste keer dat ik alleen na de winkel ga haha.....Wil morgen echt niet op de weegschaal dus dat doe ik ook maar even niet.....

Verder gaat het hier wel goed. Eigenlijk heel goed haha.....jullie geloven het nooit maar me man en ik zijn nog steeds bijelkaar....en blijven dat ook. We hebben veel gepraat, gehuild en toen ik na de advocaat moest konden we het beide niet. We houden gewoon teveel van elkaar om het op te geven....Dus we gaan er samen gewoon voor en hopen samen gelukkig oud te mogen worden.....

Nu alleen nog afvallen haha. Ik wil er weer helemaal voor gaan. Dus ik ga morgen de shakes van modifast kopen. Ja ik weet het weer shakes maar het werkt wel bij mij, ik moet het alleen volhouden en lichamelijk ook. Ik ga door de week volop aan de shakes en in het weekend eet ik dan 1 dagje mee. En dan weer volop shakes. Zo hoop ik toch een 10 kilo kwijt te raken, dan ben ik al helemaal happy. Weeg dan nog zo 84 kilo maar toch, het scheelt dan toch alweer 13,7 kilo met de kilo's van cambridge erbij.......

Zo jullie zijn weer op de hoogte haha!

14. cherie

cherie VIP lid

Oct 18, 2009
    5,757
    0
    36
    Troelala.. wat goed nieuws.. maar ik heb al keer eerder van je gelezen dat jullie op t punt van vertrekken stonden toch niet (1mnd) terug. Is misschien wat begeleiding niks? want super dat jullie voor gaan vechten tis niet goed om zo elke mnd te zitten... maar echt super dat jullie voor gaan vechten wat dat is denk ik de beste keus die je kan maken.
    Wbt afvallen is het niks voor jouw om het om de dag te doen? ene dag wel andere niet? of overdag shaken en s'avonds lichte maaltijd. wel strikt zo en nergens anders aan komen want anders gaat dat fout. dan ga je misschien iets minder snel maar wel langer vol te houden.

Ellen nou toch gelopen en dan straks nog je sch-ouders.. super hoor!
    ik heb nog weinig gedaan vandaag en ik ben me toch een partij moe! heb al een paar nachten slecht geslapen ivm de kindjes denk dat ik m wel aan voel komen... pfff

15. Troelala21

Ja wij hebben even een hele lange dip gehad samen. Maar we zijn er nu pas achter gekomen hoeveel we echt vanelkaar houden en dat we niet zonder elkaar kunnen en willen. We weten nu ook wat we beide fout doen, en gaan daar zeker aan werken. Plus we moeten meer samen gaan doen want we doen eigenlijk niks samen sinds de kids er zijn....We gaan er nu helemaal voor!

Om de dag gaat denk ik niet werken. Ik hield cambridge 4 a 5 dagen vol en toen begon ik te smokkelen. Dus denk dat ik door de week wel ga volhouden, en dan in het weekend 1 dagje normaal eten en dan weer er volledig voor gaan....

16. Zijzei

Zijzei Actief lid

Nov 4, 2011
    455
    0
    0
    Troelala: Ten eerste; wat fijn dat jullie elkaar hebben terug gevonden! Hopelijk komt er nu wat meer rust.

ten tweede: Ben ik bang dat je plan van aanpak je niet gaat helpen. Klinkt hard, maar 1 dag gewoon eten tegen 5 dagen shakes zorgt er alleen maar voor dat je systeem niet meer weet waar het aan toe is. Je kan dan beter 2 shakes en een lichte maaltijd nemen, dan verminder je alsnog de calorie inname, maar kan je wel een normale maaltijd nuttigen. Succes iig!

17. Rundeeprunwild

Apr 1, 2011
    1,612
    38
    48
    Oeps zou bijna Shania typen:D, Troelala wat een topnieuws zeg!! Ben echt heeeel blij voor jullie dat jullie bij elkaar blijven.. Super!
    Nu het afvallen nog inderdaad.. Hou je strikt aan 1 dieet meid, shakes en 1 dag normaal eten werkt idd niet.. is weight watchers online niet iets voor je??

Hihihi net stiekem na mijn wandeling op de weegschaal gestaan en was toch weer afgevallen hahaha kan t ook echt niet laten:) Begin weer geobsedeerd te raken van dat ding:D Zie banner, bijna 10 kilo eraf joepie!!!!!
    Ik ga nu naar mijn schoonouders tot vanavond:D

Moet trouwens wel mijn water gaan drinken.. nog maar 3 glazen op vandaag:$

18. Zijzei

Zijzei Actief lid

Nov 4, 2011
    455
    0
    0
    Run: Je gaat lekker!!

19. Rundeeprunwild

Apr 1, 2011
    1,612
    38
    48
    Thnx.. pff ben geneigd om me vol te vreten nu.. beetje gestresste avond gehad maargoed.. We houden vol. Heb gelukkig nog een boel water kunnen drinken, zal zo echt eerst een sigaretje roken, daar ben ik toch zo aan toe!!

20. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

Jul 25, 2008
    1,945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    Hier ging het goed.. tot...
    gister mijn vriend zijn ontslag kreeg (toen ging het nog..)
    en vandaag de auto voor de apk zulke hoge kosten bleek te hebben dat het de moeite eigenlijk niet meer waard is...

Toen kwam mijn vriend aanzetten met de grootste beker chocolade-ijs die hij maar kon vinden om me te troosten.. Lief natuurlijk, maar grrr die is natuurlijk net helemaal op gegaan :D

Nou ja, morgen begin ik de dag gewoon weer met een shake! Komt wel weer goed. En morgen maar even kijken naar nieuwe auto, maar ik zit ook nog in de ww en financieel zitten we even flink te kl*ten :( Leuke is dat ik in principe 2 banen kan aannemen, maar voor beide absoluut een auto nodig heb!
    En wij zijn ook pas net weer bij elkaar, dit is voor onze relatie nu ook nog niet echt super allemaal... Maar afvallen zal ik! Niemand die me tegenhoudt :p

En troela, fijn dat je er voor gaat, wij zijn na bijna een jaar uit elkaar te zijn geweest ook weer gaan vechten en het gaat beter dan ooit! Dus het kan, alleen moet er soms echt even een knop om...

Run: bijna 10 kilo!! Wow!! Feestje bij 10? Taart als beloning? :p Nee datt zou zonde zijn, maar ik vind het wel knap in ieder geval!

Share This Page